Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Meizu M8 topic

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 24 september 2003

quote:
RoD schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:25:
• USB Host

En ik twijfel er niet aan dat er (voor mij persoonlijk) althans nog een aantal dingen bijkomen.. als Meizu vergelijkbare kwaliteit levert als dat ze met de M6 hebben gedaan. Ik heb er in ieder geval goede hoop op. Hopelijk komt het ding hier ook daadwerkelijk uit.
Grappig dat je dat zegt, want de M6 werd ook verkocht met USB-Host functionaliteit die er helemaal nooit gekomen is...

fRiEtJeSaTe wijzigde dit bericht 19-03-2008 12:29 (33%)

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / FP ProMod
Reg. datum: 14 september 2004

De M6 werd verkocht met de melding dat USB Host in de toekomst nog gesupport zou worden. Ik gok dat dat een foutje is geweest... want de vraag is of dat technisch wel mogelijk is en bovendien is dat iets wat nooit voorkomt in PMD-land.
Ik verwacht bij de M8 eigenlijk dat er gewoon een fysieke USB Host op zit :)

Multitouch bevestigd en af
Natuurlijk wordt er geen demonstratie van gegeven... Meizu heeft namelijk de UI nog niet af. Weer zeer typisch dus. Maargoed, er is weer nieuws, en het is goed nieuws :)

Reg. datum: 22 maart 2008

Wat Meizu doet is nu wel aardig maar als het aan eind van het jaar uitkomt is dat toch in mijn ogen
te laat.
in 2009 komt al windows mobile 7 die multitouch werkt, hoe willen ze dat oplossen dan?

http://microsoft.blognews...ouch-and-motion-gestures/

Tsja dat er een OS uitkomt wat dezelfde functionaliteit biedt wil dat nog niet zeggen dat Meizu te laat komt. Het concept van de Meizu is op phone-gebied nog steeds vrij uniek... namelijk een telefoon combineren met uitstekende PMD-functionaliteit. Natuurlijk afgekeken van Apple, maar ik heb toch meer vertrouwen in Meizu als het aankomt op kwaliteit en functionaliteit.

Reg. datum: 22 maart 2008

Ik wilde alleen maar zeggen dat wat Meizu nu creeert een schil is om WM 6. Het zou wel heel jammer zijn als je dan in 2009 niet kan upgraden naar WM 7. Hoe je het wendt of keert WM 7 zal een stuk beter zijn dan WM 6. Met functionaliteit die Meizu niet kan programmeren.

alteclansing wijzigde dit bericht 22-03-2008 14:31 (10%)

Meizu creeërt inderdaad een soort schil om WM6. Maar dat vind ik niet gek als je ziet wat het doel is van het apparaat. Natuurlijk zou het leuk zijn als er een gewone WM6 versie op stond die te upgraden was naar WM7, maar dan wordt het meer een PDA/smartphone. Ik vind het niet erg dat Meizu het zo doet... zo lang ze ons maar niet te veel beperken.

Enroc
Reg. datum: 17 oktober 2005

Het is niet WM6 (Windows Mobile), maar Windows CE 6..
Er wordt gezegd op meizume dat Windows CE minder mogelijkheden tot custom programma's heeft, is dat waar?

Volgens mij is CE gelijk aan WM, althans volgens de Wikipagina
quote:
Microsoft hanteert de naam Windows CE inmiddels niet meer - het product heet sinds 2003 Windows Mobile.

Door: Hoedje
Moderator APL / PMD
we know! we know!
Reg. datum: 24 april 2003

Dat klopt niet echt (tenminste niet zoals jij het interpreteert), de Engelstalige Wikipedia pagina geeft een complete en correcte uitleg: Wikipedia: Windows CE.

This is dirty water, but it's still something worth drinking down, if it can cure my dehydration from the words you let slip out. Cuz we've got dirty laundry and we've got closets with hinges that beg to bust.

Ah, daar wordt het wel een stukje duidelijker van ja. Ik neem dus maar aan dat Meizu een eigen vorm van Windows inelkaar klust. Wellicht met een hoop WM6/6.1/7 features. Er komt trouwens ook een SDK voor de M8, dus er zal zeker wel het een en ander mogelijk zijn.
Hier is trouwens een draadje op Meizume over het OS.

De profeet Meizu CEO J. Wong heeft weer het een en ander aan informatie naar buiten gebracht
quote:
Here are some of the latest posts by J. Wong. I could gather the following info from the awkward google translation:
- The final prototype is estimated to be ready at the end of April,
- UI layout has been handed over to EICO design,
- A demo is also mentioned.
Eind april... dat is nog te doen. De vraag is echter dan hoeveel tijd er tussen het afmaken van het prototype en de release van het apparaat. Maargoed, er zit weer schot in de zaak, lijkt het.

Meizu M8 to Feature Messenger Client
quote:
The latest series of posts by Meizu CEO Jack Wong reveals Meizu's plans to bundle apart from a QQ client, also a customized version of Live Messenger free of charge with Meizu M8 mobile phone. The client will connect to the Messenger network through Wi-Fi.

He also tells fans not to worry about other useful software as the M8 miniOne platform will be open.
Dat laatste is met name goed om te horen! :)

Reg. datum: 02 november 2006

quote:
RoD schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 18:59:
[...]

Eind april... dat is nog te doen. De vraag is echter dan hoeveel tijd er tussen het afmaken van het prototype en de release van het apparaat. Maargoed, er zit weer schot in de zaak, lijkt het.
Leuk dat 4 dagen laten bekent word dat de M8 een paar maanden later komt. :/
tenzij het een 1 april grap is.

Vihaio wijzigde dit bericht 01-04-2008 15:25 (4%)

quote:
The reason given for the hold was that Meizu was that quickly loosing market share on the domestic Chinese market, and needed to focus on releasing another MP3 player, Meizu M7, before their mobile phone debut.
Aha. Nouja, de M7 is ook leuk. Hopelijk valt daar dan binnenkort wat over te melden. Maar wel erg jammer. Ik was in de veronderstelling dat de M7 niet meer kwam, of dat ze hier tegelijkertijd mee bezig waren.

Het begint een beetje een soapverhaal te worden. Een tech-soap :P

Reg. datum: 10 januari 2008

1 april. Het was ook wel een beetje te verwachten. Ik bekijk op het moment alleen nog de updates van J. Wong of de officiële updates. Al dat gespeculeer komt me onderhand de keel uit :P Het is gewoon afwachten, maar blijkbaar hebben de meeste mensen erg moeite met wachten.

Ik dacht echt dat ze bij zo'n "gevoelig" onderwerp geen grappen zouden maken :X Nouja, mooizo :P

Reg. datum: 10 januari 2008

Ja, ik had gehoord dat er verschillende mensen van de officiele meizu BBS gebanned zijn omdat de 'grap' zoveel commotie opwekte waardoor mensen 'ongeweste dingen' begonnen te posten. :P

Maar het lag toch zo voor de hand dat het een grap was.

PhatParty wijzigde dit bericht 02-04-2008 18:19 (13%)

Gezien de historie van dit apparaatje leek het mij perfect in het straatje te passen eigenlijk :P

musica musica
Reg. datum: 16 oktober 2002

Misschien een domme vraag, maar in hoeverre kan je de opslag uitbreiden van de standaard 4 8 of 16gb?

Black Holes & Revelations

Reg. datum: 02 november 2006

Volgens mij is er niks bekend over uitbreidbaar geheugen, en het zou me niks verbazen als het geheugen niet uitgebreid kan worden.

Dat heb ik ook nog nooit voorbij zien komen. Het zou wel een welkome feature zijn. SDHC-slots beginnen toch redelijk standaard te worden, dus het zou mooi zijn als de M8 hier ook in mee zou gaan. 16GB is voor een PMD (al dan niet met telefoonfeatures) toch eigenlijk wat te weinig om als maximale capaciteit te hebben. Natuurlijk zijn er maar weinig apparaten in dit marktsegment, maar toch.

Reg. datum: 06 november 2005

Kan iemand iets zinnigs zeggen over de accu capaciteit van zijn voorgangers. Want mijn ervaring met apple is dat ze hun producten niet echt uitrusten met degelijk accu's. Voor mij een reden om naar de concurrent te neigen. Al helemaal met de huidige specs van de iPhone.

De voorgangers kun je in [Flash] Het Meizu Mp3spelers ervaringentopic - Deel 3 vinden. Ik stel voor dat je die even doorleest/zoekt en/of reviews leest van desbetreffende apparaten.
Maar dit is natuurlijk een heel ander apparaat dus ik denk niet dat je uit voorgaande apparaten zinvolle informatie kan halen.

Reg. datum: 11 januari 2007

Duurt lang voor hier meer over bekend is... te lang

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: