![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity
![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity
Tot 2 GB, de SDHC kaartjes van 4 en/of 8 GB worden niet ondersteundMeltedForest schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 10:51:
Is er ook een limiet aan de MiniSD die erin kan?
(dwz kan er een 4 of 8 GB MiniSD in?)
http://www.xbmcfreak.nl/
Balen, maareh ik zit ff op pricewatch te kijken en wat is 't verschil in class?freak1982 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 11:02:
[...]
Tot 2 GB, de SDHC kaartjes van 4 en/of 8 GB worden niet ondersteund
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
[ Voor 34% gewijzigd door MeltedForest op 11-10-2007 13:36 ]
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Uhh.?MeltedForest schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 10:51:
Is er ook een limiet aan de MiniSD die erin kan?
(dwz kan er een 4 of 8 GB MiniSD in?)
Kijk eens aan! Dat wou ik even horenPostalDude schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 16:30:
[...]
Uhh.?
Ik heb er een Kingston SDHC 4GB MiniSD kaart in zitten en deze doet het prima!?
Zowel met de originele WM5 rom als de WM6 rom van Adewith
[ Voor 8% gewijzigd door MeltedForest op 11-10-2007 17:08 ]
Met WM5 had ik daar ook ontzettend veel last van!Frunnik schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 22:09:
Hebben hier mensen vaker last van dat gesprekken na 30sec, 3min worden afgebroken?? Soms ook niet heel erg willekeurig???
Erg irritant!!
¯\_(ツ)_/¯
[ Voor 3% gewijzigd door Vjenne-ICT op 21-10-2007 10:54 ]
de "mails" terug zettenVjenne-ICT schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 14:33:
Kan iemand mij vertellen hoe ik uit mijn SPB backup alleen de SMS berichten kan restoren? Ik wil dus nietg de hele backup terug zetten, maar alleen de sms berichten.
Ik heb namelijk de nieuwe ROM van ADwidt V-1.1 geinstalleerd en wil dan namelijk alleen sms berichtgen restoren. Doe ik een completen restore, dan verbouw ik de rom zeg maar daan een 1.0 RC 4 ROM van Adwidt.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Alvast bedankt voor je antwoord.
Ik denk dat dit toch te maken heeft met de compatibiliteit van de SDHC kaartjes en de SD card reader/writer in de HTC P3600.PostalDude schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 22:50:
[...]
de "mails" terug zetten
Ik kan het progje helemaal niet meer gebruiken, elke keer dat ik hem opstart met of zonder mem kaart zegt die Unexpected error bla bla.
Volgens SPB kun je een complete restore alleen doen op dezelfde ROM.Vjenne-ICT schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 14:33:
...........
Ik heb namelijk de nieuwe ROM van ADwidt V-1.1 geinstalleerd en wil dan namelijk alleen sms berichtgen restoren. Doe ik een completen restore, dan verbouw ik de rom zeg maar daan een 1.0 RC 4 ROM van Adwidt.
....
[ Voor 21% gewijzigd door janegsm op 15-10-2007 12:29 ]
Ik heb een transcend besteld, hopen dat ie werktPostalDude schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 16:30:
[...]
Uhh.?
[ Voor 22% gewijzigd door MeltedForest op 15-10-2007 19:37 ]
[ Voor 96% gewijzigd door denizg op 15-10-2007 21:35 ]
Het beste is om PIMBackup 2.5 te gebruiken, het is nog gratis ookdenizg schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 21:00:
Ik probeer hier met SpbBackup een backup te maken van mijn smsjes, maar ik zie in
het lijstje enkel mail staan. Kan iemand mij vertellen onder 'mail' ook de smsjes
vallen? of maakt ie echt enkel een backup van je e-mails op je pda?
104831
Nee er verschijnt geen icoontje ofzo, de GPS zit op com9 met diverse baud rates t/m 57600. Er is wel een register hack waardoor je wel een GPS icoontje krijgt bij je verbindings instellingen.edit2: moet ik eigenlijk een gps icoonje zien bij instellingen?
Kun je mij uitleggen hoe dat werkt dan, want ik kom er niet uit........... Ik heb me er ooit een keer eerder in verdiept, maar lukte me toen ook niet!adewidt schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 21:22:
[...]
Het beste is om PIMBackup 2.5 te gebruiken, het is nog gratis ook.
Ik heb het geprobeerd met total commander en ik zie nog geen icoontje staan. Als ik een soft-reset doe dan zijn de register entries weer weg104831 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 22:39:
[...]
Nee er verschijnt geen icoontje ofzo, de GPS zit op com9 met diverse baud rates t/m 57600. Er is wel een register hack waardoor je wel een GPS icoontje krijgt bij je verbindings instellingen.
* HKEY_LOCAL_MACHINE\ControlPanel\GPS Settings\Hide = 0
* HKEY_LOCAL_MACHINE\ControlPanel\GPS Settings\Group = 2
Maar echt nodig/nuttig is dat niet naar mijn mening.
[ Voor 6% gewijzigd door MeltedForest op 17-10-2007 14:28 ]
[ Voor 30% gewijzigd door Lip op 17-10-2007 15:40 ]
Anoniem: 136906
Nadat me P3600 in stand-by ging werkt ie niet meer. Als ik me kaartje wil formatteren op me laptop geeft ie een foutmelding. Iemand een idee wat ik kan doen? Nogal balen, straks kan ik 'm weer doorverkopenfreak1982 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 15:39:
Kan je dat SDHC kaartje van 4 GB ook helemaal vol schrijven? Met behulp van je agenda via Activesync of WM5torage
Kan je dat SDHC kaartje van 4 GB ook helemaal vol schrijven? Met behulp van je agenda via Activesync of WM5torage, bij Meltedforest werkt het niet helemaal lekker. Wat mij te denken geeft dat de p3600 geen SDHC kaartje ondersteunt zoals ik eerder beweerde.PostalDude schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 16:30:
[...]
Uhh.?
Is het restoren van de database voldoende om alleen de sms berichten terug te zetten? Het gaat mij alleen om het terug plaatsen van de sms berichten, die wil ik graag terug plaatsen. Weet iemand waar die worden weggeschreven?janegsm schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:29:
[...]
Volgens SPB kun je een complete restore alleen doen op dezelfde ROM.
Voor SMS maybe ook de Database restoren
Gewoon Windows XP gebruiken! Vista is ene drama als je een flash actie wil gaan doen!cornelixnootje1 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 15:42:
Adhv deze manual: http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=10&t=398 wilde ik graag upgraden naar een nieuwe ROM. En dan staat er "VISTA gebruikers klik hier" en dat verwijst naar dit: http://wiki.xda-developer...name=Trinity_WindowsVista
Ik snap daar werkelijk niets van. Iemand?
[ Voor 7% gewijzigd door PostalDude op 19-10-2007 10:38 ]
shit, jammer dat ik dat niet eerder heb gezien, anders had ik de tytn 2 voor mn vader besteld. Was slechts 100 euro daar bij een Hi 30 abbo. Naja nu een telfort 25 euro abbo en de 3600 voor 70 euro erbij bij algebeld.nlHey, ik ben maar voor deze gegaan:
http://mobieletelefoons.g...p;groupid=2583&p=3054
Hi, dus lekker bereik overal.
Goedkoop abonnementje en hoef maar weinig bij te betalen
En niet Operator gebonden, gewoon HTC toestel, dus ook toegang tot de HTC eClub.
Actie is geldig tot eind v/d maand dus snel beslissen
Hier kan je het 1 en ander vinden over het flashen van je telefoon.DarkShadow schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:10:
[...]
shit, jammer dat ik dat niet eerder heb gezien, anders had ik de tytn 2 voor mn vader besteld. Was slechts 100 euro daar bij een Hi 30 abbo. Naja nu een telfort 25 euro abbo en de 3600 voor 70 euro erbij bij algebeld.nl
Maargoed, ik wil dus wel graag een WM6 rom erop zetten, ik heb de engelse editie besteld. Kan iemand mij een beetje in de richting wijzen hoe ik dat moet doen?
Die link heb ik ook gebruikt om mijn P3600 te flashen eergisteren, prima geluktfreak1982 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:50:
[...]
Hier kan je het 1 en ander vinden over het flashen van je telefoon.
http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=10&t=398
Zelf zou ik het flashen niet doen onder Windows Vista.
Anoniem: 77116
Je moet waarschijnlijk even de SMTP van Orange gebruikenAnoniem: 77116 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:59:
Het volgende:
ik wil graag mijn mail binnen halen via m'n telefoon. Nu heb ik zelf een Orange abonnement maar dat staat even los van mijn mailadres, dat is namelijk van versatel. Weet iemand wat ik bij de instellingen van mijn telefoon moet invoeren en dan bedoel ik bij inkomende en uitgaande mail. Ik heb dezelfde instellingen ingevoerd zoals op m'n pc maar dat werkt schijnbaar niet. Iemand enige ervaring of idee wat ik daar in moet voeren?
Anoniem: 77116
DaannO schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:00:
[...]
Je moet waarschijnlijk even de SMTP van Orange gebruiken
Is dat wel die van mobile? Das volgens mij de standaard server maar maybe dat mobile anders is, al met orange gebeld?Anoniem: 77116 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:08:
heb ik dus ook geprobeerd
pop.orange.nl
smtp.orange.nl
maar dat werkt dus niet
[...]
Anoniem: 136195
Klopt, echter met dat updaten kan je de garantie verliezen.Anoniem: 136195 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:00:
Ik wil mijn windows graag netjes in het engels houden (en alle overige software software dus ook) en zal daarom kiezen voor de UK versie. Echter als ik het goed begrijp maak het geen zak uit of je de UK of NL versie koopt want na een ROM update zijn ze in een taal naar wens?!
Wie kan mij vertellen hoe dat zit, dan kan ik vanavond de p3600 (UK of NL) bestellen. Thnx!
Nee dat klopt niet. Stel je koopt een NL versie. En je upgrade met de officiele NL versie, dan is er niks aan de hand. Echter upgrade je met de officiele UK versie, dus van NL naar UK, dan kan je de garantie verliezen.Anoniem: 136195 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:53:
Ok thhnx. Wel vreemd overigens dat GPS via de ROM update geactiveerd moet worden en dat je vervolgens met diezelfde update de garantie kan verliezen. Is een beetje het idee dat je een product koopt wat bijna werkt met garantie of volledig kan werken zonder garantie?!
[ Voor 79% gewijzigd door Anoniem: 136195 op 24-10-2007 20:16 ]
Facts don't care about your feelings
ja dat heb ik al geprobeerd dus.. ik probeerde nog zo weinig mogelijk erop te doen.. maar je krijgt dan altijd dat het lijm blijft plakken in dat hele ding en dan krijg je het dus helemaal niet meer eruit.Smarron schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:13:
Kun je niet met seconde lijm ofzo werken? Dat je er een ander stokje ofzo in doet en die vastplakt aan het pennetje en er weer uithaalt ?
Hmm, verrot.YoshiBignose schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:17:
[...]
ja dat heb ik al geprobeerd dus.. ik probeerde nog zo weinig mogelijk erop te doen.. maar je krijgt dan altijd dat het lijm blijft plakken in dat hele ding en dan krijg je het dus helemaal niet meer eruit.
conclusie: het werkte ook niet
Anoniem: 144053
Ik zou proberen om je accu klepje er af te halen, dan heb je zegmaar de huls waar je pennetje ingaat. In die huls zit een klein gleufje van een 1.5 cm lang, probeer daar eens met een opengebogen paperclip ofzo mee het pennetje er uit te drukken?YoshiBignose schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:05:
ik heb een klein probleempje![]()
mijn pennetje brak af, maar dat terwijl hij in de PDA zat. vraag me niet hoe ik het voor elkaar gekregen heb. het komt erop neer dat de helft er nog in zit en niet meer eruit wil, wat ik ook probeer.
nu vroeg ik me dus af of je dat ding uit elkaar kon halen om zo het pennetje eruit te krijgen. ik vond deze tutorial: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=311463
maar wat ik me dus af vraag: als ik dat ding helemaal open heb, kan ik dan dat pennetje wel eruit krijgen? of zit het alsnog in een afgesloten ruimte waardoor het geen zin heeft?
Ik ben erachter gekomen dat ik mijn smsjes wel gelijk binnenkrijg als ik hem aan de pc hang via activesync...iemand al een idee, of moet ik hiermee naar Telfort gaan?Anoniem: 144053 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:37:
Ik heb een heel vreemd probleem; ik weet niet of het aan mijn P3600 of Telfort ligt, maar het is het volgende:
Telkens als iemand mij een sms stuurt, ontvang ik hem niet. Als er dan nog een sms naar me gestuurd wordt, ontvang ik ze allebei tegelijk. En daar zit soms wel een halve dag tussen. Ik krijg dus mijn smsjes per twee binnen. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Anoniem: 39526
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
bedankt voor de tips en alle anderen ook. ik zal eens het e.e.a gaan proberen, want het is toch irritant om je pennetjes los in je zak mee te nemenbakvis schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 19:27:
[...]
Ik zou proberen om je accu klepje er af te halen, dan heb je zegmaar de huls waar je pennetje ingaat. In die huls zit een klein gleufje van een 1.5 cm lang, probeer daar eens met een opengebogen paperclip ofzo mee het pennetje er uit te drukken?
[ Voor 6% gewijzigd door YoshiBignose op 01-11-2007 10:13 ]
Hier ( http://cnn.cn/shop/p3600dopod-d810-screen-p-1734.html) staat hij voor $47.99. Daar komt nog $5 verzendkosten bij dus is het $52.99. Met de huidige koers is dat €36.73. Succes met je scherm!Anoniem: 39526 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 17:59:
Weet iemand misschien wat een scherm kost. Ik kan het nergens vinden. Ik heb een E-TEN M700 en hierbij is het scherm gesneuveld, omdat ik tegen een tafel lief met het ding in mijn zak
Anoniem: 237911
Orange en T-Mobile toestellen gaan naar Dynafix (in Rijswijk geloof ik) en niet naar Eurotwice.Frunnik schreef op donderdag 01 november 2007 @ 17:09:
Toestel gaat naar eurotwice in Belgie. Bijna 90% zeker.
Dus even dynafix bellen of dat zo is?
Daarna Eurotwice het verhaal voorleggen : Tel.: +32-11-230440
Dit kan je allemaal doen voordat je hem opstuurt.
Anoniem: 216438
Ik zit bij planet, dit zijn de instellingen die bij mij werken:Anoniem: 77116 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:08:
heb ik dus ook geprobeerd
pop.orange.nl
smtp.orange.nl
maar dat werkt dus niet
[...]
Dynafix stuurt ze naar EuroTwice. (Zelf al 2x gehad) Omdat ze hem zelf niet konden repareren (garantiewerk ofcourse).adewidt schreef op donderdag 01 november 2007 @ 19:54:
[...]
Orange en T-Mobile toestellen gaan naar Dynafix (in Rijswijk geloof ik) en niet naar Eurotwice.
Overigens is dit een slechte service van Orange. Heb bij andere mensen gehoord dat het wel kostenloos is gerepareerd. Je kunt er ook op aandringen dat HTC het probleem erkent heeft en garantie accepteerd.
[ Voor 7% gewijzigd door janegsm op 02-11-2007 16:45 ]
ik krijg op dit moment ook een beetje lakschade, maar boeiend. is vooral aan de onderkant, maar heb geen zin om zo lang zonder pda te zittenadewidt schreef op donderdag 01 november 2007 @ 19:54:
[...]
Orange en T-Mobile toestellen gaan naar Dynafix (in Rijswijk geloof ik) en niet naar Eurotwice.
Overigens is dit een slechte service van Orange. Heb bij andere mensen gehoord dat het wel kostenloos is gerepareerd. Je kunt er ook op aandringen dat HTC het probleem erkent heeft en garantie accepteerd.
Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!
DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!
Nice, dan is dat ook een optie. Ik merk toch dat ik met 2gb miniSD te weinig ruimte heb. Navigeren lukt wel goed, maar dan is het kaartje ook direct vol.janegsm schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 16:42:
Terug komend op de geheugen kaartjes die mogelijk zijn in de P3600.
Ik heb er nu een microSDHC 6gb kaartje inzitten.
Staat nu 4.5 gb op aan oa mp3.
Werkt tot nu toe erg goed.
Het is een Sandisk MicroSDHC 6b in een microSD naar MiniSD adapter van Kingston.
De P3600 draait op WM6 ROM van AX3L.
[ Voor 34% gewijzigd door Awkwarding op 04-11-2007 19:00 ]
Hier al gekeken?Awkwarding schreef op maandag 05 november 2007 @ 09:50:
Ik kan mijn ROM niet updaten. Wat ik ook doe, ik krijg deze foutmelding in windows:
[afbeelding]
En dit scherm op mijn pda:
[afbeelding]
AUB.. help mij!!
Zoals ik op bovenstaand forum ook al had vermeld ging het bij mij ook niet helemaal zoals het hoorde. Welke foutmelding het precies was weet ik niet meer, maar ook een foutmelding op de pc en tricolore op de m700.Awkwarding schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:23:
Zoals hun het beschrijven doe ik ook. Als ik die Hard-SPL run krijg ik de meldingen die ik hierboven gepost heb. Dus ik kom niet verder dan dat.
Ik heb de Hard-SPL(5).zip gedownload van All About Phones. Als ik deze uitpak en uitvoer gaat alles zoals het moet tot het tri-color maar dan gaat het fout. Ik krijg dan de foutmeldingen die hierboven staan
Dit heb ik gedaan an het progress balkje ging door tot 22% en stopte daarna. Toen heb ik de recovery functie gedaan dat bij het flash-update progje erin zit. En nu komt hij niet verder dan dit scherm:tijsco schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:45:
[...]
Zoals ik op bovenstaand forum ook al had vermeld ging het bij mij ook niet helemaal zoals het hoorde. Welke foutmelding het precies was weet ik niet meer, maar ook een foutmelding op de pc en tricolore op de m700.
Vervolgens heb ik gewoon stug doorgezet en het nog een keer geprobeerd terwijl de m700 nog in tricolore staat en toen ging het wel goed. Het progress balkje ging netjes door tot 100%, maar als ik daarna de m700 opnieuw opstartte gaf de rom update utility nog steeds dezelfde versie aan.
Vervolgens gewoon door gegaan met CID unlock en de rom updata (adewidt 1.1 NL), ook daar weer dezelfde problemen. Maar uiteindelijk lukte het wel, dus nu heb ik netjes WM6.
Versie 1.30 is stabieler, alleen is het met deze versie niet mogelijk om kapotte RadioROMs te overschrijven. Indien je de melding No GSM hebt, kun je deze met HardSPL 1.30 niet repareren. In versie 1.20 kan dit wel.Awkwarding schreef op maandag 05 november 2007 @ 18:14:
Na veel maar dan ook echt veel gekloot (de hele dag tot nu toe) is het me uiteindelijk gelukt. Na tig keer splxploit gebruikt te hebben en honderden keren opnieuw opgestart te hebben is het me uiteindelijk gelukt. De originele NL Orange rom kreeg ik niet werkend (bleef elke keer bij 32% hangen, misschien heb ik een foute versie gedownload. Maar ik weet niet waar ik dan een goeie vandaan kan halen. ftp van xda-dev staat hij niet tussen)
Dus heb ik maar de engelse Orange rom erop gezet en die werkt nu wel
YEAH!! pff ik was echt blij. Maar ik wil nu toch echt naar WM6, ze adviseren overal om Hard-SPL te doen. Zal ik dit dan wel of niet doen? En welke versie? 1.30 of 1.20? Sommige adviseren om 1.20 te gebruiken (waarom weet ik niet. Misschien meer stabiel?)
[ Voor 38% gewijzigd door Awkwarding op 05-11-2007 19:43 ]
MBP 2015, iPhone 7+, AppleTV4
Het ziet er inderdaad een beetje raar uit zo. Misschien zijn ze bij Orange wel gek geworden (ik wil niet zeggen dat jij dat niet bent hoormickezzz schreef op maandag 05 november 2007 @ 21:10:
Ik ben sinds kort ook erg geinterresseerd in deze alles kunner.
Nu kost hij los ongeveer minimaal €500. Ook heb ik me rot gezocht met abbonoment combi acties, maar alles ging richting €600 met een 1 of 2 jarig abbo-tje.
Zo heb ik ook op van die online telefoonwinkels op orange gekeken, maar niks speciaal's. Nu keek ik op de Orange website zelf en daar zag ik dat je 12 van de 24 maanden 50% korting krijgt op je maandelijkse kosten. Even wat reken voorbeeldjes:
Orange 25, 2jaar: toestelkosten €0,-, 12x€12,50 + 12x25 = €450,-
Orange 20, 2jaar: toestelkosten €94,95, 12x€10 + 12x€20 = 454.95
Orange 15, 2jaar: toestelkosten €224,95, 12x€7.50 + 12x€15 = 494.95
Dus bij Orange 25 abbo heb je dus voor €450,- de P3600 en een redelijk abbonement, terwijl hij los €500 kost.
En je lijkt wel gek om een orange 20 of 15 te nemen, of zie ik het nou helemaal verkeerd en ben ik gek?
Link: http://shop.orange.nl/abo...25euro/SPV-M700-White.htm
Voorwaarden:
''
12 maanden 50% korting op je bundel
vanaf een 2-jarig Orange € 15 tot en met Orange € 150
deze aktie is geldig bij alle Orange abonnementen (behalve bij: Sim Only-verdubbel je beltegoed), afgesloten in de Orange shops in de periode 5 oktober 2007 tot en met 31 december 2007.
* bij het bestellen in de Orange online shop is het noodzakelijk dat al de vereiste documenten uiterlijk 31 december 2007 vóór 12 uur bij ons aanwezig zijn.
* de gratis welkomsbundel ter waarde van 50% van je bundel is verrekend in deze maanden.
* de kortingen worden toegepast vanaf van de eerste rekening.
''
ja dat 1e zou ik ook wel willen weten. ik heb af en toe weleens dat ik op wifi zit en dat hij, als ik bijvoorbeeld op msn ga, toch nog verbinding gaat maken via GPRS. niet dat het nou zo duur is, ik kan toch 25mb op dat orange abo doen, maar niet nodig natuurlijk als ik op een wifi netwerk zit.Awkwarding schreef op woensdag 07 november 2007 @ 21:44:
Yes!! Alles heb ik nu zoals ik wil. Cooked Rom van Adewidt. SuperCID en SimLock-vrij
Alleen nu moet ik wat instellingen gaan doen. De belangrijkste instellingen die veranderd moeten worden.. Ik wil dat internet alleen mag gaan via wifi. Niet via GPRS of wat dan ook. Ofwel, ik wil alleen gratis internet via wifi en niets betaald. Wat moet ik hiervoor allemaal aanpassen? Kwa telefoonisch wil ik alleen kunnen bellen, gebeld worden, sms-en en mms ontvangen. Voor de rest niets want dat kost toch alleen maar extra geld
Dus wie wil mij hiermee helpen? Hoe ik dit moet instellen. Voordat ik straks een extra rekening op de vloer heb..
Er zal dan wel iets op de luidspreker conus zitten, zoals kruimels of vocht. Niet zeker....knetsooj schreef op donderdag 08 november 2007 @ 23:53:
Ik heb sinds gisteren een kleine rammel in m'n m700
het geluid komt ergens bij de speaker(achterkant) vandaan.
maar ik weet niet hoe dit gekomen is, het toestel is niet gevallen ofzo.
Heeft hier iemand ook nog last van gehad?
en wat zou het kunnen zijn?
Alle functionaliteiten doen het nog gewoon.
dus eigenlijk niets aan de hand (op die rammel na dan)
ik heb dezelfde bestelling als jij geplaatst en vandaag m'n m700 binnengekregen, erg tof foontje, alleen zat er een dikke doorzichtige sticker (screenprotector bij), ik had in de eerste instantie een poging gedaan om 'm erop te plakken maarja zoals dat altijd gaat krijg je dan stof en luchtbellen tussen de sticker en het schermpje dus ik heb besloten om 'm zonder dat stickertje te gebruiken. Tot m'n verbazing zie ik nu al veel lichte krasjes op het schermpje staan als ik 'm in een bepaald licht houd, terwijl ik 'm pas een halve dag heb gebruikt
Ik verwacht niet dat dit krasjes zijn.Xanthium schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 02:15:
[...]
ik heb dezelfde bestelling als jij geplaatst en vandaag m'n m700 binnengekregen, erg tof foontje, alleen zat er een dikke doorzichtige sticker (screenprotector bij), ik had in de eerste instantie een poging gedaan om 'm erop te plakken maarja zoals dat altijd gaat krijg je dan stof en luchtbellen tussen de sticker en het schermpje dus ik heb besloten om 'm zonder dat stickertje te gebruiken. Tot m'n verbazing zie ik nu al veel lichte krasjes op het schermpje staan als ik 'm in een bepaald licht houd, terwijl ik 'm pas een halve dag heb gebruiktis dit normaal voor touchscreen portables? ik heb hier namelijk niet zoveel ervaring mee
Anoniem: 237911
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 237911 op 10-11-2007 16:13 ]
Nadat ik hem dus gister had besteld, kreeg ik hem vandaag al binnen. Gelijk aan de slag gegaan. Ik heb btw wel de screenprotector er op gedaan. Na een paar keer proberen om hem er recht op te plakken was dat gelukt, maar net zoals jij zegt zater er allemaal luchtbellen onder. Deze heb ik bijna allemaal weten weg de duwen door middel van de stylus (heen en weer makende bewegingen voor het luchtbelletje en een beetje duwen in de richting waar hij heen moet). Als je hem eenmaal aanzet zie je helemaal niks meer van de belletjes.Xanthium schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 02:15:
[...]
ik heb dezelfde bestelling als jij geplaatst en vandaag m'n m700 binnengekregen, erg tof foontje, alleen zat er een dikke doorzichtige sticker (screenprotector bij), ik had in de eerste instantie een poging gedaan om 'm erop te plakken maarja zoals dat altijd gaat krijg je dan stof en luchtbellen tussen de sticker en het schermpje dus ik heb besloten om 'm zonder dat stickertje te gebruiken. Tot m'n verbazing zie ik nu al veel lichte krasjes op het schermpje staan als ik 'm in een bepaald licht houd, terwijl ik 'm pas een halve dag heb gebruiktis dit normaal voor touchscreen portables? ik heb hier namelijk niet zoveel ervaring mee
Anoniem: 130888
Ik heb dezelfde rammel zoals jij beschrijft. En dat heb ik sinds een maand, is ook van de ene op de andere dag zomaar gekomen. Aangezien alles normaal werkt maak ik me er niet druk om.knetsooj schreef op donderdag 08 november 2007 @ 23:53:
Ik heb sinds gisteren een kleine rammel in m'n m700
het geluid komt ergens bij de speaker(achterkant) vandaan.
maar ik weet niet hoe dit gekomen is, het toestel is niet gevallen ofzo.
Heeft hier iemand ook nog last van gehad?
en wat zou het kunnen zijn?
Alle functionaliteiten doen het nog gewoon.
dus eigenlijk niets aan de hand (op die rammel na dan)
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq