Hoofdcategorieën
Topicacties

How to Become a DJ deel XV

Pagina: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 50 51 52 53 last

Reageer Nieuw Topic
Drinking for Holland @ Le Mans

Mag ik weten wat jullie verstaan onder 'de Ben Liebrand uithangen'? :?

My wife has passed away:http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

HD3870 CrossFire
Reg. datum: 21 juli 2005

Fade in, fade out. Dus simpelweg een nummer erin gooien :)

XXODD XNi570RU-GT: 17" @ 1920 x 1200 | nVidia 8700M GT 512MB DDR3 (770/1850/900) | Intel Core 2 Duo T7700 2.4GHz 2048MB DDR2 - 667MHz DC | 200GB 7200RPM HDD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Ultimate x86

quote:
DaMarcus schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 13:20:
Juist 8)7 :?

HD3870 CrossFire

Wat je overdag op Radio 538, Slam!FM etc. hoort. Nummer eruit, ander nummer erin?

XXODD XNi570RU-GT: 17" @ 1920 x 1200 | nVidia 8700M GT 512MB DDR3 (770/1850/900) | Intel Core 2 Duo T7700 2.4GHz 2048MB DDR2 - 667MHz DC | 200GB 7200RPM HDD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Ultimate x86

Blaat.

quote:
DaMarcus schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 13:20:
Jij hebt duidelijk nog nooit de Minimixen van Ben gehoord ;)

Standje radio mixen is fade-in, fade uit, en daar kun je ook wat creatiever mee omgaan. Liebrand is een meester in het alles-bij-elkaar beatmatchen en ik heb dan ook al aardig wat platen van hem staan. :)

My first programming language was SOLDER! [ Terry Pratchett ]

HD3870 CrossFire

Goed, ik ken dan alleen zijn jongere creaties. Ik zal op zoek gaan naar de oudere platen ;)

Blaat.

quote:
DaMarcus schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 14:20:
Goed, ik ken dan alleen zijn jongere creaties. Ik zal op zoek gaan naar de oudere platen ;)
Begin hier, deze, deze, en met deze heeft hij waarschijnlijk zijn meest bekende hit gescoord. :)

My first programming language was SOLDER! [ Terry Pratchett ]

Phat Winex
Reg. datum: 25 januari 2003

Nou hier is 'ie dan. Effe crossposten ;)

Brakke pics, maar ach. ;)

http://www.discmenners.nl/sjoewe/Afb037.jpg

Totaal, u ziet:

- mijn zwaar gemodde Ikea Oppli.
- 2x Reloop Rp6000 mk5s
- Ecler SMAC first
- Vestax VCI100
- Macbook Pro icm Traktor 3.3 (en vanaf volgende week Traktor Scratch :9 )
- M-Audio Firewire Audiophile
- Sony TF170 versterker
-Wharfedale Diamon IV speakers
- Sennheiser HD25

http://www.discmenners.nl/sjoewe/Afb038.jpg
Rechter deel

http://www.discmenners.nl/sjoewe/Afb040.jpg
Linker deel

http://www.discmenners.nl/sjoewe/Afb041.jpg
Mixer

http://www.discmenners.nl/sjoewe/Afb042.jpg
En de stukken waar de VCI100 en de Macbook op staan kunnen ingeschoven/losgehaald worden, waarna de boel wat compacter is.

[ I love rock & roll, throw another bottle at the DJ baby ]

Iemand hier misschien een idee, waarom ik bij VDJ altijd een dubbele bass lijk te hebben en bij Traktor alles goed werkt?

"Waarom gebruik je Traktor dan niet gewoon? :? "

Nou ik heb een Auzentech X-fi Prelude waar de speakers digitaal aanzitten en de koptelefoon analoog. In traktor kan ik deze niet tegelijk selecteren waardoor ik dus of geen master heb of geen cue. In VDJ werkt dit wel (door de 2 geluidskaarten optie te gebruiken) Maar daar heb ik dus steeds een dubbele bass.

Ik zal vast een instelling verkeerd hebben staan in VDJ waardoor ik het hoor, want zelfs al lopen beide beats gelijk volgens de waveforms dan nog hoor ik die dubbele bass duidelijk.

Ik gebruik er een VCI-100 bij maar ik neem aan dat dat niet veel moet uitmaken. :)

Traktor 3 Studio/LE en VDJ 5.0 gebruik ik trouwens. :)
«zo niet, dan toch»

Hey Sjoewe, ziet er gelikt uit man.

Zo lelijk is die Ecler eigenlijk niet eens. Als ik deze foto's bekijk! d:)b

Come here. How about if your ass prepares to meet my size ten work boot! How about that?

Reg. datum: 23 april 2008

;) mixje ....
https://download.yousendit.com/301E53CE4EA9346E

Name: Sunchaser
Size: 79.7 MB
Used: 2x CDJ1000MK3 + DJM800
Recorded with : Logic Studio 8
Style: House ,Progressive
Format: Mp3 --192 kbps--
Time: 58 min
Speed: 127 Bmp

ssdar wijzigde dit bericht 04-06-2008 12:28 (47%)

Nog 2 van mijn kant. :)

Beide Progressive/Trance met wat House tintjes hier en daar. :P

link
01 » Sultan & Ned Shepard ft. Kuba Oms - Jeopardy (16bit Lolitas remix)
02 » Pink Floyd - Comfortably Numb (Blake Jarrell vs. Nosmo's Lasershow Bootleg)
03 » Glenn Morrison - Gravity Falling (Original mix)
04 » E-Unit ft. Simone K - Nowhere else on Earth (Gareth Emery instrumental club mix)
05 » DJ Shog - Feel me through the Radio (Inpetto vocal remix)
06 » Deep Dish - Dreams (Axwell remix)
07 » Eric Prydz - Slammin (Axwell remix)
08 » Orjan Nilsen - La Guitarra (Marcus Schossow remix)
09 » Sander van Doorn - TBA
10 » Kaskade & Deadmau5 - Move for me (Extended mix)

link
01 » Fuzzy Hair - Be Free (Thomas Schwartz remix)
02 » Nadia Ali - Crash & Burn (Ned Shepard & Sultan remix)
03 » Orjan Nilsen - La Guitarra (Omnia remix)
04 » Above & Beyond - Far from in Love (Oliver Smith remix)
05 » Orjan Nilsen - Scrubs (Original mix)
06 » Ali Wilson - Quiver (Progressive mix)
07 » Super8 & Tab - Suru (Martin Roth nu-style remix)
08 » Moonbeam - Seeming Reflection (Original mix)
09 » Morgan Page ft. Lissie - Longest Road (Deadmau5 remix)
10 » Sander van Doorn - Pura Vida (Original mix)
Mvix MX780|Traktor 3|Xone 3D
Reg. datum: 12 januari 2004

Ik draai al tijdje met Xone 3D, geweldige unit.

http://85.17.151.69/187450001-187500000/187475601-187475700/187475699_5_CAtp.jpeg

Ik post en deel mijn mixes altijd via Last.fm: http://www.last.fm/music/Digital+Juices/_/DJuice+April+2008

Enjoy!

leppam wijzigde dit bericht 01-06-2008 10:48 (23%)

DJuice

Reg. datum: 23 april 2008

Nice! Draai je ook wel eens in clubs?

B Housed!

Nou als we toch zo in de mood zijn om mixjes te posten,
dan moet er ook nog een van mij bij ;)

DJoost - June Mixtape
192 kbps
34:24 min

01 » The Chemical Brothers - The Salmon Dance (Crookers Remix)(Intro)
02 » Crookers - Knobbers
03 » Micha Moor - Slip And Slide (Original Mix)
04 » Martin Solveig - C'est La Vie (Fedde Le Grand Remix)
05 » Greg, Jeroenski And Roog - Your Mind Is Twisted (The Cube Guys Remix)
06 » Groovenatics - Bust A Move (Youri Donatz & Phonic Funk Remix)
07 » Cliff Jones - Don't Fuck It Up
08 » Stonebridge - Close To Heaven (Ian Carey Remix)
09 » Mighty Dub Katz - Just Another Groove (Tocadisco Remix)

Download

Steelduines wijzigde dit bericht 01-06-2008 15:29 (12%)

B Housed!

Wellicht handig om genre erbij te vermelden.

Paar van de geposte mixjes beluisterd en klinkt lekker. Normaal was ik niet zo een fan van progressive, maar op sommige momenten vind ik het toch wel erg lekker klinken.

Nintendo Only.nl - PC Only.nl - PlayStation Only.nl - Xbox Only.nl - VincentG.nl

Mvix MX780|Traktor 3|Xone 3D
Reg. datum: 12 januari 2004

quote:
mattie1992 schreef op zondag 01 juni 2008 @ 13:05:
Nice! Draai je ook wel eens in clubs?
yep, randstad met name

DJuice

quote:
leppam schreef op zondag 01 juni 2008 @ 10:47:
Ik draai al tijdje met Xone 3D, geweldige unit.

[afbeelding]

Ik post en deel mijn mixes altijd via Last.fm: http://www.last.fm/music/Digital+Juices/_/DJuice+April+2008

Enjoy!
Als ik flink knaken had dan kocht ik ook die unit.

Phat Winex
Reg. datum: 25 januari 2003

Ik zie het voordeel van een Xone 3d als zuivere Traktor controller eigenlijk niet.
Niet om te gaan lopen zeuren hoor, mooi apparaat en Leppam is er duidelijk kundig en tevreden mee, maar wat krijg je nou terug voor die 1800 euro die een 3d duurder is dan bijvoorbeeld een VCI100?
En waar je dan in Traktor wat aan hebt, want ik snap ook dat het ook nog een volledig functionele mixer is van A&H kwaliteit, maar daar maak je dan nu geen gebruik van.
Wat heeft je uiteindelijk toch voor de 3d doen gaan? :)

[ I love rock & roll, throw another bottle at the DJ baby ]

Reg. datum: 03 januari 2001

Zo, zaterdag naar Feedback geweest. Ik was een slabbetje vergeten om kwijldraadjes te kunnen afvegen bij de DJ apparatuur.

Ik had vooraf 3 mixers uitgekozen om te testen. Pioneer DJM-400 onder handen gehad, ik vond er niks aan. Ecler 2.0 hadden ze niet, de 4.0 wel even geprobeerd. Numark DXM-09 wel en de knoppen en faders voelden heel erg goed aan. Niet te soepel en zeker niet te stroef.

Uiteraard andere bekeken. Damn, de Mackie D2 en D4 waren echt monsters. Zo grof en toch weer zo fijn. Ecler Evo bekeken en er hingen ook nog 2 Korg's, mooie dingen. Maar goed, allemaal spul waar je voor betaald.

Naast de DJM-400 ook de 600, 700 en 800 bekeken en gevoeld. Ik weet het niet, ik vind de Pioneers helemaal niet zo geweldig aanvoelen. De prijs daarbij doet me dan ook sterk het gevoel geven dat je voor de naam ook dik betaald.

Uiteindelijk niks gekocht. Wou toch eerst eens verder nadenken wat ik nou eigenlijk wil en hoeveel ik uit wil geven. Ik ben bereid te betalen voor een goed ding, maar het moet betaalbaar blijven. Kijk, als ik echt wil koop ik wel een mixer van 500,-, maar als ik minder kan betalen voor iets dat ook heel goed is, zal ik dan niet schuwen. Bedacht dat ik 300,- wil uitgeven. Tenslotte nog maar weer sinds pas bezig. Moet ik ooit iets groters/geavanceerder nodig hebben, dan kan ik dan altijd nog zoiets kopen. Nu nog niet te gek doen en gewoon met minder dan the best genoegen nemen.

Nu 2 types gekozen. De Numark DXM-09, welke me erg beviel, kost 279-299,-. En er is een nieuwe Reloop, de IQ.2. 2 kanaals met een effect unit. Deze is nog niet leverbaar en moet ook 299,- gaan kosten. Numark is wel een degelijk merk, niet top off the bill maar wel ok. Reloop ken ik echter weer helemaal niet, ik weet niet wat ik van die nieuwe IQ.2 moet verwachten.

Wat vinden jullie van Reloop als merk? Goede faders/potmeters of gaat het toch vrij snel defect?

quote:
Kaap schreef op maandag 02 juni 2008 @ 09:19:
Wat vinden jullie van Reloop als merk? Goede faders/potmeters of gaat het toch vrij snel defect?
Zijn beide wel uit zo'n beetje dezelfde klasse hoor. Opzich leuk voor thuis en zeker als 1e mixer. Zelf zou ik trouwens eerder voor Numark gaan dan voor Reloop. Qua merk dan, verschillen tussen de twee specifieke mixers zou ik niet durven zeggen.

Phydomir wijzigde dit bericht 02-06-2008 10:05 (10%)

XBL: PhydomiR | PSN: Tasjesdief | WoW: Tasjesdief (77) (Spinebreaker EU)

Heet niet écht sjaak
Reg. datum: 01 september 2001

@ Kaap in "How to Become a DJ deel XV"
Zoals ik in de DM schreef, bevalt mij de DXM-09 erg goed. Faders zijn inderdaad lekker en de equalizer en effecten doen het goed. Ik heb er lekker mee gewerkt. Maar goed, nu gebruik ik hem niet meer omdat ik de VCI-100 heb. Dus met de duurzaamheid heb ik geen ervaring :)

Error -48621: Unexpected end of message

Bouw mee aan Tweak City! | Klik hier voor meer info!

AboutDJ

quote:
Sjoewe schreef op maandag 02 juni 2008 @ 08:46:
Ik zie het voordeel van een Xone 3d als zuivere Traktor controller eigenlijk niet.
Niet om te gaan lopen zeuren hoor, mooi apparaat en Leppam is er duidelijk kundig en tevreden mee, maar wat krijg je nou terug voor die 1800 euro die een 3d duurder is dan bijvoorbeeld een VCI100?
En waar je dan in Traktor wat aan hebt, want ik snap ook dat het ook nog een volledig functionele mixer is van A&H kwaliteit, maar daar maak je dan nu geen gebruik van.
Wat heeft je uiteindelijk toch voor de 3d doen gaan? :)
Heeft het niet, maar waarom zou je een Fiat 500 gaan rijden als een Ferrari 566 ook tot de mogelijkheden behoort? ;)

Overigens heeft het wel zo zijn voordelen maar niet alszijnde een stand alone controller voor Traktor. Vergeet niet dat je er ook net zo makkelijk een draaitafel of wat aan kunt hangen. Als je de zaak even los van elkaar zou hakken en per onderdeel kijkt wat je moet betalen valt het op zich allemaal nog wel mee.

http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site

.nl

Ik ben opzoek naar software om mijn mp3 collectie mooi in bij te houden. Liefste iets waar ik ook zelf opmerkingen bij kan plaatsen (lekker als intro kan ook later in een elektro set etc). Wat gebruiken jullie hiervoor ?

Heb sinds kort een BCD3000 en merk nu al dat ik me platen beter onthoud als er een hoes omheen zit. Wat betreft draaien met de bcd is het leuk speelgoed en werkt het best aardig dat draaien met usb en mp3. Maar toch echte turntables draaien lekkerder.

....
Nu ff niet mama ik sta net de cake af te gieten
http://www.Quinie.nl

quote:
Quinie schreef op maandag 02 juni 2008 @ 14:18:
Ik ben opzoek naar software om mijn mp3 collectie mooi in bij te houden. Liefste iets waar ik ook zelf opmerkingen bij kan plaatsen (lekker als intro kan ook later in een elektro set etc). Wat gebruiken jullie hiervoor ?

Heb sinds kort een BCD3000 en merk nu al dat ik me platen beter onthoud als er een hoes omheen zit. Wat betreft draaien met de bcd is het leuk speelgoed en werkt het best aardig dat draaien met usb en mp3. Maar toch echte turntables draaien lekkerder.
Ik weet dat Virtual DJ (5 series) album art kan laten zien, waar je dan door heen kunt bladeren alsof het een platen bak is. Comments kun je in de ID tags zetten die je ook kunt laten zien. :)

Pagina: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 50 51 52 53 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: