quote:
azcee schreef op woensdag 14 november 2007 @ 21:25:
[...]
@TheKillingBean
Mogelijk verkeer ik in dezelfde omstandigheden als jij. Ik ben een "oude" Planet klant en heb dus een Comfort contract dat jaarlijks in juli wordt verlengd. Maar ik wil graag z.s.m. over naar Telfort.
Dat ik dan - conform het contract - vermoedelijk tot juli volgend jaar moet betalen neem ik op de koop toe.
Als ik nu Telfort aanvraag, loop ik dan het risico dat Planet de lijn "bezet" houdt tot juli volgend jaar of zijn er andere mogelijkheden/ervaringen op dit gebied?
Heb je jouw contract nu voortijdig beëindigd en zo ja, hoe is Planet daar mee omgegaan?
Planet zal de lijn niet vasthouden, je gaat over wanneer jij dat wilt. Maar zeg pas op bij Planet als je over bent, die ruimte heb je immers
Overigens loopt alleen het ISP deel van je Planet abonnement door tot juli en je KPN-deel (ja, had je vroeger met mxstream een tweedeling in facturen) is na de eerste 12 maanden per maand en stopt dus eerder

quote:
watt schreef op woensdag 14 november 2007 @ 21:33:
weet iemand hoelang het kan duren ik sta al 7 dagen op stap 3 waneer kan ik stap 4 verwachten? dit in verband met opzeggen speedlinq .bedankt voor de snelle reactie .ik heb reeds op 27-10-2007 besteld .
quote:
watt schreef op woensdag 14 november 2007 @ 21:33:
weet iemand hoelang het kan duren ik sta al 7 dagen op stap 3 waneer kan ik stap 4 verwachten? dit in verband met opzeggen speedlinq .bedankt voor de snelle reactie .ik heb reeds op 27-10-2007 besteld .
quote:
Lijkt per situatie verschillend te zijn als je overstapt vanaf een andere ADSL aanbieder inderdaad.
quote:
Dennis-L schreef op woensdag 14 november 2007 @ 22:43:
net even een download aan gezet op volle snelheid en toen gaan bellen maar merkte wel dat het gesprek af en toe hapert en dat de gesprekspartner stottert...
ook zag ik niet dat de snelheid van de download zakte, iets wat ik met de experiabox wel duidelijk zag.
alsof het Zyxel modem zn QoS nog niet helemaal op orde heeft..
Dat is de downstream die je volledig belast en dus het geluid naar je toe wat stottert. Je ZyXEL kan alleen de upstream regelen en voorrang verlenen aan bepaald type verkeer, de andere kant moet dit doen.
Wat zegt de helpdesk als je ze dit voorlegt?
bjck wijzigde dit bericht 15-11-2007 00:59 (45%)