Come here. How about if your ass prepares to meet my size ten work boot! How about that?
How to Become a DJ deel XV
Pagina: 1 2 3 4 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 ... 45 46 47 48 last
Reageer Nieuw TopicJa. Ding is echt in nieuwe staat. De mixer was van een soort turntablist/veel-decks-door-elkaar-dj, die had 'm vooral vanwege de Eternal Crossfader en de (cross)fader adjust en nu had 'ie een Evo5 gekocht.quote:Ome_Les schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 22:20:
[...]
Gefeli man! Neem aan dat het dus een hele fijne mixer is?
Maar als gevolg is dus eigenlijk alleen de crossfader echt intensief gebruikt en ziet het apparaat er echt hagelnieuw uit. Aardige vent, goeie deal, blije Sjoewe.
[ I love rock & roll, throw another bottle at the DJ baby ]
Goed man! Je hebt nu echt een mooie en vooral ook goede setup!
Ome_Les wijzigde dit bericht 09-07-2008 23:22 (24%)
Come here. How about if your ass prepares to meet my size ten work boot! How about that?
Ik hoop dat ik hem snel terug krijg. Te lang al niet meer gedraaid nu.
Music is an expression of pure emotion
Download link
Playlist:
01 » Martin Roth ft. Alex Bartlett - Nustyle of the world (LaCeen Mashup)
02 » Mr. Pit - Shana (Plastic Angel vs. Duderstadt vocal remix)
03 » Algarve - Memory Wash (Funabashi remix)
04 » Jonathan Martin - Illuminous (Original mix)
05 » Santerna - Either Way (Original mix)
06 » Mr. Pit - Love you More (Original mix)
07 » Kiholm - Fragile (Adymus remix)
08 » Daved West vs. Alex Bartlett - Touch the Truth (Mashup)
09 » Aerium pres. Avalon 62 - High on Wind, High on Waves (Original mix)
10 » Santiago Nino - Cascadia (Original mix)
Trance met wat progressive elementjes.
Specs Desktop || Specs Laptop || Specs Mediacenter || is-music.net For my latest mixes.
Ik ben dus op zoek naar een nieuwe mixer en ben nu aan het twijfelen tussen de Ecler Nuo 3.0 en A&H Xone 42..
Ik heb Traktor Scratch met een Akai MPD24 dus effects op de mixer zijn niet perse nodig, maar de filter op die A&H zijn wel erg cool en verder is het een enorm leuke mixer.. Dus, wat zouden jullie doen?
Necrofilie? Over m'n lijk! Download [ Trance, Hardtrance en Hardcore mixen
Hard twijfelen en dan toch misschien voor een Nuo4 gaan denk ik.quote:Empathy schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 10:15:
Mensen, ik word gek van het twijfelen
Ik ben dus op zoek naar een nieuwe mixer en ben nu aan het twijfelen tussen de Ecler Nuo 3.0 en A&H Xone 42..
Ik heb Traktor Scratch met een Akai MPD24 dus effects op de mixer zijn niet perse nodig, maar de filter op die A&H zijn wel erg cool en verder is het een enorm leuke mixer.. Dus, wat zouden jullie doen?
Necrofilie? Over m'n lijk! Download [ Trance, Hardtrance en Hardcore mixen

Prrr
[ I love rock & roll, throw another bottle at the DJ baby ]
deze in plaats van een DJM 400 waarvoor ik waarschijnlijk wil gaan
iemand die mij kan vertellen of die korg wat is ?
B Housed!
Ik heb hem in me handen gehad bij Feedback, er niet mee gedraaid. Hij ziet er op zich heel simpel uit, maar das niet zo. Alle nodige functies zitten erop, en tja, die pad natuurlijk ook nog.quote:Steelduines schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 21:27:
Denk ik elke mixer gehad te hebben zie ik in een blad de Korg KM 402 staan
deze in plaats van een DJM 400 waarvoor ik waarschijnlijk wil gaan
iemand die mij kan vertellen of die korg wat is ?
Anyway, zoals ik al uitgelegd had, na zon 10 jaar niet meer gedraaid te hebben in mei gekozen om te beginnen, eind mei mijn set compleet, en vandaag eerste opname gedaan. 56 minuten aan hardstyle. Sure, er zitten foutjes in, maar nog maar weer net 2 maandjes bezig.
Genre: Hardstyle:
Tracklist:
1. Zany - Pure
2. Brainkicker vs Bass Modulators - Fight the Future
3. D-Block & S-Te-Fan - Ride With Uz
4. Zatox - Feel The Bass
5. 2 Best Enemies - Phases
6. A-Lusion - Voodoo
7. The Raiders - A Feeling
8. Brennan Heart - Memento
9. D-Block & S-Te-Fan - Eclipz
10. Blutonium Boys - Use Me
11. Brainkicker vs Bass Modulators - Ring That Shit
12. Tuneboy - I will Growl
http://www.megaupload.com/nl/?d=10KTWU8D
Er zitten foutjes in, maar ik ben gewoon benieuwd wat jullie algehele mening is.
Kaap wijzigde dit bericht 12-07-2008 18:58 (48%)
Reg. datum: 23 april 2008
mattie1992 wijzigde dit bericht 12-07-2008 23:15 (5%)
Je kan ook zien voor een 2de hands mixer, als het maar tijdelijk is komt dat weer wat goedkoper uit
EZ_ wijzigde dit bericht 12-07-2008 23:24 (179%)
Reg. datum: 23 april 2008
Ik zoek gewoon het goedkoopste prut dingetje wat er is!quote:EZ_ schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 23:21:
Als'k jou was, zou'k 2 maandjes op de tanden bijten en dan direct iets duurders kopen, mabon, als je toch tijdeljik een goedkope mixer wil, zeg dan eens je budget.
Je kan ook zien voor een 2de hands mixer, als het maar tijdelijk is komt dat weer wat goedkoper uit
mattie1992 wijzigde dit bericht 13-07-2008 19:06 (4%)
Behringer DX-626 is 80 euro of zo, maar goed stof vrij houden anders gaan ze kraken.quote:mattie1992 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 19:05:
[...]
Ik zoek gewoon het goedkoopste prut dingetje wat er is!
Reg. datum: 01 augustus 2004
Heel simpel en heel straight. Leuk voor beginnend.
Die JB systems mixers zijn idd vrij leuk om mee te beginnen. Ik heb er eentje tweede hands gekocht die na een jaar nog steeds goed werkt. Ze zijn dus ook vrij degelijk voor het geld.quote:Ome_Les schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 00:24:
JBsystems zijn wel okee. Mix er geregeld op bij een maat van mij.
Heel simpel en heel straight. Leuk voor beginnend.
"-Currents of less than 20 amps can be considered as leakage current"
Ik heb er echt al flink wat keertjes leuk op gedraaid. Kan hem zeker aanraden. (Om te beginnen)
XXODD XNi570RU-GT: 17" @ 1920 x 1200 | nVidia 8700M GT 512MB DDR3 (770/1850/900) | Intel Core 2 Duo T7700 2.4GHz 2048MB DDR2 - 667MHz DC | 200GB 7200RPM HDD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Ultimate x86
It's fun to obey the machine
2. Verder was de crossfader al niet super. Kan iemand daarover iets zeggen? Hier is het zo dat als hij op 4mm van links staat je Channel B pas hoort. Als je hem volledig rechts hebt, is er maar 1,5mm nodig om Channel A te horen. Het lijkt niet veel, maar als je ruig mixt met de cf merk je snel dat je aan de linkerkant verder moet bewegen voor hetzelfde resultaat.
Fixbaar met een nieuwe Numark D-type? Zelf de oude proberen te fixen? (Hoe?) Of...zo laten?
Zelf gevonden 'oplossing:'
Om de staaf waar de (cross)fader op glijd zitten aan elke kant 2 rubbertjes die de fader opvangen. Nu heb ik links een stuk of 5 metalen ringetjes achter het rubbertje geplaatst. Recht 1.
Totaal niet te zien wanneer alles weer in elkaar zit en tot nu toe lijkt het goed te werken.
Saturnus wijzigde dit bericht 15-07-2008 23:46 (23%)
De topicgenerator is kapot. Doneer nu 5 euro per maand en geef de HK een kans op overleven!
Pagina: 1 2 3 4 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 ... 45 46 47 48 last