Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Meizu M8 topic

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 16 september 2005

Ik ben niet zo fan van de iPhone vanwege de hierboven geposte nadelen. Dat is ook een reden waarom ik wacht op de Meizu M8. Ik ben alleen benieuwd of de M8 ook net zo krasbestendig is als de iPhone. :/

Reg. datum: 15 mei 2006

Een interviewtje met een J. Wong van meizuone.com
http://www.meizume.com/mi...-13rd-jan-go-waiting.html
Kortom wachten tot Cebit! -O-

C is for Camping, F is for Fragging, L is for Lagging, N is for Newbie, O is for Owning, R is for Respawndelay, S is for Sucking, W is for Whining

quote:
Djerique schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:37:
Ik ben niet zo fan van de iPhone vanwege de hierboven geposte nadelen. Dat is ook een reden waarom ik wacht op de Meizu M8. Ik ben alleen benieuwd of de M8 ook net zo krasbestendig is als de iPhone. :/
Juist. NOFI maar ik vindt dat apple veel te ver doordraaft en vooral hoe ze de iPhone verkopen vind ik bespottelijk.

Ik werk veel rond China, en ik zit in maart in Shanghai. Ik kan misschien wel een batch meenemen, ik vlieg toch niet :)

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / FP ProMod
Reg. datum: 14 september 2004

Eh, er komt wellicht een prototype uit in Maart, ik denk niet dat ze dan al in de winkels liggen.

Reg. datum: 28 mei 2007

neem der maar 10 voor me mee dan (in 2010)

quote:
Megamind schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 21:27:
[...]

Juist. NOFI maar ik vindt dat apple veel te ver doordraaft en vooral hoe ze de iPhone verkopen vind ik bespottelijk.

Ik werk veel rond China, en ik zit in maart in Shanghai. Ik kan misschien wel een batch meenemen, ik vlieg toch niet :)
Wat houdt een batch precies in? :$

#</3.et
Reg. datum: 14 maart 2001

In dit geval een serie Meizu's :)

public sealed class Woman : IDisposable

Dat zou heel vet zijn! :*)
alleen is dan de vraag of de Chineze M8's wel op het Europese telefoonnetwerk draaien... :/

Reg. datum: 16 december 2001

wat een dikke ripoff, de interface is gewoon indentiek.

Reg. datum: 23 maart 2006

quote:
blastboy schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 11:37:
Like we care..........

Reg. datum: 16 december 2001

en wat denk je dan, dat die telefoon zomaar op de markt kan komen in europa?
hier word er toch nog gegeven om patenten......

@ blastboy: Misschien wel een rip-off, maar een veel betere versie van de nu overgewaarde iPhone(met specs uit 2006(op multitouch na)) :*)

Helaas denk ik zelf ook niet dat de M8 op de strenge Europese markt komt. Bovendien loopt Europa sowieso 5 jaar achter op Azie en USA. :'(

Goo goo g&amp;#039;joob
Reg. datum: 13 september 2003

quote:
blastboy schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 11:37:
We hebben al een mooie poll in de topicstart waar je deze mening kunt uiten. Het lijkt me beter om dergelijke reacties niet in het topic zelf te plaatsen. Ten eerste voegen ze inhoudelijk niets toe, ten tweede krijg je er reacties op die ook niets toevoegen.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Vista x64 - Mac OS X - Ubuntu

quote:
Eggy schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 13:08:
[...]

We hebben al een mooie poll in de topicstart waar je deze mening kunt uiten. Het lijkt me beter om dergelijke reacties niet in het topic zelf te plaatsen. Ten eerste voegen ze inhoudelijk niets toe, ten tweede krijg je er reacties op die ook niets toevoegen.
En dan krijg je toch van mij weer een reactie. Die poll vind ik ten eerste niet goed, want ik kan mijn mening daarin niet uiten. In plaats van dan wordt gezegd, ja rip-off en gewoon een discussie voeren over waarom nu eigenlijk een rip-off in dit geval beter zou kunnen zijn. Ik hoor hier alleen maar fanboys reageren die op de een of andere manier wat tegen Apple hebben. De Meizu is een mooi apparaat, maar ik vind het gewoon zwak dat je niet zelf een goed apparaat kunt maken en het per sé voor 90% moet afkijken. De specs zijn wel mooi, maar komt dit ook goed naar voren in de software? Windows Mobile is niet echt jé van hét! Dan betwijfel ik nog maar of deze überhaupt uitkomt, al dan niet te laat!

Dell XPS M1530 - T9300 - 4GB RAM - 8600M GT - WSXGA+

Reg. datum: 23 maart 2006

Dit is toch het meizu m7/m8 topic? Waarom komt iedereen dan aankakken over apple iphone :?
Het zal voor mij en ik denk velen een worst wezen dat het een ''namaak'' is.

Woosh-begone

Hoe zit het eigenlijk met het OS van de M7? Is deze ook WM gebaseerd, terwijl hij niet kan bellen, of zitten ze daar custom firmware voor te schrijven ala de M6 en M3?

Q6600 - 8800GT - P5N32-E SLI Plus - 4 GB PC5300 - Thermalright/Nexus/Antec

Kan het hier gewoon ontopic blijven? Als er iets niet goed is aan dit topic, stuur dan mij even een DM of mail. Is er iets niet goed aan de moderatie, stuur dan even de PSGG modjes een DM, mail of doe een topicreport. Het gaat hier gewoon over de Meizu M7 en M8.
Of het nu wel of niet een rip-off is, is ten eerste een onzinnige discussie, dat mogen Apple en Meizu onderling op juridisch gebied uitvechten. Verder loopt dit uit op een welles/nietes discussie en daar schieten we hier ook weinig mee op. Technische vergelijkingen en verschil in kwaliteit kan natuurlijk inhoudelijk besproken worden, maar aangezien de M8 nog niet eens uit is lijkt het me niet dat er hier iemand is die er wat zinnigs over kan zeggen, op dit moment.

Rip-off of niet, zwak, slecht of juist goed en slim van Meizu, er valt over te discussiëren, maar liever niet in dit topic. Het namaakgehalte verandert verder helemaal niks aan de gebruikerservaringen en de kwaliteit van de speler en daarom is voor ons, consumenten, dus een vrij abstracte discussie. En om deze discussie nou elke keer weer op te halen... (zie het begin van dit topic)

Dus, ontopic graag :)
quote:
phantom_Dream schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 21:24:
Hoe zit het eigenlijk met het OS van de M7? Is deze ook WM gebaseerd, terwijl hij niet kan bellen, of zitten ze daar custom firmware voor te schrijven ala de M6 en M3?
Ik denk het niet. De M7 is een echte PMD, dus zonder belfuncties.. en de M8 is hetzelfde met daar aan toegevoegt een aantal belfuncties. Ik zie de M8 dus ook in de basis als PMD, met daaraan toegevoegt belfuncties. Imo niet gek als je beseft dat Meizu een PMD-fabrikant is :)

nep ict'er
Reg. datum: 05 februari 2004

Maart duurt nog zo lang :'( Dit ding lijkt me zo'n leuke telefoon, ik hoop dat de prestaties de hoge verwachtingen waar kunnen maken. En natuurlijk dat de garantie goed geregeld is. Als ik hier een verzekering bij neem wil ik m'n toestel niet 2 maanden kwijt zijn omdat hij ergens in china gerepareerd moet worden..

Wat Meizu met hun M6 gedaan heeft, is een Europese "uitgever" van het toestel vinden, in dit geval Dane-Elec. In zo'n geval hoef je je dus geen zorgen te maken over de garantie. Waar Meizu nu voor gaat kiezen is natuurlijk afwachten.

Reg. datum: 02 november 2006

Plaatjes (tekeningen) van de m8. nu zijn ze weer terug gegaan naar een oudere versie, kunnen ze niet gewoon foto's van de oficieele versie maken ipv steeds andere tekeningen en bewerkte foto's?
via meizu me.

Reg. datum: 10 januari 2008

En in het Engels:

http://translate.google.c...en&hl=nl&ie=UTF-8.

(Als je er wat wijzer van wordt :) )

Dat betekent dat dit dan het uiteindelijke design wordt. (?) Hij lijkt iets dik, maar voor de rest ziet het er goed uit.

Ik vraag me af wat voor apps er zijn voor Windows CE? Er zal vast veel homebrew komen en handige snufjes voor de M8. Dat vindt ik nog steeds een van de grote voordelen van de M8, dat je er je eigen apps op kan draaien. :D

E: Oh, die link is van de eenalaatste post voor mij. Maar het feit dat ze een patent hebben gevraagd bevestigt wel dat dit dus het huidige design is, lijkt mij.

PhatParty wijzigde dit bericht 22-01-2008 13:51 (10%)

Ik vraag me af of dit ook het model is met de drie knoppen. Voorzover ik de plaatjes kan beoordelen zitten er geen knoppen op. Of dat ding midden onderaan moet drie knoppen herbergen...

het liefste zie ik nog een schuifbare qwerty toetsenbord onder het toestel :*)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: