€50 tegoed bij Tibber energiecontract? Stuur me een DM⚡
Anoniem: 206197
Anoniem: 192669
Ok thanks, zit er ook aan te denken om een MDA aan te schaffen. Was beetje aan het orienteren. Maar de M700 beschikt niet over de Radio-functie die de M650 wel heeft toch? Wat dus inhoud dat je via bijv. een site moet luisteren.FlowDesign schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 14:26:
[...]
Dat is idd al vaker behandeld, maar ik zal het belangrijkste verschil nogmaals noemen:
P3600 heeft een 400 MHz Samsung proc
P3300 heeft een 200 MHz TI Omap proc.
Dat verschil merk je, de P3600 is veel sneller.
Ik heb toen ook elders iets gelezen dat je dan maar 2 minuten of iets dergelijks radio kon luisteren en dat je dan al door je bundel heen was, is dat echt zo? Al enige ervaring met Radio luisteren en internet bij Orange i.c.m. de M700?
Anoniem: 148697
Die van mij klinkt erg schel, er zit geen bas meer in.
Bij de orange shop een andere koptelefoon geprobeerd en die was ook slecht.
De m600 klonk veel beter, dit is bij mij niet om aan te horen, dus graag wou ik weten of anderen hier ook last van hebben.
Het enige dat ik uit m'n hoofd weet is dat je € 224.- moet bijbetalen bij een 1-jarig Free30 abo en dat is de shop-prijs.Anoniem: 206197 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 14:32:
Niemand die de prijzen weet ??? ZOu er trouwens nog verschil zijn tussen de online winkel en de gewone winkel hier in de stad??? Want op de site van orange spreken ze steeds over online prijs en normale winkelprijs??
Ik heb net even 'stevig' gesurfd vanaf mijn laptop enneh via de Orange pagina's vervolgens mijn dataverbruik bekeken enneh..er vandert niets
Hoe doe je dat
Klik achtereenvolgens op :
[i]Start[i]
Programma's
Bureauaccessoires
Gedeeld Internet
Selecteer hier bij pc-verbinding USB en bij Netwerkverbinding Orange World.
Schakel op je PC in ActiveSyn 'Verbinden via USB uit' (vinkje weghalen).
Sluit vervolgens de telefoon dmv de USB kabel aan op je pc. Klik op je telefoon nu op Verbinden en als je nu in je browser als HTTP proxy het volgende opgeeft : 10.250.255.188 met poort 5080 zou het moeten werken.
[ Voor 75% gewijzigd door TheVMaster op 27-02-2007 15:20 ]
Relax, werkt die instelling van "gratis" internetten nog bij Orange World of niet?TheVMaster schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:15:
OMG...ik ben het nog aan het testen. Maar als dit werkt kun je via je laptop gratis internetten via UMTS
JupsAnoniem: 192669 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:21:
[...]
Relax, werkt die instelling van "gratis" internetten nog bij Orange World of niet?
Update: Het laden van Tweakers gaat ook goed
[ Voor 8% gewijzigd door TheVMaster op 27-02-2007 15:29 ]
Relax, ik las dat je dan alleen maar op bepaalde sites kon komen en dat bijv. messenger het niet doet onder deze instellingen. Kan je dan bijv. ook op een site gratis radio luisteren etc?TheVMaster schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:24:
[...]
Jups'k heb net ff een speedtest gedaan 55 Kb/sec download en 8 Kb/sec upload...
Ja dat klopt dat de M650 duurder is, vraag me niet waarom. Wees blij dat die goedkoper is. Ik ga na mijn nwerk mijn orange m700 ophalen en zal dan vragen wat die kost met een 2 jaar 25 abo.Anoniem: 206197 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:07:
Is wel goedkoop dan, want ik zag net op de site van Orange de M650 Staan en die kost al 124 euro met een 2 jarig €25 abo. Zou de M700 dan goedkoper zijn ?? Kan toch bijna niet?? En was dat de witte of de zwarte ??? of hebben ze alleen maar de zwarte ??
Dus nu weet ik het zeker dit wordt ook mijn nieuwe telefoon eindelijk ben ik eruit
Ja zal ik ook vragen (hoop dat ik het niet vergeet). Ik vraag ook meteen hoe het zit met UMTS en de landelijke dekking. Waarom wil je eigenlijk een 2 jarig abo? Is mij te lang en over ene jaar is er weer een mooiere telefoon. Ik mag graag om het jaar een ander toestel.Anoniem: 206197 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:39:
Ok super dank je wel alvast kun je dan ook even vragen of ze ook de witte verkopen uberhaupt ergens of alleen de zwarte ????
Dus nu weet ik het zeker dit wordt ook mijn nieuwe telefoon eindelijk ben ik eruit
Trouwens zal is een opsommen welke SPV modellen allemaal heb gehad:
Begonnen met de Orange SPV M500 (Erg goed toestel, de beste die ik tot nu toe heb gehad)
Tweede toestel was de Orange M3000 (Erg slecht toestel, en erg lomp, zere trage proc)
En nu heb ik ruim 7 maand de orange M600 (Mooi zwart toestel en alles zit er op, alleen weer die trage Omap proc, verder wel oke)
Ja en dan vanmiddag de Orange M700 (Lijkt mij de beste telefoon die ik tot nu toe heb gehad, verwacht ook dat die de M500 kan verslaan, mijn verwachtingen zijn hoog gespannen)
BVD
Yo thanks! Normaal betaal je toch als je buiten de Orange Portal gaat? Ik heb nu zelf Vodafone met een UMTS tel en ik kan alleen op die portal en wat ik erbuiten kom word in rekening gebracht of ik moet mij abboneren. Deze manier van surfen wil ik het liefst vermijden!!! Snap namelijk niet waarvoor je nu betaald bij Orange voor Orange World en of je voor bijv. MSNen etc ook moet betalen. Bedoel als dit duidelijk is wil ik zeker de M700 aanschaffen. Ziet er strak uit!TheVMaster schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:38:
MSN doet het niet. 'k kan alleen HTTP en HTTPS websites bezoeken, dus Tweakers en eventueel je webmail werkt perfect. En het laden gaat natuurlijk ook een STUK sneller dan bij GPRShehe ach..ik zit hier ook op eh...50 meter van een mast (op de 3e verdieping)
dus beter bereik kan je ook zowat nie thebben
Wil graag weten wat de tarieven zijn bij verlenging. Bijv. 2 jaar € 50,-..
Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties
Ja...normaal betaal je ja. Maar met de bekende proxy instelling (en op de M700 ff configureren zoals ik hierboven heb aangegeven) werkt het gewoon zonder dat het van je bundel af gaatAnoniem: 192669 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 16:24:
[...]
Yo thanks! Normaal betaal je toch als je buiten de Orange Portal gaat? Ik heb nu zelf Vodafone met een UMTS tel en ik kan alleen op die portal en wat ik erbuiten kom word in rekening gebracht of ik moet mij abboneren. Deze manier van surfen wil ik het liefst vermijden!!! Snap namelijk niet waarvoor je nu betaald bij Orange voor Orange World en of je voor bijv. MSNen etc ook moet betalen. Bedoel als dit duidelijk is wil ik zeker de M700 aanschaffen. Ziet er strak uit!
Bij 2 jaar verlengen € 50,- kost het toestel geloof ik € 69,95 (bij 1 jaar verlengen € 174,95)magic_nl schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 16:36:
Waarom de M700 nog steeds niet op de Orange site te vinden?
Wil graag weten wat de tarieven zijn bij verlenging. Bijv. 2 jaar € 50,-..
[ Voor 53% gewijzigd door TheVMaster op 27-02-2007 16:46 ]
Anoniem: 103633
Ik heb al de eerste dag getest, en daarbij viel me ook al op dat de kwaliteit vandie dingen echt brak waren, nu gebruik ik deze ook nooit, want zitten nooit zo goed als losse eigen oordopjes. Maar wie de oordopjes van Samsung brak vindt, moet zich na het horen van deze dingen echt even achter zijn oren krabben.Anoniem: 148697 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 14:52:
Wie met een m700 wil de koptelefoon even testen.
De m600 klonk veel beter, dit is bij mij niet om aan te horen, dus graag wou ik weten of anderen hier ook last van hebben.
Ook heb ik als ik bijv. tomtom opstart dat het heel lang duurt voordat mijn gps verbinding kan maken, hij ziet wel allerlei satellieten, maar duurt heel lang voordat hij ergens mee verbindt, soms wel meer als 5 minuten, of gewoon helemaal niet

is 55Kb/sec niet langzaam voor UMTS, zo niet wat is de GPRS snelheid dan?TheVMaster schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:24:
[...]
Jups'k heb net ff een speedtest gedaan 55 Kb/sec download en 8 Kb/sec upload...
Update: Het laden van Tweakers gaat ook goed
en kan je via dat truckje van orange world dus met de m700 gratis onbeperkt internetten met die snelheid?
Edit: of zit ik nu in de war met kb/sec (hoofdletter k dus)
[ Voor 9% gewijzigd door jasperv525 op 27-02-2007 22:47 ]
Volgens mij heeft ie geen FM radio.bluemind schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 23:02:
Heeft de m700 met de nieuwste dopod rom fm radio beschikbaar, als het p3600 wel een fm radio functionaliteit heeft natuurlijk?
http://www.qtek.nl/p3600_specs.asp
In de auto? Kan zijn dat je warmtewerend glas hebt. Dat is echt funest voor je GPS ontvangst.Anoniem: 103633 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 18:26:
Ook heb ik als ik bijv. tomtom opstart dat het heel lang duurt voordat mijn gps verbinding kan maken, hij ziet wel allerlei satellieten, maar duurt heel lang voordat hij ergens mee verbindt, soms wel meer als 5 minuten, of gewoon helemaal niet![]()
![]()
Ja..'k heb dinsdag de hele middag zitten GoT-en enneh..mijn dataverkeer verhoogde nietjasperv525 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 22:30:
[...]
is 55Kb/sec niet langzaam voor UMTS, zo niet wat is de GPRS snelheid dan?
en kan je via dat truckje van orange world dus met de m700 gratis onbeperkt internetten met die snelheid?
Edit: of zit ik nu in de war met kb/sec (hoofdletter k dus)
Ik heb gisteren mijn Orange SPV M700 opgehaald. Ik heb zoals afgesproken gevraagd wat het toestel kost + 2 jaar 25 abo, de prijs is dan 140 euro. Echter moet ik erw el bijvertellen dat de pirjs bij een 30 abo een stuk lager licht, ik heb dat echter nmioet gevraagd. Bij mij op een 1 jaar abo zat er tussen de 25 en 30 abo 140 euro tussen. Neem maar ana dat die bij een 30abo 2 jaar onder de 100 euro is.Anoniem: 206197 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:00:
Weet iemand tevallig wat deze bij ornage zou kosten icm met een 2 jarig €25 abo ?? Staat nog niet in de Orange shop namelijk. Verkoopt orange nu de witte of de zwarte versie of toch allebei?? Want de witte vind ik toch iets mooier.
Later op de dag zal ik mijn eerste indruk (mini review) posten.
Zijn benieuwdVjenne-ICT schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 08:02:
[...]
Ik heb gisteren mijn Orange SPV M700 opgehaald. Ik heb zoals afgesproken gevraagd wat het toestel kost + 2 jaar 25 abo, de prijs is dan 140 euro. Echter moet ik erw el bijvertellen dat de pirjs bij een 30 abo een stuk lager licht, ik heb dat echter nmioet gevraagd. Bij mij op een 1 jaar abo zat er tussen de 25 en 30 abo 140 euro tussen. Neem maar ana dat die bij een 30abo 2 jaar onder de 100 euro is.
Anoniem: 74547
Dit zou kunnen komen omdat het er op lijkt dat Orange de M650 in de markt heeft gezet als o.a. navigatie telefoon en de M700 niet. Bij de specs van de M700 in de Orange shops (kaartje naast dummy toestel of folder) is niet te vinden dat het toestel GPS heeft. Ik heb trouwens in 2 Orange shops gevraagd of GPS aanwezig was op de M700 en beide medewerkers antwoorden negatief!Anoniem: 206197 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:50:
Iemand anders nog die weet wat het gaat kosten ?? Want het lijkt me sterk dat de M700 minder gaat kosten dan de M650???
De M650 heeft standaard Tomtom Navigator 6 inclusief kaarten.
De M700 heeft ook Tomtom Navigator 6 maar dan zonder kaarten. Deze moet je apart aanschaffen. Wel kan je gratis 1 city map downloaden.
Het zou dus kunnen dat de M650 duurder is dan de M700 door o.a. een vollederige versie van Tomtom Navigator 6.
Denk dat Orange niet teveel ruchtbaarheid geeft aan het hebben van GPS op de M700 omdat ze anders de duurdere M650 niet meer kwijt kunnen
'k heb geen idee. Wat ik wel weet is dat ze mij gewoon verteld hebben dat er een ingebouwde GPS in de M700 zit. 'k heb heb idee dat ze bij elke Orangeshop iets anders vertellen m.b.t. details en releasedatums van telefoon.Anoniem: 74547 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 09:22:
[...]
Dit zou kunnen komen omdat het er op lijkt dat Orange de M650 in de markt heeft gezet als o.a. navigatie telefoon en de M700 niet. Bij de specs van de M700 in de Orange shops (kaartje naast dummy toestel of folder) is niet te vinden dat het toestel GPS heeft. Ik heb trouwens in 2 Orange shops gevraagd of GPS aanwezig was op de M700 en beide medewerkers antwoorden negatief!
De M650 heeft standaard Tomtom Navigator 6 inclusief kaarten.
De M700 heeft ook Tomtom Navigator 6 maar dan zonder kaarten. Deze moet je apart aanschaffen. Wel kan je gratis 1 city map downloaden.
Het zou dus kunnen dat de M650 duurder is dan de M700 door o.a. een vollederige versie van Tomtom Navigator 6.
Denk dat Orange niet teveel ruchtbaarheid geeft aan het hebben van GPS op de M700 omdat ze anders de duurdere M650 niet meer kwijt kunnen

Anoniem: 74547
Mijn mening:
Voordelen
- werkt snel
- heeft GPS (werkt goed!)
Nadelen
- best wel schel geluid uit oordopjes en speaker
- slechte documentatie
er staat oa niet in hoe je de m700 moet open maken
bepaalde beschrijving van knoppen klopt niet
UMTS heb ik nog niet gebruikt.
En wat heb je nu erbij betaaldf bij je €30 abo 1 jaar als ik mag vragen misschien dta ik toch wel voor 1 jaar ga..Bedankt voor het vragen trouwens...Vjenne-ICT schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 08:02:
[...]
Ik heb gisteren mijn Orange SPV M700 opgehaald. Ik heb zoals afgesproken gevraagd wat het toestel kost + 2 jaar 25 abo, de prijs is dan 140 euro. Echter moet ik erw el bijvertellen dat de pirjs bij een 30 abo een stuk lager licht, ik heb dat echter nmioet gevraagd. Bij mij op een 1 jaar abo zat er tussen de 25 en 30 abo 140 euro tussen. Neem maar ana dat die bij een 30abo 2 jaar onder de 100 euro is.
Oke de mijn eerste indruk naar mijn ontvangst van het toestel afgelopen avond om +- 18:00. Ik heb het teostel om +- 20:00 uitgepakt en alles zi ingericht als ik het wil. Wat mij meteen opviel is dat nergens word beschreven hoe je het teostel open maakt voor het plaatsen van de sim en baterij, erg slecht. Naar veel drukken en duwen, gaat dan de hele achetkant open (deze zit erg strak). Sim en batterij geplaatst en draaien maar. wat me meteen opviel is de opstarttijd, die is beter dan bij de M600 (dat komt dnek ik ook door de omap proc). Verder viel me meteen het extreem heldere scherm op, ik vond de M600 al een heel goed scherm hebben maar de M700 is echt heel helder. Echter ontdekte ik ook een nadeel, nou ja een nadeel, het scherm is stroever dan de M600 waardoor de stylus er wat moeilijk over heen gaat. Kan natuurlijk komen omdat het teostel nog nieuw is. Verder draait het toestel echt heel lekker en voeld ook stevig ana ondanks dat het toestel bijna voor 80% van plastic is. Ook windows mobile 5.0 is ook sterk verbeterd, stukken beter dan mijn versie op de M600. Ik ben erg blij dat ik het toestel heb gekocht.
Even kort de voor en nadelen:
Voordelen:
Snellere processor
Erg goed design
Goed doorontwikkelde WM5
GPS die geactiveerd is.
Batterij lijkt me ondanks dat ik heb 1 dag heb erg goed voor te houden (nu vanaf gisteren nog maar 20% op)
Nadelen:
Eigenlijk heb ik nog niet echt nadelen!
Wat ik wel jammer vind is dat er een erg groot hoesje bij geleverd word, die van de M600 is kleiner, dus die gebruik ik ook.
En wat eventueel ene nadeel kan zijn is de GPS, schijnt dat die toch niet helemaal lekker werkt of tenminste niet echt vlot is. Ik moet dit nog onderzoeken dus bind me er niet op vast.
Voorlopige eind conclusie:
Erg goed en snel toestel! Hele vooruitgang op de M600, is stukken beter. Ik heb er echt gene spijt van dat ik het toestel heb gekocht.
Overigs heb ik het toetsel gekocht met een 1 Jaar abonnement 30 euro, ik moest 224,95 bijbetalen. Ik vind dit ene nette prijs gezien dat ik bij de HTC P3600 + het zelfde abo dik 350 euro moet betalen.
Oeps.. Ik bedoelde eigenlijk verlenging 2 jaar € 20,-. of € 25,-TheVMaster schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 16:45:
Bij 2 jaar verlengen € 50,- kost het toestel geloof ik € 69,95 (bij 1 jaar verlengen € 174,95)
En bestaat dan na 'n half jaar wederom de mogelijkheid om te 'downgraden' naar bijv € 15,-?
Had met m'n M500 eerst 'n abbo € 22,50 en heb dat na 'n halfjaar kunnen omzetten naar € 12,50.
Kan je ook 'n (deel van) je opgebouwde tegoed inruilen op de toestelprijs?
Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties
Hij vertelde me ook dat ik de eerste was aan wie hij dit toestel verkocht hier. En ik was ook de eerste bij wie hij een UMTS Simkaart ging plaatsen.
Ik heb toch maar gekozen voor een 2 jarig €25 abo......plus nog €104 vind ik nog een redelijke prijs. En hij wist me ook te vertellen dat er wel degelijk GPS aan boord zit. En ja wit krijgen ze wel alleen wanneer was nog niet bekend en als ze hem krijgen dan maar heel beperkt.
ZO nu ga ik lekker spelen. Weet toevallig iemand zo 1 2 3 hoe ik de handschriftherkenning aanzet nu geeft ie alleen toetsenboord aan als invoermethode....
Iemand ???
bvd
Standaard heeft een PDA phone geen belprofilelen zover ik weet. Maar een goede oplossing is PhoneAlarm (www.pocketmax.net). Gebruik het al een geruimere tijd voor mijn MDA Compact ITheVMaster schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:48:
Wat ik mis op het toestel (volgens mij) zijn de diverse belprofielen. In de handleiding wordt hier ook niet over gesproken
Voor zover ik weet heeft hij geen handschriftherkenning...Anoniem: 206197 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 13:00:
Ja ja ja ik heb hem me ook net even gehaald. Kon toch echt niet meer langer wachten. Hele goeie service daar in die winkel. De medewerker die me hielp had er echt verstand van. Hielp me ook meteen van die vervelende Orange software af door de telefoon meteen weer te resetten voordat ie van alles ging installeren. Hulde!!!!
Hij vertelde me ook dat ik de eerste was aan wie hij dit toestel verkocht hier. En ik was ook de eerste bij wie hij een UMTS Simkaart ging plaatsen.
Ik heb toch maar gekozen voor een 2 jarig €25 abo......plus nog €104 vind ik nog een redelijke prijs. En hij wist me ook te vertellen dat er wel degelijk GPS aan boord zit. En ja wit krijgen ze wel alleen wanneer was nog niet bekend en als ze hem krijgen dan maar heel beperkt.
ZO nu ga ik lekker spelen. Weet toevallig iemand zo 1 2 3 hoe ik de handschriftherkenning aanzet nu geeft ie alleen toetsenboord aan als invoermethode....
Iemand ???
bvd
Hmm..de QTEK 9100 had ze anders welChiMan schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 13:04:
[...]
Standaard heeft een PDA phone geen belprofilelen zover ik weet. Maar een goede oplossing is PhoneAlarm (www.pocketmax.net). Gebruik het al een geruimere tijd voor mijn MDA Compact I
Goede keuze gemaakt, tenminste ik ben er erg tevreden mee! Als je het leuk vind kunnen we wle wat ervaring uitsillen op msn? zo ja, stuur me dan een PM met de MSN gegevens.Anoniem: 206197 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 13:00:
Ja ja ja ik heb hem me ook net even gehaald. Kon toch echt niet meer langer wachten. Hele goeie service daar in die winkel. De medewerker die me hielp had er echt verstand van. Hielp me ook meteen van die vervelende Orange software af door de telefoon meteen weer te resetten voordat ie van alles ging installeren. Hulde!!!!
Iemand ???
bvd
Succes!
O ja, laat ook jou meening en ervaring weten op het forum!
Want ik wil even een paar dingen testen, zodat ik zeker weet dat het niet aan mijn toestel ligd maar dat het een algemene bug is.
Hebben mensen met een htc toestel ook een schel geluit uit de headset, dus totaal geen enkele bas geluid?
Ook lees ik telkens iets over een proxytrucje, hoe voer je die uit ?
Ooo okeAnoniem: 206197 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 13:33:
Ik heb niks extra betaald voor dat umts simkaartje, maar ik weet niet of dat komt doordat ik een nieuw abo heb afgesloten of dat dat standaard is en je je oude gewoon kunt ruilen tegen een nieuwe met UMTS. Mijn oude abo was eigenlijk pas volgende ,maand te verlengen dus heb ik de oude opgezegd en een nieuwe afgesloten. IK wist niet eens dat dat kon. Nu zit ik wel tijdelijk met 2 abo's maar de eerste 3 maanden is toch gratis dus dan valt het nog wel mee en bouw ik wel even lekker veel tegoed op op dat nieuwe nummer. En als het oude abo is afgelopen krijgt mijn nieuwe abo het nummer van mijn oude. Mooi geregeld toch. Zoals ik al zei goeie service van Orange hier in Venlo......
Ik ben ook van plan een nieuwe af te sluiten, maar wel via de webshop.
En ik wil dan wel graag UMTS nmlk...
Ehh....UMTS Simkaart is gewoon gratis. Die zou je overigens bij het toestel moeten krijgen. De kosten voor UMTS zijn gelijk aan GPRS (in mijn geval 25 MB bundel bij Orange World en daarna 3 euri per MB).Tha-PC-Legend schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 13:26:
Hoe zit dat met UMTS SIM kaarten ? Hoeveel betaal je hier extra voor, als daar al uberhaupt sprake van is, en wat zijn de kosten voor 't gebruik van UMTS?
Ook lees ik telkens iets over een proxytrucje, hoe voer je die uit ?
De proxy-hack/truuk is simpel :
Via de Programma's->Bureau-Accessoires het programma Gedeeld Internet opstarten. Selecteer bij PC-verbinding USB en bij Netwerkverbinding Orange World.
Haal bij 'Allow USB Connections' ActiveSync/MobileSyncCenter instellingen nu het vinkje weg. (zie screenshots)

Vervolgens geef je in je internetbrowser de volgende proxy op : 10.250.255.188 met poort 5080.
Klik nu op je M700 nu op Verbinden in het scherm Gedeeld Internet en je kunt internetten.
Anoniem: 200161
Ik ben bezig mijn htc p3600 te verkopen omdat ik gewoon het geen fijn tel vind, probleem is nu dat ik een nokia n73 wil, niemand wil ruilen omdat er zogenaamd geen gps op zit, maar ik heb het wel erop!!
Heeft iemand misschien tips ? (niet verkopen voor een laag bedrag)
[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 200161 op 28-02-2007 13:56 ]
Ik heb maandag Calligrapher 8.2 gedownload, daar is ook een "Dutchpack" voor beschikbaar.TheVMaster schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 13:04:
[...]
Voor zover ik weet heeft hij geen handschriftherkenning...
Probeer deze CAB eens:TheVMaster schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:48:
Wat ik mis op het toestel (volgens mij) zijn de diverse belprofielen. In de handleiding wordt hier ook niet over gesproken
Download EtPhone_ENG.CAB
Ik heb op mijn Eten X500 namelijk wel profielen en ik denk dat dat dit programma is maar ik weet het niet 100% zeker. Het kan iig geen kwaad om te proberen, kunt het altijd weer verwijderen
Als je deze CAB installeert op je telefoon, dan heb je direct Letter Recognizer erbijAnoniem: 206197 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 13:00:
Weet toevallig iemand zo 1 2 3 hoe ik de handschriftherkenning aanzet nu geeft ie alleen toetsenboord aan als invoermethode....
Iemand ???
bvd
http://members.home.nl/pi...M/enableRecognizersNL.CAB
Let wel, dit is niet hetzelfde als Transcriber, maar daar heb je dus Calligrapher voor, zie boven.
Anoniem: 139108
Iets anders: (ik heb het al eerder gevraagd maar werd toen ondergesneeuwd): De camera van mijn 3600 doet raar: na 1 of 2 foto's, en nu eigenlijk al gelijk, kapt het scherm ermee (groen/roze ruis/strepen). Ik kan dan ook geen foto's meer maken, maar bijvoorbeeld wel naar de frontcamera switchen, en die doet het wel.
Iemand dit al gehad danwel opgelost? Is het brakke software? grafische driver? ik heb geen zin om 'm weer terug te brengen en drie weken kwijt te zijn (want het is verder wel echt een TOPding!!! beetje jammer dat ik niet kopn wachten en nu een HTC heb zonder geactiveerde GPS
Ik heb je toegevoegd als buddie maar kan dan niet meteen een PM sturen. Iemand hiere een verklaring voor? Post anders je msn hier, neem aan dat de mensen die hier komen daar geen misbruik van maken. Ik zla je dan vanavond toeveogen en kun je ghem weer verwijderen. Nog beter zou zijn als je je msn in je profiel zet. Oke?Anoniem: 206197 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 13:23:
Ki zit nog niet zo lang op tweakers. Hoe stuur je hier een PM ???
Je moet DirectMessaging wel even aanzetten natuurlijkVjenne-ICT schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 15:43:
[...]
Ik heb je toegevoegd als buddie maar kan dan niet meteen een PM sturen. Iemand hiere een verklaring voor? Post anders je msn hier, neem aan dat de mensen die hier komen daar geen misbruik van maken. Ik zla je dan vanavond toeveogen en kun je ghem weer verwijderen. Nog beter zou zijn als je je msn in je profiel zet. Oke?
Dan moet de tegenparty (archangel0712) dat doen! Ik wist niet dat je dat aan moets zetten, dacht dat het standaard geactiveerd was. Bedankt voor de bruikbare TIPTheVMaster schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 15:49:
[...]
Je moet DirectMessaging wel even aanzetten natuurlijkAnders kun je ook geen berichten ontvangen/versturen...
Had je deze al geprobeerd? Ben wel benieuwd of dat is wat je zochtTheVMaster schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 15:49:
[...]
Je moet DirectMessaging wel even aanzetten natuurlijkAnders kun je ook geen berichten ontvangen/versturen...
FlowDesign in "HTC P3600 deel 2 (Trinity, Orange SPV M7..."
Zelf ken ik de volgende:
www.pocketinfo.nl
www.nieuwemobiel.nl (ook gewone gsm's)
www.gsmarena.com (ook gewone gsm's)
Zijn er nog meer of uitgebreidere websites met up2date info over smartphones/pocket pc's?
[ Voor 26% gewijzigd door CLB op 28-02-2007 17:23 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ok hij staat aan dus kom maar op .,, let the fun begin...Vjenne-ICT schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 16:28:
[...]
Dan moet de tegenparty (archangel0712) dat doen! Ik wist niet dat je dat aan moets zetten, dacht dat het standaard geactiveerd was. Bedankt voor de bruikbare TIP!
Je zegt dat het GPS gelijk werkt na aanschaffen, dat begrijp ik even niet. Heb je hem zelf geactiveerd, wat betekent een andere CID unlock vervolgens een andere ROM.
Of bij aanschaf al bij de orange shop GPS geactiveerd.
Hartstikke bedankt voor de informatie!TheVMaster schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 13:44:
[...]
Ehh....UMTS Simkaart is gewoon gratis. Die zou je overigens bij het toestel moeten krijgen. De kosten voor UMTS zijn gelijk aan GPRS (in mijn geval 25 MB bundel bij Orange World en daarna 3 euri per MB).
De proxy-hack/truuk is simpel :
Via de Programma's->Bureau-Accessoires het programma Gedeeld Internet opstarten. Selecteer bij PC-verbinding USB en bij Netwerkverbinding Orange World.
Haal bij 'Allow USB Connections' ActiveSync/MobileSyncCenter instellingen nu het vinkje weg. (zie screenshots)
[afbeelding]
[afbeelding]
Vervolgens geef je in je internetbrowser de volgende proxy op : 10.250.255.188 met poort 5080.
Klik nu op je M700 nu op Verbinden in het scherm Gedeeld Internet en je kunt internetten.
Zodra de M700 beschikbaar is bij de webshop istie van mij!
Dit was idd wat ik zochtFlowDesign schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 16:50:
[...]
Had je deze al geprobeerd? Ben wel benieuwd of dat is wat je zocht
FlowDesign in "HTC P3600 deel 2 (Trinity, Orange SPV M7..."
Op zicht niet vreemd want mijn GPS (losse en ook die in de M700) werkt niet in een gebouwAnoniem: 206197 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 17:43:
NOu GPS schint mij mij ook aan te staan standaard alleen zit ik nu op mn kamertje en zegt hij de hele tijd wacht op bruikbaar gps signaal. maar als geen gps is aangesloten zegt hij geen GPS apparaat. Dus gps schint er wel in te zitten en aan te staan alleen hier krijg ik dus geen fix..
Nee ok snap ik maar gewoon om aan te geven dat de GPS module er wel degelijk inzit en standaard al geactiveerd is in de M700.TheVMaster schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 17:52:
[...]
Op zicht niet vreemd want mijn GPS (losse en ook die in de M700) werkt niet in een gebouw
Hebben nog meer mensen last van dit probleem?Anoniem: 148697 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 14:52:
Wie met een m700 wil de koptelefoon even testen.
PM verstuurd! Yes, let the ''phonetalk'' begin!Anoniem: 206197 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 17:26:
[...]
Ok hij staat aan dus kom maar op .,, let the fun begin...
kunt je even bevestigen dat bij aanschaf van een spv m700 toestel van orange de gps geenabled/geactiveerd is. dat begrijp ik uit schrijven.
Tom tom werkt super & snel!
"RUU_Trinity_DOPODASIA_WWE_1.23.707.6_6275_1.35.00.11_108_Ship.exe"
HTC_Trinity_SIM_CID_Unlock_v1.zip
[ Voor 36% gewijzigd door Frunnik op 28-02-2007 19:39 ]
Als je even terug leest dan lees je dat ik ook al heb aangegeven dat de gps geactiveerd is.bluemind schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 19:12:
Vjenne-ICT
kunt je even bevestigen dat bij aanschaf van een spv m700 toestel van orange de gps geenabled/geactiveerd is. dat begrijp ik uit schrijven.
Ik kan je idd bevestigen dat de GPS is geactiveerd! Alleen moet ik de GPS nog testen, dus of die ook goed werkt weet ik niet.bluemind schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 19:12:
Vjenne-ICT
Ben je er al achter of dat schelle geluid door je headset komt of dat het gewoon een slecht geluid produceert?Anoniem: 148697 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 19:42:
[...]
Als je even terug leest dan lees je dat ik ook al heb aangegeven dat de gps geactiveerd is.
Helaas krijg ik van de andere gebruikers weinig info of zij er ook last van hebben.
Tevens heb ik nog steeds niet gehoord of andere gebruikers ook last hebben van het erg traag worden van de spv als pv player nog actief staat.
Tof! Geen dank. Weet ik ook dat het dat is
Goeie genade...lees ff terugbluemind schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 19:12:
Vjenne-ICT

1. Ik gebruik een Bluetooth headset en ik klink hierdoor beter dan door mijn SPV M3000 + originele headsetAnoniem: 148697 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 20:43:
Ik denk dat het zelf een slecht geluid produceerd, want als ik een andere headset op de contacten hou, dan blijft het een schel geluid.
Helaas krijg ik van de andere gebruikers weinig info of zij er ook last van hebben.
Tevens heb ik nog steeds niet gehoord of andere gebruikers ook last hebben van het erg traag worden van de spv als pv player nog actief staat.
2. Als PV Player aktief is (met TV) en ik start een andere applicatie dan wordt de foon erg traag
Sorry..'k was dat ff vergeten te testen
waarom zet dan iemand een dopod asia rom op een spv m700 van orange...
GPS is toch geactiveerd.
Is er ook een navigatie software geinstalleerd dan?
Yes..TomTom 6.030 maar er zitten geen werkende kaarten bijbluemind schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 23:19:
Bedankt voor de antwoorden,
waarom zet dan iemand een dopod asia rom op een spv m700 van orange...
GPS is toch geactiveerd.
Is er ook een navigatie software geinstalleerd dan?
Klopt idd, maar wat heb je aan 1 CityMap. Helemaal niks! Slechte van orange, doe er dan of een volledige versie bij of niets.TheVMaster schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 23:27:
[...]
Yes..TomTom 6.030 maar er zitten geen werkende kaarten bijJe kunt een CityMap gratis downloaden...
TheVMaster, hoe werkt jou GPS? Die van mij werkt nog niet echt goed. Maar ik moet zeggen dat ik het vermoeden heb dat het in de kaarten zit bij mij, ben nog druk aan het testen. Hij vind tot nu toe 4 tot 7 satelieten, dus dat moet voldoende zijn lijkt me. Hoe gaat dat bij jou?
[ Voor 28% gewijzigd door Vjenne-ICT op 01-03-2007 08:04 ]
Hier werkt de GPS goed (althans ik kan ermee navigeren). Enneh...Orange hoeft er geen TomTom bij te doen.....'k moet zeggen dat ik m'n eigen TomTOm heb geinstalleerdVjenne-ICT schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 08:02:
[...]
Klopt idd, maar wat heb je aan 1 CityMap. Helemaal niks! Slechte van orange, doe er dan of een volledige versie bij of niets.
TheVMaster, hoe werkt jou GPS? Die van mij werkt nog niet echt goed. Maar ik moet zeggen dat ik het vermoeden heb dat het in de kaarten zit bij mij, ben nog druk aan het testen. Hij vind tot nu toe 4 tot 7 satelieten, dus dat moet voldoende zijn lijkt me. Hoe gaat dat bij jou?
Buiten heb ik het verder nog niet geprobeerd dus hier kan ik nog niks over zeggen. Maar bereken van een route ging gister iig wel snel....... Nu nog leuke stemmem erbij zetten bij TomTom....
Wie weet er nog andere handige programma's voor op de M700 en waar ik ze eventueel kan vinden?? Zoals een regeditor enz......
- SPB PocketplusAnoniem: 206197 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 12:37:
Ik heb ook mijn eigen TomToim erop gedaan en ontving zelfs wat hier in me flatje jaja toch wel. Duurde in het begin wel kei lang om te fixen maar dan heb je ook wat.
Buiten heb ik het verder nog niet geprobeerd dus hier kan ik nog niks over zeggen. Maar bereken van een route ging gister iig wel snel....... Nu nog leuke stemmem erbij zetten bij TomTom....
Wie weet er nog andere handige programma's voor op de M700 en waar ik ze eventueel kan vinden?? Zoals een regeditor enz......
- TotalCommander (soort van Verkenner maar dan ook met regeditor)
Zie ook bij bijv. bij topics van de P3300 diverse leuke programma's verschijnen. Bijv. SPB Full Keyboard, QuickGPS, PhoneAlarm etc etc. Deze software is toch ook allemaal gewoon te gebruiken op de M700?FlowDesign schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 12:52:
[...]
- SPB Pocketplus
- TotalCommander (soort van Verkenner maar dan ook met regeditor)
Ziet er wel leuk uit en is super handig vind ik.
Is bij jou de kwaliteit van de speakers en headset ook zo slecht.Anoniem: 206197 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:43:
J denk het wel is allemaal voor Windows Mobile 5. Ik heb net een hele verzameling pogramma's geinstalleerd van SPB. Leuk spul. SPB Mobile Shell en SPB Backup, SPB Pocket Plus.
Weet nog iemand waar je spelletjes vandaan kunt halen ???
Ik ga vanavond eens die SPB Mobile Shell uitproberenAnoniem: 206197 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:43:
J denk het wel is allemaal voor Windows Mobile 5. Ik heb net een hele verzameling pogramma's geinstalleerd van SPB. Leuk spul. SPB Mobile Shell en SPB Backup, SPB Pocket Plus.
Misschien wel een verbetering t.o.v. SPB Pocket Plus.
Kun je er ook alleen bepaalde onderdelen van gebruiken?
Is dit iets?Anoniem: 206197 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:26:
Headset heb ik nog niet geprobeerd de via despeaker heb ik tot nu toe alleen de standaard ringtones gehoord zometeen zet ik even een mp3 erop en laat dan even weten hoe het klinkt.
Weet nog iemand waar je spelletjes vandaan kunt halen ???
http://absolutist.com/pocket/
p.s. Is dit al bij jullie bekend:
http://www.express.be/zin...leDetail?ArtikelIdA=32422
Hier zullen klanten van Orange neem ik aan niets van merken
Misschien dat je daarmee je abo kan laten stoppenAnoniem: 192669 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:49:
Owja, hoe bevalt Orange jullie i.c.m. Orange World? Of gebruiken jullie meer de WiFi functie voor bijv. internetten.
p.s. Is dit al bij jullie bekend:
http://www.express.be/zin...leDetail?ArtikelIdA=32422
Hier zullen klanten van Orange neem ik aan niets van merken
Ik heb in 2003 mijn 2jarige Orange abo laten stoppen, omdat Orange toen een contractbreuk had gepleegd.
Ik dacht ergens te hebben gelezen dat de P3600 of P3300 wel eens problemen had met het meegeleverde geheugenkaartje. (weet niet welk merk) Dus misschien dat het merk er toch wel toe doet?Anoniem: 206197 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:30:
Wie weet er toevallig welke geheugenkaartjes je nu wel en niet erin kunt doen?? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat sommige mensen problemen hebben met 2Gb kaartjes???? Iemand ervaring mee of je 2 of 4 GB kaartjes erin kunt doen ?? Het merk zal dnk ik wel niet zoveel uitmaken ??
En daar komt alwéér het bericht langs dat ik toen in dit topic gepost hebDjerique schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:08:
[...]
Misschien dat je daarmee je abo kan laten stoppen![]()
Ik heb in 2003 mijn 2jarige Orange abo laten stoppen, omdat Orange toen een contractbreuk had gepleegd.

nieuws: France Telecom wil van Nederlandse Orange-tak af
Ik denk niet dat er iets zal veranderen waardoor je onder je contract uit kunt.
Mocht dat wel opeens gebeuren, dan hoor ik het graagFlowDesign schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:59:
[...]
En daar komt alwéér het bericht langs dat ik toen in dit topic gepost heb![]()
nieuws: France Telecom wil van Nederlandse Orange-tak af
Ik denk niet dat er iets zal veranderen waardoor je onder je contract uit kunt.
Neem ik de M700 en nog geen week later het abonnement annuleren
GMTADjerique schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:01:
[...]
Mocht dat wel opeens gebeuren, dan hoor ik het graag
Neem ik de M700 en nog geen week later het abonnement annuleren
Mooie service daar hahah. IK vroeg hoe dat werkt om de orange software niet te installeren of hij dat toevallig wist en ja hoor hij deed het ook meteen voor me. Hoe het moet als het eenmaal erop staat weet ik ook nie ik denk een hard reset ????en als hij weer vraagt om orange dingen te installeren een soft reset ??? bij mij in de winkel werd toen 2 keer een soft reset gedaan teon de telefoon voor het eerst werd gestart en nu heb ik dus helemaal niks van orange erop ,,,,,,,,,
Ik heb het ook gehoord dat je een harde reset en meteen er na een soft reset moet uitvoeren, mar of dit zo werkt?Anoniem: 206197 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 19:06:
Bij mij werd het in de orange winkel al verwijdert ;-) of laten we zeggen helemaal niet geinstalleerd.
Mooie service daar hahah. IK vroeg hoe dat werkt om de orange software niet te installeren of hij dat toevallig wist en ja hoor hij deed het ook meteen voor me. Hoe het moet als het eenmaal erop staat weet ik ook nie ik denk een hard reset ????en als hij weer vraagt om orange dingen te installeren een soft reset ??? bij mij in de winkel werd toen 2 keer een soft reset gedaan teon de telefoon voor het eerst werd gestart en nu heb ik dus helemaal niks van orange erop ,,,,,,,,,
Hoe geef je de Orange SPV M700 een HARDE reset? Kan iemand me dat uitleggen, welke toetscombinatie je moet indrukken?
Alvast bedankt.
Hard reset: Press and hold the Left SOFT KEY and Right SOFT KEY, and at the same time, use the stylus to press the RESET button at the bottom of your device. You will be presented with a menu saying 'press SEND to restore factory default, press END to exit', if you press SEND Your device will be set back to factory default settings.than Press "OK" to boot
(The L/R soft keys are the "--" keys just up the start and OK buttons) You can also use clear storage in settings.
Bootloader mode: Hold side Camera and POWER buttons together and reset with stylus.
KITL mode: Hold Voice Speed Dial and POWER buttons together and reset with stylus.
KITL: Kernel Independent Transport Layer, it is the windows ce kernel debugger interface.
start-->instellingen-->systeem-->opslag wissen
ww=1234....
hierna wordt een hard reset gegeven...
maar wat moet je hierna doen, dat weet ik nog niet!
als iemand weet hoe de orange software verwijderd kan worden graag.
Dit topic is gesloten.