- Asus Striker II Formula - C2Q Q9400 @ 2.8Ghz- Cooler Master Z600 - 4Gb Corsair 1200Mhz - Club3D 9800GX2 Q-SLI - Corsair TX750w - GigaByte 3D Aurora -
Reg. datum: 22 maart 2008
Wifi is op de M8 ook te krakenquote:wishmasterUT2k4 schreef op zondag 25 januari 2009 @ 20:20:
Ik bedoel Wifi... Bluetooth moest gekraakt worden op de Meizu M8.
*te spammerig* daarbij horen levertijden niet in dit topic
pven wijzigde dit bericht 26-01-2009 10:36 (137%)
I got a problem-solver and its name is revolver
Reg. datum: 05 november 2000
Reg. datum: 05 november 2000
Ze hebben hier op GOT al op een paar medionachtige devices tomtom kunnen installeren. Die draaiden WinCE 5, dus ik denk dat het niet zo moeilijk moet zijn om hier tomtom op te zetten.quote:alteclansing schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 15:55:
voor 250 euro mogen de concurrenten zich zorgen maken
Alleen welke nav software kan erop
Moet zeggen dat ik voor 200-250 nog wel geinteresseerd ben, maar de huidige prijs van 399 is wel heel veel voor een 2g telefoon.
Klopt, als je die Nokia 5800 bekijkt met huidige prijs rond de 300 incl abo. Ook niet misquote:arjandijk162 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 15:45:
[...]
Ze hebben hier op GOT al op een paar medionachtige devices tomtom kunnen installeren. Die draaiden WinCE 5, dus ik denk dat het niet zo moeilijk moet zijn om hier tomtom op te zetten.
Moet zeggen dat ik voor 200-250 nog wel geinteresseerd ben, maar de huidige prijs van 399 is wel heel veel voor een 2g telefoon.
Vandaag wordt de M8 officieel gereleased in China.Het 8GB model gaat 2,380 Yuan (277 euro). Voor de 16GB versie ben je daar 2,880 Yuan (335 euro) kwijt. Dan heb je wel een M8 zonder WiFi. De versie die er al eerder was was een beta versie, en die vandaag uitkomt is de echte.
Vihaio wijzigde dit bericht 18-02-2009 15:29 (15%)
Damn, 335 euro vind ik hier al veel geld, laat staan dat ze hier nog wel duurder zullen worden.quote:Vihaio schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 15:27:
Vandaag wordt de M8 officieel gereleased in China.Het 8GB model gaat 2,380 Yuan (277 euro). Voor de 16GB versie ben je daar 2,880 Yuan (335 euro) kwijt. Dan heb je wel een M8 zonder WiFi. De versie die er al eerder was was een beta versie, en die vandaag uitkomt is de echte.
Een nieuwe wetenschappelijke waarheid overwint niet door de tegenstanders te overtuigen en hen het licht te laten zien, maar omdat de tegenstanders tenslotte sterven en er een nieuwe generatie opgroeit die ermee vertrouwd is. - Max Planck
Niet goedkoop inderdaad. Dat was imo het enige wat de M8 nog kon "redden"... de prijs. Nu deze ook niet bijzonder gunstig uitvalt denk ik niet dat de M8 met de concurrentie mee kan.
Reg. datum: 19 februari 2004
Reg. datum: 19 februari 2004
http://dealextreme.com/details.dx/sku.20665
Met wifi, zonder is ook te koop, voor zelfde prijs...
Vind 400 dollar nou niet de prijs die ik er voor gehoopt had, of er voor wil neertellen.
Met wifi, zonder is ook te koop, voor zelfde prijs...
Vind 400 dollar nou niet de prijs die ik er voor gehoopt had, of er voor wil neertellen.
hoi
0.9.0.1
In ieder geval lijken de firmware updates best aardig.
0.9.0.3quote:1. modify some function interface
2. Fix sound level less than 4 went pause music player will cause system "hang"
3. Fix LCD reflash rate un-consistence after end the call
4. Improve sound quality during conversation for some bluetooth headset
5. Fix some software "hang" cause task manager malfunction.
6. Improve screen shot image quality
7. Fix focus after digital zoom
Bron: Meizume.quote:1. Theme/skinning support added
2. Music player now supports the MIDI format
3. SRT subtitles now supported for video
4. Increase the stroke input method
5. New timezones added (YES!!!)
6. Amended the lunar cycle error
7. Adjusted settings option order
8. Task Manager changed, can now be accessed from desktop
9. Improve the speed of GPRS
10. Improve browser toolbar functionality
11. MMS now supports MID and GIF formats
12. Improved accuracy of GPRS traffic statistics
13. During call, it's now possible to swap to bluetooth headset (thanks waja2000!)
14. Fixed a problem with Outlook contact syncing
15. Video player now remembers where each video lefts off
16. Support for Activesync connection via Bluetooth
In ieder geval lijken de firmware updates best aardig.
Reg. datum: 28 januari 2009
Reg. datum: 28 januari 2009
Per toeval struikel ik dit forum in opzoek naar een leuk tijdelijk alternatief ( half jaar ong.)voor een nieuwe telefoon.
Maar of dit nu een vereidelde mp3 speler is of juist een multifunctionele telefoon ben ik nog niet echt uit.
De prijs vind ik iig wel erg heftig voor dit toestel, hoop dat tegen de tijd hij in europa en hopelijk ook nederland zefl uitkomt, de prijs iig rond de 2 a 300 zal zijn.
iemand enig idee wanneer hij in europa uitkomt of dat er misschien een goedkope import deal is?
Maar of dit nu een vereidelde mp3 speler is of juist een multifunctionele telefoon ben ik nog niet echt uit.
De prijs vind ik iig wel erg heftig voor dit toestel, hoop dat tegen de tijd hij in europa en hopelijk ook nederland zefl uitkomt, de prijs iig rond de 2 a 300 zal zijn.
iemand enig idee wanneer hij in europa uitkomt of dat er misschien een goedkope import deal is?
Of dit een multifunctionele telefoon is hangt af van je eigen eisen. Het ding kan best wel wat. Grootste gemis zal waarschijnlijk voor de meeste mensen 3G-ondersteuning zijn. Verder kun je dit ding óók een veredelde mp3speler noemen, of liever gezegd, een veredelde PMD. Meizu focust zich namelijk behoorlijk op het afspelen van media. Veel ondersteunde codecs, een goede geluidschip, 3,5mm-aansluiting (dat het zo lang heeft moeten duren bij andere telefoons vind ik echt beschamend) en nu zelfs met een firmware update ondersteuning voor ondertitelingen. Als je een PMD zoekt, en daarbij een telefoon met een bepaalde, niet echt veeleisende, functionaliteit, dan kan de M8 best wel wat voor jou zijn. Alhoewel ik de reviews nog niet echt gezien heb denk ik wel dat de M8 uitblinkt in het afspelen van media. Ook al heeft Meizu B-framessupport geschrapt. Misschien vinden we die overigens ook wel weer terug met een firmware update.
Is de telefoon ook al in NL verkrijgbaar?
XBMC support forum: www.xbox-hacks.nl
nee, nog niet in Nederland verkrijgbaar.
Waarschijnlijk komt hij hier ook niet uit. Wat wel misschien kan, is dat de Aziatische telefoonshops het zelf importeren.
Waarschijnlijk komt hij hier ook niet uit. Wat wel misschien kan, is dat de Aziatische telefoonshops het zelf importeren.
Huub Huub Barabatruc!
Je kan hem ook zelf importeren. Dealextreme stuurt hem gratis naar Nederland, alleen de Duane zal nog wat belastingen er overheen gooien.
☻/ Elwood: What kind of music do you usually have here?
/▌ Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Reg. datum: 28 november 2004
HouseOfDep verkoop hem ook, nog goedkoper. Heeft iemand ervaring met deze winkel? De website is maanden weggeweest...
Reg. datum: 18 april 2005
Reg. datum: 18 april 2005
Ken deze website niet.quote:Sakasa schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 16:50:
HouseOfDep verkoop hem ook, nog goedkoper. Heeft iemand ervaring met deze winkel? De website is maanden weggeweest...
Zie wel grote prijsverschillen tussen de ''Refurbished'' versie en de overige versies.
De Refurbished versie (zwart, WiFi, 8 GB) kost $ 289. (circa ¤ 210 !)
De ''gewone'' versie (wit, Wifi, 8 GB) kost $ 339
Wat houdt dat precies in: Refurbished?
Michel
Reg. datum: 11 januari 2007
Reg. datum: 11 januari 2007
Refurbished is 2e hands, en opgeknaptquote:Michel 023 schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 10:48:
[...]
Ken deze website niet.
Zie wel grote prijsverschillen tussen de ''Refurbished'' versie en de overige versies.
De Refurbished versie (zwart, WiFi, 8 GB) kost $ 289. (circa ¤ 210 !)
De ''gewone'' versie (wit, Wifi, 8 GB) kost $ 339
Wat houdt dat precies in: Refurbished?
Gewoon gebruikte toestellen dus, vaak met een nieuw frontje of id. zodat deze er gewoon goed uitziet. En werkt dan ook nog goed hoor.
Reg. datum: 18 april 2009
heeft iemand al een M8 in huis ? werkt deze op het nederlandse netwerk ?
Ja, staat ook op de website;quote:vandevorst schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 11:11:
[...]
Refurbished is 2e hands, en opgeknapt
Gewoon gebruikte toestellen dus, vaak met een nieuw frontje of id. zodat deze er gewoon goed uitziet. En werkt dan ook nog goed hoor.
quote:Meizu M8 RE (Refurbished) are official units containing used in-house components. It comes with new outer shell and accessories and packing. When purchasing this unit from our store it is covered by Meizu
after-sales service.
Op de Duitse Ebay bieden ze de M8 voor 280 Euro aan.quote:hendrik99 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 21:52:
heeft iemand al een M8 in huis ? werkt deze op het nederlandse netwerk ?
Ik neem aan dat hij wel kan inloggen op de Nederlandse GSM netwerken.
a backup is a man's best friend
Jep dat kan. Zie printscreen hieronder. 
Ik heb de M8 nu sinds een week van Dealextreme met Wifi, en hij bevalt me prima. 239 euro.

Ik heb de M8 nu sinds een week van Dealextreme met Wifi, en hij bevalt me prima. 239 euro.

dat ziet er erg goed uit, kan je wat extra gegevens doen ? welke is dit de 8Gb, wat zit er nu precies op ? bluetooth, wifi, wat is het formaat, hoelang de accu meegaat etc ?quote:Sakasa schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 23:01:
wil er zelf toch wel 1 laten komen. Alvast bedankt !
Volgens mij ben je zo'n beetje de enige in Nederland. Oftewel, geef eens wat meer informatie, of wellicht zelfs een (mini)reviewquote:Sakasa schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 23:01:
[afbeelding]
heb even op de site zitten kijken, daar komt die op $338 heb je hem dan incl belasting thuis voor 239 ?
er zit geen GPS in volgens mij, heb je hier dan een BT GPS muis voor nodig ?
er zit geen GPS in volgens mij, heb je hier dan een BT GPS muis voor nodig ?
Pagina: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 last