Pff...niet eens interne GPS. Damn...al die tijd 'voor niks' zitten uitkijken naar dit apparaat 
Reg. datum: 21 juni 2007
Reg. datum: 21 juni 2007
Hmmm ziet er wel erg leuk uit!!
Hebben jullie al enig idee wat de prijs zou worden van die toestel?
heb hier en daar gelezen 250euro voor 8gb en 16gb voor 300euro
over levering hier kan ik weinig vinden.
Zou deze telefoon al beschikbaar zijn in Zuid Korea? Ga namelijk over 8 weken
naar Seoul
Hebben jullie al enig idee wat de prijs zou worden van die toestel?
heb hier en daar gelezen 250euro voor 8gb en 16gb voor 300euro
over levering hier kan ik weinig vinden.
Zou deze telefoon al beschikbaar zijn in Zuid Korea? Ga namelijk over 8 weken
naar Seoul
Lees het linkje hierboven eens door...
Reg. datum: 02 februari 2004
Reg. datum: 02 februari 2004
Hij zit er nu echt aan te komen http://www.11musix.com/
Uitlevering vanaf 22 november
Uitlevering vanaf 22 november
Ik geloof het pas zodra hij echt in de winkels ligt
Ben opzich wel benieuwd naar ervaringen, maar ik verwacht na zo'n lange tijd eigenlijk niets spannends meer.
In de categorie "hij komt nu toch echt bijna", weer iets nieuws. Meizu heeft z'n homepage vernieuwd alwaar de M8 nu op de voorpagina staat.
Ook is er nu een Chinese productpage te vinden voor de M8. Edit: er is ook een 3D-demo
Ook is er nu een Chinese productpage te vinden voor de M8. Edit: er is ook een 3D-demo
RoD wijzigde dit bericht 23-11-2008 17:57 (11%)
Is het geheugen ook uitbreidbaar?
Specs | i7 920 | MSI Eclipse SLI | 3GB OCZ 1333Mhz CL8 | HD4870 512MB | Corsair H50 | Creative X-Fi XtremeMusic | Zalman ZM600-HP
Ik geloof het (helaas) niet.
In 2007 was dit een geweldige telefoon, maar zo bijzonder is hij tegenwoordig toch niet meer? Ik zou dan eerder voor een HTC Touch (pro) gaan die je gewoon in Nederland kunt kopen ipv dit ding importeren.
☻/ Elwood: What kind of music do you usually have here?
/▌ Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Hij is inderdaad niet zo bijzonder meer tegenwoordig. En daarbij komt nog eens kijken dat er een boel features geschrapt zijn. Desondanks blijft het wel aardig om te volgen.
Het enige bijzondere zou een lekker lage prijs zijn. Dit is een concurrent voor de Touch HD, die nog ongeveer ¤550 kost. De M8 is voor veel minder aangekondigd.
Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Benjamin Franklin
Reg. datum: 23 maart 2006
Reg. datum: 23 maart 2006
Persoonlijk denk ik dat hij ook nog wel met de iphone kan concurreren.
Wel een probleem dat hij volgens mij geen 3G heeft.. Dat komt wel in een latere versie volgens mij. Trouwens, de UI ziet er nu wel echt goed uit, alles lijkt erg goed te werken!quote:xminator schreef op maandag 24 november 2008 @ 11:38:
Persoonlijk denk ik dat hij ook nog wel met de iphone kan concurreren.
Inderdaad, een lage prijs zou er voor kunnen zorgen dat mensen die weinig verwachten van een telefoon (het ding heeft namelijk geen 3G) en vooral een goede mediaspeler zoeken, toch het ding kopen.quote:marcieking schreef op maandag 24 november 2008 @ 09:39:
Het enige bijzondere zou een lekker lage prijs zijn. Dit is een concurrent voor de Touch HD, die nog ongeveer ¤550 kost. De M8 is voor veel minder aangekondigd.
Ik ben aan het zoeken naar (wachten op) een nieuwe mp3speler, en toen kreeg ik het bericht dat me abonnement van me telefoon bijna afloopt. Dus toen kwam ik erop dat een iPhone of zoiets als dit wel een goeie oplossing zou zijn.
Ik ben echter qua mp3speler aan het wachten op de S9 (Cowon). Hoe verhoudt deze Meizu zich tot een echte mp3speler als de S9 (qua features en kwaliteit)? Ik neem aan dat ie op muziekgebied wel wint van een iPhone en overige soortgelijke modellen van HTC/LG/Samsung, of niet? Of is daar nog niks over te zeggen omdat ie nog niet uit is?
En waarbij ze bij de iPhone over klagen is de batterijduur. Hoe zit dat hier? (heb gezocht, maar kon het niet vinden behalve dat ie uitwisselbaar is)
Ik ben echter qua mp3speler aan het wachten op de S9 (Cowon). Hoe verhoudt deze Meizu zich tot een echte mp3speler als de S9 (qua features en kwaliteit)? Ik neem aan dat ie op muziekgebied wel wint van een iPhone en overige soortgelijke modellen van HTC/LG/Samsung, of niet? Of is daar nog niks over te zeggen omdat ie nog niet uit is?
En waarbij ze bij de iPhone over klagen is de batterijduur. Hoe zit dat hier? (heb gezocht, maar kon het niet vinden behalve dat ie uitwisselbaar is)
Reg. datum: 08 maart 2007
Reg. datum: 08 maart 2007
Telefoon ziet er heel goed uit.
Vraag me af of deze telefoon hier in Nederland ooit in combinatie met een abonnement aangeboden gaat worden. Op zich zelf lijkt deze telefoon een goede koop, maar als je naast de 400 euro voor de telefoon ook nog 25 per maand gaat neerleggen voor je belminuten en internet loopt dat toch hoog op...
Het ding is er nog niet, dus hoe kan hier nu al iets over gezegd worden? Laten we eerst de eerste reviews maar eens afwachtenquote:eswa schreef op woensdag 26 november 2008 @ 15:01:
Ik ben aan het zoeken naar (wachten op) een nieuwe mp3speler, en toen kreeg ik het bericht dat me abonnement van me telefoon bijna afloopt. Dus toen kwam ik erop dat een iPhone of zoiets als dit wel een goeie oplossing zou zijn.
Ok, nee ik dacht dat er misschien al wat meer over bekend zou zijn. Maar ik blijf hem in de gaten houden. Ik las dat ie uit zou zijn in China? Wanneer is het idee dat ie naar NL komt? (komt ie zeker?)
Laten we het maar niet over de release hebben. Die is nu al *zo* vaak uitgesteld dat geen zinnig mens er meer iets over kan gaan zeggen. Er zijn ontelbare beloftes geweest dat ie nu toch echt zou komen. Ik geloof het pas zodra hij in de winkel ligt en de eerste mensen hem daadwerkelijk in handen hebben. Van Meizu kun je in ieder geval niet op aan. Ik dacht in ieder geval dat er gemeld werd dat ie in december uitkwam. Maargoed, dat zeiden ze ook van november, oktober, september, etc.
Afwachten dus. En vooral niet ergens vanuitgaan
Afwachten dus. En vooral niet ergens vanuitgaan
Nu toch officieel:
Meizu lanceert iPhone-kloon M8 volgende week
Even wachten op reviews. Ben benieuwd wat de eerste indrukken zijn.
Meizu lanceert iPhone-kloon M8 volgende week
Even wachten op reviews. Ben benieuwd wat de eerste indrukken zijn.
Ben eigenlijk best wel benieuwd of dat ding een beetje kont schopt, zou leuk zijn als ie voor een fractie van de prijs meer kan dan de iPhone. Lijkt me een mooie fluim in het gezicht van meneertje Apple in zijn ivoren toren.
PS3 80gb met 320gb, PSN tag: Papegaaienflats
iemand de review al gelezen?
http://64.233.183.113/tra...0MKuH8l_QhP0ku6AbpiCpuRfQ
foto's zijn verbazingwekkend goed.
http://64.233.183.113/tra...0MKuH8l_QhP0ku6AbpiCpuRfQ
foto's zijn verbazingwekkend goed.
Ik heb de review ook gelezen. Foto's zijn inderdaad behoorlijk goed. Daarnaast lijkt de overall performance van het ding ook erg goed. Alles lijkt behoorlijk goed te werken als ik die review moet geloven, en ze zijn ook bijzonder lovend in hun conclusie. Wel lijkt het erop dat niet alle programma's even goed werken door de hoge resolutie van de M8. Als het ding hier uitkomt met een aantrekkelijke prijs zie ik het nog wel wat worden, ondanks het feit dat de features niet meer zo revolutionair zijn.
Hij trekt me ook wel. Ik vind hem mooier dan de iphone iig. En je hoeft vast geen rare software te gebruiken zoals itunes. Gewoon een iphone zonder al die rare restricties. Lijkt me wel wat.
specs O que os olhos não vêem o coração não sente.
Pagina: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 last