Hoofdcategorieën
Topicacties

Telfort Internet - 20 Mbit voor ¤19,95

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 47 48 49 50 last

Nieuw Topic
Zeg maar Meik...

quote:
bjck schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:23:
Die BelBasis is dus ook niet meer nodig, kan je gewoon wegdoen als je wilt. Stap je over op Telfort bellen en je neemt je nummer mee gaat vanzelf je BelBasis weg en betaal je totaal ¤29.90 per maand.
Ok, ik heb nu helemaal geen vaste telefonie van KPN meer, alleen Casema bellen via de kabel. Ik dacht (maar het was laat vannacht) dat ik ergens iets las dat BelBasis verplicht was ofzo. Maar dat zal dan wel met bellen te maken hebben...niet goed gelezen.

Evengoed klinkt het dus wel in orde. Ik vond het allemaal maar verwarrend. Het vervelende is - en dat gaf ik eerder ook al aan - als toch blijkt dat het een traag lijntje is, je geen poot hebt om op te staan. Maar nu geloof ik toch dat het gewoon kan. Als 2 bronnen aangeven dat die 20Mb haalbaar is. Als het 10Mb is ben ik ook al blij, want ik betaal nu 2x zoveel als ik bij Telfort zou betalen (nu Casema Maxi 8Mb). Als het maar niet onder die 10Mb uit komt. Ik heb nog tot februari, dan loopt Casema af.

Oh no! What a mad blundering, incredibly handsome young nincompoop I've been!

Reg. datum: 05 mei 2000

quote:
User321 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:57:
Nog even voor de zekerheid.. dat basis modem is, in combinatie met een switch, wel geschikt om meerdere pc's aan te hangen?
niet dat zij in de firmware hebben gerommeld zodat het echt gewoon niet kan?
Kan gewoon. Er wordt 1 PC genoemd omdat er maar 1 ethernet poort op zit. Met een switch kan je er zo meer poorten van maken. Liever een switch dan een router er achter hangen natuurlijk omdat router achter router soms meer problemen geeft dan het oplost.
quote:
ik ben namelijk wel geneigd om dit pakket te nemen naast de casema midi die m'n ouders hebben liggen.. 1.6mbit delen is het toch echt niet helemaal :P
Beide een aparte verbinding, geinig.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

quote:
bjck schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:02:
[...]
Kan gewoon. Er wordt 1 PC genoemd omdat er maar 1 ethernet poort op zit. Met een switch kan je er zo meer poorten van maken. Liever een switch dan een router er achter hangen natuurlijk omdat router achter router soms meer problemen geeft dan het oplost.
okee, bedankt.. een eigen gbit switch had ik namelijk al, dus die wordt niet nutteloos :)
quote:
Beide een aparte verbinding, geinig.
mja.. zo hebben we tenminste niet het probleem dat als hij iets zit te leechen, ik niet kan gamen.. en als ik iets zit te leechen, zijn conference-calls haperen (meestal gevolgd door een trek aan mijn stekkertje) 8)7

Je voelt je lekkerder...

Vanochtend ook Telfort (internet + telefonie met nummerbehoud) besteld. Mijn DirectADSL contract loopt nog tot 22 december, maar 3mbit voor 30 euro/mnd en 10 euro voor belbudget is erg duur vergeleken met Telfort... Zelfs al kan ik maar 8mbit halen (onze centrale is geen ADSL2+ centrale en ook zijn er geen andere leveranciers actief dan kpn)

Gisteren eerst de helpdesk nog een paar vraagjes gestuurd, maar kreeg antwoorden die niet helemaal matchen met de reacties hier zo lijkt het:
quote:
Q: Ik heb op een forum gelezen dat als ik internet MET telefonie neem (met nummerbehoud), ik mijn KPN DirectADSL+Telefonie lijn niet zelf op hoef te zeggen. Klopt dit? Of moet ik KPN DirectADSL toch zelf opzeggen?
A: Wanneer u overstapt naar Telfort internet en telefonie, zegt Telfort wel uw telefonie abonnement voor u op, maar u dient zelf het ADSL abonnement bij KPN op te zeggen.
U dient bij de opzegging van ADSL aan te geven dat u overstapt naar ADSL van Telfort.
Ik zal dus voor de zekerheid KPN maar handmatig opzeggen mbv hun voorbeeldbrief.
quote:
Q: Ik heb op dit moment een Speedtouch 716WL modem, kan ik deze blijven gebruiken?
U heeft een nieuwe modem nodig. Deze modem kunt u bestellen bij de aanvraag, onze basismodem is gratis.
Ik heb nu een basismodem besteld, omdat ik denk dat de 716WL ook te gebruiken is. Mocht dit toch niet werken, dan hang ik wel een routertje achter het basismodem.

