Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 4

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
Nee
Reg. datum: 04 september 2005

quote:
MP3-Junky schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 20:30:
let op mijn woorden: na de ipod touch moeten iphone bezitters ook gaan betalen voor firmware updates. Beetje jammer (en kortzichtig van apple)
Als je doelt op het nieuwe apps pakket voor de iTouch; ik vind dit vrij kortzichtig. Je betaalt helemaal nop voor de firmware hoor, alleen als je die apps wilt (voor de niet MacWorld lezende mensen; Mail,Stocks,Weather, Notes en Maps). Dus betalen voor een firmware upgrade is je reinste onzin.

Ik ben wel wat teleurgesteld over de MacWorld Keynote; geen One More Thing, geen verdere info over eventuele komende updates van de iPhone, alleen de al bekende SDK en 1.1.3, die wij hier in NL toch niet willen omdat we dan een onbruikbare telefoon hebben, tot deze gehacked is.

MBP 2.2 GHz, 2 GB, 8600GT 128mb, Bootcamp Vista, Crumpler Gel Sleeve

quote:
MP3-Junky schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 20:30:
let op mijn woorden: na de ipod touch moeten iphone bezitters ook gaan betalen voor firmware updates. Beetje jammer (en kortzichtig van apple)
grapje zeker

Kaspers wijzigde dit bericht 15-01-2008 20:37 (91%)

de leven is hard

http://www.apple.com/ipho...dedtourupdate2/large.html
Guided tour van de vandaag aangekondigde firmware-upgrade 1.1.3.

Canon 40D - Canon 17-40 f/4L - Canon 70-200 f/4L - Canon 50 1,8 II - Canon BG-E2N

Tja... 'ns ff denken.
Reg. datum: 01 september 2000

hopelijk komt het ding nu eens hier uit :s

Cogito Ergo Credo

Volgens mij hebben ze het rond de keynote weer wat moeilijker gemaakt om de iphone te activeren... je komt nu niet meer bij de restore knop (summary is niet meer te bereiken als je telefoon nog niet is geactiveerd) via iTunes....

Mika rules!

Haha, dat herorganiseren van de icons heeft Apple toch beter gedaan dan de Customize.app. De icons beginnen te dansen en je kunt ze gewoon wegslepen. De rest zijn wij jailbreakers al gewent, Navizon voor (soort van) navigatie en iSMS waarmee je SMS kunt sturen naar meerdere mensen tegelijk. Helaas zit er geen MMS app in deze firmware update, zal wel niet veel gebruikt worden in de US (ik ook niet trouwens).

Powermac G5 casemod / PC specs / Macbook Pro 15.4", 2 GB mem, 7200rpm 100 GB HDD / iPhone US 8GB

Vista x64 - Mac OS X - Ubuntu

quote:
zonoskar schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 21:28:
Haha, dat herorganiseren van de icons heeft Apple toch beter gedaan dan de Customize.app. De icons beginnen te dansen en je kunt ze gewoon wegslepen. De rest zijn wij jailbreakers al gewent, Navizon voor (soort van) navigatie en iSMS waarmee je SMS kunt sturen naar meerdere mensen tegelijk. Helaas zit er geen MMS app in deze firmware update, zal wel niet veel gebruikt worden in de US (ik ook niet trouwens).
Dat snap ik inderdaad bij niemand. Wie gebruikt er nog MMS. Heb nooit wat gezien in deze k*tfunctie. Je hebt een iPhone met toegang tot e-mail, wat MMS??

Dell XPS M1530 - T9300 - 4GB RAM - 8600M GT - WSXGA+

Reg. datum: 12 juli 2007

wil dit nu zeggen dat vanaf morgen de iphone in de usa in de winkel ligt met fw 1.1.3?
een kennis gaat naar amerika vrijdag en neemt waarschijnlijk een iphone mee..
ik wil natuurlijk 1.1.2 :o

Acties: [view]

Door: Hoedje
Moderator APL / PMD
we know! we know!
Reg. datum: 24 april 2003

This is dirty water, but it's still something worth drinking down, if it can cure my dehydration from the words you let slip out. Cuz we've got dirty laundry and we've got closets with hinges that beg to bust.

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: