Reg. datum: 29 september 2007
Als we al in dat stadium zitten zouden er binnenkort ook reviewexemplaren naar reviewers gestuurd moeten worden denk ik zo.
ik ben momenteel in hong kong en op zoek naar een vervanger van m'n meizu m6 (die ik ook in HK had gekocht)
Helaas merk ik nu dat meizu niet al te populair meer is hier (flinke understatement). De grote ketens die meizu in hun collectie had, hebben het merk laten vallen. De kleine zaakjes ook.
Ik denk dat de chinese merken een slechte imago krijgen door de extreem goedkope chinese PMPs, MP3-spelers, telefoons etc.
Als meizu M8 uit komt, dan moet het wel opboksen tegen de iphone marketing moloch... meizu m8 moet het echt hebben van de fanbase hier...
Helaas merk ik nu dat meizu niet al te populair meer is hier (flinke understatement). De grote ketens die meizu in hun collectie had, hebben het merk laten vallen. De kleine zaakjes ook.
Ik denk dat de chinese merken een slechte imago krijgen door de extreem goedkope chinese PMPs, MP3-spelers, telefoons etc.
Als meizu M8 uit komt, dan moet het wel opboksen tegen de iphone marketing moloch... meizu m8 moet het echt hebben van de fanbase hier...
Reg. datum: 25 december 2006
De UI is (wederom) gewijzigd...vind het de mooiste tot nu toe

Bron: meizume
edit: rechtsbovenin staat toch niet voor 29 augustus heh
Zou een beetje ongeloofwaardig overkomen...misschien iets met aantal e-mail/sms-berichten?!?
edit2: oud nieuws, toch mooie pics
Bron: meizume
edit: rechtsbovenin staat toch niet voor 29 augustus heh
edit2: oud nieuws, toch mooie pics
Gusev wijzigde dit bericht 26-08-2008 15:12 (14%)
Dat is allang bekend, en ja, het is mooi
En het laat zien dat Meizu ook in staat is om zelf wat te maken.
sorry
had het hier niet zien langskomen volgens mij...maar hebben ze die UI zelf ontworpen las namelijk iets over een samenwerkingsverband?
edit: staat notabene in de SP...
edit: staat notabene in de SP...
Gusev wijzigde dit bericht 26-08-2008 15:15 (13%)
Volgens mij staat het niet in de startpost, maar ze werken wel samen met een ander bedrijf.
Eicodesign volgens mij.
Eicodesign volgens mij.
Reg. datum: 01 december 2007
Reg. datum: 01 december 2007
Er is eindelijk een video van de interface
http://www.meizume.com/minione-m8/6853-m8s-video.html
Het ziet er goed uit, vooral voor een versie die nog niet helemaal af is.
Dat klopt, die hebben de interface ontworpen, staat ook ergens in dit topicquote:djceebee schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 09:36:
Volgens mij staat het niet in de startpost, maar ze werken wel samen met een ander bedrijf.
Eicodesign volgens mij.
Lol, met de grafische demo tonen ze wel heel duidelijk aan voor welk publiek het bestemd is.quote:Regul schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 22:52:
Er is eindelijk een video van de interface
Om even een vrouw onvriendelijke opmerking te maken: Mjam!!!
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
Ach vrouwen zijn mooie wezensquote:Ganymedus schreef op donderdag 04 september 2008 @ 21:28:
[...]
Lol, met de grafische demo tonen ze wel heel duidelijk aan voor welk publiek het bestemd is.
GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
Reg. datum: 06 juli 2006
Reg. datum: 06 juli 2006
ik wilde deze phone erg graag, maar helaas duurt het me allemaal te lang en heb ik de diamond gekocht. Ook leuk speelgoed
Reg. datum: 11 januari 2007
Reg. datum: 11 januari 2007
Dat is al best een tijd bekend 
Bij de meeste demonstraties van producten van Meizu door J.Wong worden vrouwen gebruikt. Ook bij presentaties van de M6. En kijk maar op de foto's van het "nieuwe" UI. Daar zijn ook vrouwen op te zien.quote:Ganymedus schreef op donderdag 04 september 2008 @ 21:28:
[...]
Lol, met de grafische demo tonen ze wel heel duidelijk aan voor welk publiek het bestemd is.
Dat is niet alleen bij Meizu zo hoor. Volgens mij is dat heel gebruikelijk. Met een stel aantrekkelijk dames ernaast is je product (hopelijk) ook een stuk aantrekkelijker.
Met alle respect, maar ik volg dit topic al een tijdje. De M8 leek me een interessant apparaat. Maar ondertussen is het toch al een vreselijk verouderd apparaat dat een aantal essentiele functionaliteiten mist? Geen G3, geen GPS om es wat te noemen. Wat maakt dit toestel nou nog aantrekkelijk t.o.v. de concurrenten? Daarnaast draait het op een besturingsysteem dat 'slechts' een afgeleide is van Windows Mobile. Hoe groot is de kans dat bestaande applicaties hierop kunnen draaien, of dat er zelfs iets voor wordt gemaakt indien WM apps niet compatibel zijn? Ik snap even niet meer wat dit toestel nog interessant maakt. Nogmaals, ik bedoel het absoluut niet negatief. Het komt meer voort uit verbazing dat (ook internationaal) dit toestel nog zoveel aandacht krijgt. Dat begrijp ik niet, zker niet als je bedenkt dat het toestel nog niet eens op de markt is.
roma0803 wijzigde dit bericht 25-09-2008 17:04 (4%)
When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
Tsja, hoe langer het duurt, hoe minder interessant dit apparaatje wordt. En ik moet eerlijk zeggen dat de interesse bij mij ook rap minder wordt.
Hij is wel onderweg: http://www.electronista.c...meizu.m8.due.in.december/
Niet alleen de vertraging is jammer, ook het schrappen van belangrijke zaken als de uitgebreide codec-support. Ik denk dat ze dat nog wel hadden kunnen gebruiken om hun marketing op te baseren en zich zo toch nog te onderscheiden van andere grote touchscreen devices. Ondanks dat ben ik toch wel benieuwd hoe de interface eruit gaat zien.
Niet alleen de vertraging is jammer, ook het schrappen van belangrijke zaken als de uitgebreide codec-support. Ik denk dat ze dat nog wel hadden kunnen gebruiken om hun marketing op te baseren en zich zo toch nog te onderscheiden van andere grote touchscreen devices. Ondanks dat ben ik toch wel benieuwd hoe de interface eruit gaat zien.
There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi
Eh, december? Laatste berichten gaven aan dat ie in september/oktober uitkwam. Nog weer meer vertraging dus. Ik kan me nu eigenlijk niet meer voorstellen dat het nog een succes gaat worden. Niet als je kijkt wat er de afgelopen tijd allemaal voor telefoons uitgekomen zijn.
Kdenk dat hij nu erg achter loopt.
Had eerst wel interesse maar sinds HTC ook met een leuke toestel kwam is het eigenlijk wel weggezakt
HTC Touch HD ziet er echt veel beter uit.
Al zal dit ding het dan vooral van de prijs moeten hebben
Had eerst wel interesse maar sinds HTC ook met een leuke toestel kwam is het eigenlijk wel weggezakt
HTC Touch HD ziet er echt veel beter uit.
Al zal dit ding het dan vooral van de prijs moeten hebben
Burn Everything, Only Ashes Shall Remain !!!
Nog steeds wel de phone met de hoogste resolutie denk ik zo.quote:RoD schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 00:22:
Eh, december? Laatste berichten gaven aan dat ie in september/oktober uitkwam. Nog weer meer vertraging dus. Ik kan me nu eigenlijk niet meer voorstellen dat het nog een succes gaat worden. Niet als je kijkt wat er de afgelopen tijd allemaal voor telefoons uitgekomen zijn.
Andre Manuel: "Een goeie tukker, is geen motherfucker"
Asus P5KC | Core2Duo E8400 @ ~3.8Ghz | Scythe Infinity | 2X2 GB DDRII @ 900Mhz | Radeon HD 4890 @ 925 / 1025|
Joepie.. net of dat bepaald of een telefoon goed is ja/nee 
Tis niet te hopen dat meizu al hun geld hierin heeft gestoken anders kan het nog wel eens verkeerd uitpakken voor hun
Tis niet te hopen dat meizu al hun geld hierin heeft gestoken anders kan het nog wel eens verkeerd uitpakken voor hun
Reg. datum: 22 maart 2008
Reg. datum: 22 maart 2008
Pagina: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 last