![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 245% gewijzigd door FlorisB op 28-03-2007 21:23 ]
![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 245% gewijzigd door FlorisB op 28-03-2007 21:23 ]
€50 tegoed bij Tibber energiecontract? Stuur me een DM⚡
Zal heb even op het todo lijstje zettenSinnedje schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 18:35:
Erg mooie startpost.![]()
Deze vraag heb ik in het vorige topic al eens gesteld alleen nog geen antwoord op gekregen. Ik stel hem dus nog een keer:
Ik heb de Dopod ROM geinstalleerd, engelstalig. Nu wil ik graag dat het woordenboek Nederlandse woorden suggereert als ik berichten aan het typen ben. Enig idee hoe ik dit kan bewerkstelligen?
Verder heb ik nog wel een leuke suggestie als gratis programma: Google Maps.
Met dit programma kan via je GPS je locatie opzoeken en een route plannen. Je kan ook zoeken naar eetgelegenheden, hotels etc. Het is nog wel in testfase, maar ik moet zeggen dat het allemaal al aardig werkt. Gewoon op je PDA www.google.nl/gmm.
Oepsjasperv525 schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 18:53:
goed begin van deel 2
alleen moet je net boven de Specificaties even M500 veranderen in M700
Ja hoor! Mensen die vragen & antwoorden daarvoor hebben gewoon doorgeven, zet ik het er wel neerDaannO schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 18:55:
Nette op! Misschien moet je even een uitgebreide Q&A maken en software erin verwerken. Mocht je hulp willen, dan hoor ik dat wel.
Je kan een gedeelte van de Q&A van mijn topic overnemen: HTC Mercury / Hermes (HTC TyTN / MDA Vario II ) Deel 5FlorisB schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 19:19:
[...]
Zal heb even op het todo lijstje zetten
[...]
Oepsff veranderd
Dankje!
[...]
Ja hoor! Mensen die vragen & antwoorden daarvoor hebben gewoon doorgeven, zet ik het er wel neer
Bedankt voor de compliments overigens
Anoniem: 28462
Anoniem: 200161
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Gewoon ff tomtom installen en op com 9 zetten, en dan maar wachten....Anoniem: 200161 schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 22:41:
ey dudes van tweaks,
ik heb een rom geinstalled waar kan ik checken of de gps werkt?
tomtom ginstalled alleen ik heb geen kaarten dat geeft hij aan en dan gaat hij weer terug naar de gewone screen.Anoniem: 28462 schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 02:24:
[...]
Gewoon ff tomtom installen en op com 9 zetten, en dan maar wachten....
Iemand als iets over die 2e toon over de normale toon tijdens het bellen? Na hard reset doet ie dat nog steeds, telkens bij dezelfde nummers. Tis niet super irritant, maar wel vreemd...
Probeer dan GPSinfo, gratis en om te checken of je GPS het doet, prima...Anoniem: 200161 schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 08:38:
[...]
tomtom ginstalled alleen ik heb geen kaarten dat geeft hij aan en dan gaat hij weer terug naar de gewone screen.
Anoniem: 148697
"Andere Nmea ontvanger" en dan GPS op Com 9 selecteren zou ook moeten kunnen met tt 6.0. Het werkte op mijn telefoon iig.Anoniem: 148697 schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 09:38:
Voor deze telefoon moet je tomtom navigator v6.030 hebben, die versie ziet de interne gps ontvanger en hoef je geen poort in te stellen.
Inplaats van andere bluetooth gps-ontvanger, kan je dan ingebouwde gps-ontvanger selecteren.
Anoniem: 189884
Inderdaad werkt bij mij ook prima, TT versie 6.000, GPS op com 9, GPS baud 115200, maar dat maakt volgens mij niets uit..Anoniem: 28462 schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 11:48:
[...]
"Andere Nmea ontvanger" en dan GPS op Com 9 selecteren zou ook moeten kunnen met tt 6.0. Het werkte op mijn telefoon iig.
Als je voor de 1e keer opstart en alle calibraties hebt gedaan dan gaat hij de orange cabs uitpakken en installeren. Daar krijg je dus alle Orange "rommel" op je htc zoals extra applicaties en in dit geval dus tom tom enzo. Je kunt ervoor kiezen om dit niet uit te laten voeren door net nadat je de calibratie hebt gedaan en hij in het today scherm komt, hem weer te soft resetten. Hij zal de volgende keer die cab files niet uitpakken, en heb je een kale WM5 telefoon.Glaucops schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 12:14:
@Aloe:
Wil je nog iets uitleggen over de Orange cabs die je noemt:
Begrijp ik nu goed dat je ervoor kunt kiezen om de specifieke Orange software wel of niet te installeren?
Is dit aparte software die niet in de ROM zit maar bij het toestel geleverd wordt dan?
Of begrijp ik het niet...
Anoniem: 208200
Ligt er aan waar je woont. Ze hebben nog gen landelijke dekking, dus kan zijn dat je daar last van hebt. Vandag zei de orange medewerker mij dat als je in en gebied woont waar de dekking matig is dan kun je beter nog niet over gaan op UMTS. Eind dit jaar garanderen ze landelijke dekking.Anoniem: 28462 schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 15:16:
Hebben de gelukkige bezitters van de M700 of andere P3600 gebruikers al UMTS geactiveerd en werkend? Heb gebeld met de KS van Orange en die zeggen dat het zou moeten werken.....het werkt alleen niet bij mij, zit nog steeds via het GPRS netwerk te surfen...iemand die me kan helpen met de instellingen?
Ik heb umts werkend maar het is niet op elke plek even goed.Anoniem: 28462 schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 15:16:
Hebben de gelukkige bezitters van de M700 of andere P3600 gebruikers al UMTS geactiveerd en werkend? Heb gebeld met de KS van Orange en die zeggen dat het zou moeten werken.....het werkt alleen niet bij mij, zit nog steeds via het GPRS netwerk te surfen...iemand die me kan helpen met de instellingen?
Aha bedankt. Dacht idd al dat het aan de dekking lag. Is jou trouwens al opgevallen dat de toon (als de telefoon overgaat als je iemand belt) bij verschillende nummers van een andere toon is? Bij sommige nummers (vast bijv.) is de toon "normaal" en bij sommige 06 nummers hoor je de normale toon met daaroverheen een hogere toon...heel vaag. Als ik naar 1200 bel, het nummer van Orange, dan hoor ik alleen die hogere, niet normale toon. Ben benieuwd of andere mensen al in aanraking zijn gekomen met dit fenomeen.Anoniem: 148697 schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 16:45:
[...]
Ik heb umts werkend maar het is niet op elke plek even goed.
Je hebt wel een andere simkaart nodig om umts werkend te krijgen.
Bij aanschaf van de m700 in de shop hebben ze gelijk een umts simkaart erin geplaats en dit geactiveerd.
Kwa instelling hoef je zelf niks te doen dat horen ze bij orange te activeren.
Als ik jou was zou ik even contact opnemen met de maker van de SSPL op xda-developers, die kan vanuit bootloader-mode denk ik wel een oplossing voor je vinden zodat je een andere ROM kunt installeren.Anoniem: 208200 schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 14:29:
Hi,
Op diverse forums heb ik kunnen lezen dat het mogelijk is om je ROM te updaten.
Meningen of het nu wel of niet legaal is lopen uiteen. Ik heb er voor gekozen om een poging te wagen, ook ik wilde mijn GPS aan de praat krijgen, maar op de een of andere manier heb ik mijn Trinity cq HTC P3600 vermoord. Eigen schuld.... dikke bult zou je kunnen zeggen.
Probleem dat zich nu voor doet is dat tijdens het booten, de PDA "bevriest".Dit gebeurt in het scherm van de Push Mail. Niets meer mee te doen op dat moment. Soft reset (met styls) en Factory reset (Softkeys/stylus) leiden nergens naar.
![]()
Echter, er is denk ik nog wel leven na de dood want ik kan er vanuit het Bootloader menu nog wel naar toe. Ik zou graag de PDA weer in de oorspronkelijke status willen terug brengen, maar voor zover ik heb begrepen moet je hier een geschikte ROM voor hebben. Een speurtocht op mijn bijgeleverde cd heeft tot niets geleid. Ook de ROMs die bij xda-developers beschikbaar zijn krijg ik niet geïnstallleerd, ik vermoed vanwege het CID lock.
Je zou dus kunnen zeggen dat ik een beetje desperate ben, dus alle hulp is zeer welkom
[ Voor 14% gewijzigd door Vjenne-ICT op 24-02-2007 17:48 ]
De link die ik gaf werkt niet meer, maar probeer ergens het programma GPSinfo te krijgen, dat doet wat je wilt....Anoniem: 200161 schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 18:19:
dudes!! van got,
hoe kan ik zonder en gratis de gps nakijken of die het doet?
Bedankt voor je reactie. Ik wist al wel dat de 2GB mini sd kaartjes goed werkte maar de vraag is eigenlijk hoe gaat die met de 4 GB kaartjes om?Frunnik schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 18:51:
Ik heb er een kaart van 2 gb in van sandisk. Werkt Prima!
Anoniem: 103633
Mooi toestel he de Orange SPV M700. Zou jij ook zo vriendelijk willen zijn en wat foto's van het toestel willen posten hier op het forum. Alvast bedankt!Anoniem: 103633 schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 23:23:
Ik heb nu ook eindelijk de SPV M700, geweldig ding! Alleen me scherm wordt nu toch wat vies, en zou graag een nieuwe screenprotector willen kopen. Maar overal waar je kijkt zie je die dinge voor een achterlijke prijs van 8 tot 15 euro per stuk, kan aan mij liggen maar voor een stukje plastic vindt ik dat wat aan de hoge prijs.
Weet iemand nog voor mij, en eventueel andere mensen, waar ik die dingen goedkoop kan kopen.
Dit had ik ook al met de spv m600 en ook met de m700, je bedoeld verschillende kiestonen.Anoniem: 28462 schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 17:30:
[...]
Is jou trouwens al opgevallen dat de toon (als de telefoon overgaat als je iemand belt) bij verschillende nummers van een andere toon is? Bij sommige nummers (vast bijv.) is de toon "normaal" en bij sommige 06 nummers hoor je de normale toon met daaroverheen een hogere toon...heel vaag. Als ik naar 1200 bel, het nummer van Orange, dan hoor ik alleen die hogere, niet normale toon. Ben benieuwd of andere mensen al in aanraking zijn gekomen met dit fenomeen.
hehe ik heb hem inderdaad binnenVjenne-ICT schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 17:46:
TheVMaster heb je de Orange SPV M700 vandaag nog aangeschaft? Tenminste daar had je het wel over dat je hem wil aanschaffen vandaag. Met welk abonnement heb je hem genomen? En nog belangrijker hoe bevalt die?
Zou jij ook misschien als je tijd hebt wat foto's willen posten?
Ik bedoel idd verschillende kiestonen, heb je enig idee waar dat mee te maken heeft?Anoniem: 148697 schreef op zondag 25 februari 2007 @ 00:30:
[...]
Dit had ik ook al met de spv m600 en ook met de m700, je bedoeld verschillende kiestonen.
Ik heb nu ook een Orange SPV M600, maar heb daar nooit last van gehad. Raar probleem trouwens!Anoniem: 28462 schreef op zondag 25 februari 2007 @ 00:52:
[...]
Ik bedoel idd verschillende kiestonen, heb je enig idee waar dat mee te maken heeft?
Heb je het voor elkaar, mooi man! Gefeliciteerd met deze overwinning, haha
bij gpsinfo krijg ik groene rondjes?Vjenne-ICT schreef op zondag 25 februari 2007 @ 13:02:
[...]
Heb je het voor elkaar, mooi man! Gefeliciteerd met deze overwinning, haha!
[ Voor 7% gewijzigd door TheVMaster op 25-02-2007 15:21 ]
bah, wat vies dat orange tekenTheVMaster schreef op zondag 25 februari 2007 @ 15:19:
Hierbij een paar foto's van de SPV M700
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Klik op de onderste afbeelding voor een grotere versie
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 148697 op 25-02-2007 16:32 ]
Eh..volgens mij is dat geen probleem, maar gewoon een featureAnoniem: 148697 schreef op zondag 25 februari 2007 @ 16:12:
TheVMaster zou je mijn probleem ook kunnen testen?
Zie http://gathering.tweakers...message/27559516#27559516
Watvoor ronde stickertjes heb jij nou op de achterkant van je SPV?Anoniem: 148697 schreef op zondag 25 februari 2007 @ 16:28:
Hier ook een paar foto's van Orange SPV M700.
De nopjes aan de achterkant van de spv horen er standaard niet op.
De gebruiksaanwijzing ben ik vergeten.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die stickertjes heb ik erop geplakt zodat die niet beschadigd als je hem neerlegd en het geluid van de speaker komt dan beter eruit, tevens blijft de telefoon beter liggen als die trilt. Dit heb ik bij al mijn spv's gebruikt en bevalt mij prima.A_to_the_S schreef op zondag 25 februari 2007 @ 21:55:
[...]
Watvoor ronde stickertjes heb jij nou op de achterkant van je SPV?
En welke versie van TT heb je?
Maar et zit volgens mij niet lekker in je broekzak...Anoniem: 148697 schreef op zondag 25 februari 2007 @ 22:13:
[...]
Die stickertjes heb ik erop geplakt zodat die niet beschadigd als je hem neerlegd en het geluid van de speaker komt dan beter eruit, tevens blijft de telefoon beter liggen als die trilt. Dit heb ik bij al mijn spv's gebruikt en bevalt mij prima.
Tomtom is versie 6.030 die standaard bij de orange spv m700 geleverd wordt. Deze versie is speciaal voor deze en nog een paar andere mobiels.
Inderdaad vreemd. Weet trouwens niet of het een probleem is, lijkt bewust te zijn. Heb alleen geen idee waar het aan ligt en hoe ik het zou kunnen beinvloeden.Vjenne-ICT schreef op zondag 25 februari 2007 @ 01:15:
[...]
Ik heb nu ook een Orange SPV M600, maar heb daar nooit last van gehad. Raar probleem trouwens!
J.P. schreef
TheVMaster zou je mijn probleem ook kunnen testen?
Zie http://gathering.tweakers...message/27559516#27559516
Ik blijf het wel vreemd vinden, bij de spv m600 heb ik er geen last en bij de m700 loopt alles traag als ik het niet echt afsluit. Het is toch kolder dat elke keer als je een filmpje afspeeld, dat je dan naar instelling moet gaan en bij geheugen het actieve programma moet afsluiten...TheVMaster schreef op zondag 25 februari 2007 @ 17:31:
[...]
Eh..volgens mij is dat geen probleem, maar gewoon een feature'k had het ook met mijn M3000.
Als je een filmpje afspeelt en de player dan dmv het kruisje sluit dan blijft hij actief (zowat alle applicaties blijven actief) en ja..dan wordt de foon trager
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 148697 op 25-02-2007 23:38 ]
Ik ben het helemaal met je eens dat de witte er nep-iPod achtig uitziet. Ik vin het helemala niet zo verkeerd dat ze de zwarte uitvoeren hebben uitgebracht. Ik vind zwart erg mooi, daarom ben ik ook voor mijn huidige Orange SPV M600 gevallen. Maar ja vanaf donderdag ben ik (hopelijk) een troste bezitter van een Orange SPV M700.TheVMaster schreef op maandag 26 februari 2007 @ 09:48:
Ehh...volgens mij verkoopt Orange de witte versie niet. 'k moet zeggen dat die witte versie er ook wel heeeel erg nep-iPod achtig uitziet
LOL 'k ga zelf vanavond een UMTS sim ophalen (die hadden ze dus niet meer bij de Orangeshop in Groningen).....dus morgen kan ik (hopelijk) lekker TV kijkenVjenne-ICT schreef op maandag 26 februari 2007 @ 10:54:
[...]
Ik ben het helemaal met je eens dat de witte er nep-iPod achtig uitziet. Ik vin het helemala niet zo verkeerd dat ze de zwarte uitvoeren hebben uitgebracht. Ik vind zwart erg mooi, daarom ben ik ook voor mijn huidige Orange SPV M600 gevallen. Maar ja vanaf donderdag ben ik (hopelijk) een troste bezitter van een Orange SPV M700.
1 april!TheVMaster schreef op maandag 26 februari 2007 @ 10:57:
[...]
LOL 'k ga zelf vanavond een UMTS sim ophalen (die hadden ze dus niet meer bij de Orangeshop in Groningen).....dus morgen kan ik (hopelijk) lekker TV kijken
'k hoorde trouwens in de Orangeshop in Groningen dat vanaf 1 april landelijke UMTS dekking bereikt zou zijn...
Anoniem: 103633
Ik heb tomtom versie 6.020 erop gezet, en kreeg de gps niet meer aan de praat, omdat hij de ingebouwde gps ontvanger niet meer herkende. Herkende wel een GPS apparaat in COM9, maar dan kon hij geen signalen ontvangen. dus maar weer reset gedaan, en werkt weer. Heb jij ook dat via de reset gedaan, of op een andere manier? want dit is voor mij nu al de 5de x in paar dagen dat ik reset, wordt er beetje gek van ...Anoniem: 148697 schreef op zondag 25 februari 2007 @ 23:15:
Ik heb hem altijd in de hoesje dus dan geen last van de nopjes.
De 2 scherms bij tomtom heb je alleen bij de 6.030 versie die geleverd werd met de orange spv m700. Als je de versie 6.020 versie gebruikt heb je deze scherms niet. Bij de 6.020 versie van tomtom liep die wel eens vast en kon geen kaart vinden. De versie 6.030 er weer opgezet en heb het nog niet weer gehad.
Ik heb het dus over de orange spv m700, dus de htc kan mischien wel goed werken, dat weet ik niet.
Ik hoop dat iemand nog kan bevestigen dat de koptelefoon veel slechter is van de orange spv m700.
[ Voor 98% gewijzigd door TheVMaster op 26-02-2007 14:35 ]
Anoniem: 210208
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 210208 op 26-02-2007 15:45 ]
Dat ze er niet meer zijn vind ik vreemd, donderdag hadden ze nog een gigantische stapel liggen.TheVMaster schreef op maandag 26 februari 2007 @ 10:57:
[...]
LOL 'k ga zelf vanavond een UMTS sim ophalen (die hadden ze dus niet meer bij de Orangeshop in Groningen).....dus morgen kan ik (hopelijk) lekker TV kijken
'k hoorde trouwens in de Orangeshop in Groningen dat vanaf 1 april landelijke UMTS dekking bereikt zou zijn...
Die Orange-man bazelde ook iets van dat hij de contract-verlening al had ingevoerd en dat hij dan geen wijziging meer kon invoeren ofzo. Maar als ik mij maandag even in Zwolle zou melden bij de Orangeshop dan zou ik er zo een op kunnen halen.Anoniem: 148697 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 15:00:
[...]
Dat ze er niet meer zijn vind ik vreemd, donderdag hadden ze nog een gigantische stapel liggen.
Als je de tv kijken werkend hebt kan je dan eens vertellen hoe je het aan de praat hebt gekregen?
[ Voor 10% gewijzigd door TheVMaster op 26-02-2007 15:10 ]
Ik heb bij mij gewoon als ik buiten ben of in de auto g3 op mijn telefoon staan en als ik het goed heb is dat umts.TheVMaster schreef op maandag 26 februari 2007 @ 15:09:
[...]
Ik ga het natuurlijk gelijk in de winkel uitproberen. Overigens kun je in Groningen nog geen gebruik maken van UMTS (althans dat vertelde diezelfde Orange-verkoper mij).
Is dta echt een grap die landelijke dekking UMTS? Ik kan me goed voorstellen dan als Orange geld gaat vragen voor de TV diensten dat ze de landelijke dekking voor elkaar willen hebben. TV kost dat trouwens 7 euro per maand, of heb ik dat verkeerd?TheVMaster schreef op maandag 26 februari 2007 @ 10:57:
[...]
http://www.petitiononline.com/xdadevs/petition.htmlTo: Microsoft
This Petition aims to show the support for xda-developers.com's archive of 'ROM Images'
The Undersigned wish to notify Microsoft Corp. of their strong feelings against the recent demands to remove the 'ROM Images'. We feel that they bring more publicity and support to the 'Windows Mobile' platform and device: without this we feel they would not be as popular as they are to this date.
Please think rationally Microsoft!
Sincerely,
The Undersigned
Heb daar voor gebeld naar proximus, daar zeiden ze dat het niet mogelijk is als er geen vodafone live! menu in het toestel zit...Anoniem: 210208 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 14:48:
Hoi,
ik heb een vraagje voor de belgen onder ons(die bij proximus zitten)
heeft er iemand de 3G diensten van proximus aan de praat gekregenop deze toestel? mobile TV, mobile Mail enz...
heb al een jaar een nokia 6280 en krijg 3G niet volledig aan de praat...reactie van proximus is dat ik maar een vodafone live toestel had moeten kopen!
Anoniem: 210208
we zouden ze eigenlijk moeten aanklagen voor koppelverkoop....enkel 3G als je bij ons een gsm koopt!Heb daar voor gebeld naar proximus, daar zeiden ze dat het niet mogelijk is als er geen vodafone live! menu in het toestel zit...
Is te vergelijken met je oude telefoon hoor. Ik heb de S100 gehad (M500) en nu de M700 van orange, beide zitten prima in de broekzak, echt totaal geen problemen mee.Tha-PC-Legend schreef op maandag 26 februari 2007 @ 21:40:
Ik heb tot op heden de SPV Classic gehad en op 't moment ben ik in het bezit van een SPV C500.
Omdat de SPV serie mij zeer goed bevalt maar er geen waardige opvolger is voor de C500 (imo), ben ik gaan kijken naar de M-serie.
Leuke toestelletjes maar hoe zit deze in de broekzak?
Het lijkt mij een flinke bobbel
Hangt natuurlijk ook wel af van wat voor soort broeken je draagt.
Oké bedankt voor je reactie, dan ga ik er nog eens even goed over nadenkenAnoniem: 28462 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 22:00:
[...]
Is te vergelijken met je oude telefoon hoor. Ik heb de S100 gehad (M500) en nu de M700 van orange, beide zitten prima in de broekzak, echt totaal geen problemen mee.
Had vandaag trouwens 3G op m'n toestel, lekker hoor met die snelheden browsen. Nu nog proberen om tv te gaan kijken. Vjenne - ICT mag ons idd even op de hoogte houden als het hem gelukt is!!
Heb je idd wel 1 van de grootste minpunten van dit toestel mee te pakken. Maargoed, probeer maar eens een HTC Tytn met 1 hand open te maken en vervolgens te toetsen, lijkt me ook onhandigTha-PC-Legend schreef op maandag 26 februari 2007 @ 22:15:
[...]
Oké bedankt voor je reactie, dan ga ik er nog eens even goed over nadenken![]()
Het gemis van verdere toetsen lijkt me echter wel even wennen, als je even een smsje wilt sturen (met 1 hand onmogelijk volgensmij) wanneer je weinig tijd hebt ofzo.
Maar alles valt te leren lijkt me zo
Ben ook overal te laat mee heFlowDesign schreef op maandag 26 februari 2007 @ 23:04:
Vjenne, dat is exact wat in het bericht stond van Tweakers.net dat ik minstens een week geleden heb gepost
TV kijken werkt hier maar eh...alleen als ik op m'n werk benAnoniem: 28462 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 22:00:
[...]
Is te vergelijken met je oude telefoon hoor. Ik heb de S100 gehad (M500) en nu de M700 van orange, beide zitten prima in de broekzak, echt totaal geen problemen mee.
Had vandaag trouwens 3G op m'n toestel, lekker hoor met die snelheden browsen. Nu nog proberen om tv te gaan kijken. Vjenne - ICT mag ons idd even op de hoogte houden als het hem gelukt is!!
Hmm....op dit kaart die een medewerker mij liet zien (vanonder de toonbankVjenne-ICT schreef op maandag 26 februari 2007 @ 22:57:
[....]
Dit verklaard ook de verkoop van orange, ze halen deze doelstellingen niet die bij de UMTS licensie en riskeren een zeer hoge boete. 70% dekking is erg veel hoor, volgens mij hebben ze dat nog echt niet voor elkaar.
[ Voor 18% gewijzigd door TheVMaster op 26-02-2007 23:11 ]
Anoniem: 192669
Anoniem: 144053
Ik heb hem nu ruim een maand, en totaal geen last van lak die loslaat...nergens!Anoniem: 192669 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 08:47:
Weten jullie toevallig of HTC het probleem met de lakschade nog gaat verhelpen. Of dat er al andere gefabriceerd zijn die dit niet hebben?
En is er al iets behandeld, waarom je voor de P3600 zou kiezen en niet voor de P3300.
Ik ben zeer benieuwd of ze die landelijke dekking gaan halen, ik zou het mooi vinden hoor voor 1 april. Wat zijn de kosten eigenlijk? De orange medewerker zei mij dat het gebruik van sneller internet gewoon ''GRATIS'' is, dus voor 6 euro per maand. Dus volgens mij kost alleen TV extra geld, heb ik dat goed?TheVMaster schreef op maandag 26 februari 2007 @ 23:08:
[...]
TV kijken werkt hier maar eh...alleen als ik op m'n werk benik woon in een van de (weinige) plaatsen waar UMTS nog niet werkt.
'k heb vandaag overigens een dekkingskaart gezien. In het hele land heeft Orange zowat UMTS bereik (volgens de kaart van feb. 2007). Van Limburg tot Groningen en van Rotterdam tot Hengelo.
Alleen net op dat stukje waar ik woon hebben ze nog geen bereik, maar ook vandaag werd mij weer verzekerd (door een andere Orange vestiging dan vorige week) dat het per 1 april landelijk dekkend gaat zijn
[...]
Hmm....op dit kaart die een medewerker mij liet zien (vanonder de toonbank) was zeker 70% dekking bereikt.....
Vóór 1 april of óp 1 april?Vjenne-ICT schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 10:32:
Ik ben zeer benieuwd of ze die landelijke dekking gaan halen, ik zou het mooi vinden hoor voor 1 april. Wat zijn de kosten eigenlijk? De orange medewerker zei mij dat het gebruik van sneller internet gewoon ''GRATIS'' is, dus voor 6 euro per maand. Dus volgens mij kost alleen TV extra geld, heb ik dat goed?
Anoniem: 206197
Zaterdag contact gehad met orange, en volgens mij (weet het niet helemaal zeker) gaat die dan bij een 2 jaar abo van 25 euro per maand +- 89 euro kosten. Ik ga straks mijn abo verlengen met een 1 jarig abonnement van 30 euro per maand, en dan kost het toestel 224.95 euro. Nette prijs vind ik zelf.Anoniem: 206197 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:00:
Weet iemand tevallig wat deze bij ornage zou kosten icm met een 2 jarig €25 abo ?? Staat nog niet in de Orange shop namelijk. Verkoopt orange nu de witte of de zwarte versie of toch allebei?? Want de witte vind ik toch iets mooier.
Anoniem: 206197
Anoniem: 192669
Ik heb bij de Orange shop in Rotterdam (Flagship Store) 1.5 week geleden alleen de zwarte versie zien staan. Ik dacht dat ze in Frankrijk de witte versie wel hadden, maar of die ook in Nederland uitkomt/uit is...Anoniem: 206197 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:07:
Is wel goedkoop dan, want ik zag net op de site van Orange de M650 Staan en die kost al 124 euro met een 2 jarig €25 abo. Zou de M700 dan goedkoper zijn ?? Kan toch bijna niet?? En was dat de witte of de zwarte ??? of hebben ze alleen maar de zwarte ??
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq