HTC P3600 deel 2 (Trinity, Orange SPV M700)

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 8.520 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:12
bluemind schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 20:26:
als iemand weet hoe de orange software verwijderd kan worden graag.
  1. Je doet een harde reset, je telefoon gaat rebooten.

Hard reset: Press and hold the Left SOFT KEY and Right SOFT KEY, and at the same time, use the stylus to press the RESET button at the bottom of your device. You will be presented with a menu saying 'press SEND to restore factory default, press END to exit', if you press SEND Your device will be set back to factory default settings.than Press "OK" to boot
  2. Tijdens het opnieuw opstarten na de hard reset gaat je telefoon op een gegeven moment alle Orange meuk installeren. Als je op dat moment een Soft reset doet, dan zal de telefoon nogmaals rebooten alleen daarna dus niet meer die Orange meuk installeren.

€50 tegoed bij Tibber energiecontract? Stuur me een DM⚡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:48
FlowDesign schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 21:45:
[...]
  1. Je doet een harde reset, je telefoon gaat rebooten.

Hard reset: Press and hold the Left SOFT KEY and Right SOFT KEY, and at the same time, use the stylus to press the RESET button at the bottom of your device. You will be presented with a menu saying 'press SEND to restore factory default, press END to exit', if you press SEND Your device will be set back to factory default settings.than Press "OK" to boot
  2. Tijdens het opnieuw opstarten na de hard reset gaat je telefoon op een gegeven moment alle Orange meuk installeren. Als je op dat moment een Soft reset doet, dan zal de telefoon nogmaals rebooten alleen daarna dus niet meer die Orange meuk installeren.
Bedankt voor de duidelijke uitleg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Vjenne-ICT schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 22:44:
[...]

Bedankt voor de duidelijke uitleg _/-\o_
Dat is vaak het probleem met die tweakers op GoT.
Ze weten het wel, ze kunnen het alleen niet uitleggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
FlowDesign schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 22:47:
[...]

Dat is vaak het probleem met die tweakers op GoT.
Ze weten het wel, ze kunnen het alleen niet uitleggen ;)
Dta geef ik je helemaal gelijk in. Het is ook een kuns om het zo uit te leggen dat het duidelijke stappen zijn die je moet ondernemen. Petje af voor je inzit, dat je na twee pogingen toch nog de moeite neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Weet iemand trouwens of er een programma'tje/tooltje bestaat om je GPRS verbinding af te sluiten? Die draait nu vrolijk verder als ik de internet verbinding afsluit, en dat kost natuurlijk onnodige batterijsterkte.

Ik hoop dat iemand een goede tip heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Vjenne-ICT schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 08:11:
Weet iemand trouwens of er een programma'tje/tooltje bestaat om je GPRS verbinding af te sluiten? Die draait nu vrolijk verder als ik de internet verbinding afsluit, en dat kost natuurlijk onnodige batterijsterkte.

Ik hoop dat iemand een goede tip heeft.
Er zijn twee mogelijkheden:

Of je houdt de rode "ophang"knop ingedrukt voor een aantal seconden, dan verbreekt hij je GPRS verbinding, of je voert de volgende registryveranderingen door:
To add Disconnect button and a timer display showing how long GRPS is in use for the session:

HKLM\ControlPanel\Phone\Flags2 = 16 (DWORD decimal)

To have only Disconnect button:

HKLM\ControlPanel\Phone\Flags2 = 8 (DWORD decimal)
Dus een Dword aan maken, of als hij er al staat aanpassen naar 16 voor een disconnect button en de verlopen tijd, 8 voor alleen de button.

Als je dan op je taakbalk op je GPRS verbindingsicoon drukt, kun je de verbinding verbreken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192669

Luistert uberhaupt iemand hier radio met de SPV M700?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206197

Kun je met de M700 uberhaupt radio luisteren dan ?? Standaard toch niet of wel??? Als hij dat zou kunnen zou ik dat idd niet doen nee. Dan luister ik liever naar een MP3'tje naar eigen keus......
Iemand nog ideeen waar screenprotectors te koop zijn anders dan op pdashop. Want 15 euro voor een stukje plastic???
En al iemadn ervaringen met geheugenkaartjes van 2 GB?? Gaat dat goed of niet ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206197 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 10:47:
Kun je met de M700 uberhaupt radio luisteren dan ?? Standaard toch niet of wel??? Als hij dat zou kunnen zou ik dat idd niet doen nee. Dan luister ik liever naar een MP3'tje naar eigen keus......
Iemand nog ideeen waar screenprotectors te koop zijn anders dan op pdashop. Want 15 euro voor een stukje plastic???
En al iemadn ervaringen met geheugenkaartjes van 2 GB?? Gaat dat goed of niet ??
Je kan niet standaard naar radio luisteren op de M700. Maar bijv. dmv een stream via internet verbonden.

Deze link heb ik uit het andere topic over de P3300. Voor 3 euro 6 stuks las ik. Kijk maar even.

Edit: Laat maar gesloten...

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 192669 op 02-03-2007 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 11:20
2 GB sandisk + tom tom + meuk muziek gaat goed!
En ik heb een screenprotector gekocht bij http://www.gpsplaza.nl/index2.htm , als ik hem binnen heb zal ik mijn bevindingen posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En 4 GB dan ?? Ondersetunt de M700 SDHC ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 09:45
Anoniem: 206197 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 12:26:
En 4 GB dan ?? Ondersetunt de M700 SDHC ???
Kom op mensen, SDHC, radio, screenprotectors, is allemaal al besproken.
Lees deel 1 en deel 2 ff door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als het allemaal al besproken is en jij de antwoorden kent waarom deel je het dan niet even met iedereen? Daar is een forum toch voor om elkaar te helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En misschien is er ondertusen al iets nieuws bekend of heeft iemand toevallig al een 4GB SDHC kaartje gekocht en weet nu zeker of deze werken..... Ik bedoel maar elke dagen komen we nieuwe dingen te weten en samen zullen we deze delen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74547

Ik heb de Ultra Clear Screen Protector gehaald voor 8 euro (dus zonder verzendkosten) bij GPSplaza.nl en daar ben ik dik tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:49

TheVMaster

Moderator WOS
Heeft iemand overigens al TV gekeken via die TV kanalen van Orange? Volgens de Orangeshop zou je de links op Orange World kunnen vinden, maar ehh....de enige links die ik gevonden heb zijn die in het Orange World topic :) Op Orange World kan ik niets vinden... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62126

hmm ik heb het toestel net gehaald maar ik heb geen idee hoe ik de batterij en sim moet plaatsen....

de beknopte handleiding zegt er ook niet veel over...

misschien een beetje dom maar wie kan het me uitleggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Anoniem: 206197 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 13:23:
En misschien is er ondertusen al iets nieuws bekend of heeft iemand toevallig al een 4GB SDHC kaartje gekocht en weet nu zeker of deze werken..... Ik bedoel maar elke dagen komen we nieuwe dingen te weten en samen zullen we deze delen...
Ik denk dat 4GB SDHC niet gaat werken i.v.m. FAT 32, wat denken jullie? Ik heb net een nieuw kaartje besteld van 2GB, durfde het niet ana de gok te nemen om een 4GB SDHC te kopen. Ik lees ook vele problemen met andere kaartjes trouwens, dus ik ben op veilige tour gegaan en heb een 2 GB sandisk besteld.

Maar ja alle nieuws met betrekking tot de 4GB SDHC kaartjes is welkom, ben benieuwd of het werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Anoniem: 62126 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 14:53:
hmm ik heb het toestel net gehaald maar ik heb geen idee hoe ik de batterij en sim moet plaatsen....

de beknopte handleiding zegt er ook niet veel over...

misschien een beetje dom maar wie kan het me uitleggen
't is inderdaad beetje stom dat dat niet in de handleiding staat. Maar eh...de achterkant kun je voorzichtig naar boven drukken (een halve cm ongeveer) en dan pak je de achterkant er zo af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vjenne-ICT schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 14:56:
[...]

Ik denk dat 4GB SDHC niet gaat werken i.v.m. FAT 32, wat denken jullie? Ik heb net een nieuw kaartje besteld van 2GB, durfde het niet ana de gok te nemen om een 4GB SDHC te kopen. Ik lees ook vele problemen met andere kaartjes trouwens, dus ik ben op veilige tour gegaan en heb een 2 GB sandisk besteld.

Maar ja alle nieuws met betrekking tot de 4GB SDHC kaartjes is welkom, ben benieuwd of het werkt?
Hebben jullie hier iets aan?

Support: HTC P3600 What is the maximum SD card size compatible with my device?
For Win CE 2003 =>General for SDIO is 1GB.
For WM 5.0 => SD Card is 4GB and Mini-SD is 12GB

Bron: HTC website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

IK las net dat er iemand WM6 op een tytan gezeht heeft of eigenlijk meerdere mensen al. Heeft dit iemand al op een M700 uitgeprobeerd??

JA WM5 onderstenut wel kaarten tot 12 gieg maar dat wil nog niet zeggen dat het slotje in de M700 dat ook doet. Dat is dus nog steeds de vraag, Ik denk dat ik toch maar voor 2 kaartjes van 2 gieg ga. Een voor multimedia en die ander voor programma's enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206197 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 15:49:
IK las net dat er iemand WM6 op een tytan gezeht heeft of eigenlijk meerdere mensen al. Heeft dit iemand al op een M700 uitgeprobeerd??

JA WM5 onderstenut wel kaarten tot 12 gieg maar dat wil nog niet zeggen dat het slotje in de M700 dat ook doet. Dat is dus nog steeds de vraag, Ik denk dat ik toch maar voor 2 kaartjes van 2 gieg ga. Een voor multimedia en die ander voor programma's enzo...
Als je goed leest ging het om de HTC P3600 waar ik het voor opgezocht had. Dus niet perse om WM5.0. Als ik het goed lees moet hij dus gewoon 4Gig aankunnen. Maar kunnen er 2 kaartjes in de M700 of ga je ze omwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee ik was van plan om ze om te wisselen ik weet niet of dat zo handig is, maar voordat ik niet of het werkt met een 4 gieg kaartje ga ik hem niet bestellen. Maar ik had het ook over mini/SDHC kaartjes van 4 gieg of die werken. I kweet trouwens niet of er gewone mini/SD kaartjes zijn van 4 gieg ik heb ze nog nie gezien volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206197 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 15:59:
Nee ik was van plan om ze om te wisselen ik weet niet of dat zo handig is, maar voordat ik niet of het werkt met een 4 gieg kaartje ga ik hem niet bestellen. Maar ik had het ook over mini/SDHC kaartjes van 4 gieg of die werken. I kweet trouwens niet of er gewone mini/SD kaartjes zijn van 4 gieg ik heb ze nog nie gezien volgens mij.
Archangel, ik heb net naar de PDAshop gebeld en die hebben zojuist vermeld dat de 4GB mini SDHC kaarten niet zullen functioneren in de HTC P3600. Het is meer bedoelt voor digitale fotocamera's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OK dat is dan duidelijk...... Goed werk van je is dat voor eens en altijd voor iedereen duidelijk dat het (op dit moment) nog niet mogelijk is. Wordt dan dus wel 2 GB kaartje. Nu is alleen nog de vraag merk je verschil tussen een gewone en een ultra kaart in je M700 ??? Zo een kaart is toch eigenlijk alleen bedoelt voor opslag en hoeft niet echt snel te zijn toch ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Anoniem: 192669 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 16:05:
[...]
Archangel, ik heb net naar de PDAshop gebeld en die hebben zojuist vermeld dat de 4GB mini SDHC kaarten niet zullen functioneren in de HTC P3600. Het is meer bedoelt voor digitale fotocamera's.
De sdhc kaarten functioneren wel, maar op dit moment nog niet probleemloos. Dit is waarschijnlijk echter een kwestie van een rom-update die dit probleem verhelpt.

De p3600 heeft namelijk wel ondersteuning voor SDHC kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-06 21:05
Zo wat gaat dat snel hier! Even een paar dagen wat drukker, meteen 5 pagina's meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja ik denk ook omdat er steeds meer mensen zijn die zo een toestel in hun bezit mogen
En met zo een leuk speelgoedje wil je toch het een en ander weten om het goed te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fraggar schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 16:47:
[...]

De sdhc kaarten functioneren wel, maar op dit moment nog niet probleemloos. Dit is waarschijnlijk echter een kwestie van een rom-update die dit probleem verhelpt.

De p3600 heeft namelijk wel ondersteuning voor SDHC kaarten.
Vaag dat ze bij de PDAshop zeggen dat het niet functioneert i.c.m. de HTC P3600. Laten we dan nog maar even wachten op die rom-update, maar misschien in de tussentijd toch verstandig om een 2GB aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206197 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 16:43:
OK dat is dan duidelijk...... Goed werk van je is dat voor eens en altijd voor iedereen duidelijk dat het (op dit moment) nog niet mogelijk is. Wordt dan dus wel 2 GB kaartje. Nu is alleen nog de vraag merk je verschil tussen een gewone en een ultra kaart in je M700 ??? Zo een kaart is toch eigenlijk alleen bedoelt voor opslag en hoeft niet echt snel te zijn toch ??
Dacht dat het verschil tussen een "gewone" en een ultra te maken heeft met de lees en schrijf snelheid en dat je het in je telefoon minimaal merkt. Je merkt het meer zodra je het kaartje in een kaartlezer stopt en daarna vanaf bijv. de PC er data op zet of afhaalt.

Correct me if I am wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-05-2014
Ik heb ook een spv m700 aangeschaft, ik heb tt 6.010 en tt 6.020 geinstalleer, bij allebei kon ik het gps niet aan de praat krijgen?

Welke versie werkt er op?
wat zijn jullie ervaringen betreft tt en versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103633

bluemind schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 18:47:
Ik heb ook een spv m700 aangeschaft, ik heb tt 6.010 en tt 6.020 geinstalleer, bij allebei kon ik het gps niet aan de praat krijgen?

Deze ervaringen heb ik ook met deze versies, en alleen degene die erop staat werkt correct met gps. Zodra je deze vervangt door een andere wordt het vragen om problemen mbt de gps. ik nu lekker dus ook de oude erop laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
bluemind schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 18:47:

Ik heb alleen versie 6.030 gebruikt en die werkt perfect. Ik heb wel ergens gelezen dat versie 6.030 de interne GPS beter ondersteund.

Ik ehb nu twee dagen de GPS getest en moet zeggen dat ik erg tevreden ben met het toestel, overigs ook met het de rest van het toestel! Ik vind het nog steeds de ultieme telefoon, heb erg geen spijt van dat ik hem heb gekocht.

Hbe gisteren en Carcomm active houder en een 2 GB sandisk SD mini Ultra aangeschaft. Deze ga ik morgen testen, echter heb ik al erg positieve ervaring met de Carcomm houder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Ik heb vandaag SPB Pocket Shell geïnstalleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Ik idd ook net op mn WM6 Wizard. Werkt echt heerlijk en ziet er gelikt uit. Erg tevreden over en ik kan het iedereen aanraden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148697

TheVMaster schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 14:49:
Heeft iemand overigens al TV gekeken via die TV kanalen van Orange? Volgens de Orangeshop zou je de links op Orange World kunnen vinden, maar ehh....de enige links die ik gevonden heb zijn die in het Orange World topic :) Op Orange World kan ik niets vinden... :(
Ik ben er al een paar dagen mee bezig om het werkend te krijgen.
Nu heb ik net vandaag van orange te horen gekregen dat de spv m700 het tv kijken nog niet ondersteund. Orange moet daarvoor wijzigingen in het netwerk aanbrengen zodat het toestel er wel mee kan werken.
Hoelang dat gaat duren heb ik geen idee over, 1 ding weet ik wel dat de gratis periode dan voorbij is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-02-2023
Frunnik schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 18:38:
Heb de simlock vrije trinity europa (nl versie) met succes geupdateted. (zie SP)
Tom tom werkt super & snel!

"RUU_Trinity_DOPODASIA_WWE_1.23.707.6_6275_1.35.00.11_108_Ship.exe"
HTC_Trinity_SIM_CID_Unlock_v1.zip
Ik heb ook zojuist deze update gedaan en het werkt prima. Nu ben ik Tomtom aan het installeren... eens kijken of het werkt :9 :9
TheVMaster schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 23:27:
[...]

Yes..TomTom 6.030 maar er zitten geen werkende kaarten bij :+ Je kunt een CityMap gratis downloaden...
Ik heb geen Tomtom op de Dopod Rom gezien.....

[ Voor 22% gewijzigd door N.K. op 02-03-2007 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Anoniem: 148697 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 22:28:
[...]

Ik ben er al een paar dagen mee bezig om het werkend te krijgen.
Nu heb ik net vandaag van orange te horen gekregen dat de spv m700 het tv kijken nog niet ondersteund. Orange moet daarvoor wijzigingen in het netwerk aanbrengen zodat het toestel er wel mee kan werken.
Hoelang dat gaat duren heb ik geen idee over, 1 ding weet ik wel dat de gratis periode dan voorbij is...
Wat een gelul. Ik heb het werkend gehad...werkt goed. Alleen worden de links niet weergegeven op Orange World (via de SPV M700)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar dus er is nog niemand die WM 6 erop heeft gedaan op zn M700 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet niet of dit al behandeld is maar alsnog de vraag: " Hoeveel van jullie gebruikt nu eigenlijk een anti-virus programma op zijn of haar MDA/PDA en is dit nu ook echt nodig?".

Het word vaak bij PDAshops en dergelijke aangeboden maar wie maakt hier nu echt gebruik van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

IK had er eentje geinstalleerd ome te proberen, maar het maakte mijn M700 veel langzamer vond ik en ik zie er eigenlijk op dit moment ook het nut er nog niet van in dus ik heb hem er maar wer vanaf gegooid. Misschien lag het ook wel aan het programma wat ik gebruikte dat hij zo langzaam werd en is het met andere niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Anoniem: 192669 schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 11:51:
Ik weet niet of dit al behandeld is maar alsnog de vraag: " Hoeveel van jullie gebruikt nu eigenlijk een anti-virus programma op zijn of haar MDA/PDA en is dit nu ook echt nodig?".

Het word vaak bij PDAshops en dergelijke aangeboden maar wie maakt hier nu echt gebruik van.
Dat is op dit moment echt nog onzin. Alle grote PDA sites schenken er niet eens aandacht aan omdat bijna niemand ooit iets van een virus erop heeft gehad. Er is nu dan ook nog amper markt voor en virusen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wie heeft zn M700 overclocked met XPUScaler???? Loopt ie goed en merk je verschil???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206197 schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 12:15:
Wie heeft zn M700 overclocked met XPUScaler???? Loopt ie goed en merk je verschil???
BatteryStatus schijnt ook een goed programma te zijn. Bij de HTC P3300 word dat programma veel gebruikt dacht ik. Ik weet dat je bij de P3300 tot 260Mhz kon gaan, maar voor de P3600 ben ik daar niet zeker van tot hoe hoog je boven de 400Mhz kan gaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 192669 op 03-03-2007 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja ik las ergens tot 500Mhz, dus dat zou wel fijn zijn tenminste als je M700 dan nog stabiel draait. Dus daarom wilde ik graag weten of mensen dit hier al hebben en hoe dat het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
DaannO schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 22:02:
[...]

Ik idd ook net op mn WM6 Wizard. Werkt echt heerlijk en ziet er gelikt uit. Erg tevreden over en ik kan het iedereen aanraden. :)
SPB Pocket Plus heeft een feature waardoor een programma écht afgesloten wordt als je kruisje klikt, dat doet Mobile Shell niet volgens mij, of wel?
Is ook niet in te stellen heb ik het idee.

Of heb jij Pocket Plus ook nog geïnstalleerd?

edit:
Overzichtje
Afbeeldingslocatie: http://www.spbclub.com/images/mshell/shellplusfeatures.gif

[ Voor 8% gewijzigd door FlowDesign op 03-03-2007 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Anoniem: 206197 schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 12:15:
Ik ben ook benieuwd als er een dergelijke tool bestaat die het verclocken mogelijk maakt. Ik betwijfel of het ook nodig is, ik vidn de snelheid wel goed. Wat ik wel graag zou willen hebben is zoals in BatteryStatusExt.1.04, dat je de processor snelheid en de temparatuur af kunt leze. Ik was altijd erg tevreden met BatteryStatusExt.1.04 op mijn Orange SPV M700. Als iemand en dereglijke tool kent , laat het me dan weten.

Nog ee klein vraagje, weet iemand ook een goede tool om het register van WM 5 mee te bewerken?

[ Voor 7% gewijzigd door Vjenne-ICT op 03-03-2007 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Niet online
Vjenne-ICT schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 14:09:

Nog een klein vraagje, weet iemand ook een goede tool om het register van WM 5 mee te bewerken?
Resco File Explorer is een prima tool hiervoor. Je kunt ook meteen ftp's benaderen.

Ik lees verder in de startpost dat htc de lakproblemen niet wil oplossen als zijnde garantie. Volgensmij is dit niet correct. Op xda-dev las ik een officieele reactie van htc waarin ze zeggen bezig te zijn met een oplossing voor dit probleem.

Ze gaven ook aan dat je op dit moment je telefoon wel kunt aanbieden ter reparatie waarna je een nieuwe cover krijgt met hetzelfde probleem of even kunt wachten op een definitieve oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Fraggar schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 15:24:
[...]

Resco File Explorer is een prima tool hiervoor. Je kunt ook meteen ftp's benaderen.

Ik lees verder in de startpost dat htc de lakproblemen niet wil oplossen als zijnde garantie. Volgensmij is dit niet correct. Op xda-dev las ik een officieele reactie van htc waarin ze zeggen bezig te zijn met een oplossing voor dit probleem.

Ze gaven ook aan dat je op dit moment je telefoon wel kunt aanbieden ter reparatie waarna je een nieuwe cover krijgt met hetzelfde probleem of even kunt wachten op een definitieve oplossing.
Bedankt voor je bruikbare tip! Mijn toestel onthoud alleen gen registeraanpassingen. Iemand eeen idee wara dat door komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Niet online
Vjenne-ICT schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 15:39:
Bedankt voor je bruikbare tip! Mijn toestel onthoud alleen gen registeraanpassingen. Iemand eeen idee wara dat door komt?
Misschien doe je te snel een softreset na een aanpassing?
De tweede vraag is wat je precies veranderd wat hij niet onthoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Fraggar schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 15:50:
[...]

Misschien doe je te snel een softreset na een aanpassing?
De tweede vraag is wat je precies veranderd wat hij niet onthoud?
Die vraag beantwoord ik ook met ''YES''. Onthoud de wijziging niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-05 22:11
Er zijn sinds vandaag allemaal weer nieuwe HTC modellen :)
(bron)

Afbeeldingslocatie: http://i.gsmarena.com/w/newsimg/0703-htc_erato/gsmarena_htc_p6500.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.gsmarena.com/w/newsimg/0703-htc_erato/gsmarena_htc_s420.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.gsmarena.com/w/newsimg/0703-htc_erato/gsmarena_htc_s730.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Niet online
Vjenne-ICT schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 15:59:
[...]

Die vraag beantwoord ik ook met ''YES''. Onthoud de wijziging niet.
Ik bedoel dus, wat voor aanpassingen maak je in het register?
Welke keys verander je die dan vanzelf weer teruggezet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bestaat er zoiets als een temperatuurmeter voor je processor??? Lijkt me wel handig als je XPUScale gebruikt om te weten hoe warm je processor wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Aangezien de P3600 een 400Mhz Samsung processor heeft, zijn de applicaties die runnen op een MDA Vario(TI OMAP850(200Mhz) processor uitwisselbaar? Of ligt het niet aan de processor maar aan het OS die erop zit?(dan zijn alle programma's van Windows Mobile 5 dus uitwisselbaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Niet online
Anoniem: 206197 schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 17:38:
Bestaat er zoiets als een temperatuurmeter voor je processor??? Lijkt me wel handig als je XPUScale gebruikt om te weten hoe warm je processor wordt.
Geen idee of er een temperatuur sensor voor de processor zit ingebouwd. Nog nooit een applicatie daarvoor gezien in ieder geval. Maar waarom zou je dit device willen overclocken? Het voordeel zou snelheid zijn terwijl dit apparaat al snel genoeg is. De nadelen zijn extra warmte ontwikkeling en daardoor een kortere levensduur. Ook je accu zal sneller leeg zijn. Lijkt me niet zo'n geweldig plan dus.
Djerique schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 17:42:
Aangezien de P3600 een 400Mhz Samsung processor heeft, zijn de applicaties die runnen op een MDA Vario(TI OMAP850(200Mhz) processor uitwisselbaar? Of ligt het niet aan de processor maar aan het OS die erop zit?(dan zijn alle programma's van Windows Mobile 5 dus uitwisselbaar).
Het heeft te maken met het besturingssysteem. Alle WM5 applicaties zijn dus uitwisselbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 11:20
N.K. schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 22:33:
[...]

Ik heb ook zojuist deze update gedaan en het werkt prima. Nu ben ik Tomtom aan het installeren... eens kijken of het werkt :9 :9

[...]

Ik heb geen Tomtom op de Dopod Rom gezien.....
Dat is de HOME Made rom van (xda) maar schijnen veel problemen mee te zijn.

Verder heb ik een screenprotector bij gpsplaza.nl gekocht €8,- werkt perfect!!
Alleen nog een mini usb -> 3.5mm bestellen en dan heb ik alles wat ik wil!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Anoniem: 206197 schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 17:38:
Ik ben hier ook heel benieuwd naar, bestaat zo iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Weet iemand ook hoe je de phonepad van de orange spv m700 kan veranderen? Ik zou die graag een andere kleur willen hebben. Ik ben dat lelijke grijs wel zat! Is trouwens de kleur niet aan te passen met een register aanpassing? Iemand een idee?

[ Voor 17% gewijzigd door Vjenne-ICT op 04-03-2007 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunra
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-10-2024
TheVMaster schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 13:44:
[...]

Ehh....UMTS Simkaart is gewoon gratis. Die zou je overigens bij het toestel moeten krijgen. De kosten voor UMTS zijn gelijk aan GPRS (in mijn geval 25 MB bundel bij Orange World en daarna 3 euri per MB).

De proxy-hack/truuk is simpel :

Via de Programma's->Bureau-Accessoires het programma Gedeeld Internet opstarten. Selecteer bij PC-verbinding USB en bij Netwerkverbinding Orange World.

Haal bij 'Allow USB Connections' ActiveSync/MobileSyncCenter instellingen nu het vinkje weg. (zie screenshots)
[afbeelding]

[afbeelding]

Vervolgens geef je in je internetbrowser de volgende proxy op : 10.250.255.188 met poort 5080.
Klik nu op je M700 nu op Verbinden in het scherm Gedeeld Internet en je kunt internetten.
Hoe werkt het als je via Orange World 'gewoon' wil internetten op de telefoon zelf en dus niet vastzit aan de 25 mb limiet?

edit: Na wat extra zoekwerk lijkt het erop dat radiostreams er gewoon nog niet inzitten...

[ Voor 3% gewijzigd door Sunra op 04-03-2007 03:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ik me afvroeg. Welke programma's kun je het beste op het toestel zelf installeren in het Ram dus en welke kunnen gewoon op de opslagkaart of maakt dat verder weinig uit qua snelheid??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind de bijgeleverde case nogal krap zitten en erg onhandig. Heeft iemand al een andere case gekocht en hoe bevakt die ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Anoniem: 206197 schreef op zondag 04 maart 2007 @ 08:59:
Ik vind de bijgeleverde case nogal krap zitten en erg onhandig. Heeft iemand al een andere case gekocht en hoe bevakt die ??
Ik gebruik de oude van mijn Orange SPV M600. Ik vind de originele van de Oraneg SPV M700 veel te groot en lomp, is de zelfde als die bij de Orange SPV M3000 word geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

IK ga toch 2 kaartjes gebruiken. Eentje met allemaal navigatiesoftware erop zoals tomtom igo en navigon (altijd leuk om wat te kiezen). Deze set ik gewoon op de standaard 512 kaart en ik heb er npg een liggen van mijn oude SPV C550 en op de nieuwe kaart zet ik de rest allemaal. De kaarten van de navisoftware nemen toch wel wat ruimte in beslag.

Nu alleen nog bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Fraggar schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 17:37:
[...]

Ik bedoel dus, wat voor aanpassingen maak je in het register?
Welke keys verander je die dan vanzelf weer teruggezet worden?
Ik heb de tweaks toegepast die je hieronder kunt vinden, ze zijn echt de moeite waard en je merkt het echt. Ik post het wel, maar ik betwijfel of het mag?????

O ja, ik heb het kunnen oplossen. Je moet het teostel gewoon even uitschakelen doormiddel van de aa/uit knop ana de rechte kant van het toestel, dus gen soft reset!

This tweak might help improving visual performance of your pocket pc:

1. Open your registry editor o?n your Pocket PC
2. Navigate to
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\GDI\GLYPHCACHE\
3. Change the value of 'limit' from 8192 to 32768
4. Close registry editor and soft reset.

WM5: Increase Performance and Speed

Boost Windows Mobile 5 performance up to 20 percent
[HKLM\System\StorageManager\FATFS] CacheSize = 4096 EnableCache = 1 [HKLM\System\StorageManager\Filters\fsreplxfilt] ReplStoreCacheSize = 4096 * Soft reset for changes to take effect. Default values for all keys are 0

Make PocketIE a full IE 6.0 (Deze heb ik nog niet goed werkend gekregen, loopt niet helemaal lekker)

This will let your pocket internet explorer look like a normal desktop Internet Explorer 6.0
This can help you access sites that require a certain internet explorer version.
1) Open a registry editor
2) Go to
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\User Agent\
3) Change the default value to "Mozilla/4.0".
4) Change the "Version" value to "MSIE 6.0".
5) Change the "Platform" value to "Windows NT 5.0".
6) Soft-reset.

GPRS Notofication Options

To add a 'Disconnect' button to the GPRS notification area at the top of your screen:

1) Go to HKLM\ControlPanel\Phone.
2) Set the value of Flags2 to 8.
3) Soft reset of on your device.

To add a 'Disconnect' button and a connection timer to the GPRS notification area:

2) Set the value of Flags2 to 16.

To remove the 'Disconnect' button and the connection timer from the GPRS notification area:

2) Set the value of Flags2 to 0.

PS: Weet iemand hoe je de kleur van de phonepad/toetsenbord voor de telefoon kan veranderen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Sunra schreef op zondag 04 maart 2007 @ 02:49:
[...]

Hoe werkt het als je via Orange World 'gewoon' wil internetten op de telefoon zelf en dus niet vastzit aan de 25 mb limiet?

edit: Na wat extra zoekwerk lijkt het erop dat radiostreams er gewoon nog niet inzitten...
Dat is niet zo heel moeilijk, check onderstaande link eens:

http://www.windowsmobiles.nl/index.php?topic=476.0

Succes!

Weet iemand trouwens hoe je het profiel moet instellen als je gebruik wil makne van de data bundel van ORANGE, dus niet via de hack maar gewoon via de bundel. Ik wil namelijk graag op MSN, en dat kan nu niet. Kan iemand me dat uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Anoniem: 206197 schreef op zondag 04 maart 2007 @ 08:06:
Wat ik me afvroeg. Welke programma's kun je het beste op het toestel zelf installeren in het Ram dus en welke kunnen gewoon op de opslagkaart of maakt dat verder weinig uit qua snelheid??
Het beste kun je het interne geheugen zo min mogelijk gebruiken, dus install alles op je geheugenkaart (Mini SD kaart). Ik heb het ook zo gedaan en dat werkt perfect, merk overigs niks qua snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Laatst online: 24-05 12:15
Net weer terug van wintersport en wat een drukte ineens :P hier.
Vjenne-ICT schreef op zondag 04 maart 2007 @ 01:09:
Weet iemand ook hoe je de phonepad van de orange spv m700 kan veranderen? Ik zou die graag een andere kleur willen hebben. Ik ben dat lelijke grijs wel zat! Is trouwens de kleur niet aan te passen met een register aanpassing? Iemand een idee?
Kijk hier eens: http://forum.xda-develope...php?p=997858&postcount=28 zou als goed is een groene, grijs, blauwe en rode phone skin moeten staan.

Je kan ook meerdere internet profielen maken.
Om te switchen tussen profielen ga je naar:
Start -> Settings -> Tabblad Connections -> Connections -> tabblad: Advanced -> Select Networks.
Je kan zowel een profiel maken voor Orange World als Orange Internet.
In het scherm "Select Networks" kan je secelteren via welke verbinding je internet op wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Vjenne-ICT schreef op zondag 04 maart 2007 @ 11:38:
[...]
Het beste kun je het interne geheugen zo min mogelijk gebruiken, dus install alles op je geheugenkaart (Mini SD kaart). Ik heb het ook zo gedaan en dat werkt perfect, merk overigs niks qua snelheid.
Beter is alle programma's die altijd actief zijn en gestart worden bij het opstarten van je telefoon in het "interne"-geheugen te zetten. Dit verbeterd de stabiliteit!

Spellen, losse programma's (rekenmachines, gps software, muziekspelers etc) kunnen met gemak op de geheugenkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
adewidt schreef op zondag 04 maart 2007 @ 12:21:
Net weer terug van wintersport en wat een drukte ineens :P hier.

[...]

Kijk hier eens: http://forum.xda-develope...php?p=997858&postcount=28 zou als goed is een groene, grijs, blauwe en rode phone skin moeten staan.

Je kan ook meerdere internet profielen maken.
Om te switchen tussen profielen ga je naar:
Start -> Settings -> Tabblad Connections -> Connections -> tabblad: Advanced -> Select Networks.
Je kan zowel een profiel maken voor Orange World als Orange Internet.
In het scherm "Select Networks" kan je secelteren via welke verbinding je internet op wilt.
Bedankt voor je uitgebreide antwoord. Ik snap dat je meerdere profielen kunt aanmaken, maar welke instellingen moet in de profiel zetten? Dus als je zo aardig wil zijn en mij wil vertellen welke instellinegn ik hier moet invoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Vjenne-ICT schreef op zondag 04 maart 2007 @ 12:35:
[...]

Bedankt voor je uitgebreide antwoord. Ik snap dat je meerdere profielen kunt aanmaken, maar welke instellingen moet in de profiel zetten? Dus als je zo aardig wil zijn en mij wil vertellen welke instellinegn ik hier moet invoeren?
Voor Orange Internet hoef je alleen een nieuw profiel te maken met modem (GPRS, 3G) en als accesspoint: Internet, verder niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Vjenne-ICT schreef op zondag 04 maart 2007 @ 11:37:
[...]

Dat is niet zo heel moeilijk, check onderstaande link eens:

http://www.windowsmobiles.nl/index.php?topic=476.0

Succes!

Weet iemand trouwens hoe je het profiel moet instellen als je gebruik wil makne van de data bundel van ORANGE, dus niet via de hack maar gewoon via de bundel. Ik wil namelijk graag op MSN, en dat kan nu niet. Kan iemand me dat uitleggen?
Ehh..voor de mensen met een laptop is het nog makkelijker :) Zoek ff op berichten van mij ('k heb de oplossing al een aantal keren aangedragen ;)

De SPV M700 heeft namelijke en bureau-accessoire tool genaamd 'Gedeeld Internet'. Gewoon daar Orange World selecteren enneh..in je IE of Firefox even de juiste proxy opgeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
TheVMaster schreef op zondag 04 maart 2007 @ 16:43:
[...]

Ehh..voor de mensen met een laptop is het nog makkelijker :) Zoek ff op berichten van mij ('k heb de oplossing al een aantal keren aangedragen ;)

De SPV M700 heeft namelijke en bureau-accessoire tool genaamd 'Gedeeld Internet'. Gewoon daar Orange World selecteren enneh..in je IE of Firefox even de juiste proxy opgeven ;)
Als je een M700 koopt zullen het Orange World en Orange Internet profiel waarschijnlijk al vooringesteld zitten. Bij een losse HTC P3600 niet, je moet dan eerst zelf een Orange World profiel maken. Opzich is een profiel met accesspoint wap dan voldoende. De proxy stel je in op de laptop zelf (dat was vroeger in ieder geval zo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan iemand meer vertellen over de headset en speakers. Ik hoorde dat deze behoorlijk schel waren van de M700. Kan iemand dit bevestigen of juist beargumenteren dat dit niet het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Anoniem: 192669 schreef op zondag 04 maart 2007 @ 21:23:
Kan iemand meer vertellen over de headset en speakers. Ik hoorde dat deze behoorlijk schel waren van de M700. Kan iemand dit bevestigen of juist beargumenteren dat dit niet het geval is.
Op het hoogste geluid niveau zijn ze schel, op de een na hoogste stand vind ik het meevallen. Via mijn a2dp headset heb ik er weinig last van, maar het hangt ook af van de muziekspeler die je gebruikt. De meegeleverde headset gebruik ik nooit. Ik stoor me er in ieder geval niet aan. Overigens is het geluidskwaliteit iets in de ROM, wat ik van andere hoor is dat de eerste ROM-versie er minder last van had, maar ik ben er blijkbaar niet zo gevoelig voor :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103396

Ik heb mijn trinity rom geupdate naar een nieuwe rom (Dopod; English; DOPOD001; 1.23.707.6; 1.07.0000; 1.35.00.1) om m'n GPS aan de praat te krijgen. Nu zag ik ook dat je dan foto's kan maken met GPS info erbij oid. Hierbij krijgt hij echter geen verbinding met de GPS.

Ook met het progje GPSinfo krijg ik geen verbinding. Wel herkent GPSinfo de com9 (GPSchannel) poort maar krijgt geen info. Ik moet TomTom nog proberen.., maar vroeg me af of andere mensen die ook de update hebben gedaan de zelfde problemen tegekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

IK vroeg me toch af wat voor software iedereen hier zo gebruikt op zn PDA'tje. IKzelf heb SPB Pocket PLus en SPB Main Shell. Verder Resco Explorer, Wisbar Advanced en Wisbar Advanced Desktop, TomTom natuurlijk, Opera, Novi Remote voor als afstandsbediening, en nog wat kleiner programma's en spelletjes. Wat hebben jullie allemaal ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Anoniem: 206197 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 09:29:
IK vroeg me toch af wat voor software iedereen hier zo gebruikt op zn PDA'tje. IKzelf heb SPB Pocket PLus en SPB Main Shell. Verder Resco Explorer, Wisbar Advanced en Wisbar Advanced Desktop, TomTom natuurlijk, Opera, Novi Remote voor als afstandsbediening, en nog wat kleiner programma's en spelletjes. Wat hebben jullie allemaal ??
Ik gebruik ook de SPB PLus , SPB Main Shell en Verder Resco Explorer. de overige pakketten ken ik niet, kun je die toelichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Heeft iemand hier al ervaring met UMTS van Orange? Ik heb gisteren even gebeld met Ornage en die vetelde mij dat in het Oosten van het land de dekkeing wel goe dis en dat ikw el kan overschakelen van GPRS naar UMTS. Hij zei dat rond mijn postcode (7671) de dekking wel goed was. Zijn de mensen in het Oosten van het land met UMTS ervaring, dan voornamleijk zo rond ALMELO?

Hoe zit het als je een slechte dekking hebt met UMTS, schakled die dan auto over op GPRS? Staat het GSM net los van UMTS of zit dat er aan vast, dus als je problemen met UMTS hebt dat je dan ook problemen hebt met het GSM net? Hoe werkt dat? Ik krijg twee verschillende (orange shop & orange klantenservice) verhalen te horen.

[ Voor 7% gewijzigd door Vjenne-ICT op 05-03-2007 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beschrijving van Wisbar en Wisbar advacned desktop kun je hier vinden:
http://www.lakeridgesoftw...s.php?prod=WisBar+Advance

Opera natuurlijk viir te surfen op internet

Novi remote maakt van je M700 een afstandsbedieng voor al je toestellen thuis. Programma i makkelijk aan te leren zodat je hem voor al je toestellen thuis kunt gebruiken. Leuk voor je vriendin voor de gek t houden als die weer eens naardr favoriete soap zit te kijken en jij in een keer naar een andere zender zapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand al de P3600 i.c.m. T-Mobile geprobeerd? Ook last van die bereikbaarheidsproblemen zoals bij de P3300?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Fraggar schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 17:47:
Het heeft te maken met het besturingssysteem. Alle WM5 applicaties zijn dus uitwisselbaar.
Zijn dan WM5 apps ook uitwiselbaar met WM6 apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wanneer komt er dan WM6 voor de M700 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Djerique schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:35:
[...]
Zijn dan WM5 apps ook uitwiselbaar met WM6 apps?
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat als je op WM6 werkt en je gaat bijv. van WM5 naar WM6 applicaties overgooien dat het niet goed gaat. Weet niet of dat met alles zo is, maar zoiets had ik gelezen.

Edit: In ieder geval niet bij iemand die de TyTN met WM6 draaiend heeft.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 192669 op 05-03-2007 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor mensen die nog software zoeken voor op hun speeltje. Hier een overzicht van The Best Software Awards van het blad Smartphone & Pocket Pc. Hierin staan per categorie alle genomineerde programma's met de uiteindelijk winnaars. Wel handig als je nog een goed proggie zoekt.
http://www.pocketpcmag.com/awards/category_all_2006.asp

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 206197 op 05-03-2007 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Anoniem: 192669 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:43:
[...]

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat als je op WM6 werkt en je gaat bijv. van WM5 naar WM6 applicaties overgooien dat het niet goed gaat. Weet niet of dat met alles zo is, maar zoiets had ik gelezen.

Edit: In ieder geval niet bij iemand die de TyTN met WM6 draaiend heeft.
Een groot deel van de programma's zal gewoon werken na herinstallatie en eventuele uitschakeling van veiligheidsinstellingen.

Een backup van een WM5 device zal niet werken op WM6.

Overigens komt er hoogstwaarschijnlijk geen legale WM6 voor de P3600.
De kans op een "illegale" versie is erg groot. Deze is al beschikbaar voor de HTC Hermes (Tytn) en is te porteren naar de HTC Trinity. De vraag is of alle functionaliteit blijft behouden.

Edit:
Tot nu toe heb ik vrijwel alle Wm2003 programma's ook werkend gekregen op WM5, af en toe met kleine aanpassing aan de bestanden 8) .

[ Voor 7% gewijzigd door adewidt op 05-03-2007 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RricK
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 10:34
Anoniem: 192669 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:12:
Iemand al de P3600 i.c.m. T-Mobile geprobeerd? Ook last van die bereikbaarheidsproblemen zoals bij de P3300?
Ik ben in het bezit van een T-mobile abonnement heb eigenlijk helemaal geen last van slecht bereik of iets dergelijks. Kom van de MDA vario af daar overigens ook nooit problemen mee gehad. Echter heb ik nu wel een probleem met de MMS instellingen. Ik heb alles precies zo ingesteld als op de t-mobile site staat aangegeven. Maar het verzenden van een mms lukt niet. Ik kan wel mms ontvangen viel me wel op dat dit ook heel langzaam ging (8 kb 15 minuten binnenhalen). Ik denk dat er iets verkeerd ingestelt staat maar heb geen idee waarin ik het moet zoeken.

Iemand anders misschien ook een p3600 met een t-mobile kaartje waar het wel goed werkt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Niemand ervaring met UMTS van Orange? Zie onderstaand bericht.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heeft iemand hier al ervaring met UMTS van Orange? Ik heb gisteren even gebeld met Ornage en die vetelde mij dat in het Oosten van het land de dekkeing wel goe dis en dat ikw el kan overschakelen van GPRS naar UMTS. Hij zei dat rond mijn postcode (7671) de dekking wel goed was. Zijn de mensen in het Oosten van het land met UMTS ervaring, dan voornamleijk zo rond ALMELO?

Hoe zit het als je een slechte dekking hebt met UMTS, schakled die dan auto over op GPRS? Staat het GSM net los van UMTS of zit dat er aan vast, dus als je problemen met UMTS hebt dat je dan ook problemen hebt met het GSM net? Hoe werkt dat? Ik krijg twee verschillende (orange shop & orange klantenservice) verhalen te horen.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

[ Voor 137% gewijzigd door Vjenne-ICT op 05-03-2007 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Vjenne-ICT schreef op maandag 05 maart 2007 @ 21:12:
Niemand ervaring met UMTS van Orange? Zie onderstaand bericht.

UMTS en GSM zijn 2 verschillende systemen. Als je problemen hebt met umts kan je (misschien) nog gewoon bellen. Overigens kun je, in tegenstelling tot GPRS, gewoon internetten terwijl je aan het bellen bent :p

En ja..als je geen umts bereik hebt dan schakelt de telefoon gewoon over op gprs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
Heeft iemand ervaring met de front cam van spv m700 icm msn messenger...Met welke andere programma/applicatie kan je ermee(front cam) werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
TheVMaster schreef op maandag 05 maart 2007 @ 22:14:
[...]

UMTS en GSM zijn 2 verschillende systemen. Als je problemen hebt met umts kan je (misschien) nog gewoon bellen. Overigens kun je, in tegenstelling tot GPRS, gewoon internetten terwijl je aan het bellen bent :p

En ja..als je geen umts bereik hebt dan schakelt de telefoon gewoon over op gprs...
Bedankt voor je reactie. Ik krijg denk ik morgen een UMTS sim, en wil graag weten of ik bij een slechte dekking hier in het oosten geen probelmen krijg met het bellen (GSM) en of die wel overschakeld naar GPRS als de UMTS dekking niet toereikend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Als je UMTS goed ingesteld is en je hebt UMTS dekking/bereik, dan bel je ook over het UMTS netwerk.
GPRS gaat over het gewone GSM netwerk/signaal.

Dus het lijkt me wel dat als je geen UMTS bereik hebt, dat de telefoon overschakelt op GSM/GPRS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
FlowDesign schreef op maandag 05 maart 2007 @ 23:20:
Als je UMTS goed ingesteld is en je hebt UMTS dekking/bereik, dan bel je ook over het UMTS netwerk.
GPRS gaat over het gewone GSM netwerk/signaal.

Dus het lijkt me wel dat als je geen UMTS bereik hebt, dat de telefoon overschakelt op GSM/GPRS
Dat wil ik dus zeker weten, of je bij geen bereik/dekking overschakeld naar het GSM/GPRS netwerk. Kan iemand dat bevestigen die nu al UMTS heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Ik kan het niet bevestigen, maar ik weet het 99,9% zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
FlowDesign schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 09:36:
Ik kan het niet bevestigen, maar ik weet het 99,9% zeker :)
haha, lijkt me genoeg hoor 99,9% _/-\o_

heb jij zelf ook UMTS? Zo ja, werkt het goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Ik heb vanmorgen even met de Klantenservice gebeld over het gebruik van de TV zenders. Dit wordt voorlopig niet officieel ondersteund op de M700 :(
Het kan zelfs zijn dat het kijken van tv zenders gewoon van je dataverkeer afgaat. Ik begreep van de betreffende meneer dat het zelfs zo kan zijn dat je helemaal niet kunt kijken omdat er ook nog gekeken wordt wat voor toestel je hebt voordat je kunt kijken (nu heb ik het vorige week geprobeerd en toen kreeg ik ze gewoon aan de praat, maar nu werken ze niet meer :( ).

Is er iemand die het TV kijken wel aan de praat heeft gekregen op de M700....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Vjenne-ICT schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 10:34:
[...]

haha, lijkt me genoeg hoor 99,9% _/-\o_

heb jij zelf ook UMTS? Zo ja, werkt het goed?
Ik heb geen UMTS want ik heb een E-ten X500 gekocht en geen P3600 ;)
Heb ook geen UMTS nodig, internetten doe ik liever op een PC en dat beetje e-mailen wat ik soms doe doe ik dan wel via GPRS :)

Maar een vriend van mij heeft een HTC TyTN en ik had het laatst nog nagevraagd op Tweakers.net bij een nieuwsbericht, daarom weet ik het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
FLOW DESIGN
Je doet een harde reset, je telefoon gaat rebooten. Hard reset: Press and hold the Left SOFT KEY and Right SOFT KEY, and at the same time, use the stylus to press the RESET button at the bottom of your device. You will be presented with a menu saying 'press SEND to restore factory default, press END to exit', if you press SEND Your device will be set back to factory default settings.than Press "OK" to boot
Tijdens het opnieuw opstarten na de hard reset gaat je telefoon op een gegeven moment alle Orange meuk installeren. Als je op dat moment een Soft reset doet, dan zal de telefoon nogmaals rebooten alleen daarna dus niet meer die Orange meuk installeren.

het werkt wel, alleen ik krijg nog steeds dat oranje batterij logo rechtboven op de today scherm, en al die andere oranje koppelingen onder start menu. kan deze ook verwijderd/deinstalled worden.
Alle advies is welkom. zelfs een register edit....

trouwens tt 6.010 werkt ook bij spv m700.. ik had iets langer moeten wachten bij allereerste instellen van tt....

een andere vraag van mij is. Er zit een tt 6.030 staandaard geinstalleerd in spv m700, alleen deze moet tegen kosten nog geactiveerd worden (volgens mij), er zijn geen mappen geinstalleerd... hoeveel kost dat? kan zonder geactiveerd te hebben eigen kaarten geinstalleerd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bluemind schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 14:25:

een andere vraag van mij is. Er zit een tt 6.030 staandaard geinstalleerd in spv m700, alleen deze moet tegen kosten nog geactiveerd worden (volgens mij), er zijn geen mappen geinstalleerd... hoeveel kost dat? kan zonder geactiveerd te hebben eigen kaarten geinstalleerd worden?
In de Orange Shop wisten ze mij te vertellen dat je één city map voor TomTom kon downloaden. Daarvoor is schijnbaar die TomTom geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
bluemind schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 14:25:
FLOW DESIGN
Je doet een harde reset, je telefoon gaat rebooten. Hard reset: Press and hold the Left SOFT KEY and Right SOFT KEY, and at the same time, use the stylus to press the RESET button at the bottom of your device. You will be presented with a menu saying 'press SEND to restore factory default, press END to exit', if you press SEND Your device will be set back to factory default settings.than Press "OK" to boot
Tijdens het opnieuw opstarten na de hard reset gaat je telefoon op een gegeven moment alle Orange meuk installeren. Als je op dat moment een Soft reset doet, dan zal de telefoon nogmaals rebooten alleen daarna dus niet meer die Orange meuk installeren.

het werkt wel, alleen ik krijg nog steeds dat oranje batterij logo rechtboven op de today scherm, en al die andere oranje koppelingen onder start menu. kan deze ook verwijderd/deinstalled worden.
Alle advies is welkom. zelfs een register edit....

trouwens tt 6.010 werkt ook bij spv m700.. ik had iets langer moeten wachten bij allereerste instellen van tt....

Volgens mij is de Benelux versie (kaarten enzo) iets van 90 euri, Europa kost volgens mij 165 euri.
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.