![]() Welkom in het eerste deel van dit topic over de HTC P3600. Je zult hier de nodige infomatie gaan vinden over de HTC P3600, ook wel bekend als de HTC Trinity. De P3600 is de opvolger van de S200, dit is zowel in het uiterlijk als de specificaties terug te zien. Echter het is wel degelijk een nieuw en verbeterd toestel. Het toestel is sinds kort beschikbaar. Mocht je zelf nog toevoegingen hebben voor dit topic kan kan je dit mailen naar: ![]()
![]() HTC is een bedrijf waar niet veel mensen van gehoord hebben. Echter meer mensen hebben gehoord van bijvoorbeeld Qtek en Imate. Veel toestellen van HTC zijn onder die andere bekendere namen uitgebracht. In 2006 heeft HTC besloten om ook toestellen onder eigen naam uit te brengen. HTC zegt het volgende over hun bedrijf: Ben je benieuwd geworden naar het bedrijf HTC dan kan je meer informatie vinden op de HTC site. Hier kan je ook hun producten vinden. ![]() Netwerk: Quadband GSM, GPRS, EDGE, UMTS(3G), HSDPA Formaat: 108mm x 58,2mm x 18,4mm Gewicht: 143 gram Processor: Samsung 2442 op 400 MHz Display: 2,8", Resolutie 320 x 240, 65.536 kleuren Geheugen Intern: 128mb ROM (61mb bruikbaar)/ 64mb RAM Geheugen Extern: MiniSD Accu: Li-ion1500mAh Connectiviteit: Bluetooth 2.0, Infrarood, Wi-Fi 802.11b/g, Interne modem, WAP, GPS(?) Foto: Maximale resolutie:1600 x 1200 pixels (2.1 Sharp megapixel camera) Video: Maximale resolutie: 176 x 144 pixels, een tweede VGA camera voor video bellen. Audio: 40 tonige polyphone ringtone, mp3 ringtone, Voice command, Voice dial, Voice Memo, Geïntegreerde speaker, Oortelefoon aansluiting via mini usb aan de onderkant van het toestel. Berichten: SMS, MMS, E-mail, Instant messaging Overige features: Scrollwieltje aan de zijkant (zie ook de foto's). ![]() Voor zover ik weet zijn er op dit moment 2 versies die in Nederland uitkomen. De 1ste is de HTC variant. Deze zal in Nederland alleen in het zwart uitkomen. ![]() (Klikbaar) De 2de versie waarvan ik weet dat deze uit gaat komen is die van Orange, namelijk de SPV M700. ![]() (Klikbaar) ![]() In eerste instantie leek het erop dat er geen GPS op de P3600 zou zitten. Voor veel mensen was dit een enorme misser van HTC. Een andere optie was om over te stappen naar de HTC P3300 (Het topic over de P3300 kan je hier vinden). Toen kwamen de geruchten dat er wel GPS in zou zitten. De site Mobinoute kwam met een artikel waarin vermeld werd dat de Orange SPV M700 wel uitgerust zou zijn met GPS. Vanaf toen is het 'GPS balletje' gaan rollen en werd al snel duidelijk dat de P3600 wel GPS aan boord heeft maar dat dit tijdelijk uitgeschakeld is vanwege een conflict tussen de GPS en de GSM hardware. Op moment van release is er nog geen GPS beschikbaar in de P3600. Wel is al bekend dat de GPS die er in zit, niet zo nauwkeurig is als de SiRF III in de P3300. De GPS die in de P3600 zit heeft een nauwkeurigheid van 5 - 15 meter, hierdoor is deze minder geschikt voor navigatie dan bijvoorbeeld de P3300. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Eerlijk gezegd vind ik niet dat er zo veel verschil is met de S200. Ik had toch wel graag GPS gezien bijvoorbeeld... Wat zijn nou precies DE grote verschillen? Er zijn inderdaad niet heel erg veel verschillen. De verschillen die er zijn: GPS (zoals het er nu uit ziet), 3G UMTS, HSPDA, video bellen, A2DP Stereo audio profiel. Zou de gesprekskwaliteit veranderd zijn tov de SPV M600 / Qtek S200? 100% Zekerheid heb ik niet. Maar aangezien de gesprekskwaliteit bij de HTC TyTN een stuk verbeterd is ivm bijv de S200 vermoed ik dat de P3600 ook een betere gesprekskwaliteit zal hebben. Ook dacht ik ergens gelezen te hebben dat de gespreks kwaliteit van de P3300 ook goed is. Wat gaat het toestel kosten? De P3600 is nu bij meerdere internetshops te koop. PDAShop.nl 569 euro CentralPoint.nl 547,55 euro (Dit wordt gedurende het topic aangevuld) ![]() |
[ Voor 197% gewijzigd door 13art op 23-01-2007 10:43 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis