Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Meizu M8 topic

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 last

Reageer Nieuw Topic
Mannetje Pug en een stokbrood
Reg. datum: 11 februari 2005

Dat ding onderaan lijkt iig twee knoppen te zijn, en linksbovenin nog eentje, dat kan bijvoorbeeld aan/uit zijn.

Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Benjamin Franklin

Reg. datum: 23 maart 2006

quote:
Djerique schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 14:17:
het liefste zie ik nog een schuifbare qwerty toetsenbord onder het toestel :*)
Ik ook dan zou het echt een goede gsm worden...

Reg. datum: 16 september 2005

quote:
xminator schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 17:30:
Ik ook dan zou het echt een goede gsm worden...
De beste die er dan op de markt is :*)

Goo goo g'joob
Reg. datum: 13 september 2003

quote:
Fab1Man schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 20:50:
[...]

En dan krijg je toch van mij weer een reactie. Die poll vind ik ten eerste niet goed, want ik kan mijn mening daarin niet uiten. In plaats van dan wordt gezegd, ja rip-off en gewoon een discussie voeren over waarom nu eigenlijk een rip-off in dit geval beter zou kunnen zijn. Ik hoor hier alleen maar fanboys reageren die op de een of andere manier wat tegen Apple hebben. De Meizu is een mooi apparaat, maar ik vind het gewoon zwak dat je niet zelf een goed apparaat kunt maken en het per sé voor 90% moet afkijken. De specs zijn wel mooi, maar komt dit ook goed naar voren in de software? Windows Mobile is niet echt jé van hét! Dan betwijfel ik nog maar of deze überhaupt uitkomt, al dan niet te laat!
Dit moet ik even verhelderen, een discussie kan naar mijn mening geen kwaad. Beide toestellen kunnen ook best vergeleken worden, zolang hiervoor maar (degelijke) argumenten gebruikt worden.

Opvatting als "wat een dikke rip-off" voegen echter niks toe. Deze mening kan men ook uiten in de poll. In het topic krijg je vaak ook nog reacties hierop welke off-topic zijn.

Mocht je hier nog op willen reageren, stuur me gerust een DM. Laten we nu in ieder geval weer verder on-topic gaan :)

Eggy wijzigde dit bericht 24-01-2008 13:54 (3%)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / FP ProMod
Reg. datum: 14 september 2004

Stukje tekst op de Cebit site over Meizu
Of dit betrouwbaar is? Geen idee. Laten we het hopen :)

Reg. datum: 10 januari 2008

Tja, je ziet heel vaak dat zulke mensen populaire stukjes schrijven over een bedrijf. Aan de andere kant gebeurt het ook vaak dat ze 'per ongeluk' informatie neerzetten die ze van Meizu hebben gekregen. CeBit wilt vast graag weten wat ze kunnen verwachten. Het lijkt me in ieder geval toch redelijk betrouwbaar.

Dat zou betekenen dat de M8 in Q2 (April, mei) uit zou komen :D Dat zou toch wel mooi zijn.

En ik maar denken dat het maar speculeren bleef tot maart. Die gasten (DusL van MeizuMe in dit geval) zijn geniaal in het vinden van informatie.

PhatParty wijzigde dit bericht 24-01-2008 17:27 (9%)

Het blijft sowieso vaag dat dit weer via-via bekend moet worden. Het blijft allemaal bij geruchten. Ik denk dat we pas echt dingen kunnen gaan concluderen zodra we zien waar Meizu mee komt op Cebit. Het is gewoon té vaag allemaal.

Reg. datum: 19 november 2002

Zou helemaal geweldig zijn als deze GPS aan boord heeft.
En een goede 3mp camera, dan heb je niets anders meer nodig.
Zou ook cool zijn als hij de sms funktie van de iphone heeft, (je ziet elke sms van die persoon onder elkaar).
Ik wacht er vol spanning op, maar het mag niet te lang duren natuurlijk :) want de concurrentie staat ook niet stil en HTC is ook bezig met mooie dingen te maken.

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Reg. datum: 06 juli 2005

quote:
PhatParty schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 17:25:
Tja, je ziet heel vaak dat zulke mensen populaire stukjes schrijven over een bedrijf. Aan de andere kant gebeurt het ook vaak dat ze 'per ongeluk' informatie neerzetten die ze van Meizu hebben gekregen. CeBit wilt vast graag weten wat ze kunnen verwachten. Het lijkt me in ieder geval toch redelijk betrouwbaar.

Dat zou betekenen dat de M8 in Q2 (April, mei) uit zou komen :D Dat zou toch wel mooi zijn.

En ik maar denken dat het maar speculeren bleef tot maart. Die gasten (DusL van MeizuMe in dit geval) zijn geniaal in het vinden van informatie.
Dank je wel :D

Reg. datum: 22 mei 2002

Die chinezen moeten eens op schieten want mijn abbo loopt ook af, en zou deze heel graag in mijn pocket willen hebben :9~ .
Denk maar dat ik hem los koop, ik verwacht niet dat deze het 1ste kwartaal beschikbaar zal zijn.

Misschien heb ik er overheen gelezen. In April/mei komt ie in Europa uit?
Maar wanneer is nou de release in Azië?
Want dan kan ik via mn tante misschien 1tje op laten sturen. Wel hopen dat het in Nederland werkt.
En dan natuurlijk een mooie review erover maken :)

DNA_Saint wijzigde dit bericht 01-02-2008 23:42 (7%)

Ik denk dat eerst de release in Azië is. Het is immers een Chinees bedrijf. Verder gaan er inderdaad geruchten dat de speler rond die tijd uitkomt, maar andere geruchten hebben het weer over het 3e/4e kwartaal van dit jaar. Het is even afwachten tot Cebit, om te kijken of daar wat concreets uit voortkomt.

Enroc
Reg. datum: 17 oktober 2005

quote:
RoD schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 00:52:
Ik denk dat eerst de release in Azië is. Het is immers een Chinees bedrijf. Verder gaan er inderdaad geruchten dat de speler rond die tijd uitkomt, maar andere geruchten hebben het weer over het 3e/4e kwartaal van dit jaar. Het is even afwachten tot Cebit, om te kijken of daar wat concreets uit voortkomt.
Meizu zelf heeft het ook over het derde kwartaal. Dit kreeg ik in reactie op mijn mail namelijk:
quote:
Dear Sir,

Thanks for your email and attention on Meizu.

Yes, M8 has been postponed a little bit, it is expected to be released around the third quarter of 2008. Also we are going to present it at the upcoming CeBIT for the first engineering sample.

Pls keep attention on our progress.

Sincerely,

Ella Wong

Ah, dat is toch klote. Mijn abbo is in mei afgelopen. Maar ja, toch laten opsturen uit china denk ik :)
Ik ga zeker deze topic in de gaten houden dan.

Reg. datum: 06 juli 2005

quote:
djceebee schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 08:59:
[...]

Meizu zelf heeft het ook over het derde kwartaal. Dit kreeg ik in reactie op mijn mail namelijk:
[...]
rofl, een beetje? De eerste release-periode die we kregen was Q3....van 2007(!).
Dit noem je geen vertraging meer, dit is gewoon uitstellen voor eeuwig.

Ja, dat uitstellen werkt mij ook op de zenuwen. Het lijkt er op dat Meizu een beetje Nokia taferelen krijgt :(

Rule #1
Reg. datum: 01 oktober 2001

Inderdaad, Q3 is nog wel een heel eind weg (ik neem dit voorlopig maar even voor waar aan, gezien de mail die djceebee kreeg). Tegen die tijd verwacht ik dat er nog wel meer alternatieven zijn. Aan de andere kant zullen de hardware specs tegen die tijd die van de iphone wel erg overtreffen ;)

Evenzogoed jammer, dit had Meizu in een klap erg groot kunnen maken denk ik.

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

Reg. datum: 10 november 2005

Q3 lijkt me inderdaad wel erg ver weg. Voor mij maakt het niet zoveel uit want mijn abonnement loopt toch nog tot oktober, maar ik heb liever dat toestellen al even in de markt zijn, zodat eventuele problemen ook bekend zijn. En op deze manier speelt Meizo de concurrentie wel de bal toe. Hebben die inmiddels een jaar extra de tijd om een concurrent te ontwikkelen.

Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"

Reg. datum: 11 januari 2007

Mooi ding, maar ik hoor dat met camera en 4gb je er al meer dan 300 dollar voor betaald... zonder camera iets van 200 dollar...

Wanneer is er nu eens echt iets bekend zeg..

vandevorst wijzigde dit bericht 11-02-2008 16:52 (81%)

Het duurt nog wel een tijdje, denk ik. Dan ga ik maar voor de iPhone 2.0 ;)

Reg. datum: 11 januari 2007

quote:
Djerique schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 23:58:
Het duurt nog wel een tijdje, denk ik. Dan ga ik maar voor de iPhone 2.0 ;)
2.0? ;) Ik hou het bij de Iphone neit echt bij...

Ach, ik heb net een nieuwe, als er deze rond december is is het goed :P

Reg. datum: 12 augustus 2003

Heeft iemand de volgende phone al eens gezien:

http://www.plaatjesupload.nl/img34/1203948208-270.jpg

http://www.plaatjesupload.nl/img34/1203948381-80.jpg

Meer info op http://www.eastbuyer.com/newproduct_view.asp?id=170

Met Windows Mobile 6.0, GPS, Wifi, WM Player 10, Bluetooth, TouchFlo interface, scherm van 3,2" en 260.000 kleuren, etc.

Lijkt me een goed alternatief om de tijd te overbruggen voordat de Meizu M8 komt.......

Ik heb familie in China en zou daarom een inkoopactie hiervoor kunnen beginnen voor een prijs van ¤ 239,95 per stuk. Ik hoor wel of er interesse voor is. Bij 15 geinteresseerden kan ik ze binnen 3 weken leveren.

nathalia wijzigde dit bericht 25-02-2008 15:40 (42%)

Reg. datum: 10 november 2005

quote:
nathalia schreef op maandag 25 februari 2008 @ 10:17:

Met Windows Mobile 6.0, GPS, Wifi, etc.

Lijkt me een leuk alternatief om de tijd te overbruggen voordat de Meizu M8 komt.......

Ik zou wellicht een inkoopactie hiervoor kunnen beginnen :)
Zo da's een goeie: 200 mega pixels double cameras
Zitten er nou 200 camera's op of eentje met 200 MP?

Dit is dus de ultieme rip: zowel van HTC (HTC Home en TouchFLO) als van Iphone (uiterlijk, menu) jatten.

Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"

Reg. datum: 17 december 2000

quote:
nathalia schreef op maandag 25 februari 2008 @ 10:17:

[afbeelding]

[afbeelding]

Met Windows Mobile 6.0, GPS, Wifi, WM Player 10, Bluetooth, TouchFlo interface, scherm van 3,2" en 260.000 kleuren, etc.

Lijkt me een goed alternatief om de tijd te overbruggen voordat de Meizu M8 komt.......

Ik zou wellicht een inkoopactie hiervoor kunnen beginnen voor een prijs van ¤ 250,- per stuk!
Ziet me er best interessant uit!
Dit ding heeft alle functies van de iphone en nog meer aan de helft van de prijs, tja..ik vraag mij af waarom ik dan nog een iphone zou kopen ? Misschien voor dat mooi zilveren apple-logootje ?.. hmm denk het niet..
Heeft iemand al hands-on ervaringen kunnen vinden van dat ding ?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: