HTC P3600 (HTC Trinity, SPV M700)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 12.997 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 04-05 01:43
Anoniem: 28462 schreef op maandag 19 februari 2007 @ 17:31:
Orange Update: Vandaag in de Orange Shop geweest in Den Haag en het goede nieuws is: ZE HEBBEN HEM BINNEN!!

Er is echter 1 hele grote maar: hij is in het ZWART 8)7. Heb gelijk gevraagd of ze de witte ook nog gingen krijgen, maar dat wist hij niet te vertellen. De verkoper heeft voor mij naar de inkoopafdeling gebeld en deze vertelden dat ze de witte nog wel gingen binnenkrijgen, maar hij wist nog niet wanneer. Uit ervaring wist de verkoper te melden dat dit meestal een indicatie was dat we nog wel even moesten wachten....

De prijs was trouwens: 103 euro voor orange 25 2jr. Voor 1 jaar was hij dik in de 200 euro, ik geloof 240.
Prijzen vallen me reuze mee, gelukkig maar. Als je de HTC 3600 + orange abonnemnet neemt dan ben je veel meer kwijt. Het valt me wel tegen dat die zwart is, dacht toch echt dat die wit zou zijn. Heb je ook gevraagd of de GPS is ingeschakeld? Heb je hem gekocht dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28462

Vjenne-ICT schreef op maandag 19 februari 2007 @ 18:32:
[...]

Prijzen vallen me reuze mee, gelukkig maar. Als je de HTC 3600 + orange abonnemnet neemt dan ben je veel meer kwijt. Het valt me wel tegen dat die zwart is, dacht toch echt dat die wit zou zijn. Heb je ook gevraagd of de GPS is ingeschakeld? Heb je hem gekocht dan?
Heb m dus niet gekocht, want ze konden me niet garanderen dat ik een gefixte phone terug kreeg als ik die lakproblemen zou krijgen. Ik ben trouwens helemaal vergeten of die GPS is ingeschakeld, damn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyT85
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-09-2019
Anoniem: 28462 schreef op maandag 19 februari 2007 @ 18:35:
[...]

Heb m dus niet gekocht, want ze konden me niet garanderen dat ik een gefixte phone terug kreeg als ik die lakproblemen zou krijgen. Ik ben trouwens helemaal vergeten of die GPS is ingeschakeld, damn :/
pff, al gaat er een beetje lak af, so what...je moet op het scherm kijken, niet op de onderkant van het toestel. kijk naar de specs voor wat je in de plaats krijgt ipv dat beetje (mogelijk) lakverlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:39
MikeyT85 schreef op maandag 19 februari 2007 @ 19:09:
[...]

pff, al gaat er een beetje lak af, so what...je moet op het scherm kijken, niet op de onderkant van het toestel. kijk naar de specs voor wat je in de plaats krijgt ipv dat beetje (mogelijk) lakverlies.
Ik vraag me ook af wat zo erg is aan die paar lak plekjes.
Wie kijkt er nu iedere dag naar de zijkant van zijn telefoon 8)7 , ik in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
MikeyT85 schreef op maandag 19 februari 2007 @ 19:09:
[...]

Ik ben het gedeeltelijk met je een swat betreft die lakschade, je krijgt erg goiede specs maar toch vind ik die lakschade ene minpunt. Ik overweeeg toch het toestel te bestellen ondanks de lakschade. Vind toch raar dat ze dat soort dingen niet testen bij HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164237

Wanneer komt de witte nou :( ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Bellen met orange zou ik zeggen of langs een orange shop gaan. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik dit pook raar vind hoor dat ze eerst de zwarte gaan leveren en dan pas de witte, als de witte nog wel gaat komen. Het kan maar zo zijn dat de witte versie helemaal niet gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-05 22:11
Vjenne-ICT schreef op maandag 19 februari 2007 @ 20:33:
Ik ben het gedeeltelijk met je een swat betreft die lakschade, je krijgt erg goiede specs maar toch vind ik die lakschade ene minpunt. Ik overweeeg toch het toestel te bestellen ondanks de lakschade. Vind toch raar dat ze dat soort dingen niet testen bij HTC.
Ik kijk vandaag voor het eerst in dit topic, maar ik kan niks vinden in de TS over lakschade, dat terwijl het op de laatste pagina's erg veel aan bod komt. Misschien een leuk idee'tje om in de TS te zetten voor toekomstige HTC newbee's, zoals ik.
Misschien is een Deel2 niet overbodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-05 12:28

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Djerique schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 14:09:
[...]
Ik kijk vandaag voor het eerst in dit topic, maar ik kan niks vinden in de TS over lakschade, dat terwijl het op de laatste pagina's erg veel aan bod komt. Misschien een leuk idee'tje om in de TS te zetten voor toekomstige HTC newbee's, zoals ik.
Dat komt omdat lakschade nog niet van toepassing was toen ik dit topic maakte. Het topic wordt van mij overgenomen dus in deel 2 zal het vast komen te staan :)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
DjWannaB2002 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 14:28:
Dat komt omdat lakschade nog niet van toepassing was toen ik dit topic maakte. Het topic wordt van mij overgenomen dus in deel 2 zal het vast komen te staan :)
Kijk eens, dat zijn de berichten d:)b
Ik ben erg benieuwd naar een deel2, aangezien er heel veel info is bijgekomen. Ik heb alle pagina's moeten doorpluizen om meer te weten te komen over de P3600... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
adewidt schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 00:32:
[...]
Dit heeft de Eten x500 ook, dat komt omdat de processor usb 1.1 ondersteund en niet usb 2.0.

Zie hier:
http://www.samsung.com/pr.../SC32442/SC32442.htm#su_0

Ik geloof dat de laatste en nieuwste 533 mhz processor van Samsung wel usb 2.0 kan.
Welke pocket pc's ondersteunen wel usb 2.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
FlowDesign schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 00:12:
Een maat van me had een MDA Vario, niks dan ellende en retetraag. Dus die TI laat ik lekker voor wat het is.
Ik heb zelf de MDA Vario(HTC Wizard) ook gehad en had er ook niks anders dan problemen mee. Maar qua snelheid was die toch gewoon over te clocken? Zelf T-mobile medewerkers hadden hem maximaal overgeklokt en ze zeiden dat er niks met de garantie gebeurde.

Wat is het verschil tussen een Samsung en een TI processor? (behalve het aantal Mhz bij de P3600)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-05 21:39
Djerique schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 14:39:
[...]
Kijk eens, dat zijn de berichten d:)b
Ik ben erg benieuwd naar een deel2, aangezien er heel veel info is bijgekomen. Ik heb alle pagina's moeten doorpluizen om meer te weten te komen over de P3600... :/
Ik zal het meenemen in de volgende openingspost, nog meer requests? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:28
Heeft de SPV M700 die in Nederland te koop is een NLse ROM of een Engelse ROM?

Ik ben ook benieuwd of de GPS al werkt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyT85
Heb net voor de eerste keer tomtom getest op de p3600 en het werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Djerique schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 14:09:
[...]
De vraag is of het ook nog van toepassing is op de laatst verkochte modellen of dat een bepaalde batch was die slechte lak had. Overigens is het maar een klein gedeelte waar het los laat alleen rond de stylus. Je moet er echt naar kijken voordat het opvalt. Misschien dat het bij sommige rond de usb port optreed door ruw omgaan met de USB-kabel/lader. Zelf vraag ik me af of het een vermelding waard is.
Djerique schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 15:35:
[...]
Ik heb zelf de MDA Vario(HTC Wizard) ook gehad en had er ook niks anders dan problemen mee. Maar qua snelheid was die toch gewoon over te clocken? Zelf T-mobile medewerkers hadden hem maximaal overgeklokt en ze zeiden dat er niks met de garantie gebeurde.

Wat is het verschil tussen een Samsung en een TI processor? (behalve het aantal Mhz bij de P3600)
Ook al klok je de TI-processor open het blijft een zwakke processor zodra je meerdere programma's tegelijk hebt open staan. Ik heb ook de Vario naast me liggen en alles aan de P3600 voelt sneller. Dit is grotendeels te danken aan de Samsung processor. Het voordeel van de TI-processor is vooral kostentechnisch. In deze processor zit al quadband-GSM, EGDE en grafische rekendeel ingebouwd. Bij de P3600 is een losse telefonie chip (Qualcomm chip) nodig. Voor HTC is het gebruik van een TI-processor goedkoper fabriceren. Minder chips (meer ruimte over) en minder kosten. Tel uit de winst voor HTC.

Ik zou zo snel niet weten welke PocketPC's zijn uitgerust met USB 2.0, mogelijk de Asus p525 of p535. De nieuwste Samsung processor heeft er ondersteuning voor. Mogelijk komen dit jaar USB 2.0 toestellen. Opzich is het ontbreken van USB 2.0 geen probleem, je kan altijd je geheugenkaart in een kaartlezer stoppen. Daarnaast werkt ActiveSync op compoort snelheid (115200bit/s als ik goed herinner).
ChiMan schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 16:48:
Heeft de SPV M700 die in Nederland te koop is een NLse ROM of een Engelse ROM?

Ik ben ook benieuwd of de GPS al werkt. 8)7
GPS werkt op alle HTC Trinity toestellen. Mogelijk moet je op de M700 eerst de Dopod software installeren voordat het werkt. Wel is er deze week een Franse M700 ROM met GPS ondersteuning uitgebracht. De Nederlandse/Engelse ROM zal niet lang op zich laten wachten naar verwachting. Mogelijk is het vanaf het begin geactiveerd, maar dat weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinnedje
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Heb de telefoon nu al een tijdje met intensief gebruik en ik moet zeggen dat ik totaal geen problemen heb met de lak of voorzie dat de lak er binnenkort af gaat bladderen.

De nieuwe ROM werkt nog steeds perfect. Weet iemand misschien hoe ik het Engelse woordenboek kan omtoveren tot een Nederlandse en indien mogelijk Duits daarnaast? Als ik namelijk sms/mail schrijf zou dat wel handig zijn i.v.m. woordenaanvulling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200161

kan ik iemand blij maken met een p3600? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinnedje
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Wat is er aan de hand.. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Anoniem: 200161 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 21:12:
Waarom wil je er van af dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Sinnedje schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 20:56:
Heb de telefoon nu al een tijdje met intensief gebruik en ik moet zeggen dat ik totaal geen problemen heb met de lak of voorzie dat de lak er binnenkort af gaat bladderen.

De nieuwe ROM werkt nog steeds perfect. Weet iemand misschien hoe ik het Engelse woordenboek kan omtoveren tot een Nederlandse en indien mogelijk Duits daarnaast? Als ik namelijk sms/mail schrijf zou dat wel handig zijn i.v.m. woordenaanvulling.
Wanneer heb je de P3600 aangeschaft? Misschien hebben ze de laklaag wel aangepast. Ik neem toch aan dat HTC hier ook wel lucht van heeft gekregen, en denk dat hun ook wel snappen dat dit niet te goede komt van de verkoopcijfers. Maar ja aan de ander kant er zullen vast wel duizenden van de p3600 zijn gemaakt en liggen dus op voorraaad. Weet hier meer van qua laklaag op de p3600?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
De CID bypass mag geplaatst worden, echter wel met bescheiden gegevens. Lees voor de zekerheid nog een dit na: Anoniem: 145909 in "PSGG Feedback" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Anoniem: 200161 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 21:12:
Mij kan je ermee blij maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Djerique schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 23:14:
[...]

Mij kan je ermee blij maken :)
Mij ook :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gewoon niks voor mij ik heb deze tel 1,5 mnd maar gewoon ik wil een n73.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyT85
Anoniem: 200161 schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 08:30:
Gewoon niks voor mij ik heb deze tel 1,5 mnd maar gewoon ik wil een n73.
raar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoezo je kan toch wel eens een miskoop doen hij is gewoon nieuw hoor heb hem maar een paar keer gebruikt vraag onze vriend adewide maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
DaannO schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 22:44:
De CID bypass mag geplaatst worden, echter wel met bescheiden gegevens. Lees voor de zekerheid nog een dit na: Anoniem: 145909 in "PSGG Feedback" :)
Ideaal, nemen we mee in de volgende startpost :) Hij is al bijna af :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Kreeg vandaag nog een antwoord van de Orange shop wat de Orange SPV M700 kost met een 1 jarige abonnement:

Orange Free 25 euro 1 jaar + Orange SPV M700 = € 299,95

Orange Free 30 euro 1 jaar + Orange SPV M700 = € 179,95

Erg nette prijzen vind ik _/-\o_

Moet er wel bijzeggen dat het uitsluitend prijzen zijn van de Online Orange Shop, dus het kan bij de Orange shop afwijken. Denk echter dat het enkele tientjes zal schelen. Waar Orange ook dit afwijkende beleid volgt is mij ook een raadsel. Je maakt het bestaande klanten wel erg moeilijk zo, want je kunt niet Online verlengen.

Zijn er al mensen die de Orange SPV M700 hebben aangeschaft? Ik weet dat het toestel al wel in de Orange Shop ligt.Ik ben erg benieuwd naar de ervaring met het toestel en natuurlijk of de GPS al is geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

laten we het wel een beetje ontopic houden he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Anoniem: 28462 schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 23:02:
laten we het wel een beetje ontopic houden he :)
Mag ik vragen wat je precies bedoeld? Of we het nou over de HTC P3600 of Orange SPV M700 hebben dat makt toch niks uit, allebei het zelfde toestel. Ik denk dat ik wel veel mensen een plezier doe met dit soort info.

Modbreak:Hij bedoelde dus dat 'zulle we ruiluh!?'-geleuter. Kopen, verkopen of ruilen doen we niet hier dus dat wil ik hier niet meer zien!
Posts mbt die handel zijn verwijderd.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 21-02-2007 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

was natuurlijk geen reply op jou, maar die op de vorige 5-7 posts. Toevallig postte wij hem zo'n beetje tegelijkertijd, zoals je kunt zien.

Over die M700. Zijn idd mooie prijzen. Zit nu te dubben of ik voor 1 of 2 jaar ga...

• Vjenne-ICT
Vjenne-ICT schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 23:21:
[...]

Mag ik vragen wat je precies bedoeld? Of we het nou over de HTC P3600 of Orange SPV M700 hebben dat makt toch niks uit, allebei het zelfde toestel. Ik denk dat ik wel veel mensen een plezier doe met dit soort info.

[modbreak]Hij bedoelde dus dat 'zulle we ruiluh!?'-geleuter. Kopen, verkopen of ruilen doen we niet hier dus dat wil ik hier niet meer zien!
Posts mbt die handel zijn verwijderd.[/modbreak]
Oke dat is duidelijk, en begrijpelijk.

• Vjenne-ICT
Anoniem: 28462 schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 23:25:
was natuurlijk geen reply op jou, maar die op de vorige 5-7 posts. Toevallig postte wij hem zo'n beetje tegelijkertijd, zoals je kunt zien.

Over die M700. Zijn idd mooie prijzen. Zit nu te dubben of ik voor 1 of 2 jaar ga...
Ik denk dat je beter kunt tubben tussen 1 of 1.5 jaar. Waarom 2 jaar? Half jaar minder kost maar iets meer. Toch denk ik dat ik voor 1 jaar ga. Maar hou wel rekening met de prijzen, dit zijn namelijk alleen de prijzen die de online shop hanteren. Waarom er verschil zit tussen de online shop en de gewone shop dat is mij een groot raadsel. Bestaande klanten worden op deze manier genept. Heeft iemand hier meer duidelijkheid over?

• MikeyT85
Heb net een autohouder en bureauhouder besteld, leek me wel handig :)

[ Voor 72% gewijzigd door MikeyT85 op 22-02-2007 13:20 ]

• Vjenne-ICT
MikeyT85 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 11:10:
Heb net een autohouder en bureauhouder besteld, leek me wel handig :)
Wat kosten die en waar he je die besteld? Kun je iest meer info geven? Bedankt!

• MikeyT85
Vjenne-ICT schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 13:22:
[...]

Wat kosten die en waar he je die besteld? Kun je iest meer info geven? Bedankt!
autohouder: http://www.pdashop.nl/pro...rette-plug-htc-p3600.html (had ik ook voor de qtek 9100, was ik tevreden van)

bureaulader: http://www.pdashop.nl/pro...art-cradle-htc-p3600.html

• Vjenne-ICT
Ziet er strak uit. Als ik mijn Orange SPV M700 heb dan bestel ik die ook denk ik.

Anoniem: 148697

Ik heb net de orange spv m700 gekocht in de shop.
Tomtom navigator staat er standaard op. Je kan gratis een kaart downloaden en dan kan ik hem proberen. Gps en tomtom staat in de gebruiksaanwijzing beschreven.
Zodra ik de kaart gedownload heb, zal ik mijn bevindingen hier vermelden.

Anoniem: 103633

Hoe kan het dat iedereen in de Online Orange shop de M700 kan zien .. terwijl ik al 2 dagen suf zit te staren op gare m500, wil echt graag de m700 hebben, en vooral voor de mooie prijs.

Anoniem: 189884

Mensen,

Ik ben helemaal tevreden met mijn HTC p3600.

Alles werkt, heb nu laatste Rom van Dopod erop, GPS werkt prima, en helemaal leuk in combi met Google Maps..
Stuk sneller geworden.. Kortom een echte aanrader

Ik heb hem in combi met Edge van Telfort en met het e-tje bovenin dus..

Aanrader...

Anoniem: 103633 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 17:54:
Hoe kan het dat iedereen in de Online Orange shop de M700 kan zien .. terwijl ik al 2 dagen suf zit te staren op gare m500, wil echt graag de m700 hebben, en vooral voor de mooie prijs.
Denk dat JP de fysieke shop bedoelt :)
In de online shop staat hij idd nog niet

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:13

TheVMaster

Moderator WOS
Orange heeft hem!!! YEaaaahh.....

Als ik mijn abo verleng kost hij mij tussen de 50 en 75 euri ('k moet zaterdag ff terugkomen voor de exacte prijs). Pas dan kan ik mijn abo verlengen...

TheVMaster schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 19:13:
Orange heeft hem!!! YEaaaahh.....

Als ik mijn abo verleng kost hij mij tussen de 50 en 75 euri ('k moet zaterdag ff terugkomen voor de exacte prijs). Pas dan kan ik mijn abo verlengen...
Wit of zwart? :)

Ik hb de zwarte versie en de witte hadden en kregen ze niet.
Ik heb hem bij de winkel en niet bij de online shop vandaan.
2 jaar koste bij 30 of 40 euro abbo. 89 en bij 50 euro abbon. 69 euro.
1 1/2 jaar hadden ze alleen in de online shop.
Ik heb hem niet verlengt maar een nieuw contract want dan heb je weer 3 maanden gratis...

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
ZWWWWWWwwwwwwwwart :p

• MikeyT85
ik ben ook super tevreden, ik ga zelfs mijn samsung i320 verkopen, waar ik zoveel van hield, omdat ik echt ben overtuigd dat de p3600 een blijvertje is :)

• adewidt
Ik ben blij te horen dat Orange hem eindelijk uitbrengt.

Gelukkig is het geen juni/juli release waar het even op ging lijken.

Met een beetje geluk wordt dit topic nu ook levendiger met steeds meer P3600 eigenaren.
Graag hoor ik of de Orange standaard is uitgerust met GPS. Dit is zinvolle informatie voor in de topic start voor FlorisB.

Komende week ben ik een weekje afwezig (de sneeuw in).
Is kijken hoe GPS werkt in de bergen :).

• FlorisB
adewidt schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 21:22:
Ik ben blij te horen dat Orange hem eindelijk uitbrengt.

Gelukkig is het geen juni/juli release waar het even op ging lijken.

Met een beetje geluk wordt dit topic nu ook levendiger met steeds meer P3600 eigenaren.
Graag hoor ik of de Orange standaard is uitgerust met GPS. Dit is zinvolle informatie voor in de topic start voor FlorisB.

Komende week ben ik een weekje afwezig (de sneeuw in).
Is kijken hoe GPS werkt in de bergen :).
Anoniem: 148697 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 16:56:
Ik heb net de orange spv m700 gekocht in de shop.
Tomtom navigator staat er standaard op. Je kan gratis een kaart downloaden en dan kan ik hem proberen. Gps en tomtom staat in de gebruiksaanwijzing beschreven.
Zodra ik de kaart gedownload heb, zal ik mijn bevindingen hier vermelden.
Maar zal het er inderdaad in verwerken :)

De spv m700 van de orange shop (gewone winkel) heeft bij mij standaard gps geactiveerd. Je kan tomtom starten die al is voorgeinstalleerd en daarna gratis een stadskaart downloaden. Er hoeft niks van compoort of iets dergelijks ingesteld worden. Het werkte allemaal direct naar een fix van een paar minuten. De gps ontvanger van de m700 werkt bij mij beter dan de losse bleutooth ontvanger van tomtom.

• Vjenne-ICT
Anoniem: 148697 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 21:37:
De spv m700 van de orange shop (gewone winkel) heeft bij mij standaard gps geactiveerd. Je kan tomtom starten die al is voorgeinstalleerd en daarna gratis een stadskaart downloaden. Er hoeft niks van compoort of iets dergelijks ingesteld worden. Het werkte allemaal direct naar een fix van een paar minuten. De gps ontvanger van de m700 werkt bij mij beter dan de losse bleutooth ontvanger van tomtom.
Dat is erg goed nieuws dat de GPS is geactiveerd, super! Weet je toevallig ook wat het toestel kost met een 1 jarig 30 euro abonnement? Welk abonnement heb jij bij de Orange SPV M700, en hoeveel jaar (1, 1.5 of 2 jaar)?

• Vjenne-ICT
Anoniem: 148697 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 19:22:
Ik hb de zwarte versie en de witte hadden en kregen ze niet.
Ik heb hem bij de winkel en niet bij de online shop vandaan.
2 jaar koste bij 30 of 40 euro abbo. 89 en bij 50 euro abbon. 69 euro.
1 1/2 jaar hadden ze alleen in de online shop.
Ik heb hem niet verlengt maar een nieuw contract want dan heb je weer 3 maanden gratis...
Kun je me vertellen hoe dat zit met en nieuw contract afsluiten? Was jij ook al een orange klant? Is het mogelijk om voor een bestaande klant van Orange om ene nieuw abonnement af te sluiten. Mijn abonnement loopt nog tot 27-06-2006, kan ik dan nu ook een nieuw contract afsluiten die dan 4 maanden later in gaat? Ik heb namelijk te horen gekreen dat ik 4 maand van te voren kan verlengen. Wie weet hoe dit werkt?

• Vjenne-ICT
Anoniem: 148697 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 21:37:
J.P wil je zo vriendelijk zijn en misschien wat foto's posten van het toestel? Ik en de mede forum bezoekres zouden je erg dankbaar zijn!

Ik heb nu de 50 euro abbonement 2 jaar genomen.
1jaar weet ik niet meer wat voor bedrag dat was, voor mij in ieder geval te hoog.

Mijn oude abbonement loopt nog 3 maand en dan wordt die beeindigd en ga ik de nieuwe gebruiken waar dan ondertussen 150 euro tegoed opstaat en dat kost mij niets omdat het 3 maand gratis is.
Ook heeft de orange winkel nu de nieuwe simkaarten binnen met umts ondersteuning en die is er bij mij gelijk ingezet.

Ik heb het toestel dus net vandaag maar ben er al zeer tevreden over.

In de gebruiksaanwijzing staat trouwens gps chipset sirf starIII met ondersteuning voor ephemeris extension, gps ontvanger 20 parallelle kanalen.

Vjenne-ICT schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 22:42:
[...]

J.P wil je zo vriendelijk zijn en misschien wat foto's posten van het toestel? Ik en de mede forum bezoekres zouden je erg dankbaar zijn!
Van wat wil je foto's hebben.
Hoe gaat het hier met foto's uploaden, heb ik nog niet gedaan.

• Vjenne-ICT
Anoniem: 148697 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 22:47:
[...]

Van wat wil je foto's hebben.
Hoe gaat het hier met foto's uploaden, heb ik nog niet gedaan.
Bedankt voor je snelle reactie! Eg goed nieuws trouwens! Ik wil graag foto's van het toestel zien, graag van elke kant. Hoe was trouwens de voorraadc van de toestelen, hadden ze er nog genoeg? Waar heb je hem eigenlijk gekocht? Goede constructie trouwens dat je een nieuw abonnement hebt genomen. Hoe doe je dat met je opgebouwede beltegoed dan, kun je dat meenemen naar je nieuwe abonnement?

Gebruik onderstaande link om foto's te hosten en dan kun je het linkje hier plaatsen in en post, dat is alles.

http://imageshack.us/

[ Voor 4% gewijzigd door Vjenne-ICT op 22-02-2007 23:01 ]

Ik had al 2 abbonementen de ene met veel tegoed en die hou ik zelf en gebruik die voor de m700 en de andere heeft haast geen tegoed meer en die wordt gebruikt voor de oude m600. Ik krijg als het goed is straks een bevesteging wanneer de oude sim niet meer geldig is en voor die tijd moet ik het tegoed opmaken want dat kan je niet meenemen.
Ik heb de orange spv m700 uit de shop in Groningen en daar was de voorraad genoeg.
Morgen zal ik met de foto's bezig gaan...

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 148697 op 22-02-2007 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Anoniem: 148697 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 23:11:
Ik had al 2 abbonementen de ene met veel tegoed en die hou ik zelf en gebruik die voor de m700 en de andere heeft haast geen tegoed meer en die wordt gebruikt voor de oude m600. Ik krijg als het goed is straks een bevesteging wanneer de oude sim niet meer geldig is en voor die tijd moet ik het tegoed opmaken want dat kan je niet meenemen.
Ik heb de orange spv m700 uit de shop in Groningen en daar was de voorraad genoeg.
Bedankt voor je reactie! Daar was ik al bang voor dat je het beltegoed niet mee kunt nemen. Dus dat betekend dat het verlengen word. Ik wacht met veel interesse je foto's af! Lukt dat denk je met mijn uitleg. Ik wil je best het een en ander uitleggen op b.v. MSN, kan ik je ook wat (persoonlijke) vragen stellen over de M700. Ik zou het heel fijn vinden als ik met je via MSN contact kan leggen. Hoe we dat contact gaan leggen moeten we even kijken. Vind je dat wat?

UPDATE:

Ik heb je een PM gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Anoniem: 148697 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 23:11:
'k gaat hem daar zaterdag maar eens halen denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dus de witte is nog steeds niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Volgens mij niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189884 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 18:04:
Mensen,

Ik ben helemaal tevreden met mijn HTC p3600.

Alles werkt, heb nu laatste Rom van Dopod erop, GPS werkt prima, en helemaal leuk in combi met Google Maps..
Stuk sneller geworden.. Kortom een echte aanrader

Ik heb hem in combi met Edge van Telfort en met het e-tje bovenin dus..

Aanrader...
:( HOE IN HEMELSNAAM HEB JIJ EEN E en ik ALLEEN EEN G??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
Anoniem: 200161 schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 08:41:
[...]

:( HOE IN HEMELSNAAM HEB JIJ EEN E en ik ALLEEN EEN G??? :?
Heb je de HTC rom nog?

Ik krijg trouwens heel snel afwisselend een 3G en H icoontje te zien, volgensmij kan hij niet helemaal kiezen tussen HSDPA en UMTS.. Beetje vreemd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:28
Nogmaals, heeft de M700 een NLse of Engelse ROM 8)7

Was gisteren bij de Orange shop in Zaandam maar daar konden ze me het niet vertellen.

Alvast bedankt

[ Voor 38% gewijzigd door ChiMan op 23-02-2007 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyT85
FlorisB schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 09:00:
[...]

Heb je de HTC rom nog?

Ik krijg trouwens heel snel afwisselend een 3G en H icoontje te zien, volgensmij kan hij niet helemaal kiezen tussen HSDPA en UMTS.. Beetje vreemd..
had ik ook, maar heb tooltje geinstalleerd zodat ik altijd voor gprs kan kiezen. dat auto zoeken naar het snelste netwerk verspilt batterijen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MikeyT85 schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 09:38:
[...]

had ik ook, maar heb tooltje geinstalleerd zodat ik altijd voor gprs kan kiezen. dat auto zoeken naar het snelste netwerk verspilt batterijen...
Hoe zit dat eigenlijk bij Orange, kun je daar al iets kiezen naast gprs? Ben dat langzame internetten op de S100 wel eens zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
ChiMan schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 09:25:
Nogmaals, heeft de M700 een NLse of Engelse ROM 8)7

Was gisteren bij de Orange shop in Zaandam maar daar konden ze me het niet vertellen.

Alvast bedankt
Ik weet het niet zkeer maar ga er maar van uit dat het een NL ROM is. Orange heeft alleen de Orange SPV M500 destijds uitgebracht met ene ENG ROM, de reden hier voor was volgens mij simpel, er was geen NL ROM beschikbaar. Als je het echt zkeer wil weten moet je ''J.P'' vragen, dat is de trotse bezitter van een Orange SVP M700.

Hadden ze de Orange SPV M700 nog niet in zaandam? Met welk abonnement neem je hem dan? Zou je las je zaterdag er heen gata willen vragen wat het teostel kost met een Orange Free 30 euri 1 jarig abonnement (verlengen).

Weet ook iemand hoe het zit met die nieuwe 1.5 jaar abonnement, kun je die nu wel of niet afsluiten bij de orange shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
MikeyT85 schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 09:38:
[...]

Mag ik vargen welk ''tooltje'' je hier voor gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyT85
Vjenne-ICT schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 10:22:
[...]

Mag ik vargen welk ''tooltje'' je hier voor gebruikt?
Daniel Herrero bandswitch tool, kan niet meteen een link terugvinden..

Heb net de bureaulader ontvangen, maar ben gematigd tevreden... De pda past er niet zo vlot/snel in en er brandt een erg felle grote blauwe led wanneer ie in de lader zit, beetje irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139108

Anoniem: 148697 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 22:45:

In de gebruiksaanwijzing staat trouwens gps chipset sirf starIII met ondersteuning voor ephemeris extension, gps ontvanger 20 parallelle kanalen.
Ehm... J.P.... Sirf Star?? Heb je echt de M700? of Misschien per ongeluk troch de M650 (P3300)? Of gewoon een universele gebruiksaanwijzing erbij gekregen? Of kan iemand bevestigen dat we nu opeens een M700 hebben met een SirfstarIII ?!? Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar IK ben het een beetje kwijt nu 8)7 . Is de ROM van de Oarnge-versie misschien al ergens te downloaden?
(Zit trouwens zowiezo al te flippen dat ik niet kon wachten.. zit nu met de HTC-versie zobder GPS-rom, en daar heb ik 140 euro voor betaald.... bij een 2-jarig abo!! Beetje jammer.... :( )

Wat anders: mijn camera is brak! Geeft na twee foto's een ruisbeeld (groen/roze strepen). Als de camera ff uit is geweest gaat het weer goed, maar het is ook zo weer mis. Any ideas???? Heeft iemand anders hier al last van gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De orange spv m700 heeft een nederlandse rom.
1 1/2 jaar abbonement is niet bij de gewone shop te verkrijgen maar alleen bij de online shop.
Over die gps chipset, dat heb ik puur uit de handleiding van de spv m700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148697 schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 12:16:
De orange spv m700 heeft een nederlandse rom.
1 1/2 jaar abbonement is niet bij de gewone shop te verkrijgen maar alleen bij de online shop.
Over die gps chipset, dat heb ik puur uit de handleiding van de spv m700.
Komt de witte helemaal niet meer uit bij hun dan?
Of moet hij nog komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FlorisB schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 09:00:
[...]

Heb je de HTC rom nog?

HTC rom,

als ik hem update veravlt de garantie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyT85
Voor de geïnteresseerden, een foto van de bureaulader:

Afbeeldingslocatie: http://img156.imageshack.us/img156/8983/img1227uu1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaucops
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-10-2022
Hi,

Weet een van jullie in hoeverre de spv m700 Orange-branded is?
Is er veel gesleuteld aan soft keys, menu's etc? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Glaucops schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 12:57:
Hi,

Weet een van jullie in hoeverre de spv m700 Orange-branded is?
Is er veel gesleuteld aan soft keys, menu's etc? :?
Ik kan je met zekerheid zeggen uit ervaring (Orange SPV M600) dat die branded is, dat doet een provider zoals Orange altijd. Die shit (hou er zelf ook niet van) kun je allemala uitschakelen. En zelf kun je volgens mij bij een harde reset door een bepaalde toetsencombinatie de standaard orange software niet mee installeren, je krijgt dan ene kaal toestel met alleen de basis dingen. Dat vind ik het prettigste, dan kun je de pda naar eigen smaak inrichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaucops
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-10-2022
Hey,

dank voor je snelle reactie.
Is dus branded zoals ik verwacht had, maar goed te horen dat alles er
makkelijk weer uit kan...

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Glaucops schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 13:32:
Hey,

dank voor je snelle reactie.
Is dus branded zoals ik verwacht had, maar goed te horen dat alles er
makkelijk weer uit kan...

groeten
Om de branded shit hoef je het zeker niet te laten. De enigste reden dat ik er voor kies is omdat die veel goedkoper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

niemand?

dat bij een dopod rom update of de garantie vervalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:23
Anoniem: 200161 schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 14:09:
niemand?

Volgens mij vervalt de garantie dan niet.

€50 tegoed bij Tibber energiecontract? Stuur me een DM⚡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
FlowDesign schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 14:27:
[...]

Volgens mij vervalt de garantie dan niet.
De garantie vervalt wel degelijk. Je zet tenslotte andere software erop die vanuit de fabriek niet erop is gezet. Je kan anders voor de zekerheid ook HTC NL bellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
niemand?

Ik weet niet of de regels van HTC zijn aangepast, maar vroeger zat de garantie alsvolgt in elkaar:

Je hebt garantie op de hardware en niet op de software.

Dit betekende dat je vrij was om de ROM een upgrade te geven, ook van een andere leverancier.
Wil je het precies weten moet je HTC een email sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
adewidt schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 14:30:
[...]
Ik weet niet of de regels van HTC zijn aangepast, maar vroeger zat de garantie alsvolgt in elkaar:

Je hebt garantie op de hardware en niet op de software.

Dit betekende dat je vrij was om de ROM een upgrade te geven, ook van een andere leverancier.
Wil je het precies weten moet je HTC een email sturen.
Dat lijkt mij ook het meest logische, anders zouden ROM-updates ook buiten de garantie vallen zeker. Lijkt me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er werd mij gevraagd foto's te maken van de orange spv m700 maar dat lukt vandaag helaas niet want de kinderen hebben de batterijen van de foto toestel gebruikt en moet ik vanavond dus eerst opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
FlowDesign schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 14:34:
[...]

Dat lijkt mij ook het meest logische, anders zouden ROM-updates ook buiten de garantie vallen zeker. Lijkt me niet.
Het is gewoon een software update als voor XP, dus raar is dat niet. Echter is het niet de bedoeling om je eigen software erop te zetten, het is geen Linux namelijk. Das je garantie vervalt wel degelijk, maar nogmaals: bel even met HTC.
Hotline & Technical Support by phone: Netherlands

* Local call: +31 207965399
* Languages: Dutch
* Opening hours: 08:00 AM to 06:00 PM GMT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148697 schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 14:40:
Er werd mij gevraagd foto's te maken van de orange spv m700 maar dat lukt vandaag helaas niet want de kinderen hebben de batterijen van de foto toestel gebruikt en moet ik vanavond dus eerst opladen.
Schavuiten zijn het! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
lol 'k heb er een achteruit laten leggen bij de Orangeshop in Groningen. 'k ga hem morgen even ophalen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb ook even een vraag.
Als je de diashow gebruikt op de orange spv m700 dan moet j eerst alle foto's draaien op je toestel.
Bij de orange spv m600 was het ook zo maar moest je ze de andere kant opdraaien.
Het vreemde is dat de orange spv c500 het zelf deed bij de diashow want daar hoefde je ze niet te draaien.
Is er hier een hack of iets dergelijks voor dat ik niet alle foto's hoef te draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
niemand?

Waroom wil jij dat weten, je hebt de P3600 toch al geruild? Of is dat niet door gegaan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
TheVMaster schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 15:08:
lol 'k heb er een achteruit laten leggen bij de Orangeshop in Groningen. 'k ga hem morgen even ophalen :p
Dat heb je slim _/-\o_ , ik verwacht dat dit toestel snel is uitverkocht. Mag ik vragen hoe jij aan het telefoonnummer komt van de orange shop ter Groningen? Ik moet het nummer van de Orange shop ter Hengelo hebben maar kan die nergens terug vinden op de Orange site. Kun je me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Anoniem: 148697 schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 14:40:
Dan doe je het toch morgen, even goede vrienden ;) . Spreek ik je vanavond na 20:30 nog wel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vjenne-ICT schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 15:44:
[...]

Dat heb je slim _/-\o_ , ik verwacht dat dit toestel snel is uitverkocht. Mag ik vragen hoe jij aan het telefoonnummer komt van de orange shop ter Groningen? Ik moet het nummer van de Orange shop ter Hengelo hebben maar kan die nergens terug vinden op de Orange site. Kun je me helpen?
Gewoon de telfoongids op internet...

Orange shop
Telgen 15/A
7551CL Hengelo ov
Mob: 06 28022239

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
DaannO schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 14:43:
[...]

Het is gewoon een software update als voor XP, dus raar is dat niet. Echter is het niet de bedoeling om je eigen software erop te zetten, het is geen Linux namelijk. Das je garantie vervalt wel degelijk, maar nogmaals: bel even met HTC.

[...]
Ik hoefde het in de eerste plaats niet te weten hoor, dat is Umbrella.

Maar ik vraag me af of hij wil weten garantie via Orange of garantie via HTC?
Kan me voorstellen dat ze er bij Orange moeilijker over doen dan bij HTC qua ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Vjenne-ICT schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 15:44:
[...]

www.detelefoongids.nl :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb mijn eerste echte probleem gevonden met de orange spv m700 met orginele rom.
Alles loopt eerst goed maar zodra ik een filmpje afspeel die ik met de m700 heb gemaakt met video player dan loopt alles traag nadat ik de player heb gestopt.
Op een gegeven moment loopt alles niet meer maar zodra ik pocket player stop bij actieve programma's dan loopt alles weer goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Beetje in de lijn van de post boven me, ik heb twee problemen met het afspelen van media op mijn (dopod ROM)P3600.

Probleem 1: Als ik internet streams open in windows mediaplayer, dan loopt het hele toestel vast. Soft reset is de enige oplossing. Dit had ik zowel in de test versie van de dopod rom, als in de officiele
Probleem 2: Als ik mijn aac bestanden wil afspelen, ben ik vrij gelimiteerd tot TCPMP. Op zoch geen probleem, echter ik kan in dit programma geen sneltoets instellen om mijn scherm tijdens het spelen uit te doen (zodat de muziek verder speelt). De optie is er wel, maar zodra ik een toets toewijs, en deze ook gebruik, dan schakelt elke andere willekeurige toets ook het scherm uit. (Heb nu de tweede toets van boven aan de rechterkant als scherm-uit toets ingesteld, gebruik deze en na 1 keer scherm uit en aan, zorgt het gebruik het jogwheel dat het scherm uit gaat)

Vooral probleem 2 is lastig, iemand een oplossing? (gebruik TCPMP 0.72rc1, al een keer opnieuw geinstalleerd, maar helaas...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
HTC P3600 deel 2 (Trinity, Orange SPV M700)

Deeltje 2 graag :)

edit: die discussie over het vervallen van de garantie, dit is wat ik denk:
Je koopt een apparaat bij HTC binnen de EU, je hebt dus sowieso 2 jaar consumenten garantie. Als je de software update en je verkloot je ROM dan lijkt betalen mij redelijk. Maar als je hardware kapot gaat staat dit COMPLEET los van de software, dit zou je dus ook juridisch hard kunnen maken als het nodig zou zijn. Mijns inziens is updaten dus geen reden om je hardware-garantie te laten vervallen. Als HTC dit anders ziet kun je ze makkelijk sue'en.

[ Voor 75% gewijzigd door FlorisB op 23-02-2007 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103633

Ik heb vandaag ook de M700 gehaald ... geweldig ding, nog nooit zo'n apparaat gehad, weel veel mee gewerkt op werk enzo. Maar nu eindelijk speelgoed ook voor mij >:)
Alleen nu vroeg ik me af, omdat de GPS bij mij niet geactiveerd is hoe ik dat doe. de verkoper had het over een .cab bestand die geladen moest worden en dan zou het werken, maar dat wou hij niet even voor mij doen... dus ben nu aangewezen op mijn eigen speeltijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de M700 ook gehaald. Heb nog niet kunnen testen op de GPS geactiveerd is of niet. Heb ook een softresetje gedaan bij installatie van orange meuk. 1e indruk is erg goed. Heel mooi scherm, echt ongelovelijk verschil met de s100 qua helderheid. Kreeg trouwens nog 20% (!) korting op abonnement als student. Aanradertje voor de student tweakers onder ons....

Ik ga zo even de boekjes doorspitten ivm de GPS. Iemand enig idee hoe ik dit hardware matig zou kunnen checken?

Edit: heb het boekje van de M700 doorgelezen en inderdaad een verhaal over de GPS. Er staat niets in dat ie nog geactiveerd moet worden op welke manier dan ook, dus ik neem aan dat deze standaard op de rom moet zitten. Ik ben bijna klaar met installeren van Tomtom en dan ga ik even spelen...ben erg benieuwd.

Edit 2: Even mee gespeeld, en inderdaad. De chip is geactiveerd. Fix duurde wat lang in het begin, maar uiteindelijk kwamen ze door. Het lijkt nogal instabiel te zijn maar kan er nog vrij weinig over zeggen omdat ik hem nog niet echt getest heb. Op deze manier hoeven de orange M700 eigenaren geen rare fratsen uit te halen met de ROMs en behouden ze dus hun garantie :)

Hulde voor Orange _/-\o_

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 28462 op 23-02-2007 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145909

En deel 2 is er: HTC P3600 deel 2 (Trinity, Orange SPV M700)

^ Graag daar verder! :) ^
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.