Ik hoop dat de overstap voorspoedig zal gaan! Ik kan niet lang zonder internetverbinding namelijk. Al kan ik natuurlijk wel een @home proefabo nemen ondertussen. Heb ik al eerder eens gedaan (op een ander adres) en dat ging ook goed :) Maar goed, eerst maar eens de ervaringen afwachten van anderen die eerder overstappen.

Rallye.NL - Dé Nederlandse Peugeot Rallye Site!

Reg. datum: 21 januari 2007

Speedtouch 716 kun je gewoon gebruiken hoor. Kan zijn dat die ietsjes lager intraint vergeleken met een ZyXEL.

Hang Loose

Nou heb me net ook aangemeld omdat Alice me niet wilde hebben doordat er te hoge laskosten bij kwamen :?
Dus telfort here i come :P

Ben benieuwd hoe het omzetten van IPB naar telfort gaat.. Ben die IPB wel zo onwijs beu :D

We're machines just like everything else in nature.

quote:
ThaDude schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:54:
Nou heb me net ook aangemeld omdat Alice me niet wilde hebben doordat er te hoge laskosten bij kwamen :?
Dus telfort here i come :P

Ben benieuwd hoe het omzetten van IPB naar telfort gaat.. Ben die IPB wel zo onwijs beu :D
Oh jee, laswerkzaamheden. Vroeg je een nieuwe lijn aan? En heb je dat ook bij Telfort gedaan? Dan kan hetzelfde ook bij telfort gebeuren.

trolleystad wijzigde dit bericht 16-10-2007 12:57 (0%)
Reden: typo

Hang Loose

quote:
trolleystad schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:57:
[...]

Oh jee, laswerkzaamheden. Vroeg je een nieuwe lijn aan? En heb je dat ook bij Telfort gedaan? Dan kan hetzelfde ook bij telfort gebeuren.
Nee geen nieuwe lijn, ik wil mijn huidige IPB laten overnemen door Telfort of Alice.
Ik ben het ondertussen wel een beetje beu.. Want ik woon in een nieuwbouw wijk, heb al meer dan 1,5 jaar IPV van KPN en iets anders begint onmogelijk te lijken...
Ik vraag door mijn omzetting toch geen nieuwe lijn aan??

We're machines just like everything else in nature.

quote:
Entity schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:22:
Vanochtend ook Telfort (internet + telefonie met nummerbehoud) besteld. Mijn DirectADSL contract loopt nog tot 22 december, maar 3mbit voor 30 euro/mnd en 10 euro voor belbudget is erg duur vergeleken met Telfort... Zelfs al kan ik maar 8mbit halen (onze centrale is geen ADSL2+ centrale en ook zijn er geen andere leveranciers actief dan kpn)

Gisteren eerst de helpdesk nog een paar vraagjes gestuurd, maar kreeg antwoorden die niet helemaal matchen met de reacties hier zo lijkt het:

[...]

Ik zal dus voor de zekerheid KPN maar handmatig opzeggen mbv hun voorbeeldbrief.

[...]

Ik heb nu een basismodem besteld, omdat ik denk dat de 716WL ook te gebruiken is. Mocht dit toch niet werken, dan hang ik wel een routertje achter het basismodem.

Ik hoop dat de overstap voorspoedig zal gaan! Ik kan niet lang zonder internetverbinding namelijk. Al kan ik natuurlijk wel een @home proefabo nemen ondertussen. Heb ik al eerder eens gedaan (op een ander adres) en dat ging ook goed :) Maar goed, eerst maar eens de ervaringen afwachten van anderen die eerder overstappen.
quote:
trolleystad schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:27:
Speedtouch 716 kun je gewoon gebruiken hoor. Kan zijn dat die ietsjes lager intraint vergeleken met een ZyXEL.
Niet als hij op het KPN netwerk wordt aangesloten zoals hij aangeeft, dan is de kans klein/nihil dat het verschilt.

Je voelt je lekkerder...

Ik krijg toch het basismodem, dus ik ga het gewoon proberen, als de 716 niet of praktisch niet lager traint, blijf ik die gebruiken en anders pak ik de Zyxel met een routertje erachter (heb nog een linksys staan).

Moet nog ruim 2 maanden wachten helaas :'(

mjam
Reg. datum: 10 februari 2001

quote:
Entity schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:32:
Ik krijg toch het basismodem, dus ik ga het gewoon proberen, als de 716 niet of praktisch niet lager traint, blijf ik die gebruiken en anders pak ik de Zyxel met een routertje erachter (heb nog een linksys staan).

Moet nog ruim 2 maanden wachten helaas :'(
Is er een wachttijd van 2 maanden :|

ADSL - Alle Dagen Snel Leechen

Je voelt je lekkerder...

quote:
r0ck3t schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:46:
[...]

Nee, m'n huidige contract loopt pas over 2 maanden af...

quote:
r0ck3t schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:46:
[...]

Ik denk dat hij over twee maanden pas gaat overstappen in verband met huidig contract bij ISP ofzo.

Reg. datum: 30 december 2000

Mijn aanvraag loopt alweer een paar dagen en zou rond de 26e overgenomen moeten worden door telfort.

Momenteel zit ik bij direct-adsl en die heb ik opgezegd door 0900-0244 te bellen (bevestiging moet ik nog ontvangen).
Ik heb tegen die man gezegd dat ik van internet provider wil gaan wisselen en dat hun daarom het signaal niet eraf moeten halen.

Waarschijnlijk begreep hij me niet helemaal want hij riep dat het er altijd af moest voor een nieuwe aanvraag, en ik begreep hem geloof ik ook niet helemaal goed 8)7
De opzegging van KPN is pas per 16 november ..., ik neem aan dat ik me dus geen zorgen hoef te maken omdat er op 26-10 toch nog wel adsl op de lijn zit , of kan ik toch nog beter even gaan bellen voor de zekerheid :?

Hed Kandi
Reg. datum: 27 september 2005

Misschien een tip voor andere Orange-gebruikers:

Ik heb mijn Telfortbestelling zojuist geannuleerd.

Ik zit nu bij Orange (20mbit) en dat bevalt me zeer goed.
Alleen had ik vorig jaar een abo bij Orange afgesloten
waar ik maar 24,95 pm hoefde te betalen (Orange zou
12 maanden lijnhuur á 9,50 voor mij betalen)
Met andere woorden... vanaf januari zou 34,45 moeten
betalen per maand.

Ik bel dus met de klantenservice om mn abo op te zeggen,
hebben ze me aangeboden om de 9,50 nog een jaar voor
me te betalen. Tja, vond ik toch wel een goede deal.

Reg. datum: 28 juli 2006

Ik heb me gisteren aangemeld.
Hiervoor zat ik bij XS4ALL en ze vertelde me daar dat ik maar een paar uur zonder internet zit _/-\o_
Dit vanwege een 1 op 1 migratie, heb voor de zekerheid een brief opgestuurd naar XS4ALL om mijn abbonement op te zeggen per 28-10-2007 (migratie) dit was zo'n standaard brief van telfort.

quote:
basthemannl schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:39:
Ik heb me gisteren aangemeld.
Hiervoor zat ik bij XS4ALL en ze vertelde me daar dat ik maar een paar uur zonder internet zit _/-\o_
Dit vanwege een 1 op 1 migratie, heb voor de zekerheid een brief opgestuurd naar XS4ALL om mijn abbonement op te zeggen per 28-10-2007 (migratie) dit was zo'n standaard brief van telfort.
Paar uur? Nja, meestal is het een paar minuten. Heel soms kan zoiets uitlopen als kabels te kort blijken te zijn of er ander materiaal niet aanwezig is en dat ze ff snel dat moeten halen.

quote:
trolleystad schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:50:
[...]

Als Alice niet meer dan 4 mbit kan leveren (uitgaande van ADSL2+), dan zal Telfort ook niet veel hoger komen. Afstand wijkcentrale verhaal enzo. :)
Alice heeft BBNed lijnen, Telfort via Tiscali (heb nu Tweakdsl via Tiscali lijn en dat werkt goed)

http://www.gamespelen.nl voor je de leukste online spelletjes

Reg. datum: 25 juli 2004

quote:
Squall schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:27:
Mijn aanvraag loopt alweer een paar dagen en zou rond de 26e overgenomen moeten worden door telfort.

Momenteel zit ik bij direct-adsl en die heb ik opgezegd door 0900-0244 te bellen (bevestiging moet ik nog ontvangen).
Ik heb tegen die man gezegd dat ik van internet provider wil gaan wisselen en dat hun daarom het signaal niet eraf moeten halen.

Waarschijnlijk begreep hij me niet helemaal want hij riep dat het er altijd af moest voor een nieuwe aanvraag, en ik begreep hem geloof ik ook niet helemaal goed 8)7
De opzegging van KPN is pas per 16 november ..., ik neem aan dat ik me dus geen zorgen hoef te maken omdat er op 26-10 toch nog wel adsl op de lijn zit , of kan ik toch nog beter even gaan bellen voor de zekerheid :?
euh even een edit ik heb alleen maar iets gequoted nu.

Je moet ervoor zorgen dat die open blijft staan voor migratie in ieder geval en het service id voor de zekerheid vragen. Ik heb heb het eens niet volgens het boekje gedaan en zat 3 maanden zonder internet...

bastian433 wijzigde dit bericht 16-10-2007 14:53 (13%)

Reg. datum: 30 december 2000

Dit zei telfort in een reactie op een mail voor mijn aanvraag:
quote:
Indien u besluit bij Telfort internet te bestellen zullen wij uw huidige ADSL verbinding overnemen. Wij zullen dan zelf contact opnemen met KPN om de overname aan te kondigen.

U bent echter nog wel zelf verantwoordelijk voor uw eventuele contract. Het is dan ook aan te raden om, voordat u zich bij ons aanmeldt even contact op te nemen met KPN. U kunt dan aangeven dat Telfort uw ADSL verbinding overneemt, en dat KPN het abonnement per overname dient te beeindigen.
Ik ga telfort nog wel even mailen of ze kunnen controleren of alles goed gaat ....

Manisch positief
Reg. datum: 09 oktober 2006

Na die fantastische mobiel internetactie van telfort ben ik wat huiveriger geworden met zulke 'goedkope' acties van telfort...

Oost west, 127.0.0.1 best!

Reg. datum: 06 december 2004

hoe lang kan het duren voordat alles opgeleverd wordt op een kale lijn?
zit al een maand zonder internet en heb zaterdag bij telfort ( via de winkel ) adsl besteld.

Reg. datum: 14 oktober 2007

quote:
ronnym schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:20:
hoe lang kan het duren voordat alles opgeleverd wordt op een kale lijn?
zit al een maand zonder internet en heb zaterdag bij telfort ( via de winkel ) adsl besteld.
Ben ook erg benieuwt, heb hem vorige week vrijdag aangevraagd, dus ben benieuwt hoe snel alles verloopt, i'll keep you updated !

PS: Ik geloof dat elke aanvraag binnen een week teniet gedaan kan worden door de aanvrager, betekent dit dan ook meteen dat providers pas na 1 week alles in gang zetten ?

BENGiii wijzigde dit bericht 16-10-2007 16:05 (17%)

Reg. datum: 06 december 2004

wordt gek zonder internet!!
je hoort hoe het bij mij loopt.

Reg. datum: 11 januari 2004

quote:
ronnym schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:11:
wordt gek zonder internet!!
je hoort hoe het bij mij loopt.
toch leuk dat je wel dit bericht kan plaatsen :+ , maar ik begrijp je probleem.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 47 48 49 50 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: