"Beam me up Scotty; there is no intelligence down here" System specs
[iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 4
Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last
Nieuw TopicReg. datum: 06 juni 2007
Ik merk zeker verbeteringen tegenover 1.1.1, batterijduur bijvoorbeeld, dit omdat hij beter omgaat met de wifi en de edge
Canon EOS 5D met wat prutsels. fotografie | website
Hey ik ga mijn iPhone restoren omdat hij een beetje kaput was. Maar kan ik hem ook restoren naar 1.1.1 ipv via iTunes naar 1.1.2?
Ik kan itunens toch een beetje in de maling nemen en stiekem hem 1.1.1 erop laten zetten?
MTFBWY enne MB 4 Sale! Come and get it while its Hot!
de leven is hard
Okee, dan rest dus eigenlijk alleen de vraag: Hoe?!
Ik heb op Hackint0sh gezocht en modmyifone maar ik kon geen satisfactory antwoord vinden.
Dus iemand met een idee?!
Gracias!
de herstellen knop indrukken met shift ingedrukt. Moet je wel zorgen dat je de firmware 1.1.1 even handmatig download. Als je dan die knop indrukt met shift ingedrukt dan kan je gewoon even browsen naar die 1.1.1 firmware en laten restoren. Let er alleen wel op dat 1.1.1 een andere baseband draait dus dat je die ook moet downgraden als je hiervoor op 1.1.2 hebt gezeten.quote:iron_mike010 schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 01:19:
Yeah dat was ook mijn idee achter 1.1.1 erop te zetten.
Okee, dan rest dus eigenlijk alleen de vraag: Hoe?!
Ik heb op Hackint0sh gezocht en modmyifone maar ik kon geen satisfactory antwoord vinden.
Dus iemand met een idee?!
Gracias!
Alritey!! Werkt het ook zo op een Mac?quote:psychonikeo schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 11:19:
[...]
de herstellen knop indrukken met shift ingedrukt. Moet je wel zorgen dat je de firmware 1.1.1 even handmatig download. Als je dan die knop indrukt met shift ingedrukt dan kan je gewoon even browsen naar die 1.1.1 firmware en laten restoren. Let er alleen wel op dat 1.1.1 een andere baseband draait dus dat je die ook moet downgraden als je hiervoor op 1.1.2 hebt gezeten.
Heel eenvoudig, thanx!
Weet niet wat er waar is van dat bootloader verhaal en als dat is zal deze toch unlocked moeten worden voordat ik hem ga draaien, dit betekend dan sowiezo dat ik geen gevaar loop. Ik wacht altijd rustig met het draaien van een nieuwe firmware. Eerst mogen er een aantal voor me het een weekje uitproberen hoor ik geen klachten dan stap ik ook overquote:ReFuse schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 16:46:
[...]
hmm dat is goed om te horen want ik ben er ook zo een..
Hebben hebben hebben!! PER SE moeten hebben en dan heb ik het, is het even leuk en vervolgens kan het me kapot vallen.. Wii kopen iemand?
PS: Volgens mij komt met de upgrade ook een nieuwe bootloader mee, ik weet niet of je daar heel blij van moet worden.
edit:
btw ik heb ook heel lang zitten twijfelen over een wii maar heb hem toch niet gekocht omdat ik het gevoel had dat het me vlug zou vervelen (om alleen te spelen), denk dat de volgende gagdet toch een spelcomputer word, maar wacht hier voor even op een prijsverlaging aangezien het nu niet meer "nieuw" is
Johny Cash wijzigde dit bericht 10-01-2008 14:09 (16%)
Hmm.. ongeveer op dezelfde manier gok ik.. Zit toch ook een shift toets op een mac?quote:iron_mike010 schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 12:19:
[...]
Alritey!! Werkt het ook zo op een Mac?
Heel eenvoudig, thanx!
Maar je kan het in ieder geval proberen. Hij zal toch eerst nog vragen of je echt wil updaten
Powermac G5 casemod / PC specs / Macbook Pro 15.4", 2 GB mem, 7200rpm 100 GB HDD / iPhone US 8GB
Yup gewoon option idd. Nou 1.1.1 wilde hij niet erop zetten, dus het is gewoon 1.0.2 geworden. Nu even geen zin om te jailbreaken, doe ik later wel!quote:zonoskar schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 14:23:
Op de Mac moet je Alt gebruiken ipv Shift.
Maar ik zie geen ical service diensten uit de grond schieten zoals exchange.
Een amiga 500 met 512 kb ram !
Het ligt aan de gebruiker OF het is 'by design'.
Dure ipod touch.
Alleen iemand nog een goed werkende Services gevonden voor 1.1.2? iToggle werkt toch niet helemaal lekker, als je openSSH opstart dan ziet iToggle niet dat het aanstaat namelijk.
dfi nf4 - amd64 3000 - 1024mb - ati x800xl - audigy 2zs: wow: Gracchus Priest Executus
Idem hier, heel tevreden vanquote:rlvdijk schreef op maandag 14 januari 2008 @ 17:46:
Inmiddels m'n iPhone ontvangen uit de VS: out-of-the-box op firmware versie 1.1.2 en nu geactiveerd en een jailbreak uitgevoerd onder 1.1.1. Nu nog even wachten op de SIM unlock. Maar wat een briljant apparaat !!! Geweldig !!
Ik heb dan geen mail, maar wel m'n Exchange agenda en contacten gesyched met m'n iPhone via Plaxo. Verder was er een ontwikkelaar bezig voor Exchange ondersteuning trouwens.quote:multipasser schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 16:12:
Wij zitten hier met mail/contacts/calendar op exchange. Het probleem is dat iphone dat nog niet native ondersteunt (hopelijk in V2 wel). Maar ik had eigenlijk gehoopt dat de nieuwe ical met leopard een grote verandering zou teweegbrengen op mail/calendar/contact gebied.
Maar ik zie geen ical service diensten uit de grond schieten zoals exchange.
Anyway, de iPhone is nooit voor de zakelijke markt bedoeld geweest volgens mij. Normaliter is het andersom, Windows Mobile toestellen, Blackberry's e.d. worden voor de zakelijke markt uitgebracht met als doel zoveel mogelijk zaken te ondersteunen. Apple heeft het lekker simpel (soms iets te
Creative clutter is better than tidy idleness | iPhone 2G + 3G | iMac 24" | PB 12" | Nikon D40 | Mac Mini C2D 1.83
Reg. datum: 06 juli 2004
Hoe kom ik dus aan zo'n speaker, danwel scherm dat kaduuk is, voor niet te veel geld? Iemand een idee?
Ik heb niets te melden.
Kapotte iphone van ebay regelen?quote:joeltje schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 13:52:
Mijn speaker probleempje is wat lastiger... Blijkbaar wordt de hoornspeaker niet los geleverd, maar zit geassembleerd op het scherm![]()
Hoe kom ik dus aan zo'n speaker, danwel scherm dat kaduuk is, voor niet te veel geld? Iemand een idee?
Canon EOS 30D, IS USM 17-85, IS USM 17-55 f2.8, Canon Speedlite 580EX II! en nog wat meer stuff :)
Ik heb niets te melden.
-| Mac Pro | ACD 23" | MacBook Pro | iPhone 3G 16GB Wit | Time Capsule | HK Soundsticks II | Canon 40D | 24-105 L f/4 || 430EX |-
3 sec gegoogled:
http://www.iphoneclub.nl/...phone-zetten-simport.html
joeltje wijzigde dit bericht 15-01-2008 17:00 (43%)
Ik heb niets te melden.
Bedankt ! Inmiddels geluktquote:joeltje schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 16:58:
Ik had een sim-manager op mijn iphone toen ik hem koch, geen idee echter waar die vandaan kwam...
3 sec gegoogled:
http://www.iphoneclub.nl/...phone-zetten-simport.html
-| Mac Pro | ACD 23" | MacBook Pro | iPhone 3G 16GB Wit | Time Capsule | HK Soundsticks II | Canon 40D | 24-105 L f/4 || 430EX |-
Reg. datum: 09 november 1999
Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.