Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
funkaholic schreef op woensdag 14 november 2007 @ 21:35:
Weet iemand waar ik hier in NL Iphone accesoires kan kopen??

En dan bedoel ik bijvoorbeeld het apple tty verloopje, om betere (niet-apple) koptelefoontjes met normale mini-jack plug aan te kunnen sluiten op mijn iphone.

Voor de rest, echt een top ding! Erg blij mee!
PB / mail me even, ik heb er volgende week weer een paar liggen. Gewoon een kleine / witte adapter, zodat je alle 3,5mm headphones kunt gebruiken.

PC: C2D E6420 || Gigabyte P35-DS3P || 2GB DDR2 Crucial Ballistix || GeForce 8800GT || iGreen 500w || Antec P180B > KLIK FG: 2x 1Dmk II || 17-40 F4 L || 70-200 F2.8 L || 300mm F2.8 L

quote:
funkaholic schreef op woensdag 14 november 2007 @ 21:35:
Weet iemand waar ik hier in NL Iphone accesoires kan kopen??

En dan bedoel ik bijvoorbeeld het apple tty verloopje, om betere (niet-apple) koptelefoontjes met normale mini-jack plug aan te kunnen sluiten op mijn iphone.

Voor de rest, echt een top ding! Erg blij mee!
Edit: Hmm kom er net achter dat tty niet hetzelfde is als 3.5 mm jack. Ik zoek dus een verloopje van iphone koptelefoon/microfoon uithang naar normale koptelefoon plug, zodat ik dus gewoon de voor koptelefoontjes standaard 3.5 mm jack kan gebruiken op mijn iphone.

Bangalore, India
Reg. datum: 03 december 2005

quote:
oeps sorry..foutje inderdaad. |:(

quote:
funkaholic schreef op donderdag 15 november 2007 @ 02:15:
[...]

Edit: Hmm kom er net achter dat tty niet hetzelfde is als 3.5 mm jack. Ik zoek dus een verloopje van iphone koptelefoon/microfoon uithang naar normale koptelefoon plug, zodat ik dus gewoon de voor koptelefoontjes standaard 3.5 mm jack kan gebruiken op mijn iphone.
En laat ik die nou net bedoelen:
http://img66.imageshack.us/img66/1084/img0346is7.jpg

;)

PC: C2D E6420 || Gigabyte P35-DS3P || 2GB DDR2 Crucial Ballistix || GeForce 8800GT || iGreen 500w || Antec P180B > KLIK FG: 2x 1Dmk II || 17-40 F4 L || 70-200 F2.8 L || 300mm F2.8 L

He, grappig! is de 'jackplug' in de iphone er een met een dubbele aarding?

Ik heb zelf een Sharp MD-33 in-ear setje uit japan, en daar zit zo'n zelfde plug op.. ik zeul zelf met een extra verlengsnoer omdat die MD-33 ook zo'n rare plug heeft, en maar aan 1 kant geluid geeft als ik hem in een 'normale' jackaansluiting steek :)

Zou een leuke bijkomstigheid worden als dat ook daadwerkelijk het geval was, of wordt het extra contact voor iets anders gebruikt?

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

quote:
Chiron schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:18:
Zou een leuke bijkomstigheid worden als dat ook daadwerkelijk het geval was, of wordt het extra contact voor iets anders gebruikt?
De microfoon. ;)

Apa khabar?

Bangalore, India
Reg. datum: 03 december 2005

quote:
Tja dat is weer net wat anders.. :+

Misschien een hele domme vraag hoor..

Maar bij maps, hoe kan ik in godsnaam uitzoomen? lol :)

Hall

quote:
Chiron schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:18:
He, grappig! is de 'jackplug' in de iphone er een met een dubbele aarding?

Ik heb zelf een Sharp MD-33 in-ear setje uit japan, en daar zit zo'n zelfde plug op.. ik zeul zelf met een extra verlengsnoer omdat die MD-33 ook zo'n rare plug heeft, en maar aan 1 kant geluid geeft als ik hem in een 'normale' jackaansluiting steek :)

Ik heb dezelfde Sharp, en nee, dat werkt helaas niet. Je zult echt een verloopje moeten hebben zoals Allstar toonde. Als ik m'n Sharp erin doe, heb ik gewoon geen geluid.

Ik had het verloopje zelf op Ebay gekocht, 2x, 1tje aan een medeTweaker verkocht (we hebben de verzendkosten verdeeld).

Creative clutter is better than tidy idleness | iPhone 2.0 | iMac 24" | PB 12" | Nikon D40 | Mac Mini C2D 1.83

quote:
Johny Cash schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:15:

Pinch
En Pinch, zo wordt het genoemd door Apple, doe je door je vingers bij elkaar te brengen (duim en wijsvinger bijvoorbeeld) dan zoom je uit. Door ze van elkaar af te bewegen zoom je in.

Hetzelfde werkt voor foto's, webpagina's, mailtjes etc.

Hier een filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=ze559mhbrD0

Creative clutter is better than tidy idleness | iPhone 2.0 | iMac 24" | PB 12" | Nikon D40 | Mac Mini C2D 1.83

quote:
Johny Cash schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:15:

Pinchen, zoals al gezegd, of dubbelklikken met twee (!) vingers.

Dus.....

Ik heb zojuist m'n geunlockede iPhone met firmware 1.1.1 geupdate naar 1.1.2, ge-jailbreaked, unlocked en geactiveerd in totaal 53 minuten :D

Alles werkt prima

PLUS > sms van je voicemail (alphanumerieke afzender) werkt nu eindelijk

PS. niet zomaar updaten uiteraard, alleen als je weet wat je doet en hoe het moet

@Allstar, waar kan ik die krijgen?

gise wijzigde dit bericht 15-11-2007 23:44 (20%)

Canon EOS 5D met wat prutsels. fotografie | website

Reg. datum: 31 augustus 2003

Ik heb mijn iPhone nu voor foto's gesynced met mappen ipv iPhoto (omdat ik met 2 library's zit), dat werkt goed, ook met submappen.
Probleem: 2000 foto's = 100mb ruimte neemt het in, MAAR iTunes begint dan een iPod Photo Cache op te maken (wat je niet hebt met syncing iPhoto) en die map neemt maar liefst 1,4GB in !!!
Niet handig als je maar 2GB ruimte meer over had...

Dat is dus vermenigvuldigd met een factor 14 !!!

Normaal? Oplossingen?

quote:
gise schreef op donderdag 15 november 2007 @ 23:40:
Ik heb zojuist m'n geunlockede iPhone met firmware 1.1.1 geupdate naar 1.1.2, ge-jailbreaked, unlocked en geactiveerd in totaal 53 minuten :D

Alles werkt prima

PLUS > sms van je voicemail (alphanumerieke afzender) werkt nu eindelijk

PS. niet zomaar updaten uiteraard, alleen als je weet wat je doet en hoe het moet

@Allstar, waar kan ik die krijgen?
Heb jij trouwens niet even een mail adres of zo? of het message systeem aan staan in got? heb een paar vraagjes omtrend fw 1.1.2

Canon EOS 30D, IS USM 17-85, IS USM 17-55 f2.8, Canon Speedlite 580EX II! en nog wat meer stuff :)

me too ;)
heb de 1.1.1 er deze week opgezet, maar als de 1.1.2 werkt, en ik kan er sms'jes mee ontvangen, dan wil ik over ! ;)

www.everythingisspiritual.com

maar even weggehaald, leek teveel op een guide :P

gise wijzigde dit bericht 16-11-2007 12:04 (97%)

Update - YouTube werkt niet meer via GPRS in 1.1.2, thuis via wifi werkte het prima maar krijg nu de melding:

Youtube videos require a Edge or Wifi connection

Even kijken of dit nog te omzeilen/hacken valt :)

Ik kan in een WIFI netwerk geen nummers meer downloaden van de iTunes store.
Alleen de eerste keer dat ik het deed kon ik een nummer downloaden.
Nu kocht ik gister via de iTunes-App van de iPhone een album, welke in mijn downlods-map kwam, maar ook al snel weer verdween.
Hebben meer mensen hier last van ? Firmware : 1.1.1

www.everythingisspiritual.com

quote:
gise schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:05:
Update - YouTube werkt niet meer via GPRS in 1.1.2, thuis via wifi werkte het prima maar krijg nu de melding:

Youtube videos require a Edge or Wifi connection

Even kijken of dit nog te omzeilen/hacken valt :)
Edge = GPRS voor de iPhone...hij ziet geen verschil ;)

Wellicht zijn je Edge (GPRS) instellingen kwijt, daar had ik van de week ook last van, even opnieuw invoeren en dan moet Youtube het weer doen met 1.1.2

Enne, lees dit eens :> Hacks, Jailbreaks: LEES DIT EERST!

Nitai wijzigde dit bericht 16-11-2007 11:14 (7%)

quote:
Nitai schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:13:
[...]

Edge = GPRS voor de iPhone...hij ziet geen verschil ;)

Wellicht zijn je Edge (GPRS) instellingen kwijt, daar had ik van de week ook last van, even opnieuw invoeren en dan moet Youtube het weer doen met 1.1.2

Enne, lees dit eens :> Hacks, Jailbreaks: LEES DIT EERST!
Nop, ik heb m'n GPRS instellingen hard in m'n iphone gezet dmv via SSH een file te editten, hiervoor waren namelijk inderdaad bij elke reboot van m'n iphone m'n gprs instellingen kwijt. Heb jij wel YouTube draaient via GPRS op 1.1.2?

Safari en iTunes werken gewoon overigens via GPRS

Zoals gezegd, dit is het probleem niet, ik heb de instellingen al hard in m'n iphone config gezet zodat deze er altijd in staan.

Safari en iTunesshop doen het gewoon via GPRS alleen YouTube geeft melding dat deze EDGE of Wifi nodig heeft.

quote:
gise schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 12:02:
[...]
. Heb jij wel YouTube draaient via GPRS op 1.1.2?
Yep, draait perfect op straat, in de auto, op werk. Als je via de Settings menu kijkt in je Edge prefs zie je daar dan wel wat staan?

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws