Hoofdcategorieën
Topicacties

[Orange] ADSL Family+Telefonie ervaringen (Deel XVII)

Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 11 augustus 2003
Geen matches

Medio maart gaat de 4Mbit naar 8 Mbit voor de bestaande klanten.
Dat je s'avonds maar max 4Mbit krijgt is denk ik nog steeds een capaciteitsprobleem. Slecht eigenlijk dat ze dit niet van te voren hebben zien aankomen.

Reg. datum: 31 december 2003
Geen matches

Bestaat er voor de Livebox een progje om op je desktop een notificatie te krijgen als je bv. wordt gebeld, door welk nummer je wordt gebeld, als je zelf gaat bellen etc.?

Reg. datum: 17 september 2007
Matched: orange

^^ Orange kennende: nee

Current Owner of: PS3 80 GB Killzone 2 pack | Samsung LE40A536 Television | Samsung HT-TZ212 Home Cinemea System

Reg. datum: 18 september 2003
Matched: orange, adsl

Ik heb nu eindelijk besloten voor Orange Adsl 20mbit + telefonie te gaan.

Wat me niet helemaal duidelijk is, wanneer je je adsl verbinding bij je huidige provider moet opzeggen.
Bij de aanvraag van Orange kun je een datum ingeven wanneer je verbinding opgelevert zou moeten worden, hier kun je ook een latere datum invullen zodat het naadloos aansluit op de afsluiting van je vorige provider. Echter zeggen ze hier dat je beter altijd eerst Orange moet aanvragen en daarna pas je huidige verbinding moet opzeggen. Hoe weet je dan wanneer de datum van afsluiting is?
(Ik heb maar gewoon de vroegste datum genomen, 25 februari).
Reg. datum: 26 november 2003
Geen matches

De dag dat je contract afloopt is de dag dat je oude internet afgesloten is lijkt me.

Geen matches

sorry, dubbele post..

porto33 wijzigde dit bericht 08-02-2008 19:22 (83%)

Reg. datum: 17 september 2007

Zoals ik net ook al zei op je vorige post die welliefst 4 posts boven je huidige post staat: Ik betwijfel het ten zeerste.

Ze willen niet eens het belprotocol vrijgeven wat orange gebruikt voor de telefonie.

En btw waarom zou je zoiets willen hebben ? je merkt het toch vanzelf als er gebeld word... ?

Current Owner of: PS3 80 GB Killzone 2 pack | Samsung LE40A536 Television | Samsung HT-TZ212 Home Cinemea System

Geen matches

dat is zo maar had een soortgelijk progje in m'n ISDN tijd en vond t eigenlijk wel handig om op de windows desktop te zien welk nummer me belt zonder een telefoon bij de hand te hebben.

Maar als het niet mogelijk is.... jammer! :)

Optimaliseren!
Reg. datum: 04 juni 2004

Ik heb nu Orange Extra + Telefonie, maar het valt mij op dat gesprekken ook als afgerond worden beschouwd (Uitgelezen via de webinterface) als er niet wordt opgenomen aan de andere kant. Is het dan zo dat er ook een starttarief in rekening wordt gebracht?

MensionXL wijzigde dit bericht 08-02-2008 19:54 (6%)

Reg. datum: 12 juni 1999

quote:
MensionXL schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 19:54:
Ik heb nu Orange Extra + Telefonie, maar het valt mij op dat gesprekken ook als afgerond worden beschouwd (Uitgelezen via de webinterface) als er niet wordt opgenomen aan de andere kant. Is het dan zo dat er ook een starttarief in rekening wordt gebracht?
Is in het verleden wel zo geweest. Daar zijn toen klachten over geweest. Ik begreep dat er toen iets aan gedaan is, maar of dat daadwerkelijk zo is........?

Op mijn afrekening van januari staan 2 gesprekken van 5 seconden en 1 van 2 seconden. Kan best zijn dat dat komt omdat er voicemail ofzo voorkwam. Zie zelf verder geen schokkende dingen.

Te zien via: http://www.orange.nl/mijn..._vaste_telefonie/factuur/

Ben benieuwd welk webinterface jij bekeken hebt.

Reg. datum: 16 februari 2006
Geen matches

quote:
porto33 schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 19:32:
dat is zo maar had een soortgelijk progje in m'n ISDN tijd en vond t eigenlijk wel handig om op de windows desktop te zien welk nummer me belt zonder een telefoon bij de hand te hebben.

Maar als het niet mogelijk is.... jammer! :)
Een draadloze telefoon met nummermelder naast je monitor zetten? :+

Reg. datum: 01 december 2005
Geen matches

quote:
http://192.168.1.1/voipInfo.html ;) je ziet alleen niet wie er belt ;)

xppn wijzigde dit bericht 08-02-2008 23:11 (17%)

Reg. datum: 27 februari 2000

quote:
Farrytheone schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 23:57:
[...]

Lizard.. zeg zou jij mij mischien willen helpen. Hoe wel je mij al super goed geholpen hebt op het orange user forum. Ik krijg nog steets het WOL gebeuren niet goed aan de praat. Het is nu alleen een beetje stuk gelopen op een verhaal over ARP maar ik betwijfel of het daar wel aan licht.

Het probleem is eigenlijk dat na een uur mijn PC niet meer reageert op een magic packet. Van buiten af (WAN) terwijl als het via mijn interne netwerk (LAN) verstuurd word hij wel opstart.... lekker vaag binnen het uur werkt het via WAN nog wel maar waarom weet ik niet en kom er ook niet achter. De help desk weet mij te vertellen dat het een service is die ze niet aan bieden |:( eeeh WTF
Durf ik zelf niet te zeggen of het aan ARP ligt. Verder is dit een 'hack' via de telnet interface. Ik geloof dat de helpdesk alleen het normale gedeelte van de webinterface mag ondersteunen.

Reg. datum: 27 februari 2000
Matched: ervaringen, orange, adsl

Reg. datum: 12 juni 1999
Geen matches

quote:
Ahhh Tuurlijk :D

Reg. datum: 14 januari 2000
Geen matches

--- edit: reactie in nieuw topic gezet ---

Helsie wijzigde dit bericht 17-02-2008 02:26 (91%)

Reg. datum: 25 februari 2008
Geen matches

Tja.. nieuw topic

Mich078 wijzigde dit bericht 26-02-2008 01:35 (89%)

Reg. datum: 18 september 2003
Matched: orange, adsl

quote:
Demonfreak schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 18:44:
Ik heb nu eindelijk besloten voor Orange Adsl 20mbit + telefonie te gaan.

Wat me niet helemaal duidelijk is, wanneer je je adsl verbinding bij je huidige provider moet opzeggen.
Bij de aanvraag van Orange kun je een datum ingeven wanneer je verbinding opgelevert zou moeten worden, hier kun je ook een latere datum invullen zodat het naadloos aansluit op de afsluiting van je vorige provider. Echter zeggen ze hier dat je beter altijd eerst Orange moet aanvragen en daarna pas je huidige verbinding moet opzeggen. Hoe weet je dan wanneer de datum van afsluiting is?
(Ik heb maar gewoon de vroegste datum genomen, 25 februari).
Vrijdag alle spullen binnen gekregen, vandaag alles aangesloten en het werkt allemaal perfect. En nog geen half uur zonder internet gezeten. Netjes, alles goed verzorgt door orange. Internet werkt snel.. _/-\o_
Reg. datum: 14 augustus 2004

Edit: had beter moeten zoeken Als je ook Orange vaste telefonie afneemt, wordt dit automatisch opgezegd. Bron: website orange

objectief2 wijzigde dit bericht 26-02-2008 12:29 (86%)

random gestoord
Reg. datum: 03 juni 2002

Ik ben ook aan het overwegen om Orange als nieuwe ISP te nemen (heb appartementje gekocht waar ADSL2+ ligt :Y) )

Hoe zit Orange qua fair use policy? Ik zit nu bij xs4all en download geregeld 200-450GB per maand, dat word straks misschien nog wel erger met 20mbit (nu 8mbit)

En ik las dat sommige modem/routers probs hadden met Orange, iemand hier ervaringen met de 780WL van Thompson/Alcatel? Moet je nu via een workaround je mac adres kloonen?

Thund3r wijzigde dit bericht 27-02-2008 10:34 (6%)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗ T.net ID en Specs
╚═╩═╩═╝

Reg. datum: 05 mei 2000

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: