Daar had ik nog niet eens over nagedacht.quote:
Maar goed, ik ga toch eerst maar eens een goede koptelefoon kopen.
[ Weebl 'n Bob ][ Fotoboek ][ Last.fm ][ Platen *UPDATE* ]
GoT Index » Audio en HiFi » How to Become a DJ deel XV
Pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Daar had ik nog niet eens over nagedacht.quote:Reind schreef op maandag 14 april 2008 @ 18:09:
Ik zeg M-Audio trigger finger en jij hebt net zoveel hot cue's als je software toe laat
Dat ik moet klooien aan een deivce van 500+ euro is al erg genoeg ! Waarom koop ik een dure Denon met schermpjes, als ze niet in Traktor werken. De Audiosuite driver wordt dadelijk shareware, en ik heb geen zin om daar ook nog eens een licentie voor neer te tellen. DJDecks is wel aardig, maar niet fatsoenlijk genoeg. Maak je beloftes waar Denon !quote:Reind schreef op maandag 14 april 2008 @ 18:09:
[...]
Dan ben je schijnbaar toch niet zo goed geïnformeerd en toch niet zo goed bezig als je zelf misschien denkt. Display's werken hier niet in Traktor maar voor de rest werkt alles gewoon zoals het zou moeten werken, kwestie van zelf een paar knoppen omzetten via midi als het je niet bevalt. DeckaDance werkt prima, ook hier geld gewoon dat je een beetje met midi aan de gang moet, BPM studio werkt gewoon out of the box met de driver van AudioSuite en djDecks werkt als ik collega dj's moet geloven ook prima. En een latency van 30 seconden? Dan zou ik het één en ander nog maar eens aan settings controleren.
Misschien dat je die 50+ uur die je er in gestoken hebt in andere zaken moeten steken zoals het hele midi verhaal. Wachten tot er een kant en klare midi mapping voorbij komt die 100% aan jouw eisen voldoet is zonde van de tijd.... een 100% ideale midi mapping maak je namelijk gewoon zelf.
Ik snap je frustratie best een beetje en het is inderdaad niet allemaal koek en ei maar probeer jezelf eens echt een beetje in midi te verdiepen en het gebeuren er om heen en je hebt de zaak binnen een dag draaiend.
Overigens is de DMC2 gewoon een midi device en niets meer of minder dan dat
W00fer wijzigde dit bericht 14-04-2008 19:39 (7%)
Leuk mixje weer, moet wel zeggen dat ik 'm persoonlijk minder vond als je vorige mixjes, vooral het begin eigenlijk, daarna werd hij wel beter. Verder kan ik er niet zoveel van zeggen, geen fouten gehoord ofzo, dus eigenlijk enkel de opbouw die iets minder was.quote:Michali schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 14:41:
[...]
Iemand hier deze nog geluisterd? Nog wat opbouwende kritiek misschien?
Specs - djDecks - Fast Image Resizer - Mind Games
Hehe, echt weer de meest uiteenlopende meningen gehad. Zelf vind ik het begin geweldig, vooral die eerste tracks. Maar niemand lijkt die mening met me te delenquote:Adion schreef op maandag 14 april 2008 @ 20:44:
[...]
Leuk mixje weer, moet wel zeggen dat ik 'm persoonlijk minder vond als je vorige mixjes, vooral het begin eigenlijk, daarna werd hij wel beter. Verder kan ik er niet zoveel van zeggen, geen fouten gehoord ofzo, dus eigenlijk enkel de opbouw die iets minder was.
Music is an expression of pure emotion
Ja, net nog eens ff doorgenomen, het eerste nummer valt wel mee, het tweede vind ik wat minder, en vooral dat het dan rond 13 minuten ff meer naar techno gaat vind ik er niet echt in passen, vooral omdat het in de 2 volgende nummers alweer zo rustig word. (dat zou dan denk ik iets beter passen als een soort break nadat er toch al iets meer opgebouwd is)quote:Michali schreef op maandag 14 april 2008 @ 23:07:
[...]
Hehe, echt weer de meest uiteenlopende meningen gehad. Zelf vind ik het begin geweldig, vooral die eerste tracks. Maar niemand lijkt die mening met me te delen, te vaag nummer blijkbaar, terwijl ik hem juist erg mooi vind. Ik hou er wel van dat hij zo langzaam oppakt. Heel langzaam kom je zo in de mood van de set, en het lijkt net alsof hij niet ophoudt met opbouwen.
Specs - djDecks - Fast Image Resizer - Mind Games
Music is an expression of pure emotion
Wat vinden jullie ervan?quote:Tracklist:
RuigeElectroMix
20 Fingers - Short Dick Man
Yelle - Je Veux Te Voir
Justice - Phanton Pt 2 (Soulwax Remix)
Sandy Rivera - Freak
Battle Royale - Does It Offend You?
Sadomasy & DJ One - Body Motion
Hot Chip - Ready For The Floor
Solid Groove - This Is Sick
John Dahlbäck - Hustle Up
Dirty South - Let It Go
Prodigy - Smack My Bitch Up
Prodigy - Breathe
play in browser: play
download van house-mixes.com: download
Iemand mijn mix nog gechecked? Of is hij echt te langquote:da_rippah schreef op zondag 13 april 2008 @ 20:41:
Wellicht dat ik iemand een plezier kan doen met een 3 uur durende minimal-techno mix van mijn kant.
http://www.megaupload.com/?d=385N6LHI
2x SynQ XTRM-1 - Gemini UMX SE - Stanton DJ Pro 2000
Ben helaas niet zo'n minimal/Techno fan.quote:da_rippah schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 18:14:
[...]
Iemand mijn mix nog gechecked? Of is hij echt te lang
Mix is gemaakt met ableton (+ vst's).quote:Tone Tribute Sessions 005 (April Demo)
Tracklist
Lowland vs Orkidea – Masochrist (Extended Mix)
W&W – Mustang (Original Mix)
Jorn van Deynhoven – Godspeed (Joshua Cunningham Dub)
4 Strings – Take me Away (Re-ward Dub Remix)
Ernesto & Bastian – Super Jupiter (Original Mix)
Marcel Woods – On fire (Rank 1 this ain’t no Trance like ’99 Remix)
Sander van Doorn – Pura Vida
Filterheadz – Yimanja
Total playtime +/- 43 minutes
FunkXual wijzigde dit bericht 15-04-2008 21:55 (4%)
Amd Athlon x2 3800+ | Asus M2N-E Sli | 2048mb pc5300 | XFX 7900GT | 160gig WD S-Ata2 | 200gig WD Ata | XFi-Extremegamer | Logitech g5
Ik heb hem ieg gedownload, als het een keer mooi weer is, zal ik em is lekker relaxed gaan luisteren, 3 uur minimal en techno klink goedquote:da_rippah schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 18:14:
[...]
Ik ben hem momenteel aan het beluisteren. Ik ben nu halverwege en het klinkt tot nu toe in ieder geval heerlijk.quote:da_rippah schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 18:14:
[...]
Stem op mijn foto: http://ta.canon-europe.com/?pg=gallery&cc=nl&lc=nl&photo_id=foto48013ad1ebb68
Denon belooft jou helemaal niets op het gebied van software, Denon levert een controller en geen software. De bijgeleverde software is een trial versie en wanneer je een HC4500 koopt kun je die software tijdelijk gebruiken. Ik heb bijvoorbeeld de PCDJ zooi niet eens geinstalleerd op de pc maar ben gewoon aan de slag gegaan met Traktor en BPM en dat werkt hier toch echt prima. Daarnaast heb je als gebruiker een keuze, of je dat nou fijn vind of niet... Denon maakt de controller en verder niets meer dan dat. Gebruikers zullen zich dat moeten realiseren VOOR aankoop van een apparaten niet achteraf gaan klagen dat volgens hun niets werkt. Je kocht tenslotte een controller en geen totaal pakket, dat jij het woord trial versie over het hoofd gezien hebt of misschien niet goed de specs door hebt gelezen is volgens mij toch echt je eigen fout.quote:W00fer schreef op maandag 14 april 2008 @ 19:35:
[...]
[b]Dat ik moet klooien aan een deivce van 500+ euro is al erg genoeg ! Waarom koop ik een dure Denon met schermpjes, als ze niet in Traktor werken. De Audiosuite driver wordt dadelijk shareware, en ik heb geen zin om daar ook nog eens een licentie voor neer te tellen. DJDecks is wel aardig, maar niet fatsoenlijk genoeg. Maak je beloftes waar Denon !
Ook daar zijn oplossingen voor.quote:De DMC2 is geen Midi device, maar een USB-HID deviceVoor ieder programma moet dus een aparte aansturing op de driver geschreven worden. [/b]
Hoef je zelf niet te importeren aangezien Vestax gewoon zelf een NL importeur heeft.quote:Voor wat betreft mijn keuze. Ik wacht op de VCI-300. Instelbare jogwheelsWanneer zou die komen ? Dan importeer ik hem.
Reind wijzigde dit bericht 16-04-2008 17:17 (4%)
http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site
W00fer wijzigde dit bericht 16-04-2008 21:52 (22%)
[PC = P965-DS3 - E6420 - 8800GTS - 3GB PC5300 - 160GB] [Laptop = XPS 1330 - T7100 - 2GB PC5300 - 120GB - WLED]
Ik zou niet te luchtig doen over garrantie hoor. Garrantie is een onderdeel van de prijs die ergens voor betaald. Als jij een VCI300 uit de States haalt, waarvan ik me afvraag of ze daar zoveel goedkoper zijn met tax, btw en verzendkosten en er gaat iets mis, dan kan je fluiten naar je garrantie hier. Dat moet je dan zien af te handelen met de verkopende partij.quote:W00fer schreef op woensdag 16 april 2008 @ 21:51:
Als jij dikke 300 euro extra hebt liggen voor mij, dan haal ik hem bij de Vestax boer in NL
Euro / dollarkoers enzoimporteren loont dus wel.
Garantie ben ik nog niet helemaal uit, maar dat komt vast wel. Aangezien de VCI-300 pas op 16 juni uit gaat komen.
Denon belooft wel wat:
"Works NATIVE with all of the software available on the market !!"
Nou mooi niet dus
Weet jij al wat de prijs in NL word dan? Ik heb namelijk alleen nog maar een verwachte indicatie prijs gehoord die ik om de doodsimpele reden dat er nog geen vaste prijs is voor me moest houden en als de importeur het zelf nog niet eens exact weet ben ik benieuwd hoe JIJ aan die informatie komt...quote:W00fer schreef op woensdag 16 april 2008 @ 21:51:
Als jij dikke 300 euro extra hebt liggen voor mij, dan haal ik hem bij de Vestax boer in NL
Euro / dollarkoers enzoimporteren loont dus wel.
Mooi wel dus, het enige wat jij moet doen is er wat werk in stoppen en een fatsoenlijke midi mapping maken. Ik heb het hier draaiend op Traktor (geen schermen), VirtualDJ werkt native, Ultramixer werkt prima (beetje jammer dat het een java applicatie is), BPM studio werkt prima, PCDJ Reflex LE, PCDJ Dex... Aangezien ik van de week toch een schone install uit moet voeren alle bovengenoemde software draaiend en al binnen 3 uurtjes.quote:Denon belooft wel wat:
"Works NATIVE with all of the software available on the market !!"
Nou mooi niet dus
[PC = P965-DS3 - E6420 - 8800GTS - 3GB PC5300 - 160GB] [Laptop = XPS 1330 - T7100 - 2GB PC5300 - 120GB - WLED]
Idem, behalve dat garantiedeel. Er kan namelijk maar weinig kapot aan dit soort apparaten mijns inziens. Of dacht je soms dat een mainboard met diodes van 1mm te maken was ?quote:osc4r schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:36:
De dealer van NL voor Vestax heeft een .PDF op z'n website staan met prijzen. Daaraan zijn de VCI-300 (en meer dingen) toegevoegd met het NEW labeltje. Die prijs bedraagt dus ¤699,- en mag denk ik dus aannemen dat dat wel ongeveer klopt.
Overigens ben ik 100% met je eens Sjoewe, die paar euro die je ermee bespaart kan je dan het beste toch in NL uitgeven aan de zekerheid van 'goede' en relatief snelle garantie
W00fer wijzigde dit bericht 18-04-2008 02:32 (38%)
Come here. How about if your ass prepares to meet my size ten work boot! How about that?
Och er kan zat stuk, er zijn een aantal Vestax VCI-100 gebruikers geweest met jog problemen (eerste batch) en vergeet niet dat er altijd nog dingen als faders, potmeters en leds e.d. in een apparaat zitten... kan allemaal stuk.quote:W00fer schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 02:21:
[...]
Idem, behalve dat garantiedeel. Er kan namelijk maar weinig kapot aan dit soort apparaten mijns inziens. Of dacht je soms dat een mainboard met diodes van 1mm te maken was ?
Ik denk dat jij je dan nog lelijk vergist.quote:Zoveel zit er namelijk niet in in een VCI-300 als ik de filmpjes van de internals zo bekijk.
Dus geld dat voor iedere fabrikant? Je apparaat zal hoe dan ook terug moeten naar de shop en die zal het moeten gaan regelen met Vestax, vaak gaat ie dan van shop naar importeur en dat kost tijd, helemaal wanneer dat aan de andere kant van de oceaan moet gebeuren.quote:Wanneer Sony een Playstation binnenkrijgt gaat hij in veel gevallen al de shredder in, aangezien het repareren duurder is dan een nieuwe maken. En ja dat weet ik uit betrouwbare bron.
Als jij bij de aankoop van je apparaat een klein beetje had opgelet dan had je dat geweten. Denon de schuld geven dat JIJ niet op hebt zitten letten is natuurlijk best wel een beetje vreemd. Denon levert de hardware en is niet verantwoordelijk voor het ondersteunen van software. Dat was pas het geval geweest wanneer men een compleet pakket had geleverd.quote:En INMIDDELS is het mogelijk om Denon apparatuur met de software te laten werken. Vergeet echter niet dat de HC4500 al sinds November uit is. De eerste maanden kon je dat ding dus stof laten happen omdat er geen enkele fabrikant en/of enthousiasteling bezig was met het ontwikkelen van een driver. Of je moest met het "PCDJ Reflex LE trial demo uitgekleed minder" gaan werken.
Dat is nog maar de vraag, bij de Pioneer CDJ-400 hoor je links en rechts ook dat er steken zijn gevallen op het midi vlak en de ondersteuning was er ook niet vanaf dag 1 voor alle software. Daarnaast verkoopt Pioneer straks de drive unit niet los, je hebt dus OF een controller OF een volledige set en later een losse drive unit gaan kopen word dus onmogelijk tenzij shops zelf complete paketten op gaan delen in losse onderdelen maar hoe gaat men dat dan doen met serie nummers e.d? Weet verder nog niemand wat van, zelfs Pioneer weet niet hoe ze dat no precies op moeten gaan lossen terwijl die optie wel aangedragen word als oplossing voor het probleem.quote:Kinderziektes blijven toch jammer voor dit geld. Trek je de hele prognose door, dan is het pas aankomende zomer mogelijk om fatsoenlijk (op MIDI gebied) met de HS5500 te werken. Telaat dus. De rest van de fouten (foute backspin, deck 2 hapert als je scratched met deck 1 op bepaalde mp3's, zoeken in mp3's gaat niet geweldig) zal later worden opgelost.
Ik hoop, en dat meen ik echt dat Pioneer het met de SEP-C1 (en bijbehorende MEP-7000) een stuk beter voor elkaar heeft. Ik gok van wel.
GoT Index » Audio en HiFi » How to Become a DJ deel XV
Pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus