Je hebt dus op dit moment nog een ADSL verbinding via Orange, het ligt er aan wat je hebt aangegeven bij het bestellen van Telfort internet.quote:Henst schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 13:08:
[...]
Ok bedankt voor deze geruststelling. De Telfort Check geeft 20Mbit aan
Kan ik er dan vanuitgaan dat Telfort de lijn echt opnieuw opbouwt (fysiek), of kunnen ze achterover leunen en alles in de centrale ongewijzigd laten, door de boel van Orange over te nemen?
Ik heb geen TelcoTelco aangevraagd en ik heb nu vandaag middels brief een bevestiging ontvangen van Orange dat het Abo per 30-01-2008 ten einde is. Ik heb nu een nieuwe aanvraag bij Telfort gedaan. Ik heb echter nog steeds internet via Orange. Ik ben een beetje bang geworden door de ervaringen met Orange namelijk. Wat gebeurt er als ze hun lijn niet afbouwen?
Als je hebt aangegeven dat je, Geen internetverbinding en Geen telefoonaansluiting hebt dan word het waarschijnlijk geleverd op je 2e aderpaar van je telefoonlijn. Deze moet wel aanwezig zijn in je huis en moet ook aangesloten wezen op de centrale, anders word je aanvraag niet geaccepteerd ivm met teveel kosten voor het aanleggen van het aderpaar (denk aan graafwerkzaamheden
Voor de duidelijkheid: je kan dus meestal niet van te voren weten of je 2e aderpaar is aangesloten, dat is dus ff afwachten