Daarom vraag ik het ook slimpie!! Weet ook wel dat hij officieel nog niet uit is maar dr zijn heus wel tweakers die hem eerder kunnen verkrijgen.ChiMan schreef op donderdag 05 april 2007 @ 22:57:
[...]
Zoek eerst voordat je wat vraagt.
Als je een paar pagina's terug gaat dan zie je dat het officieel nog niet beschikbaar is.
Slimpie? Beetje respect graag!!!!lazrambo schreef op donderdag 05 april 2007 @ 23:04:
[...]
Daarom vraag ik het ook slimpie!! Weet ook wel dat hij officieel nog niet uit is maar dr zijn heus wel tweakers die hem eerder kunnen verkrijgen.
Ik probeer deze threat alleen leesbaar te houden. Zoals ik al in mijn eerdere post heb gezegd worden er te veel dezelfde vragen gesteld!
Jouw voorbeeld:
Het is maar 3 dagen geleden al behandeld geweest!adewidt schreef op maandag 02 april 2007 @ 19:26:
[...]
Dat klopt niet helemaal. Om WM6 werkend te krijgen is een boot sector nodig met benodigde drivers. Een zogenoemde XIP gedeelte. Deze is niet beschikbaar voor de Trinity en moet ontwikkeld worden. Dit is lastig indien je niet de juiste documentatie en software hebt. Ik betwijfel of het de mensen van XDA-developers gaat lukken te ontwikkelen.
De basis ROM van WM6 zal gewoon functioneren zodra het boot gedeelte maar klopt. Op dit moment werkt het grootste gedeelte, behalve het scherm. Het telefoon gedeelte etc werkt, maar er valt weinig met het toestel te doen zonder scherm.
Over WM6 heb ik goede verhalen gehoord. Verbeterde snelheid en stabiliteit. Ik heb ook begrepen dat Dopod met een WM6 ROM komt, alleen konden ze geen directe datum noemen. Dit doet mij vrezen dat er een nieuw toestel komt aka trinity maar dan met WM6. Hetzelfde als bij Qtek s100 naar Qtek s200.
We zijn hier volgens mij elkaar te helpen, toch?
Laten we het opnieuw fraseren: Zoek eens voordat je iets vraagt. Als je een paar pagina's terugkijkt zie je dat men er mee bezig is hem te installeren op de Trinity maar dat het vooralsnog niet gelukt is en dat het een hele klus is. Om precies te zijn de post van Adewidt op 2 April 19:26lazrambo schreef op donderdag 05 april 2007 @ 23:04:
[...]
Daarom vraag ik het ook slimpie!! Weet ook wel dat hij officieel nog niet uit is maar dr zijn heus wel tweakers die hem eerder kunnen verkrijgen.
edit: damn.. Chiman is me voor
[ Voor 6% gewijzigd door Hyp Hyper op 06-04-2007 07:42 ]
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Anoniem: 207356
Goedemiddag.
Kent iemand toevallig een goede gratis voice recorder? Ik moet een hoop interviews doen en wilde mijn p3600 gebruiken om deze op te nemen. Ik vindt alleen geen gratis programma'tje.... Moet er wel zijn toch?
Kent iemand toevallig een goede gratis voice recorder? Ik moet een hoop interviews doen en wilde mijn p3600 gebruiken om deze op te nemen. Ik vindt alleen geen gratis programma'tje.... Moet er wel zijn toch?
Er zit standaard een voice recorder in het toestel.Anoniem: 207356 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 16:43:
Goedemiddag.
Deze bevind zich onder "Notes" (notities).
Als je rechts klikt op "Menu", kan je kiezen om een voice recording balk weer te geven.
Ik weet niet of je hiermee telefoon gesprekken kunt opnemen.
Dank je wel! Dit was namelijk waar ik naar opzoek was, maar dacht dat het er niet standaard in zat!adewidt schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 17:56:
[...]
Er zit standaard een voice recorder in het toestel.
Deze bevind zich onder "Notes" (notities).
Als je rechts klikt op "Menu", kan je kiezen om een voice recording balk weer te geven.
Ik weet niet of je hiermee telefoon gesprekken kunt opnemen.
Helemaal super!
Anoniem: 213947
Leuker nog, als je lang op de voice-activationknop drukt (die onder de powerknop) dan krijg je meteen de recorder voor snel iets op te nemenAnoniem: 207356 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 18:28:
[...]
Dank je wel! Dit was namelijk waar ik naar opzoek was, maar dacht dat het er niet standaard in zat!
Helemaal super!
Helaas kan hij maar tot 4 mb opnemen. Iemand een idee hoe ik langere opnamens kan maken of moet ik dan toch een programma downloaden waarbij ik in mp3-formaat opneem?
Anoniem: 192669
Maybe is dit iets voor je?Anoniem: 207356 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 23:31:
Helaas kan hij maar tot 4 mb opnemen. Iemand een idee hoe ik langere opnamens kan maken of moet ik dan toch een programma downloaden waarbij ik in mp3-formaat opneem?
Zoiets zoek ik inderdaad. Er zijn meer van dat soort programma's, maar je moet er dan voor betalen. Ik heb ook al enkele versies geprobeerd, maar op de een of andere manier nemen ze geen geluid op. Het kan zijn dat dat aan de instellingen ligt, dat moet ik nog uitzoeken.
Thanx iniedergeval voor de link! Zodra iemand trouwens een gratis voice recorder tegenkomt hoor ik het graag!
ps maakt het niet uit dat deze voor pocket pc's zijn, en niet speciaal voor smartphones?
Dan denk ik dat dit iets voor je is. Het neemt op in MP3 formaat en je kunt het evt. ook converteren naar WAV. Het is freeware en ik weet niet hoe lang je ermee kunt opnemen. Maar zeker het proberen waard!Anoniem: 207356 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 11:48:
[...]
Zoiets zoek ik inderdaad. Er zijn meer van dat soort programma's, maar je moet er dan voor betalen. Ik heb ook al enkele versies geprobeerd, maar op de een of andere manier nemen ze geen geluid op. Het kan zijn dat dat aan de instellingen ligt, dat moet ik nog uitzoeken.
Thanx iniedergeval voor de link! Zodra iemand trouwens een gratis voice recorder tegenkomt hoor ik het graag!
ps maakt het niet uit dat deze voor pocket pc's zijn, en niet speciaal voor smartphones?
Lukt het bijvoorbeeld iemand om dit programma te laten werken? Ik hoor niks zodra ik een opgenomen tekst afspeel!
Zie je wel dat die loopt, of doet die helemaal niets? Wat voor bestandtype is het.Anoniem: 207356 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 12:24:
Lukt het bijvoorbeeld iemand om dit programma te laten werken? Ik hoor niks zodra ik een opgenomen tekst afspeel!
Hij loopt wel, maar zodra ik de opgenomen stem wil afspelen hoor ik niks, heb alles geprobeerd anders in te stellen maar blijf niks horen.
Het programma'tje wat jij me net gaf leverde me helaas een soft reset op... M'n foon liep tot twee maal toe helemaal vast
heb het dus maar verwijderd... Hij gaf ook aan dat hij geen shortcut kon creeren, misschien heb ik het niet goed geinstalleerd?
Het programma'tje wat jij me net gaf leverde me helaas een soft reset op... M'n foon liep tot twee maal toe helemaal vast
Raar, ik las niets anders dan dat het een TOP programma zou zijn... Wat voor bestand was het van jou programma. Was het een WAV bestand of een DCT bestand? Als je dit weet kun je evt. een andere speler zoeken. Misschien Mortplayer of GSplayer.Anoniem: 207356 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 13:12:
Hij loopt wel, maar zodra ik de opgenomen stem wil afspelen hoor ik niks, heb alles geprobeerd anders in te stellen maar blijf niks horen.
Het programma'tje wat jij me net gaf leverde me helaas een soft reset op... M'n foon liep tot twee maal toe helemaal vastheb het dus maar verwijderd... Hij gaf ook aan dat hij geen shortcut kon creeren, misschien heb ik het niet goed geinstalleerd?
Heb gisteren de Jabra s620 bluetooth stereo headset aangeschaft, om te gebruiken met m'n p3600.
Werkt lekker om muziek te luisteren, de bediening op de headset is ook handig.
Ik heb echter geen makkelijke manier kunnen ontdekken om hem te pairen met m'n telefoon.
Als ik de headset uitzet en weer aan, is hij wel verbonden maar enkel als headset om gesprekken aan te nemen. Wil ik hem weer als stereo-headset gebruiken om muziek te luisteren, dan moet ik opnieuw gaan pairen via de bluetooth settings.
Weet iemand hoe/of dit makkelijker kan?
Werkt lekker om muziek te luisteren, de bediening op de headset is ook handig.
Ik heb echter geen makkelijke manier kunnen ontdekken om hem te pairen met m'n telefoon.
Als ik de headset uitzet en weer aan, is hij wel verbonden maar enkel als headset om gesprekken aan te nemen. Wil ik hem weer als stereo-headset gebruiken om muziek te luisteren, dan moet ik opnieuw gaan pairen via de bluetooth settings.
Weet iemand hoe/of dit makkelijker kan?
Anoniem: 213018
Yesssssssssss dinsdag kan ik m eindelijk halen alhoewel een UMTS sim me 25 euro zal gaan kosten
Wrom kost die UMTS sim je 25 euri!?!?!? Bel ff met de klantenservice, een UMTS sim is gratis (althans als je het toestel bij een nieuw (of verlengd) abo hebt gekregen)....
Geldt ook voor mij want ik kon het zelf ook nergens terugvinden tijdens het bestellen, zal morgen de klantenservice van T-mobile bellen.
[ Voor 173% gewijzigd door lazrambo op 08-04-2007 02:28 ]
Hebben hier meer mensen last van een snel leeglopende accu van de orange spv m700? Als ik ga slapen dan heeft de battery nog 60% aan spanning en als ik wakker word is de spanning kritiek a 5 a 10 procent. Toestel staat alleen maar standby.
Accu gaat met gemak 3 dagen mee bij mij.Vjenne-ICT schreef op zondag 08 april 2007 @ 03:08:
Hebben hier meer mensen last van een snel leeglopende accu van de orange spv m700? Als ik ga slapen dan heeft de battery nog 60% aan spanning en als ik wakker word is de spanning kritiek a 5 a 10 procent. Toestel staat alleen maar standby.
- Heb je bluetooth aanstaan?
- Incomings beams?
- GPRS of UMTS verbinding niet verbroken?
- Sluit je programma's niet af?
Geef eens wat meer info
is dat zo? Bij de Orange winkel zeiden ze dat het 25 euro kost, maar dat ze ook mijn huidige abbo kunnen opzeggen en een nieuwe kunnen aanmaken en dat het dan gratis is... maar no way dat ik dat doe want ik heb beltegoed opgebouwd (veel meer dan 25 euro laten we het zo zeggen). Ik bel dan wel ff met de klantenservice dinsdag want ik denk niet dat ze met pasen open zijnTheVMaster schreef op zondag 08 april 2007 @ 01:03:
Wrom kost die UMTS sim je 25 euri!?!?!? Bel ff met de klantenservice, een UMTS sim is gratis (althans als je het toestel bij een nieuw (of verlengd) abo hebt gekregen)....
Zou iemand hier mij kunnen vertellen of deze Smartphone ook via Wifi pop3 mail op kan halen?
Wifi lijkt me namelijk erg handig, maar mail ophalen via wifi is helemaal idiaal.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het alleen kon icm een exchange server.
Zo niet, misschien een tip welke smartphone dat wel kan?
Wifi lijkt me namelijk erg handig, maar mail ophalen via wifi is helemaal idiaal.
Ja hoor, als je verbonden bent via wifi, gaat alles via wifi, surfen, mail checken, etcDaOverclocker schreef op zondag 08 april 2007 @ 08:57:
Zou iemand hier mij kunnen vertellen of deze Smartphone ook via Wifi pop3 mail op kan halen?
En dus ook pop3 om de vraag volledig te beantwoorden.Fly-guy schreef op zondag 08 april 2007 @ 09:29:
[...]
Ja hoor, als je verbonden bent via wifi, gaat alles via wifi, surfen, mail checken, etc
Ik heb sinds een week mijn UMTS uitgezet en merk duidelijk dat mijn batterij langer meegaat!Vjenne-ICT schreef op zondag 08 april 2007 @ 03:08:
Ga naar instellingen > telefoon > band
Kies daar bij de eerste optie voor GSM.
Je zal merken dat je alleen maar de G icoontje krijg en niet meer de 3G.
BTW, bedoel je met standby dat je GSM verbinding nog aanstaat 's avonds?
Die van mijn staat namelijk uit (geen verbinding - flight mode) 's avonds.
[ Voor 11% gewijzigd door ChiMan op 08-04-2007 10:38 ]
Omschakelen van GPRS naar UMTS is echt helemaal GRATIS, ik heb dat ook gedaan! Ik heb mijn abonnement verlengd en heb toen de klantenservice gebeld en die heeft mij kostenloos een U-SIM (UMTS simkaart) opgetsuurd. Ik zou als ik jou was dit even regelen met de klantenservice.Anoniem: 213018 schreef op zondag 08 april 2007 @ 08:45:
[...]
is dat zo? Bij de Orange winkel zeiden ze dat het 25 euro kost, maar dat ze ook mijn huidige abbo kunnen opzeggen en een nieuwe kunnen aanmaken en dat het dan gratis is... maar no way dat ik dat doe want ik heb beltegoed opgebouwd (veel meer dan 25 euro laten we het zo zeggen). Ik bel dan wel ff met de klantenservice dinsdag want ik denk niet dat ze met pasen open zijn
Succes!
Sorry voor de ontbrekende info. Geen van bovende punten is van toepassing, ik heb dit uiteraad zelf ok meteen gecheckt. Waar zou dit aan kunnen liggen? Ik heb het toestel net 5 weken.Fraggar schreef op zondag 08 april 2007 @ 03:58:
[...]
Accu gaat met gemak 3 dagen mee bij mij.
- Heb je bluetooth aanstaan?
- Incomings beams?
- GPRS of UMTS verbinding niet verbroken?
- Sluit je programma's niet af?
Geef eens wat meer info
Ik heb ook het vermoeden dat hij de connectie met de 3G netwerk soms verliest en dat die dan blijft zoeken of zo, dat kost natuurlijk batterij. Ik ben eigen ijk niet van plan om van 3G naar G over te gaan. Zou het hier echt aan liggen?ChiMan schreef op zondag 08 april 2007 @ 10:36:
[...]
Ik heb sinds een week mijn UMTS uitgezet en merk duidelijk dat mijn batterij langer meegaat!
Ga naar instellingen > telefoon > band
Kies daar bij de eerste optie voor GSM.
Je zal merken dat je alleen maar de G icoontje krijg en niet meer de 3G.
BTW, bedoel je met standby dat je GSM verbinding nog aanstaat 's avonds?
Die van mijn staat namelijk uit (geen verbinding - flight mode) 's avonds.
Het kan aan zoveel dingen liggen.Vjenne-ICT schreef op zondag 08 april 2007 @ 11:09:
[...]
Sorry voor de ontbrekende info. Geen van bovende punten is van toepassing, ik heb dit uiteraad zelf ok meteen gecheckt. Waar zou dit aan kunnen liggen? Ik heb het toestel net 5 weken.
Hoogst waarschijnlijk draaien er continu programma's op de achtergrond.
Indien deze vanaf geheugenkaart draaien, vraagt ook je geheugenkaart continu energie waardoor de batterij sneller leegloopt.
Bij normaal gebruik moet de batterij zo'n 2 tot 3 dagen meegaan.
Bluetooth en Infrarood hebben minimale impact op de batterij indien ze "idle" zijn.
UMTS vraagt meer energie van een toestel.
Ik heb zojuist ontdekt dat er geen film te kijken is met mijn nieuwe bluetooth stereo headset.
Het bluetooth gedeelte vreet zoveel resources dat film kijken absoluut niet kan.
Het hele apparaat werkt mega traag, muziek luisteren gaat nog net! Ik ga straks eens de allernieuwste rom van xda-dev installeren, met daarin ook een werkende Ati driver, misschien dat dat nog wat oplevert.
Maar anders stuur ik de headset weer terug. Gebruikt er hier iemand zo'n soort headset?
Lijkt me dat zo'n headset bijvoorbeeld absoluut niet gebruikt kan worden icm een device waarin een tragere processor zit dan 400MHz.
Het bluetooth gedeelte vreet zoveel resources dat film kijken absoluut niet kan.
Het hele apparaat werkt mega traag, muziek luisteren gaat nog net! Ik ga straks eens de allernieuwste rom van xda-dev installeren, met daarin ook een werkende Ati driver, misschien dat dat nog wat oplevert.
Maar anders stuur ik de headset weer terug. Gebruikt er hier iemand zo'n soort headset?
Lijkt me dat zo'n headset bijvoorbeeld absoluut niet gebruikt kan worden icm een device waarin een tragere processor zit dan 400MHz.
Het A2DP profiel werkt niet geweldig op alle Windows toestellen. Op toestellen met de Widcomm bluetooth drivers werkt het iets soepeler. Het ligt in ieder geval niet aan je headset.Fraggar schreef op zondag 08 april 2007 @ 18:08:
Ik heb zojuist ontdekt dat er geen film te kijken is met mijn nieuwe bluetooth stereo headset.
Ik heb het zelf met mijn nokia hs-12w headset ook. Zelf gebruik ik hem daardoor altijd op mijn Sony Ericsson k800i waar het soepel werkt. Op mijn k800i kan ik a2dp acht uur gebruiken en is batterij nauwelijks teruggelopen, terwijl op de p3600 lijkt het batterij verbruik per minuut achteruit te lopen.
Hopelijk is a2dp beter geregeld in Windows Mobile 6.
Dat je het niet wil kan ik begrijpen, maar probeer het eerst eens een dag of twee om te kijken of het daar wel/niet aan ligt!Vjenne-ICT schreef op zondag 08 april 2007 @ 11:11:
[...]
Ik heb ook het vermoeden dat hij de connectie met de 3G netwerk soms verliest en dat die dan blijft zoeken of zo, dat kost natuurlijk batterij. Ik ben eigen ijk niet van plan om van 3G naar G over te gaan. Zou het hier echt aan liggen?
Heb je WiFi aanstaan? Ik heb gemerkt dat dit - tegen je verwachting in - ook gewoon actief blijft als je hem uit ze en ook veel stroom gebruikt.Vjenne-ICT schreef op zondag 08 april 2007 @ 11:09:
[...]
Sorry voor de ontbrekende info. Geen van bovende punten is van toepassing, ik heb dit uiteraad zelf ok meteen gecheckt. Waar zou dit aan kunnen liggen? Ik heb het toestel net 5 weken.
Ik kan trouwens PhoneAlarm aanbevelen om automatisch o.b.v. profielen je communicatie-instellingen om te schakelen op instelbare tijden. Je kunt er daarnaast tevens je gesprekskosten mee bijhouden.
ik hoor net van de klantenservice dat het een actie was geweest, maar dat als ik hem morgen (wanneer die orangeshop weer open is) aanvraag dat hij gewoon gratis moet zijn. Bedankt voor jullie info, anders was ik misschien wel 25 euries kwijt!Vjenne-ICT schreef op zondag 08 april 2007 @ 11:05:
[...]
Omschakelen van GPRS naar UMTS is echt helemaal GRATIS, ik heb dat ook gedaan! Ik heb mijn abonnement verlengd en heb toen de klantenservice gebeld en die heeft mij kostenloos een U-SIM (UMTS simkaart) opgetsuurd. Ik zou als ik jou was dit even regelen met de klantenservice.
Succes!
Anoniem: 136906
Vraagje
Is er iemand die een aansluitschema heeft voor de mini USB
ik wil namelijk het volgende:
ik wil de telefoon (het TomTom gedeelte) op de motor kunnen gebruiken maar hellaas is de power en het geluid over dezelfde plug. wil ik deze aan kunnen sluiten
is er iemand die het probleem al gecounterd heeft ??
ik wil de telefoon (het TomTom gedeelte) op de motor kunnen gebruiken maar hellaas is de power en het geluid over dezelfde plug. wil ik deze aan kunnen sluiten
Anoniem: 215451
Zo ff mijn ervaring met de M700 top
De programma die er op zitten zijn SPB Pocket Plus, TomTom 6 (heerlijk die snelheid p/uur op display)
SPB time (stopwatch), magic button (sluit alle programma'af). VD display (beeld op z'n kant)
Panorama foto's zijn ook wel fun.
Nog meer suggestief voor een top programma op de SPV ?
Alleen heeft iemand de oplossing van het laden in de auto, en gelijk gebruik van de headset?
De programma die er op zitten zijn SPB Pocket Plus, TomTom 6 (heerlijk die snelheid p/uur op display)

SPB time (stopwatch), magic button (sluit alle programma'af). VD display (beeld op z'n kant)
Panorama foto's zijn ook wel fun.
Nog meer suggestief voor een top programma op de SPV ?
Alleen heeft iemand de oplossing van het laden in de auto, en gelijk gebruik van de headset?
Anoniem: 136906 schreef op maandag 09 april 2007 @ 18:10:
Vraagje
Hier een 3-tal mogelijkheden:Anoniem: 215451 schreef op maandag 09 april 2007 @ 19:23:

http://shop.brando.com.hk/htc3in1usbadapter.php

http://www.expansys.com/htc/p_htc_item.aspx?i=145067

http://www.expansys.com/htc/p_htc_item.aspx?i=140832
Ik gebruik een bluetooth headset, lekker makkelijk, geen geklooi met een headset draai-tje
Anoniem: 179128
Officiele rom update met gps is gelanceerd: http://www.pocketinfo.nl/...fficieel-beschikbaar.html
Ik gebruik nu dopod, kan ik mijn toestel hardresetten zodat ik deze rom kan installeren?
Ik gebruik nu dopod, kan ik mijn toestel hardresetten zodat ik deze rom kan installeren?
Hardresetten??Anoniem: 179128 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:36:
Officiele rom update met gps is gelanceerd: http://www.pocketinfo.nl/...fficieel-beschikbaar.html
Gewoon aankoppelen en gaan met die banaan (denk ik)
Een vergelijking van verschillende interne GPS chipsets (waaronder ook de Qualcomm gpsONE chipset van de P3600 / SPV M700):
http://www.gpspassion.com/fr/articles.asp?id=175&page=6
http://www.gpspassion.com/fr/articles.asp?id=175&page=6
AMD Athlon XP 1600+ @ 1490 | A7V266-E | 512Mb DDR | 2x20Gb HD Raid | Finding time for some H2O cooling...
Heeft het zin als de GPS al werkt deze update te gebruiken of is het overbodig.Anoniem: 179128 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:36:
Komen er nog nadelige veranderingen in het toestel na deze update?
Thanks voor de een 3-tal mogelijkheden
ik denk dat z'n headset goedkoper is
Gr
Hier een 3-tal mogelijkheden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik gebruik een bluetooth headset, lekker makkelijk, geen geklooi met een headset draai-tje
[/quote]
Gr
Hier een 3-tal mogelijkheden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[/quote]
Ik heb WiFi thuis, als ik WiFi wil instellen op de M700, ziet ie mijn thuisnetwerk, geef ik de goede WPA/PSK code in, druk ik verbinden, zegt ie onbereikbaar. Haal ik de beveiliging van de router af, reset ik de verbinding (verbinding verwijderen en dan opnieuw instellen zonder beveiliging) zegt ie het weer. Gebruik ik mijn PSP, doet ie het gewoon. Hoe kan da?
waarschijnlijk een veelgestelde vraag, maar ik heb dit topic niet echt bijgehouden. Wat zijn de verschillen tussen de P3300 en de P3600 behalve andere GPS chip en een verschillend uiterlijk?
de 3600 heeft een 2x zo snelle processor als de 3300, de 3300 heeft een muis en de 3300 is een stuk duurder (terwijl die een stuk trager is)
Ligt eraan welke rom je draait. Vanaf .15 heb je GPS versies. Er zijn zeker updates gekomen, en het is altijd beter om een officiele HTC rom te draaien ivm garantieAnoniem: 215451 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 17:24:
[...]
Heeft het zin als de GPS al werkt deze update te gebruiken of is het overbodig.
Komen er nog nadelige veranderingen in het toestel na deze update?
P3600 heeft ook 3G tov van P3300.
dus de P3600 is de betere koop komt het op neer? Uit het boven genoemde artikel begrijp ik dat de GPS chipset van de P3300 een stuk beter is.
Ligt eraan wat je ermee wilt doen. Ga je puur voor GPS en bijv. telefoneren en de standaard functies van een PDA dan kun je het beste de P3600 kopen. Wil je een wat uitgebreiderpakket: GPS, Radio, Muisbal, (geen lakschadeBvK P4 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 21:36:
dus de P3600 is de betere koop komt het op neer? Uit het boven genoemde artikel begrijp ik dat de GPS chipset van de P3300 een stuk beter is.
Heb vandaag de bluetooth stereo headset teruggestuurd. Helaas is zoiets nog niet ver genoeg ontwikkeld op deze telefoon (en andere windows mobile toestellen).
Wel heb ik de nieuwste rom van mUn geinstalleerd (xda-dev), deze ziet eruit als Windows Mobile 6 en is zichtbaar een stuk sneller dan alle eerdere roms, zeker een aanrader!
Wel heb ik de nieuwste rom van mUn geinstalleerd (xda-dev), deze ziet eruit als Windows Mobile 6 en is zichtbaar een stuk sneller dan alle eerdere roms, zeker een aanrader!
Ik vind het een subjectieve bewering wat betreft de GPS vergelijking tussen de P3600 en de P3300.BvK P4 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 21:36:
Heb de M700 (P3600) nu ongeveer een maand en over de GPS ben ik zeer te spreken. Snelle fix (+/- 1 min) en erg nauwkeurig.
De P3600 is een toestel voor mensen die wat meer willen. De P3300 is meer voor beginners.
Dat is wel erggg kort door de bocht!ChiMan schreef op woensdag 11 april 2007 @ 07:37:
De P3600 is een toestel voor mensen die wat meer willen. De P3300 is meer voor beginners.
Ik las alleen nog dat er problemen waren met WiFi, om deze reden wacht ik nog even ermee.Fraggar schreef op woensdag 11 april 2007 @ 01:06:
Heb vandaag de bluetooth stereo headset teruggestuurd. Helaas is zoiets nog niet ver genoeg ontwikkeld op deze telefoon (en andere windows mobile toestellen).
Ook ga ik binnenkort eerst me apparaat eens terug sturen om de behuizing te laten vervangen.
Had het volgende mailtje van HTC ontvangen omtrent de laklaag:
Binnenkort eens bij PDAShop langs, aangezien ik daar het toestel heb gekocht vind ik dat zei het mogen afhandelen.Hello Alex,
Thank you for your email regarding your issue with your P3600.
We are aware of issues with some units where the dark grey paint has started to peel from the trim on the device.
You can send the device for a repair under the terms of our warranty, although please be aware that the device must be in otherwise good condition for this to be done. Please be aware that if there is other cosmetic damage to the case, the warranty will not cover the repair.
If you wish to send the device to the repair centre, you can seen an email at HTC@eurotwice.be
Please ensure that you contact the repair centre prior to sending your device as if you do not, the device will either be returned to you without repair, or you may be charged for the repair.
Best regards,
Lena Culleron
HTC Europe
callservice@htceurope.com
http://www.htc.com
Je hebt gelijk maar wat moet ik nog meer zeggen? Er zijn vele vergelijking hier en op ander sites te vinden.
Als je puur naar de specificaties kijkt dan heeft de P3600 gewoon meer
Ik ben best benieuwd naar die rom, echter zijn er (zoals hierboven gemeld) nog problemen met de WLAN en bij sommige met de BT en dialpad.Fraggar schreef op woensdag 11 april 2007 @ 01:06:
Kun je wat vertellen over deze zaken... tnq
Enne heeft iemand nog iets nuttigs te melden?
I did NOTHING today, and still got paid!!! w00t!!!
Is zo, maar om de P3300 dan meteen 'voor beginners' te noemen?ChiMan schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:14:
[...]
Je hebt gelijk maar wat moet ik nog meer zeggen? Er zijn vele vergelijking hier en op ander sites te vinden.
oh volgens mij heb ik dit hier nog niet gezien maar:
http://www.pocketpcfreewares.com/en/index.php?soft=1807
http://www.pocketpcfreewares.com/en/index.php?soft=1807
Anoniem: 192831
Ik kan Active Sync niet gebruiken op Vista dus kan mijn email niet synchroniseren. Werkt ActiveSync al op Vista, en zo nee, zijn er andere Synchronisatieprogrammas waarmee ik het kan doen?
Anoniem: 144053
Vista werkt niet met ActiveSync, maar met Windows Mobile Device Center.
Hier te halen: http://www.microsoft.com/...0E2E4E7BEB&displaylang=nl
Weet iemand trouwens een goede voice command programma? Die erin zat (engelse, bij de Dopod rom), was wel leuk, maar na een nederlandse update is deze verdwenen. Heeft iemand deze? Het liefst in het Nederlands natuurlijk...
Hier te halen: http://www.microsoft.com/...0E2E4E7BEB&displaylang=nl
Weet iemand trouwens een goede voice command programma? Die erin zat (engelse, bij de Dopod rom), was wel leuk, maar na een nederlandse update is deze verdwenen. Heeft iemand deze? Het liefst in het Nederlands natuurlijk...
Niet iedereen heeft UMTS nodigChiMan schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:14:
[...]
Ik had eerst een vario, die is qua specs gezien maar een paar mm dikker maar de P3300 voelt zoveel kleiner aan
Vandaag is er een nieuwere ROM gepubliceerd gemaakt door LVSW.A_to_the_S schreef op woensdag 11 april 2007 @ 11:55:
[...]
Ik ben best benieuwd naar die rom, echter zijn er (zoals hierboven gemeld) nog problemen met de WLAN en bij sommige met de BT en dialpad.
Kun je wat vertellen over deze zaken... tnq
Enne heeft iemand nog iets nuttigs te melden?
I did NOTHING today, and still got paid!!! w00t!!!
Hier zou alles goed in moeten werken, onder andere Wifi.
Zie: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=302198
Wat zal men bedoelen met een redelijke staat waarin het apparaat dient te verkeren? Mijn lak is er namelijk al voor een behoorlijk deel af gegaan.adewidt schreef op woensdag 11 april 2007 @ 08:20:
Ook ga ik binnenkort eerst me apparaat eens terug sturen om de behuizing te laten vervangen.
Had het volgende mailtje van HTC ontvangen omtrent de laklaag:
Binnenkort eens bij PDAShop langs, aangezien ik daar het toestel heb gekocht vind ik dat zei het mogen afhandelen.
Verder heb ik dit een tijdje geleden ook proberen aan te kaarten bij de winkel waar ik mijn toestel gehaald heb (algebeld.nl), zij bleven me maar doorverwijzen naar de website van HTC. Ik heb nog drie mails gestuurd waarin ik aangeef dat zij mij een product verkopen, ze gaven daarop zelfs geen antwoord meer.
Ik hoop dat jij een shop hebt getroffen die wat beter op de hoogte is van de rechten van consumenten.
Anoniem: 50039
Ik heb op http://www.zoekzone.com/good.zip nog even een Google Map-filmpje gezet van bijna 2 minuten, lui gezipt naar een bestandje van 19 MB (originele bestand uitgepakt is 125 Mb, AVI zonder rare codecs). Daarop kan je zien hoe fraai de GPS tracker van Google werkt. Toepassing: je staat in een stad, je tracet je lokatie en je vraagt om de dichtstbijzijnde pizzeria die Maps direct toont. Mjammie.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 50039 op 12-04-2007 02:51 ]
Ik heb nu de dopod gps rom, maar wil overschakelen naar de officiele htc rom update... hoe doe ik dat? hoe flash ik?
deze downloaden, en de instructies opvolgen:
http://www.smartmobility....6275_1380011_108_Ship.zip
http://www.smartmobility....6275_1380011_108_Ship.zip
Ik heb bij HTC nagevraagd wat zij verstaan onder goede staat. Hier kwam het volgende uit:Fraggar schreef op donderdag 12 april 2007 @ 01:34:
[...]
Wat zal men bedoelen met een redelijke staat waarin het apparaat dient te verkeren? Mijn lak is er namelijk al voor een behoorlijk deel af gegaan.
Verder heb ik dit een tijdje geleden ook proberen aan te kaarten bij de winkel waar ik mijn toestel gehaald heb (algebeld.nl), zij bleven me maar doorverwijzen naar de website van HTC. Ik heb nog drie mails gestuurd waarin ik aangeef dat zij mij een product verkopen, ze gaven daarop zelfs geen antwoord meer.
Ik hoop dat jij een shop hebt getroffen die wat beter op de hoogte is van de rechten van consumenten.
-Geen grote krassen op scherm
-Geen andere beschadigingen aan behuizing dan de laklaag (deuken en putjes etc).
Reactie van HTC:
Indien het dus alleen de laklaag betreft valt het onder garantie. Anders zien ze het als andere schade (vallen bijvoorbeeld) en is het geen garantie. Ze vervangen dan geloof ik de gehele behuizing. Ik hoop morgen even langs te kunnen bij PDAShop. Mocht PDAShop niet meewerken neem ik contact op met smartmobility.nl.Cosmetic damage can be a crack, a chip on the screen for example. Basically any damage made to the face of the phone.
Maar ik las ergens dat HTC afrade om dit te doen aangezien ze bezig waren met een andere soort lak. Met als gevolgd dat je em twee keer moest opsturen voor garantie...adewidt schreef op donderdag 12 april 2007 @ 11:59:
[...]
Ik heb bij HTC nagevraagd wat zij verstaan onder goede staat. Hier kwam het volgende uit:
-Geen grote krassen op scherm
-Geen andere beschadigingen aan behuizing dan de laklaag (deuken en putjes etc).
Reactie van HTC:
[...]
Indien het dus alleen de laklaag betreft valt het onder garantie. Anders zien ze het als andere schade (vallen bijvoorbeeld) en is het geen garantie. Ze vervangen dan geloof ik de gehele behuizing. Ik hoop morgen even langs te kunnen bij PDAShop. Mocht PDAShop niet meewerken neem ik contact op met smartmobility.nl.
Ik heb nu die nieuwe htc rom geinstalleerd en die vernieuwde tomtom6, maar hoe blijf ik mijn benelux mag gebruiken? Ik had al een benelux map die op mijn memorycard staat...
Hmm..ik wacht ook nog wel ffiesA_to_the_S schreef op donderdag 12 april 2007 @ 13:08:
[...]
Maar ik las ergens dat HTC afrade om dit te doen aangezien ze bezig waren met een andere soort lak. Met als gevolgd dat je em twee keer moest opsturen voor garantie...
Maar als ik uitga van de post van adewit twijfel ik wel een beetje…TheVMaster schreef op donderdag 12 april 2007 @ 13:46:
[...]
Hmm..ik wacht ook nog wel ffiesde lak laat los bij de USB aansluiting...
Het is een dubieus aangezien het best is zou kunnen, dat wanneer ik straks de deur uit stap, iemand tegen me aanloopt en m'n telefoon op de grond valt. Met als gevolg een dikke deuk of kras in m’n telefoon...
Als ik daaraan denk, wil ik hem het liefst morgen opsturen, nu hij nog alleen maar lakbeschadiging heeft.
Ja daar zit ook wat in...'k ga zo naar de Orangeshop en dan zal ik eens ff informeren hoe dat zit...A_to_the_S schreef op donderdag 12 april 2007 @ 16:08:
[...]
Maar als ik uitga van de post van adewit twijfel ik wel een beetje…
Het is een dubieus aangezien het best is zou kunnen, dat wanneer ik straks de deur uit stap, iemand tegen me aanloopt en m'n telefoon op de grond valt. Met als gevolg een dikke deuk of kras in m’n telefoon...
Als ik daaraan denk, wil ik hem het liefst morgen opsturen, nu hij nog alleen maar lakbeschadiging heeft.
nvt
[ Voor 95% gewijzigd door donald_dick op 12-04-2007 18:03 ]
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Heb hier ook een P3300 liggen en werkt perfect. Hoeft echt niet perse voor beginners te zijn. Het is maar net wat je nodig hebt.Sick Nick schreef op woensdag 11 april 2007 @ 20:13:
[...]
Niet iedereen heeft UMTS nodigIk heb liever een dunner en lichter model met een (naar mijn mening) mooier design. De P3600 ziet er vrij standaard uit terwijl de P3300 er veel strakker uit ziet
Ik had eerst een vario, die is qua specs gezien maar een paar mm dikker maar de P3300 voelt zoveel kleiner aan
nvt meer
[ Voor 92% gewijzigd door donald_dick op 12-04-2007 18:03 ]
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Ik heb net mijn UMTS kaart van orange gekregen en orange world geactiveerd enzo... er blijft gewoon een G-tje bovenin staan, zijn er instellingen die ik moet veranderen ofzo?
Onder de telefoon settings moet Network Band staan op auto/auto of instellen op UMTS.Anoniem: 213018 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 21:47:
Ik heb net mijn UMTS kaart van orange gekregen en orange world geactiveerd enzo... er blijft gewoon een G-tje bovenin staan, zijn er instellingen die ik moet veranderen ofzo?
Daarnaast moet je in bereik zijn van een UMTS mast, indien een GSM900/1800 mast veel sterker signaal heeft gaat daar de voorkeur naar uit en verbind je telefoon met GSM900/1800.
Ik heb ook een vraag over de network band. Ik verlies met telefoneren vaak de verbinding, dat is natuurlijk erg vervelend. Ik heb mijn instellingen nu staan op: auto/auto.adewidt schreef op donderdag 12 april 2007 @ 21:52:
[...]
Onder de telefoon settings moet Network Band staan op auto/auto of instellen op UMTS.
Daarnaast moet je in bereik zijn van een UMTS mast, indien een GSM900/1800 mast veel sterker signaal heeft gaat daar de voorkeur naar uit en verbind je telefoon met GSM900/1800.
Wat is de beste instelling uit het onderste rijtje:
Select u type netwerk:
AUTO
GSM
WCDMA (wat is dat eigenlijk?)
Selecteer u GSM/UMTS band:
AUTO
GSM (900+1800) + UMTS (2100)
GSM (1900+1800) + UMTS (1900 + 850)
UMTS (2100 + 800)
Kan iemand me uitleggen wat het verschil is tussen de verschillende GSM/UMTS banden?
Uiteraad wil ik natuurlijk wel van UMTS blijven gebruik maken. Als ik bv. nu instel GSM & GSM (900+1800) + UMTS (2100), dan krijg ik geen 3G maar G.
Kan het zijn dat als mijn telefoon de verbinding verliest dat dit me ook meer baterij kost, want die loopt de laatste tijd snel leeg namelijk.
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn en mij bovenstaande willen uitleggen?
Alvast bedankt.
Zo te zien krijgen wij geen WM6 update 
Ik kan de logica hierachter niet vinden. Ik ga maar eens aan HTC porren om te kijken of dit waar is.
Qtek site: http://www.qtek.se/sweden/nyheter/senaste_nytt.aspxQtek Sweden promises FREE Windows Mobile 6 upgrade for several HTC phones
April 11, 2007 [General]
Qtek is a distributor of HTC devices and a brand under which these devices are sold in some countries (like Scandinavia [Norway, Sweden, Denmark, Iceland] and Nordic Countries [Scandinavia + Finland])... and if Qtek says that Windows Mobile 6 upgrade for these HTC phones will be available it means that HTC itself will offer such upgrade too!
Upgrade to Windows Mobile 6 will be available during the summer 2007 for the following Windows Mobile 5.0 powered devices:
* HTC Advantage (X7500)
* HTC S620
* HTC TyTN
* HTC P4350
* HTC P3300
Source: related page at Qtek Sweden.
Conclusion: you can buy above mentioned Windows Mobile phones without a fear that they there will be no upgrade to Windows Mobile 6 for them!
Ik kan de logica hierachter niet vinden. Ik ga maar eens aan HTC porren om te kijken of dit waar is.
Eh...voor de TyTN en de P3300 wel en de P3600 NIET??!?!?!?!?! 
Ehh..'k ben vanavond btw bij de Orangeshop geweest ivm de kapotte stylus. Ze zijn nog met HTC aan het mailen om te kijken of het vergoed wordt door HTC. Volgens Orange valt het niet onder garantie en worden ze niet los geleverd...
Ehh..'k ben vanavond btw bij de Orangeshop geweest ivm de kapotte stylus. Ze zijn nog met HTC aan het mailen om te kijken of het vergoed wordt door HTC. Volgens Orange valt het niet onder garantie en worden ze niet los geleverd...
Dat staat ieadewidt schreef op donderdag 12 april 2007 @ 21:52:
[...]
Onder de telefoon settings moet Network Band staan op auto/auto of instellen op UMTS.
Volgens mij (niet 100% zeker) is dat instelbaar afhankelijk van waar op de wereld je je bevindt, hier in europa gebruiken we de ene band, terwijl in amerika bijv. ze een andere band gebruiken (en japan al helemaal)... Ik weet zo even niet welke hier in NL gebruikt wordt en heb ook geen tijd om het effe op te zoeken, moet zo naar t werkVjenne-ICT schreef op donderdag 12 april 2007 @ 22:35:
[...]
Ik heb ook een vraag over de network band. Ik verlies met telefoneren vaak de verbinding, dat is natuurlijk erg vervelend. Ik heb mijn instellingen nu staan op: auto/auto.
Select u type netwerk:
AUTO
GSM
Selecteer u GSM/UMTS band:
AUTO
UMTS (2100 + 800)
Kan iemand me uitleggen wat het verschil is tussen de verschillende GSM/UMTS banden?
Uiteraad wil ik natuurlijk wel van UMTS blijven gebruik maken. Als ik bv. nu instel GSM & GSM (900+1800) + UMTS (2100), dan krijg ik geen 3G maar G.
Kan het zijn dat als mijn telefoon de verbinding verliest dat dit me ook meer baterij kost, want die loopt de laatste tijd snel leeg namelijk.
Alvast bedankt.
Ik heb het ook gelezen, maar betwijfel toch sterk of ze de Trinity niet vergeten zijn. Hopelijk neemt iemand uit Zweden binnenkort contact met ze op om duidelijkheid te krijgen.DaannO schreef op donderdag 12 april 2007 @ 22:38:
Zo te zien krijgen wij geen WM6 update
[...]
Qtek site: http://www.qtek.se/sweden/nyheter/senaste_nytt.aspx
Een andere mogelijkheid is een laag verkoop aantal van de Trinity in zweden waardoor de Zweedse HTC-distributeur het niet rendabel acht om WM6 uit te brengen.
Ik heb geluiden gehoord dat Dopod (Aziatische HTC) wel WM6 voor de Trinity gaat uitbrengen. Alleen is er nog geen tijdsbestek bekend.
Ik zal binnenkort ook eens contact opnemen met Smartmobility en HTC.
WCDMA is een netwerk standaard voor UMTS (3G). Indien jij je toestel instelt op WCDMA zoekt je toestel automatisch naar UMTS/3G/HSDPA netwerk.Vjenne-ICT schreef op donderdag 12 april 2007 @ 22:35:
[...]
Ik heb ook een vraag over de network band. Ik verlies met telefoneren vaak de verbinding, dat is natuurlijk erg vervelend. Ik heb mijn instellingen nu staan op: auto/auto.
Select u type netwerk:
AUTO
GSM
GSM 900 en GSM 1800 zijn de Europese netwerkstandaarden. Tegenwoordig is bijna alles GSM1800. Zover ik altijd heb begrepen kan je met GSM1800 groepsgesprekken voeren en met GSM900 niet. Voor UMTS is UMTS 2100 gebruikelijk in Europa, de andere frequenties zijn mogelijk Amerikaans.Selecteer u GSM/UMTS band:
AUTO
UMTS (2100 + 800)
Je krijgt alleen 3G in beeld indien de UMTS mast daar sterk genoeg voor is. Indien jij je toestel instelt op WCDMA zal je toestel verbinden met UMTS netwerken. Het nadeel is dan alleen dat het UMTS netwerk niet landelijk is en je volgens mij niet meer overschakeld naar het traditionele netwerk. Indien je auto selecteert bij "Type Netwerk" zou je toestel netjes moeten schakelen tussen GSM900/GSM1800/UMTS. Mocht dat niet gebeuren zou dit zowel bij Orange kunnen liggen als de Software, maar ik heb nog geen problemen gehad ermee (T-Mobile).Uiteraad wil ik natuurlijk wel van UMTS blijven gebruik maken. Als ik bv. nu instel GSM & GSM (900+1800) + UMTS (2100), dan krijg ik geen 3G maar G.
Alvast bedankt.
Voor de GSM/UMTS band moet je kiezen voor GSM (900+1800) + UMTS (2100) of Auto.
Het batterij verbuik hangt sterk van je ontvangst af. Je telefoon meet de sterkte van het telefoon/umts signaal. Aan de hand van die sterkte wordt de verzendsterkte van de telefoonsignalen in je telefoon bepaald. Indien je naast de zendmast staat hoeft je telefoon minder sterke signalen te versturen dan als je net aan bereik hebt. Hoe veel dit precies verschilt weet ik niet, nooit de behoefte gehad dat te meten
Zodra je op de grens zit dat je continu netwerk verliest zal dit extra veel energie kosten. Ten eerste omdat er krachtige signalen vanuit je telefoon nodig zijn en ten tweede omdat je telefoon opnieuw moet zoeken naar een netwerk.
Dit geldt overigens ook voor het traditionele netwerk. Heb dit zelf ook ervaren destijds met Telfort. Ik woon aan de rand van Delft en daar was/is nauwelijks bereik. Mijn toestel (destijds SonyEricsson T610) liep zeker twee keer zo snel leeg totdat ik overschakelde naar KPN.
adewidt bedankt vopor je uitgebreide antwoord, super! Moet mijn orange SPV M700 ook tijdens het gesprek netjes overschakelen dan? Ik verlies tijdens het gesprek vaak de verbinding of die valt af en toe weg. Moet hier orange van op de hoogte stellen? Waar kan ik het beste mijn toetsle op instellen?adewidt schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 09:05:
[...]
WCDMA is een netwerk standaard voor UMTS (3G). Indien jij je toestel instelt op WCDMA zoekt je toestel automatisch naar UMTS/3G/HSDPA netwerk.
[...]
GSM 900 en GSM 1800 zijn de Europese netwerkstandaarden. Tegenwoordig is bijna alles GSM1800. Zover ik altijd heb begrepen kan je met GSM1800 groepsgesprekken voeren en met GSM900 niet. Voor UMTS is UMTS 2100 gebruikelijk in Europa, de andere frequenties zijn mogelijk Amerikaans.
[...]
Je krijgt alleen 3G in beeld indien de UMTS mast daar sterk genoeg voor is. Indien jij je toestel instelt op WCDMA zal je toestel verbinden met UMTS netwerken. Het nadeel is dan alleen dat het UMTS netwerk niet landelijk is en je volgens mij niet meer overschakeld naar het traditionele netwerk. Indien je auto selecteert bij "Type Netwerk" zou je toestel netjes moeten schakelen tussen GSM900/GSM1800/UMTS. Mocht dat niet gebeuren zou dit zowel bij Orange kunnen liggen als de Software, maar ik heb nog geen problemen gehad ermee (T-Mobile).
Voor de GSM/UMTS band moet je kiezen voor GSM (900+1800) + UMTS (2100) of Auto.
Het batterij verbuik hangt sterk van je ontvangst af. Je telefoon meet de sterkte van het telefoon/umts signaal. Aan de hand van die sterkte wordt de verzendsterkte van de telefoonsignalen in je telefoon bepaald. Indien je naast de zendmast staat hoeft je telefoon minder sterke signalen te versturen dan als je net aan bereik hebt. Hoe veel dit precies verschilt weet ik niet, nooit de behoefte gehad dat te meten.
Zodra je op de grens zit dat je continu netwerk verliest zal dit extra veel energie kosten. Ten eerste omdat er krachtige signalen vanuit je telefoon nodig zijn en ten tweede omdat je telefoon opnieuw moet zoeken naar een netwerk.
Dit geldt overigens ook voor het traditionele netwerk. Heb dit zelf ook ervaren destijds met Telfort. Ik woon aan de rand van Delft en daar was/is nauwelijks bereik. Mijn toestel (destijds SonyEricsson T610) liep zeker twee keer zo snel leeg totdat ik overschakelde naar KPN.
Gisteren ook een P3600 gehaald met (FLAT FREE) UMTS abbo van KPN. Kost je 9,95 maar de snelheid is wel gelimiteerd. Ideaal voor het ophalen van je Mail en/of telnetten. Kan verder de TS misschien aangepast worden met:
- een telnet applicatie die je kunt gebruiken op de P3600 (freeware).
- die proxy informatie over internetten (en of dat ook voor KPN is)
- dat schermlock programma
- belprofielen programma
Vanavond eens wat nuttige tools installeren na de rom upgrade.
- die proxy informatie over internetten (en of dat ook voor KPN is)
- dat schermlock programma
- belprofielen programma
Je hebt PocketPutty (http://www.pocketputty.net/)xces schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 10:13:
Gisteren ook een P3600 gehaald met (FLAT FREE) UMTS abbo van KPN. Kost je 9,95 maar de snelheid is wel gelimiteerd. Ideaal voor het ophalen van je Mail en/of telnetten. Kan verder de TS misschien aangepast worden met:
Orange gebruikt een proxy om te zorgen dat je alleen webpagina's kan bekijken en niet kan downloaden. Telnet, email etc werken niet door die proxy. Ik ken UMTS flatfee van KPN niet, maar verwacht dat daar geen proxy opzit net zoals bij T-Mobile.- die proxy informatie over internetten (en of dat ook voor KPN is)
Er zijn verschillende schermlock programma's, er zit er standaard een in Windows Mobile, persoonlijk gebruik MortSaver.- dat schermlock programma
Voor belprofielen zijn ook veel programma's beschikbaar onder andere:- belprofielen programma
-PhoneAlarm
-Phone Profiles
-PocketZenphone
-PPCProfiles-Pro
Ik weet niet zeker of een netwerk ook probleemloos moet schakelen tussen UMTS masten en GSM masten. Indien je verbonden zit met GSM moet het omschakelen naar een andere GSM mast probleemloos gaan. Dit geldt ook voor UMTS, het schakelen tussen UMTS masten mag geen problemen geven. Ik weet alleen niet in hoeverre dit te maken heeft met telefoon software en het netwerk van Orange. Je kan er altijd contact over opnemen.Vjenne-ICT schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 09:47:
[...]
adewidt bedankt vopor je uitgebreide antwoord, super! Moet mijn orange SPV M700 ook tijdens het gesprek netjes overschakelen dan? Ik verlies tijdens het gesprek vaak de verbinding of die valt af en toe weg. Moet hier orange van op de hoogte stellen? Waar kan ik het beste mijn toetsle op instellen?
De beste instellingen moet je toch zelf uitzoeken.
Indien je alleen GSM gebruikt en geen UMTS raad ik aan het netwerk type op GSM te zetten en het type band op GSM900 en GSM1800.
Bij het gebruik van UMTS zou ik zelf alles op auto laten staan zolang er geen landelijke dekking is.
ik heb de officiele htc rom update geinstalleerd, maar heb de volgende problemen:
- Krijg gedownloade benelux map niet werkend bij die nieuwe tomtom
- kan geen vraagteken meer typen bij berichten
Heeft iemand zijn of haar orange e-mail al kunnen activeren op de mobiele telefoon? ik krijg nu alleen maar sms als ik een mailtje heb, neit wat er in staat
automatisch instellingen downloaden werkt ook niet
Heb je toevallig het grote toetsenbord aan staan? Daar staat de ? niet op, wel op het kleinere toetsenbord...Anoniem: 179128 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:22:
ik heb de officiele htc rom update geinstalleerd, maar heb de volgende problemen:
De TomTom op de HTC site is zonder mappen. Je kan alleen 1 city map proberen. Voor de benelux map moet je nog steeds een licentie bij TomTom kopen!Anoniem: 179128 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:22:
Klopt, het Nederlandse toetsenbord heeft een andere indeling.- kan geen vraagteken meer typen bij berichten
-Indien je het toetsenbord instelt op kleine toetsen is er een vraagteken.
-Indien je het toetsenbord instelt op grote toetsen is het vraagteken niet beschikbaar.
Het is mogelijk om msim.dll uit een WWE versie te halen en te plaatsen in de \Windows\ map. Met de juiste register instellingen is het Engelse toetsenbord terug te krijgen, welke mijn persoonlijke voorkeur heeft.
Ik heb zitte zoeken, en ik kwam terecht bij deze post van jou -->adewidt schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:52:
[...]
Het is mogelijk om msim.dll uit een WWE versie te halen en te plaatsen in de \Windows\ map. Met de juiste register instellingen is het Engelse toetsenbord terug te krijgen, welke mijn persoonlijke voorkeur heeft.
http://forum.xda-develope...php?p=1078194#post1078194
Heb je al een oplossing voor dit probleem?I extracted a HTC Wizard (WWE) rom to my PC.
I copied the following files to my device:
msim.96.dll
msim.dll
After placing the files you need to add the next registry key:
Code:
[HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{42429667-ae04-11d0-a4f8-00aa00a749b9}]
"ShiftLock"=dword:00000000
"KBMode"=dword:00000000
@="Keyboard"
[HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{42429667-ae04-11d0-a4f8-00aa00a749b9}\InprocServer32]
@="msim.dll"
[HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{42429667-ae04-11d0-a4f8-00aa00a749b9}\IsSIPInputMethod]
@="1"
[HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{42429667-ae04-11d0-a4f8-00aa00a749b9}\DefaultIcon]
@="msim.dll,0"
There is only a problem with setting it as default input methode.
It gave me a white screen after a soft-reset.
Next week I will try to post the files, if it is legal.
en waar kan ik de bestanden msim.96.dll en msim.dll van een WWE vinden?
Hebben er nog meer mensen last dat als ze de interne gps gebruiken dat tomtom dan zo af en toe hangt (op te lossen door telefoonapp te starten en weer te sluiten). Dit heb ik zowel met de dopod firmwares als met de officieele gehad. Als ik mijn BT gps module gebruik heb ik dit probleem niet.
Ik heb niet gekeken of het probleem zich nog steeds voordoet bij de nieuwste HTC-ROM. Ik denk dat het kwam door een certificaat probleem.A_to_the_S schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 13:11:
[...]
Ik heb zitte zoeken, en ik kwam terecht bij deze post van jou -->
http://forum.xda-develope...php?p=1078194#post1078194
[...]
Heb je al een oplossing voor dit probleem?
en waar kan ik de bestanden msim.96.dll en msim.dll van een WWE vinden?
Voor de bestanden moet je me even een mailtje sturen (zie profiel voor adres).
Ik stuur je ze dan vanavond op, aangezien ik nu aan het werk ben.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=300957SiErRa schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 13:14:
Hebben er nog meer mensen last dat als ze de interne gps gebruiken dat tomtom dan zo af en toe hangt (op te lossen door telefoonapp te starten en weer te sluiten). Dit heb ik zowel met de dopod firmwares als met de officieele gehad. Als ik mijn BT gps module gebruik heb ik dit probleem niet.
alstu
Ik heb het probleem zelf nog niet ervaren maar gebruik voornamelijk iGo in plaats van TomTom. Het is wel een bekend probleem.SiErRa schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 13:14:
Dit probleem zou in TomTom 6.03 zijn opgelost.
In die versie zit ook de mogelijkheid om te kiezen voor Interne GPS adapter.
Thanks FlorisB
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Dit topic is gesloten.