Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 4

Pagina: 1 2 3 4 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 01 juni 2005

quote:
kingmuze schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:18:
Waar ik erg benieuwd naar ben is de SDK voor de IPhone. Welke programmeertaal zou het ondersteunen?
Objective-c lijkt me. De meeste mac apps zijn daar in geschreven.

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

:'-( Ralf :'-(
Reg. datum: 08 december 2000

Je hebt in principe alleen een iPhone dev-toolchain nodig. Op het Apple platform kun je de dev tools (Xcode) downloaden en vervolgens pluk je de toolchain hiervandaan: http://code.google.com/p/iphone-dev/ Verder kun je onder http://code.google.com/p/iphone-dev/wiki/Building een howto vinden voor het zelf compileren van de toolchain onder Windows. :) Verder inderdaad het gehele in objective-C, plus de UIkit voor de standaard klassen die je kunt gebruiken. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE

Bangalore, India
Reg. datum: 03 december 2005

pfffff

Heb het gevonden!

iworld uitgevoerd op NL instellingen in een moment van verstandsverbijstering terwijl ik een India sim heb 8)7

Daar zit ik nu dagen voor te klooien. De apps waren het niet in ieder geval. Als ik een app installeer zoek ik eerst op internet op of er neveneffecten bestaan.

Freelance GUI Designer

quote:
stefimke schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:35:
[...]

Het zou handig zijn om een belletje met al dan niet een kruisje erdoor in de taskbar te zien. Dan kun je ook in het donker zien hoe je mute knop staat.
Je voelt dat toch? Als alle knoppen langst de linkerkant op 1 lijn staan, staat die niet op mute, anders wel...
Reg. datum: 04 maart 2004

kan in mijn installer.app zomaar verwijderen? Is deze makkelijk weer terug te zetten? Ik heb een mac.
« '-_-' »

De aanhouder wint, ik zit na vijf-en-een-half-uur gepruts eindelijk op 1.1.2 :)

http://i171.photobucket.com/albums/u315/loopdoodle/iphone_1011.png?t=1198104800

http://i171.photobucket.com/albums/u315/loopdoodle/iphone_1015.png?t=1198104802

http://i171.photobucket.com/albums/u315/loopdoodle/iphone_2003.png?t=1198104804
quote:
Jpjedi schreef op woensdag 19 december 2007 @ 12:00:
pfffff

Heb het gevonden!

iworld uitgevoerd op NL instellingen in een moment van verstandsverbijstering terwijl ik een India sim heb 8)7

Daar zit ik nu dagen voor te klooien. De apps waren het niet in ieder geval. Als ik een app installeer zoek ik eerst op internet op of er neveneffecten bestaan.
Daar had ik inderdaad niet opgekomen 7(8)7

Canon EOS 5D met wat prutsels. fotografie | website

Reg. datum: 20 januari 2004

Zo, ook eindelijk aan het genieten van mijn iPhone (1.1.2 icm Stealthsim, werkt als een zonnetje).
Maar het zijn al die kleine dingen waar over nagedacht is, die het apparaat echt uniek maken.

Ik ben benieuwd of dit de eerste telefoon gaat zijn die ik langer heb dan mijn contract duurt ;) (al doet een 3G versie een mens weer twijfelen natuurlijk...).

Weet iemand hier toevallig hoe ik via Hi GPRS online ga komen. Ik heb verschillende instellingen geprobeerd. variërend van: APN: internt login: kpn pw:gprs tot niks ingevuld. Overal lees ik verschillende instellingen, maar ik krijg het met geen van de opties aan de praat.
Ik krijg steeds de zelfde error: "Could not activate EDGE: PDP authentication failure".

Zij er hier mensen met het zelfde probleem en heeft iemand hier een verklaring/oplossing voor. Ik heb wel door naar 1200 te bellen via het menu GPRS (imode) geactiveerd. Dit heb ik gisteren gedaan. Nadat deze was geactiveerd kreeg ik een grijs blokje boven in mijn statusbalk te zien. Deze werd blauw zodra ik Safari opstartte, waarna bovenstaande error weer in beeld kwam :(

edit: ik draai nu FW 1.1.2
skipperbal

APN: internet
user: KPN
ww: gprs

Let op hoofdletters etc

quote:
Johny Cash schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:00:
user: KPN
ww: gprs

Let op hoofdletters etc
Heb je het zelf zo wel werken? Ik heb dit namelijk ook al geprobeerd, maar het werkt nog steeds niet.
Reg. datum: 14 augustus 2007

Heb je er wel eens aan gedacht om alles leeg te laten? Ik heb dan telfort (en misschien omdat KPN en Telfort zijn samengegaan) want toen ik mijn iPhone nog maar net had en ik safari opstartte kreeg ik zonder problemen of instellingen meteen verbinding met het internet...

En als dat niet lukt heb je ook nog deze mogelijkheid:

Username: KPN
Password: gprs

AppleReport.nl |Nieuws |Reviews |Community

quote:
DayteX schreef op donderdag 20 december 2007 @ 12:37:
Heb je er wel eens aan gedacht om alles leeg te laten? Ik heb dan telfort (en misschien omdat KPN en Telfort zijn samengegaan) want toen ik mijn iPhone nog maar net had en ik safari opstartte kreeg ik zonder problemen of instellingen meteen verbinding met het internet...

En als dat niet lukt heb je ook nog deze mogelijkheid:

Username: KPN
Password: gprs
Heb ik ook geprobeerd. ik snap er echt helemaal niks van. Zijn er hier nog meer mensen met een Hi abbo en FW1.1.2? met dit probleem. Misschien werkt die combinatie wel niet...
Reg. datum: 06 juli 2004

Joeltje meld zich ook even hier, sinds gisteren avond in bezit van een 1.1.2 unlocked. Komend vanaf de Touch, moet ik toch zeggen, dit werkt echt veul lekkerder. Alleen het tweaken is anders, dus daar moet ik van voor afaan mee beginnen :P. ik zal hier dus veel lurken, ipv tips geven zoals in het Touch topic...

1 ding al ontdekt, en dat is dat youtube niet werkt op WiFi, browsen en mailen wel. Een instelling ergens niet lekker?

Ik heb niets te melden.

werkt iTunes store wel..?

Reg. datum: 18 oktober 2002

quote:
MadMark schreef op woensdag 19 december 2007 @ 12:26:
kan in mijn installer.app zomaar verwijderen? Is deze makkelijk weer terug te zetten? Ik heb een mac.
Waarom wil je dat in godesnaam??
Robert Webbe

quote:
MadMark schreef op donderdag 20 december 2007 @ 13:03:
[...]
Heb ik ook geprobeerd. ik snap er echt helemaal niks van. Zijn er hier nog meer mensen met een Hi abbo en FW1.1.2? met dit probleem. Misschien werkt die combinatie wel niet...
Probeer eens met APN portalmmm en de username en password leeglaten.

Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo

quote:
joeltje schreef op donderdag 20 december 2007 @ 14:53:
Joeltje meld zich ook even hier, sinds gisteren avond in bezit van een 1.1.2 unlocked. Komend vanaf de Touch, moet ik toch zeggen, dit werkt echt veul lekkerder. Alleen het tweaken is anders, dus daar moet ik van voor afaan mee beginnen :P. ik zal hier dus veel lurken, ipv tips geven zoals in het Touch topic...

1 ding al ontdekt, en dat is dat youtube niet werkt op WiFi, browsen en mailen wel. Een instelling ergens niet lekker?
Bedoel je op echt wifi of op gprs? Want er zijn verschillende factoren mogelijk. Bij mij werkt het wel op gprs omdat ik de file van 1.1.2 vervangen heb door die van 1.1.1 (anders doet hij het alleen met EDGE of WiFi). Daarnaast heb je bij meeste providers een data-bundel nodig vooraleer men uberhaupt streaming media aanbiedt.

Als je echt WiFi bedoelde, dan is vast een file niet goed. Bij 1.1.1 loste ik dat op met youtube fix in de installer. Wat je ook kunt doen is de originele file vervangen door de file hier

DayteX wijzigde dit bericht 20-12-2007 19:42 (18%)

Titanium

Ik heb ondertussen Orb even op mijn server geinstalleerd en het ziet er uit als een handig programma'tje. Ik ben vooral geinterreseerd in het streamen van TV. Dit natuurlijk alleen op plekken waar ik WiFi heb (via GPRS is het natuurlijk niet te doen).

Moet alleen nog een week wachten op mijn iPhone :(

quote:
DayteX schreef op donderdag 20 december 2007 @ 19:41:
[...]

Bedoel je op echt wifi of op gprs? Want er zijn verschillende factoren mogelijk. Bij mij werkt het wel op gprs omdat ik de file van 1.1.2 vervangen heb door die van 1.1.1 (anders doet hij het alleen met EDGE of WiFi). Daarnaast heb je bij meeste providers een data-bundel nodig vooraleer men uberhaupt streaming media aanbiedt.

Als je echt WiFi bedoelde, dan is vast een file niet goed. Bij 1.1.1 loste ik dat op met youtube fix in de installer. Wat je ook kunt doen is de originele file vervangen door de file hier
Thanks Daytex, ik zal er eens naar kijken. GPRS heb ik de juiste instellingen voor Orange nog niet gevonden, dus ik kan alleen op WiFi.(Orange - APN: internet, Username: (leeg laten) Password: (leeg laten) ) Maar op WiFi draait youtube dus niet. iTunes store heb ik niet geprobeerd (ik heb al genoeg muziek :P)

Ik hoef ook geen youtube op GPRS, alleen met WiFi is voldoende. dus ik zal eens kijken of ik de Youtubefix kan vinden in mijn installer...

joeltje wijzigde dit bericht 21-12-2007 09:49 (3%)

Ik heb niets te melden.

DayTex, welk bestand moet ik vervangen van 1.1.1 om YouTube weer werkend te krijgen met GPRS?

Tuurlijk is het traag, maar wil wel dat het kan :D

quote:
joeltje schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 09:27:
[...]

Thanks Daytex, ik zal er eens naar kijken. GPRS heb ik de juiste instellingen voor Orange nog niet gevonden, dus ik kan alleen op WiFi.(Orange - APN: internet, Username: (leeg laten) Password: (leeg laten) ) Maar op WiFi draait youtube dus niet. iTunes store heb ik niet geprobeerd (ik heb al genoeg muziek :P)

Ik hoef ook geen youtube op GPRS, alleen met WiFi is voldoende. dus ik zal eens kijken of ik de Youtubefix kan vinden in mijn installer...
Ik vraag ook alleen of de iTunes store op je iPhone werkt omdat dit meer samenhangt met YouTube dan de browser en mailapplicatie.

Dat snap ik, en dat zal ik dan vanavond als ik weer wifi heb even testen...

Ik kan de Youtube fixer overigens niet vinden in de installer, niet onder tweaks, en niet onder tweaks 1.1.2...

Ik heb niets te melden.

Welke sources heb je? heb je de community sources al geïnstalleerd?

Voeg http://ifoneguide.nl/repo toe aan je sources in installer. Daar staat een youtube fix onder (denk wel niet dat die werkt om ook op gprs te kunnen youtuben... Die file heb ik reeds gepost namelijk in mijn vorige post hier.

Ook staat er een vervangen voor het gprs blokje dat je standaard krijgt.. Zelf heb ik die manueel toegevoegd maar goed. Ook vind je er nog een nederlands woordenboek maar ik vind T9 e.d. altijd onhandig dus die heb ik nog niet geprobeerd. Voor de wat ongeduldige mensen (zoals ikzelf ;) ) moet men alles manueel doen via bijv. ssh, maar mensen die wat langer wachten vinden het vanzelf wel weer na een tijdje terug in de installer.

Pagina: 1 2 3 4 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: