Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Meizu M8 topic

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last

Reageer Nieuw Topic
De post is daar >>

*kwijl kwijl*
Mooie interface heeft dat ding zeg.
Denk dat ik ook zo'n ding ga kopen.
Worden die dingen simlock vrij of met simlock?

XBMC support forum: www.xbox-hacks.nl

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / FP ProMod
Reg. datum: 14 september 2004

quote:
alteclansing schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 10:59:
Vind Meizu wel erg traag
De Iphone 2 komt er al aan (11juli2008 in Nederland). HTC diamond is er al en toestellen die eind van het jaar al op Android gaan draaien. Of ze willen hun huiswerk heel goed doen of er komt echt niks van terecht. En elke keer die uitstel fronst mijn wenkbrauw
Ze moeten nu wel op gaan schieten ja. Al is er qua concept nog maar weinig wat in de buurt van de M8 komt. Natuurlijk is er de iPhone, maar er zijn niet zoveel phones met een echte PMD-functionaliteit.
quote:
Brantje schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 11:04:
*kwijl kwijl*
Mooie interface heeft dat ding zeg.
Denk dat ik ook zo'n ding ga kopen.
Worden die dingen simlock vrij of met simlock?
Daar is nog helemaal niets over bekend.

Reg. datum: 22 maart 2008

In welk opzichte is het concept van Meizu beter dan de Iphone dan?

quote:
alteclansing schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 12:51:
In welk opzichte is het concept van Meizu beter dan de Iphone dan?
Dat moet iedereen maar voor zichzelf bepalen. Niet alles is nog bekend van de Meizu M8, maar voor mij persoonlijk: betere geluidskwaliteit, betere codecsupport, echte knoppen, resolutie, een SDK zonder belachelijke restricties, USB-host, prijs (al weet ik niet hoe het nu zit met de prijsverlaging van de iPhone). Ik hoop eigenlijk ook nog op een uitbreidingsslot. Daarnaast verwacht ik dat de M8 wat meer PMD-functionaliteit (naast de al genoemde punten) gaat bezitten, zoals een fatsoenlijke equalizer/spatializer, file tree browsing, UMS, etc.

Vooral naar de geluidskwaliteit ben ik benieuwd. De M6 kon zich meten met de beste PMD's, en het schijnt dat er in de M8 een betere geluidschip komt dan degene die in de M6 zat.

Sommige punten zijn nog een beetje gokken, maar als ze de lijn van de M6 doortrekken, dan lijkt de M8 voor mij zeker een veelbelovend apparaatje. Persoonlijk ben ik vooral geïnteresseerd naar de PMD-functionaliteit. De PDA/telefoon-features zijn ook leuk, maar minder van belang. Al zal het op die punten vast ook wel goed zitten.

Ik heb ruim de tijd om nog een keuze te maken (eind van het jaar). Is afwachten, maar mocht Meizu DIT jaar niet ermee komen dan hebben ze iedereen voor de gek gehouden.

Reg. datum: 14 maart 2007

Ze zullen 'm nu toch zo langzamerhand toch echt moeten droppen op de markt.

Zeker gezien de komst van de iPhone 2, X1, Samsung i900 en de Diamond. Iedere liefhebber van telefoons zou uit bovenstaande een keuze kunnen maken wat betreft een nieuwe aankoop. Ik denk dat Meizu te laat komt.

Juist doordat Meizu (naar ik verwacht) zich meer op PMD-functionaliteit toespitst dan welke andere fabrikant dan ook, denk ik dat Meizu een specifiek marktsegment bedient. Ik denk niet dat het meteen te laat is als bovengenoemde apparaten allemaal op de markt te krijgen zijn.

Klopt het dat ie geen GPS heeft?
Indien niet....kansloos......zelfs samsung lanceert nu eentje met

Gadgetfetisjist
Reg. datum: 04 februari 2000

Het begint wel een hoog vaporwaregehalte te krijgen onderhand :P Als ie uberhaupt nog uitkomt is er weinig sensationeels meer aan. Zeker nu Apple met een verbeterde en goedkopere iPhone op de markt is gekomen.

quote:
alteclansing schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 23:47:
Klopt het dat ie geen GPS heeft?
Indien niet....kansloos......zelfs samsung lanceert nu eentje met
In de topicstart staat gewoon dat ie GPS als add-on heeft.

Sliden is koel

Ze meoten idd wel gaan opschieten. Ik wilde eerst een M8 omdat je daar alles op kan installeren wat je leuk vindt, het ging me voornamelijk om navigatie (sinds kort Sygic...super navi!!).

Maar nu heeft Tomtom bekend gemaakt dat die ook bijna klaar is voor de iPhone...en die zal dus niet zo duur worden...
Silent mod in progres.
Reg. datum: 01 juni 2003

ik volg dit topic niet helemaal... maar heb het net ff vlug door gelezen..
Kan het zo zijn dat deze phone al op de markt is? Zag net een maat van mij met een telefoon die er verdomd veel op leek. Hij heeft hem van zijn vader, hoe die er aan komt wil god niet eens weten...Maar hij leek er verdomd veel op en ik weet voor 100% zeker dat het er geen is van apple! Ik zal kijken of ik er van de week ff foto's van kan maken. Kan niks beloven want mijn eigen foon is naar de knoppe en heb momenteel weer een heerlijke 8310, wat trouwens nog steeds een van de beste mobieltjes ooit is, en heb dus niet altijd een cam op zak.

[ S y c o n n ] -- || Specs@tweakers || -- || Specs@Got || -- || IR-Customs || --

Gadgetfetisjist
Reg. datum: 04 februari 2000

quote:
syconn schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 02:29:
ik volg dit topic niet helemaal... maar heb het net ff vlug door gelezen..
Kan het zo zijn dat deze phone al op de markt is? Zag net een maat van mij met een telefoon die er verdomd veel op leek. Hij heeft hem van zijn vader, hoe die er aan komt wil god niet eens weten...Maar hij leek er verdomd veel op en ik weet voor 100% zeker dat het er geen is van apple! Ik zal kijken of ik er van de week ff foto's van kan maken. Kan niks beloven want mijn eigen foon is naar de knoppe en heb momenteel weer een heerlijke 8310, wat trouwens nog steeds een van de beste mobieltjes ooit is, en heb dus niet altijd een cam op zak.
Waarom meld je zoiets vaags. Niemand heeft er iets aan totdat jij foto's hebt gemaakt? Je komt alleen melden dat de vader van een vriend iets had wat wel iets weg heeft van deze telefoon omdat ie niet op een Apple leek. Ja, lekker boeiend als je niks zeker weet 8)7

Reg. datum: 01 november 2007

hij bedoelt waarschijnlijk de itec-phone...

haapsie is eepsie!
Reg. datum: 28 november 2003

itec/cect/onda vx...Waarschijnlijk heeft syconn ziets gezien. Ik hou dit ook al een tijd in de gaten, maar zolang er geen werkend pre-production model is blijft het wat mij betreft ook helaas vapourware. Ookal heb je een mooi rijtje specs op papier. En nee, een display op een grote printplaat telt niet mee ;)

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Er zijn nogal wat spelers die erop lijken. Dus het zal wel een andere zijn, zoals hierboven al genoemd is. Daarnaast is de M8 gewoonweg _niet_ uit.

Reg. datum: 19 november 2002

Wie weet stelt meizu het zolang uit om er ook nog Android op te zetten,
Zou geweldig zijn natuurlijk !

Ik koop in ieder geval geen nieuwe gsm voordat Android op de markt is.

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Vista x64 - Mac OS X - Ubuntu

quote:
RoD schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 01:35:
Er zijn nogal wat spelers die erop lijken. Dus het zal wel een andere zijn, zoals hierboven al genoemd is. Daarnaast is de M8 gewoonweg _niet_ uit.
Ik ben eigenlijk wel eens benieuwd of 'ie überhaupt nog uit komt. Begint langzaamaan wel erg lang te duren. Eerst grote praatjes hebben, maar ondertussen nog steeds geen apparaat....

Dell XPS M1530 - T9300 - 4GB RAM - 8600M GT - WSXGA+

Reg. datum: 06 juli 2005

Vergeet het grote codec-support van de m8 overigens.

De hardware support geen B-frames, waarmee het overgrote deel van video's mee gecodeerd zijn. Je moet ze dus stuk voor stuk converteren, net zoals bij de iPhone.

quote:
C00P schreef op zondag 22 juni 2008 @ 14:04:
Wie weet stelt meizu het zolang uit om er ook nog Android op te zetten,
Zou geweldig zijn natuurlijk !

Ik koop in ieder geval geen nieuwe gsm voordat Android op de markt is.
Het hele OS nu ineens weer gaan omgooien en dus nog langer uitstellen? Die kans acht ik vrijwel 0.
quote:
DusL schreef op maandag 23 juni 2008 @ 14:12:
Vergeet het grote codec-support van de m8 overigens.

De hardware support geen B-frames, waarmee het overgrote deel van video's mee gecodeerd zijn. Je moet ze dus stuk voor stuk converteren, net zoals bij de iPhone.
Ik heb het gelezen. Blijkbaar gooien ze de support eruit om dat M8 sneller op de markt te kunnen krijgen. Dit valt me gigantisch tegen. Geen B-frames support is echt waardeloos. :/ Apple komt daar nog wel mee weg, aangezien het gros van de mensen daar toch niet naar kijkt. Maar de mensen die geïnteresseerd zijn in een M8 hangen hier toch wel wat meer waarde aan denk ik zo. Ik in ieder geval wel.

haapsie is eepsie!
Reg. datum: 28 november 2003

Kewl, pics van een werkend prototype op meizume: http://www.meizume.com/mi...-m8-pics-post-j-wong.html

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Reg. datum: 01 november 2006

als je deze wil hebebn word het dus importeren?....hmm laat dan maar zitten voor mij..

C2D: E6420, Asus P5B, 2x 1Gig Kingston PC5400 Dual Channel, Club3d 8600GT 540/700 (core 620/ mem 880) , Logitec G15

Reg. datum: 23 mei 2006

quote:
darkpluisje schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 20:11:
als je deze wil hebebn word het dus importeren?....hmm laat dan maar zitten voor mij..
Denk dat je ze ook wel op marktplaats tegenkomt een tijdje nadat ze uit zijn, bijvoorbeeld zunes, die zijn ook in grote getale aanwezig op marktplaats...

//Thapous - Specs

De Zune geniet natuurlijk een hoop publiciteit. Bij Meizu is dat toch wat minder. Bij veel mensen heerst nog een beetje de gedachte van een of ander vaag Chinees merk. Kijk ook maar ns naar de reacties op de Frontpage. Hoop mensen die maar wat lopen te blaten.

Kan het me verder ook wel voorstellen. Qua PR doet Meizu het niet al te best.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: