Hoofdcategorieën
Topicacties

Telfort Internet - 20 Mbit voor ¤19,95 - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 last

Nieuw Topic
dit is mijn huisdier
Reg. datum: 02 augustus 2002

vandaag 14-11 niks gebeurd hier geen internet en geen gegevens en hub de lullen bij telfort weten ook niks wat een zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii bedrijf ik hoop dat ze meelezen die stundentjes van een call center

Reg. datum: 13 augustus 2007

quote:
agaam schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:55:
vandaag 14-11 niks gebeurd hier geen internet en geen gegevens en hub de lullen bij telfort weten ook niks wat een zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii bedrijf ik hoop dat ze meelezen die stundentjes van een call center
juist
duidelijk
amen

:/

Reg. datum: 05 mei 2000

quote:
Diamond AT schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:02:
ik heb net een mailtje gekregen van Telfort. Helaas kunnen zij niet leveren. Er loopt namelijk een opzegging op mijn lijn van Tele2. Ik moet nu wachten totdat het geheel is afgesloten voordat ik een aanvraag kan doen bij Telfort. Hoe weet ik zeker dat ik mijn nieuwe aanvraag kan indienen bij Telfort. Ik heb van Tele2 begrepen dat ik tot 19-11-07 nog een lijn heb. 21-11-07 wordt deze helemaal afgesloten. Dit kon echter langer duren. Hoe check je zoiets??
quote:
trolleystad schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:05:
[...]

Dat kan alleen Tele2 doen. Ik raad je aan Telfort op een nieuwe lijn aan te vragen. (Dus aangeven tijdens bestellen dat je geen telefoon en geen ADSL hebt)
[...]
quote:
Diamond AT schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:39:
[...]

Zal ik dat nu al doen of wachten tot 19-11-07 of 21-11-07????
Heb je nog KPN telefonie? Of echt alleen ADSL?

Alleen ADSL

Je kan nu al aanvragen alsof je niets hebt. Als de eerste lijn dan bezet is nog door Tele2 gaat Telfort kijken of er een tweede is. Is die er niet gaat dat niet door, maar dan kan je de helpdesk vragen hem opnieuw te proberen omdat Tele2 dan inmiddels wel van die lijn af is.

KPN telefonie aanwezig

Dan wordt het wachten tot Tele2 van de lijn is en daarna kan Telfort op die lijn opleveren. Je kan ook die andere aanvraag proberen om op een tweede lijn te laten leveren door Telfort opzich.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Reg. datum: 04 november 2000

quote:
Dennis-L schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:53:
[...]

en jij bent ADSL monteur geweest?
Zo'n opmerking had ik natuurlijk wel verwacht.

als je DSL lampje op je modem niet brandt staat er ook geen signaal op je lijn.....
Dit kan eigenlijk toch nooit de beste manier zijn om dit te testen!

misschien heb je al teveel aan je lijn geknutseld?
Ja zoiets ga je wel te snel denken he, maar ik heb net even een telefoon via het modem aangesloten. En toen die ring test gedaan en je hoort dan wel al meteen een soort kiestoon, dus zou ik het bij isra punt ook wel goed aangesloten hebben. Ik heb wel hard aan die kabel getrokken. Ik heb ook zo'n oud isra punt. Die heb ik ooit eens een keer opengemaakt en dat doe ik ook nooit weer.

Een moderator wijzigde dit bericht 14-11-2007 17:29 (0%)
Reden: quote fix

quote:
Pentiummania schreef op woensdag 14 november 2007 @ 17:26:
[...]

Ja zoiets ga je wel te snel denken he, maar ik heb net even een telefoon via het modem aangesloten. En toen die ring test gedaan en je hoort dan wel al meteen een soort kiestoon, dus zou ik het bij isra punt ook wel goed aangesloten hebben. Ik heb wel hard aan die kabel getrokken. Ik heb ook zo'n oud isra punt. Die heb ik ooit eens een keer opengemaakt en dat doe ik ook nooit weer.
Die kiestoon wordt door je modem gegenereerd en komt niet uit de telefoonlijn uit de muur natuurlijk :)

Dus wat je nu getest hebt is het kabeltje tussen je modem en je toestel.

Reg. datum: 24 oktober 2006

quote:
Pentiummania schreef op woensdag 14 november 2007 @ 17:26:
[...]

Die ringtest is toch om uit te proberen of je modem de telefoon laat rinkelen? Dat heb ik namelijk ook eens geprobeerd. En toen ik nog geen signaal had kreeg ik geen kiestoon, maar zo'n afgesloten toon, van die korte bliepjes geloof ik.

Reg. datum: 17 juni 2001

Vorige week dinsdag naast m'n bestaande ISDN aansluiting een nieuwe aansluiting van Telfort (alleen internet) aangvraagd.
We zijn nu ruim een week verder, maar m'n status is nog steeds stap 1.
Wel lag vanochtend m'n Planet verbinding er uit.
Volgens de Planet helpdesk stonden allerlei instellingen verkeerd.
Is dit toeval? Of zouden ze toch mijn bestaande lijn willen overnemen?

Erger u niet, verbaas u slechts!

quote:
RockGirl schreef op woensdag 14 november 2007 @ 17:32:
[...]

Die ringtest is toch om uit te proberen of je modem de telefoon laat rinkelen? Dat heb ik namelijk ook eens geprobeerd. En toen ik nog geen signaal had kreeg ik geen kiestoon, maar zo'n afgesloten toon, van die korte bliepjes geloof ik.
Bijna goed :)

Bij VoIP maakt je modem de kiestoon en de overige tonen. Heeft dus niets te maken inderdaad met je lijn uit de muur waar je ADSL signaal op staat.

Als je geen valide registratie hebt van telefonie (VoIP/SIP) krijg je een vreemde kiestoon/fout toon te horen. Dit geeft aan dat je niet kunt bellen.

De oorzaak kan dan liggen dat je instellingen fout zijn bijvoorbeeld of omdat je helemaal geen Telfort.Bellen hebt. Maar als je geen ADSL signaal hebt kan je ook nooit ingelogd zijn met VoIP/SIP natuurlijk :P
quote:
Geurt-kun schreef op woensdag 14 november 2007 @ 17:42:
Vorige week dinsdag naast m'n bestaande ISDN aansluiting een nieuwe aansluiting van Telfort (alleen internet) aangvraagd.
Als je niet hebt aangegeven dat je al ADSL hebt lijkt me dat heel sterk. Dat je nog in stap 1 staat kan kloppen volgens mij. De meeste hier in dit topic hebben na een dag of 10 de volgende status.

bjck wijzigde dit bericht 14-11-2007 17:44 (28%)

quote:
Geurt-kun schreef op woensdag 14 november 2007 @ 17:42:
Dat is puur toeval dan aangezien je aanvraag van Telfort pas minimaal na 7 WERKdagen wordt verwerkt ...

Reg. datum: 04 november 2000

quote:
bjck schreef op woensdag 14 november 2007 @ 17:29:
[...]

Die kiestoon wordt door je modem gegenereerd en komt niet uit de telefoonlijn uit de muur natuurlijk :)

Dus wat je nu getest hebt is het kabeltje tussen je modem en je toestel.
Ja weet ik.
Reg. datum: 26 september 2003

quote:
bjck schreef op woensdag 14 november 2007 @ 17:04:

Heb je nog KPN telefonie? Of echt alleen ADSL?

Alleen ADSL

Je kan nu al aanvragen alsof je niets hebt. Als de eerste lijn dan bezet is nog door Tele2 gaat Telfort kijken of er een tweede is. Is die er niet gaat dat niet door, maar dan kan je de helpdesk vragen hem opnieuw te proberen omdat Tele2 dan inmiddels wel van die lijn af is.

KPN telefonie aanwezig

Dan wordt het wachten tot Tele2 van de lijn is en daarna kan Telfort op die lijn opleveren. Je kan ook die andere aanvraag proberen om op een tweede lijn te laten leveren door Telfort opzich.
Ik heb geen KPN telefonie. Dus alleen ADSL!!
Ik ga zodirect mijn aanvraag indienen. Bedankt voor de info. Nou hopen dat het gaat lukken!!

quote:
bjck schreef op woensdag 14 november 2007 @ 17:43:
[...]

Bijna goed :)

Bij VoIP maakt je modem de kiestoon en de overige tonen. Heeft dus niets te maken inderdaad met je lijn uit de muur waar je ADSL signaal op staat.

Als je geen valide registratie hebt van telefonie (VoIP/SIP) krijg je een vreemde kiestoon/fout toon te horen. Dit geeft aan dat je niet kunt bellen.

De oorzaak kan dan liggen dat je instellingen fout zijn bijvoorbeeld of omdat je helemaal geen Telfort.Bellen hebt. Maar als je geen ADSL signaal hebt kan je ook nooit ingelogd zijn met VoIP/SIP natuurlijk :P
Ja klopt, dat bedoel ik. Het een is dus het gevolg van het ander. Geen ADSL-signaal -> Geen Voip-registratie -> geen goede kiestoon. :P Ik zei het alleen wat kort door de bocht. :P

Reg. datum: 18 augustus 1999

quote:
Dennis-L schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:53:
[...]

en jij bent ADSL monteur geweest?

als je DSL lampje op je modem niet brandt staat er ook geen signaal op je lijn.....

misschien heb je al teveel aan je lijn geknutseld?
:D

Reg. datum: 02 december 1999

ZIjn er mensen wel tevreden met Telfort?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines - Anon

PD7F - eet Beemster Kaas

quote:
Erw schreef op woensdag 14 november 2007 @ 18:55:
ja heel erg zelfs. erg goede snelheid ook al zit ik wel even van de centrale af (2km hemelsbreed, 16Mbit), alles is opgeleverd zoals afgesproken. Nou moet ik zeggen dat ik eerst Alice had aangevraagd dus wel enigzins al overal mee tevreden was :S
telefonie ga ik via belbudget doen, ik bel niet veel dus dan is 5 euro per maand voor vast +1ct per minuut al snel goedkoper dan onbeperkt (prijsverschil is dus 500 minuten bellen, dat haal ik niet).

@rakkerteun - bij budgetphone werkt dat wel, dan gaan beide (!) telefoons over, wie het eerst opneemt heef tde verbinding. Aangezien ik geen Telfort telefonie heb zou ik zeggen : test hetzelf met een SIP client bij iemand anders thuis, login met de Telfort gegevens en bel jezelf met een ander nummer (mobiel?) en kijk of ie overgaat? Zo heb ik ene SIP client op mijn nokia N95 zodat ik ook bereikbaar ben op mijn thuisnummer als ik ergens anders ben (als ik dat wil tenminste).

franssie wijzigde dit bericht 14-11-2007 19:26 (28%)

You might be a redneck if Your house still has the "WIDE LOAD" sign on the back., .... ..

Reg. datum: 14 november 2007

Hallo
Ja ik heb Telfort adsl en telefonie en ben zeer tevreden.

Verder heb ik een vraag en wel de volgende, als in nu Telfort adsl op een andere plaats neem kan ik dan met mijn huidige telefoon gegevens daar ook inloggen?

Gr. Rakker

quote:
Erw schreef op woensdag 14 november 2007 @ 18:55:
Jazeker!

wie niet?

Reg. datum: 17 oktober 2005

de centrale waar ons internet vandaan komt is hooguit 500 meter , maar op de snelheids indicator van telfort staat dat ik max 7500Mbps ga halen

klopt dit?

Reg. datum: 17 oktober 2005

500 meter hemelsbreed , via de weg zal het 700 meter zijn

Edit koning
Reg. datum: 25 februari 2002

quote:
geitema schreef op woensdag 14 november 2007 @ 19:24:
de centrale waar ons internet vandaan komt is hooguit 500 meter , maar op de snelheids indicator van telfort staat dat ik max 7500Mbps ga halen

klopt dit?
Dan zal de max in die centrale denk ik 8mbit zijn.

edit: ik neem aan dat je 7500kilobit/sec bedoeld :).

job wijzigde dit bericht 14-11-2007 19:37 (8%)

Mijn Wii nummer: 0525 4728 8772 1934, graag een PM bij toevoeging

Ik krijg net een mail dat mijn abonnement is geactiveerd. Ik kan nu dus ook inloggen. d:)b _/-\o_

quote:
geitema schreef op woensdag 14 november 2007 @ 19:24:

klopt dit?
als er geen ADSL2 apparatuur in de centrale staat klopt dit
en 500 meter hemelsbreed hoeft echt niet te betekenen dat het koperdraadje van jou huis ook maar 500 meter afstand af hoeft te leggen.
Kan best wel veel langer zijn

quote:
RockGirl schreef op woensdag 14 november 2007 @ 19:40:
Ik krijg net een mail dat mijn abonnement is geactiveerd. Ik kan nu dus ook inloggen. d:)b _/-\o_
Ik kan alleen niet poppen :? Wel webmail. :/

En gegevens bekijken dan, maar dat heeft niks met mail te maken.

RockGirl wijzigde dit bericht 14-11-2007 20:17 (13%)

Marcel
Reg. datum: 08 september 2003

quote:
RockGirl schreef op woensdag 14 november 2007 @ 20:11:
[...]

Ik kan alleen niet poppen :? Wel webmail. :/

En gegevens bekijken dan, maar dat heeft niks met mail te maken.
Had ik ook, probeer morgen nog eens...

one man,.. one soul,.. one hart,.. no mercy,.. one vision - inVision

Pagina: 1 2 3 4 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: