HTC P3600 (HTC Trinity, SPV M700)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 12.999 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
FlowDesign schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 14:27:
[...]

Volgens mij vervalt de garantie dan niet.
De garantie vervalt wel degelijk. Je zet tenslotte andere software erop die vanuit de fabriek niet erop is gezet. Je kan anders voor de zekerheid ook HTC NL bellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:23
Anoniem: 200161 schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 14:09:
niemand?

dat bij een dopod rom update of de garantie vervalt
Ik weet niet of de regels van HTC zijn aangepast, maar vroeger zat de garantie alsvolgt in elkaar:

Je hebt garantie op de hardware en niet op de software.

Dit betekende dat je vrij was om de ROM een upgrade te geven, ook van een andere leverancier.
Wil je het precies weten moet je HTC een email sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
adewidt schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 14:30:
[...]
Ik weet niet of de regels van HTC zijn aangepast, maar vroeger zat de garantie alsvolgt in elkaar:

Je hebt garantie op de hardware en niet op de software.

Dit betekende dat je vrij was om de ROM een upgrade te geven, ook van een andere leverancier.
Wil je het precies weten moet je HTC een email sturen.
Dat lijkt mij ook het meest logische, anders zouden ROM-updates ook buiten de garantie vallen zeker. Lijkt me niet.

€50 tegoed bij Tibber energiecontract? Stuur me een DM⚡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148697

Er werd mij gevraagd foto's te maken van de orange spv m700 maar dat lukt vandaag helaas niet want de kinderen hebben de batterijen van de foto toestel gebruikt en moet ik vanavond dus eerst opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
FlowDesign schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 14:34:
[...]

Dat lijkt mij ook het meest logische, anders zouden ROM-updates ook buiten de garantie vallen zeker. Lijkt me niet.
Het is gewoon een software update als voor XP, dus raar is dat niet. Echter is het niet de bedoeling om je eigen software erop te zetten, het is geen Linux namelijk. Das je garantie vervalt wel degelijk, maar nogmaals: bel even met HTC.
Hotline & Technical Support by phone: Netherlands

* Local call: +31 207965399
* Languages: Dutch
* Opening hours: 08:00 AM to 06:00 PM GMT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28462

Anoniem: 148697 schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 14:40:
Er werd mij gevraagd foto's te maken van de orange spv m700 maar dat lukt vandaag helaas niet want de kinderen hebben de batterijen van de foto toestel gebruikt en moet ik vanavond dus eerst opladen.
Schavuiten zijn het! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:43

TheVMaster

Moderator WOS
lol 'k heb er een achteruit laten leggen bij de Orangeshop in Groningen. 'k ga hem morgen even ophalen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb ook even een vraag.
Als je de diashow gebruikt op de orange spv m700 dan moet j eerst alle foto's draaien op je toestel.
Bij de orange spv m600 was het ook zo maar moest je ze de andere kant opdraaien.
Het vreemde is dat de orange spv c500 het zelf deed bij de diashow want daar hoefde je ze niet te draaien.
Is er hier een hack of iets dergelijks voor dat ik niet alle foto's hoef te draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:52
Anoniem: 200161 schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 14:09:
niemand?

dat bij een dopod rom update of de garantie vervalt
Waroom wil jij dat weten, je hebt de P3600 toch al geruild? Of is dat niet door gegaan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
TheVMaster schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 15:08:
lol 'k heb er een achteruit laten leggen bij de Orangeshop in Groningen. 'k ga hem morgen even ophalen :p
Dat heb je slim _/-\o_ , ik verwacht dat dit toestel snel is uitverkocht. Mag ik vragen hoe jij aan het telefoonnummer komt van de orange shop ter Groningen? Ik moet het nummer van de Orange shop ter Hengelo hebben maar kan die nergens terug vinden op de Orange site. Kun je me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Anoniem: 148697 schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 14:40:
Dan doe je het toch morgen, even goede vrienden ;) . Spreek ik je vanavond na 20:30 nog wel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vjenne-ICT schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 15:44:
[...]

Dat heb je slim _/-\o_ , ik verwacht dat dit toestel snel is uitverkocht. Mag ik vragen hoe jij aan het telefoonnummer komt van de orange shop ter Groningen? Ik moet het nummer van de Orange shop ter Hengelo hebben maar kan die nergens terug vinden op de Orange site. Kun je me helpen?
Gewoon de telfoongids op internet...

Orange shop
Telgen 15/A
7551CL Hengelo ov
Mob: 06 28022239

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
DaannO schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 14:43:
[...]

Het is gewoon een software update als voor XP, dus raar is dat niet. Echter is het niet de bedoeling om je eigen software erop te zetten, het is geen Linux namelijk. Das je garantie vervalt wel degelijk, maar nogmaals: bel even met HTC.

[...]
Ik hoefde het in de eerste plaats niet te weten hoor, dat is Umbrella.

Maar ik vraag me af of hij wil weten garantie via Orange of garantie via HTC?
Kan me voorstellen dat ze er bij Orange moeilijker over doen dan bij HTC qua ROM.

€50 tegoed bij Tibber energiecontract? Stuur me een DM⚡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:43

TheVMaster

Moderator WOS
Vjenne-ICT schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 15:44:
[...]

www.detelefoongids.nl :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb mijn eerste echte probleem gevonden met de orange spv m700 met orginele rom.
Alles loopt eerst goed maar zodra ik een filmpje afspeel die ik met de m700 heb gemaakt met video player dan loopt alles traag nadat ik de player heb gestopt.
Op een gegeven moment loopt alles niet meer maar zodra ik pocket player stop bij actieve programma's dan loopt alles weer goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Beetje in de lijn van de post boven me, ik heb twee problemen met het afspelen van media op mijn (dopod ROM)P3600.

Probleem 1: Als ik internet streams open in windows mediaplayer, dan loopt het hele toestel vast. Soft reset is de enige oplossing. Dit had ik zowel in de test versie van de dopod rom, als in de officiele
Probleem 2: Als ik mijn aac bestanden wil afspelen, ben ik vrij gelimiteerd tot TCPMP. Op zoch geen probleem, echter ik kan in dit programma geen sneltoets instellen om mijn scherm tijdens het spelen uit te doen (zodat de muziek verder speelt). De optie is er wel, maar zodra ik een toets toewijs, en deze ook gebruik, dan schakelt elke andere willekeurige toets ook het scherm uit. (Heb nu de tweede toets van boven aan de rechterkant als scherm-uit toets ingesteld, gebruik deze en na 1 keer scherm uit en aan, zorgt het gebruik het jogwheel dat het scherm uit gaat)

Vooral probleem 2 is lastig, iemand een oplossing? (gebruik TCPMP 0.72rc1, al een keer opnieuw geinstalleerd, maar helaas...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-05 12:32
HTC P3600 deel 2 (Trinity, Orange SPV M700)

Deeltje 2 graag :)

edit: die discussie over het vervallen van de garantie, dit is wat ik denk:
Je koopt een apparaat bij HTC binnen de EU, je hebt dus sowieso 2 jaar consumenten garantie. Als je de software update en je verkloot je ROM dan lijkt betalen mij redelijk. Maar als je hardware kapot gaat staat dit COMPLEET los van de software, dit zou je dus ook juridisch hard kunnen maken als het nodig zou zijn. Mijns inziens is updaten dus geen reden om je hardware-garantie te laten vervallen. Als HTC dit anders ziet kun je ze makkelijk sue'en.

[ Voor 75% gewijzigd door FlorisB op 23-02-2007 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103633

Ik heb vandaag ook de M700 gehaald ... geweldig ding, nog nooit zo'n apparaat gehad, weel veel mee gewerkt op werk enzo. Maar nu eindelijk speelgoed ook voor mij >:)
Alleen nu vroeg ik me af, omdat de GPS bij mij niet geactiveerd is hoe ik dat doe. de verkoper had het over een .cab bestand die geladen moest worden en dan zou het werken, maar dat wou hij niet even voor mij doen... dus ben nu aangewezen op mijn eigen speeltijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28462

Ik heb de M700 ook gehaald. Heb nog niet kunnen testen op de GPS geactiveerd is of niet. Heb ook een softresetje gedaan bij installatie van orange meuk. 1e indruk is erg goed. Heel mooi scherm, echt ongelovelijk verschil met de s100 qua helderheid. Kreeg trouwens nog 20% (!) korting op abonnement als student. Aanradertje voor de student tweakers onder ons....

Ik ga zo even de boekjes doorspitten ivm de GPS. Iemand enig idee hoe ik dit hardware matig zou kunnen checken?

Edit: heb het boekje van de M700 doorgelezen en inderdaad een verhaal over de GPS. Er staat niets in dat ie nog geactiveerd moet worden op welke manier dan ook, dus ik neem aan dat deze standaard op de rom moet zitten. Ik ben bijna klaar met installeren van Tomtom en dan ga ik even spelen...ben erg benieuwd.

Edit 2: Even mee gespeeld, en inderdaad. De chip is geactiveerd. Fix duurde wat lang in het begin, maar uiteindelijk kwamen ze door. Het lijkt nogal instabiel te zijn maar kan er nog vrij weinig over zeggen omdat ik hem nog niet echt getest heb. Op deze manier hoeven de orange M700 eigenaren geen rare fratsen uit te halen met de ROMs en behouden ze dus hun garantie :)

Hulde voor Orange _/-\o_

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 28462 op 23-02-2007 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145909

En deel 2 is er: HTC P3600 deel 2 (Trinity, Orange SPV M700)

^ Graag daar verder! :) ^
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.