Ja, kost je 4,50 euro bij de kabelboer.Johantjuuh schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 20:02:
Ik wil een CAR charger voor de P3600..
Iemand tips?
Dit is toch gewoon MINI USB??
Anoniem: 28735
Ik ben op zoek naar oplader voor deze telefoon die ik kan aansluiten op de dynamo van mijn fiets, dit ivm een fietsvakantie.
Orange had op een gegeven moment een fiets die dit had maar ik kan op internet hier niets over vinden.Wel andere opladers maar dan moet je je het leplazerus aan een slingertje draaien.
Andere opties als zonnepaneeltjes, zelfbouw app voor op je dynamo zie ik niet zo zitten.
Wie heeft de gouden tip?
Orange had op een gegeven moment een fiets die dit had maar ik kan op internet hier niets over vinden.Wel andere opladers maar dan moet je je het leplazerus aan een slingertje draaien.
Andere opties als zonnepaneeltjes, zelfbouw app voor op je dynamo zie ik niet zo zitten.
Wie heeft de gouden tip?
Zijn er geen opladers voor usb?Anoniem: 28735 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 10:28:
Ik ben op zoek naar oplader voor deze telefoon die ik kan aansluiten op de dynamo van mijn fiets, dit ivm een fietsvakantie.
Wie heeft de gouden tip?
http://geektechnique.org/projectlab/511
http://www.xbmcfreak.nl/
Jawel maar ik geen zin om zelf te knutselen.Erhnam schreef op maandag 04 februari 2008 @ 13:41:
[...]
Zijn er geen opladers voor usb?
http://geektechnique.org/projectlab/511
Had wel iets gevonden van pedal & power maar kan daar niets meer over vinden.
Gouden tip, nee. Maar misschien dat hier wat bruikbaars tussen staat.Anoniem: 28735 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 10:28:
Wie heeft de gouden tip?
http://www.expansys.nl/s....0p3600&searchtype=product
Het gaat om de Remote Desktop Manager voor WM6. Ik gebruik de ROM van Bepe waar deze niet standaard bij zit. Ik heb em dus los van xda gehaald en zonder problemen geinstalleerd. Het probleem voor mij (wat ik best eerder had kunnen vermelden...) is dat ik nergens zie dat ik poorten in kan stellen. Ik krijg het niet aan de praat met een universiteitsnetwerk waar maar bepaalde poorten openstaan. Nu ben ik dus bang dat ik het hele gebeuren uit m'n hoofd moet zetten...
http://www.expansys.nl/p.aspx?i=155975Anoniem: 28735 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 10:28:
Wie heeft de gouden tip?
alleen dat ding laad hem niet op denk ik
[ Voor 3% gewijzigd door YoshiBignose op 08-02-2008 10:14 ]
Facts don't care about your feelings
Dank voor reaktie, deze laad inderdaad niet op.YoshiBignose schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 10:12:
[...]
http://www.expansys.nl/p.aspx?i=155975
alleen dat ding laad hem niet op denk ik
Maar misschien moet ik die fietslader maar laten varen.
Heeft iemand misschien ervaring met zo'n zonnelader, dan laad de pda ook op tijdens het fietsen.
Zou ideaal zijn icm gps.
DealExtreme heeft wel wat zonnepaneeltjes:

Compact Solar Powered Self-Recharging USB Battery (with Cell Phone Adapters) $23.64

Dual Ports Solar Powered Self-Recharging USB Battery (with Cell Phone Adapters) $47.90

Versatile Solar Charger with AC Power Cord $14.36
etc. etc. etc.
Ze hebben er echt veel. En het zijn dollars inclusief verzendkosten. En met de huidige dollar koers:
1 U.S. dollar = 0.68 Euros
hier staan her en der nog meer van die zonnepaneeltjes tussen (klik)

Compact Solar Powered Self-Recharging USB Battery (with Cell Phone Adapters) $23.64

Dual Ports Solar Powered Self-Recharging USB Battery (with Cell Phone Adapters) $47.90

Versatile Solar Charger with AC Power Cord $14.36
etc. etc. etc.
Ze hebben er echt veel. En het zijn dollars inclusief verzendkosten. En met de huidige dollar koers:
hier staan her en der nog meer van die zonnepaneeltjes tussen (klik)
Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!
DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!
Maar exclusief invoerrechten en BTW.Awkwarding schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 18:02:
.....
ja hoe dat precies zit weet ik niet. Mij is verteld dat als je onder de 20 euro koopt je geen invoerkosten en btw hoeft te betalen.
(je kunt ook geen btw/invoerkosten betalen. Gewoon bestellen en afwachten of je wel of niet moet betalen. Maar die keuze is aan iedereen zelf. Veel doen het er)
Bij een Duitsland gekochte digicam heb ik nooit een BTW naheffing gekregen. Bij 2 in Amerika gekochte producten heb ik de eerste keer aan de koerier moeten dokken en de tweede keer kreeg ik (veel later) nog een naheffing van 19%. Als het bij de douane niet opvalt zal ik ze er ook niet op wijzen.Awkwarding schreef op zondag 10 februari 2008 @ 23:31:
[...]
ja hoe dat precies zit weet ik niet. Mij is verteld dat als je onder de 20 euro koopt je geen invoerkosten en btw hoeft te betalen.
(je kunt ook geen btw/invoerkosten betalen. Gewoon bestellen en afwachten of je wel of niet moet betalen. Maar die keuze is aan iedereen zelf. Veel doen het er)
Dit is niet de bedoeling. Als je wilt weten wat het waard is, zoek dan op bv marktplaats en ebay naar vraagprijzen.
[ Voor 94% gewijzigd door pven op 13-02-2008 22:56 ]
Ik heb een bèta versie 1.2 (Engelstalig) uitgebracht
.
Belangrijkste verandering is dat gegevens (wachtwoord, wifi-instellingen) als het goed is niet meer verloren gaan
.
Verder een vernieuwde uitstraling.
Link:
http://www.allaboutphones...viewtopic.php?f=10&t=1975
Belangrijkste verandering is dat gegevens (wachtwoord, wifi-instellingen) als het goed is niet meer verloren gaan
Verder een vernieuwde uitstraling.
Link:
http://www.allaboutphones...viewtopic.php?f=10&t=1975
Bedankt met je info je brengt veel goeds voor deze telefoon 
ik wacht nog even op de NL versie en zou deze dan ook direct installeren als deze uit is.
ik wacht nog even op de NL versie en zou deze dan ook direct installeren als deze uit is.
Anoniem: 208686
Kun je het poortnummer niet gewoon in het (IP)adres van de sessie die je wilt overnemen verwerken?Sunra schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 21:34:
Het gaat om de Remote Desktop Manager voor WM6. Ik gebruik de ROM van Bepe waar deze niet standaard bij zit. Ik heb em dus los van xda gehaald en zonder problemen geinstalleerd. Het probleem voor mij (wat ik best eerder had kunnen vermelden...) is dat ik nergens zie dat ik poorten in kan stellen. Ik krijg het niet aan de praat met een universiteitsnetwerk waar maar bepaalde poorten openstaan. Nu ben ik dus bang dat ik het hele gebeuren uit m'n hoofd moet zetten...
Dus bijv. 192.168.1.1:3389 of laptop_01:3389????
Succes....!
Heeft er iemand al WM6.1 op z'n P3600 geknald?
Zo ja, wat zijn de bevindingen?
M'n pa heeft trouwens 2 weken geleden zijn P3600 met lakschade opgestuurd naar HTC Europe en gisteren teruggekregen zonder lakschade
mailen doe je naar "callservice at htceurope dot com"
Zo ja, wat zijn de bevindingen?
M'n pa heeft trouwens 2 weken geleden zijn P3600 met lakschade opgestuurd naar HTC Europe en gisteren teruggekregen zonder lakschade
€50 tegoed bij Tibber energiecontract? Stuur me een DM⚡
Ik heb ook een beetje lakschade maar heb geen zin om dat helemaal op te sturen hoor. Ik heb de telefoon nu al een jaar en ik vind het nog meevallen. Ook vind ik het niet zo erg dat een GSM er gebruikt uit ziet.
Wat zijn de verschillen tussen 6.0 en 6.1? Is het een must have update?
Wat zijn de verschillen tussen 6.0 en 6.1? Is het een must have update?
ik heb de Mary V3.7.1 Lite met WM6.1
en hij bevalt super! Ik dacht dat hij vol kinderziektes zou zitten, maar hij werkt top. Batterij gaat super goed mee. Behoorlijk snel. Echt een topper!
Alleen ga ik waarschijnlijk volgende week er de superlite van Mary erop zetten (V3.7 WM6.1) Want ik gebruik de meeste programma's toch niet, dus die kunnen er net zo goed af blijven
Ik heb hem trouwens geinstalleerd via mijn SD kaartje. Ik moet zeggen, installeren via SD is echt een aanrader. Veel sneller en betrouwbaarder. Ik moest eerst sowieso naar een andere computer op mijn trinity te flashen omdat het via mijn laptop niet gaat
(altijd errors) En via de SD knal ik er gewoon de bestanden op via mijn kaartlezer, ik ga naar bootloader en klaar 
edit: de verschillen tussen WM6 en WM6.1 weet ik niet
ze zijn mij nog niet opgevallen. Dus ik wil het ook wel weten
en hij bevalt super! Ik dacht dat hij vol kinderziektes zou zitten, maar hij werkt top. Batterij gaat super goed mee. Behoorlijk snel. Echt een topper!
Alleen ga ik waarschijnlijk volgende week er de superlite van Mary erop zetten (V3.7 WM6.1) Want ik gebruik de meeste programma's toch niet, dus die kunnen er net zo goed af blijven

Ik heb hem trouwens geinstalleerd via mijn SD kaartje. Ik moet zeggen, installeren via SD is echt een aanrader. Veel sneller en betrouwbaarder. Ik moest eerst sowieso naar een andere computer op mijn trinity te flashen omdat het via mijn laptop niet gaat
edit: de verschillen tussen WM6 en WM6.1 weet ik niet

[ Voor 7% gewijzigd door Awkwarding op 12-03-2008 10:50 ]
Heb het draadje ff opgezocht: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=369917Awkwarding schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 10:48:
ik heb de Mary V3.7.1 Lite met WM6.1
Alleen ga ik waarschijnlijk volgende week er de superlite van Mary erop zetten (V3.7 WM6.1) Want ik gebruik de meeste programma's toch niet, dus die kunnen er net zo goed af blijven![]()
Ik heb hem trouwens geinstalleerd via mijn SD kaartje. Ik moet zeggen, installeren via SD is echt een aanrader. Veel sneller en betrouwbaarder. Ik moest eerst sowieso naar een andere computer op mijn trinity te flashen omdat het via mijn laptop niet gaat(altijd errors) En via de SD knal ik er gewoon de bestanden op via mijn kaartlezer, ik ga naar bootloader en klaar
edit: de verschillen tussen WM6 en WM6.1 weet ik nietze zijn mij nog niet opgevallen. Dus ik wil het ook wel weten
Maar deze heeft dus geen Office?

Hm, ik heb weer iets lekkers..
Vrijdag ff biervaatjes naar boven getild, haal ik de telefoon uit men broekzak, 2 grote scheuren in me scherm..
Het touchgedeelte werkt ook niet meer, allen de knop linksonder kan ik indrukken.. veder werkt hij nergens meer.
Wat kan ik het beste doen? Ik heb geen extra verzekering opgenomen, maar een vriend van me zei dat als je naar je gewone verzekering gaat, dit onder de inboedel valt.. en je dus 500euri op je rekening krijgt ( hij heeft hetzelfde meegemaakt, en die 500 gehad )
Hij zei dat het repareren bij orange €200,- gaat kosten.. dus dat is me iets te duur
Kan ik nu het beste:
- naar de verzekering gaan en proberen geld te krijgen?
- zelf het scherm vervangen, en is dit moeilijk?
- naar orange gaan en kijken of hun het scherm kostenloos vervangen
- naar orange gaan en die 200 betalen en door hun het scherm laten vervangen
Vrijdag ff biervaatjes naar boven getild, haal ik de telefoon uit men broekzak, 2 grote scheuren in me scherm..
Het touchgedeelte werkt ook niet meer, allen de knop linksonder kan ik indrukken.. veder werkt hij nergens meer.
Wat kan ik het beste doen? Ik heb geen extra verzekering opgenomen, maar een vriend van me zei dat als je naar je gewone verzekering gaat, dit onder de inboedel valt.. en je dus 500euri op je rekening krijgt ( hij heeft hetzelfde meegemaakt, en die 500 gehad )
Hij zei dat het repareren bij orange €200,- gaat kosten.. dus dat is me iets te duur
Kan ik nu het beste:
- naar de verzekering gaan en proberen geld te krijgen?
- zelf het scherm vervangen, en is dit moeilijk?
- naar orange gaan en kijken of hun het scherm kostenloos vervangen
- naar orange gaan en die 200 betalen en door hun het scherm laten vervangen
Dat schermpje kost 7 euro ex verzending ofzo. niet echt duur. Maar de vraag is of dat alles is wat stuk is.
Verder lijkt het me simpel: ja probeer te claimen voordat je gaat slopen/repareren. Eerst bij je verzekeringsm'ij, die 500 euro kun je beter gebruiken dan een nieuw scherm. Echter, als je hem daarna met die 500 gaat laten fixen en 300 euro winst maakt is dat fraude. Verzekeringen zijn hier streng op en verwachten dat jij bij een onverwacht bezoek je gsm kan tonen. Dat zeggen ze ook bij je claim.
Ter interesse: had je je scherm aan je beenkant of aan de buitenkant? Ik stop hem altijd heel bewust met scherm naar mijn been, maar vraag me af of dit jou ook geholpen had.
Verder lijkt het me simpel: ja probeer te claimen voordat je gaat slopen/repareren. Eerst bij je verzekeringsm'ij, die 500 euro kun je beter gebruiken dan een nieuw scherm. Echter, als je hem daarna met die 500 gaat laten fixen en 300 euro winst maakt is dat fraude. Verzekeringen zijn hier streng op en verwachten dat jij bij een onverwacht bezoek je gsm kan tonen. Dat zeggen ze ook bij je claim.
Ter interesse: had je je scherm aan je beenkant of aan de buitenkant? Ik stop hem altijd heel bewust met scherm naar mijn been, maar vraag me af of dit jou ook geholpen had.
Tsja, er zitten dikke scheuren in het scherm, en ik heb de rom van Adewidt erom, en dan is linksonder dat knopje als je dat indruk new, en kan je een smsje maken bijvoorbeeld.. Dat is het enigste wat nog van het touchscreen werkt.. Dus dat wordt een nieuw LCD scherm dan en een touchpanel.cornelixnootje1 schreef op zondag 16 maart 2008 @ 17:50:
Dat schermpje kost 7 euro ex verzending ofzo. niet echt duur. Maar de vraag is of dat alles is wat stuk is.
Zou het denkje lukken bij de verzekeringsmaatschappij? Want dan wil ik eventueel een iPhone halen.
Dan laat ik deze HTC gewoon zoals die is voor muziek en dergelijke.
Ik heb mijn scherm ook een keer stuk gehad, een val van 6 meter vondt ie niet fijnJ.Thermaltaker schreef op zondag 16 maart 2008 @ 17:58:
[...]
Tsja, er zitten dikke scheuren in het scherm, en ik heb de rom van Adewidt erom, en dan is linksonder dat knopje als je dat indruk new, en kan je een smsje maken bijvoorbeeld.. Dat is het enigste wat nog van het touchscreen werkt.. Dus dat wordt een nieuw LCD scherm dan en een touchpanel.
Zou het denkje lukken bij de verzekeringsmaatschappij? Want dan wil ik eventueel een iPhone halen.
Dan laat ik deze HTC gewoon zoals die is voor muziek en dergelijke.

Had ook geen extra verzekering en heb toen gewoon op http://stores.ebay.nl/sk-mobile-shop een compleet LCD schermpje met touchgedeelte gekocht. Even opletten met het connectortje (fragiel) maar dat moet wel goed komen, moeilijk is het echt niet en er staat wel een voorbeeld op internet.
Voor rond de 50,- euro ben je dan weer helemaal klaar....
Maarrr.....als je het uit je verzekering kunt halen zou ik dat zeker doen !
Je heb wel kans dat je een factuur moet overleggen.
Even een vraagje waarvoor ik me heb geregistreed ik wil deze (HTC p3600) of de HTC p3300 halen welke kan ik beter kopen ook al is de p3600 100 euro duurder als de p3300?
Heb je de specificaties van beide al met elkaar vergeleken? En zo ja, wat is je vraag precies?Dw1-nl schreef op zondag 23 maart 2008 @ 23:22:
Even een vraagje waarvoor ik me heb geregistreed ik wil deze (HTC p3600) of de HTC p3300 halen welke kan ik beter kopen ook al is de p3600 100 euro duurder als de p3300?
Tja welke kan ik beter nemen?
[ Voor 88% gewijzigd door Dw1-nl op 24-03-2008 16:47 ]
Ik heb de SuperLite editie geïnstalleerd en ik was serieus verbaasd hoe snel het toestel dan is!FlowDesign schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 11:23:
[...]
Heb het draadje ff opgezocht: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=369917
Maar deze heeft dus geen Office?
Er zit overigens wel Office Mobile in
ROM Mary v3.7 WM6.1 SuperLite:6.1 roms doen we niet aan!
[ Voor 8% gewijzigd door DaannO op 15-04-2008 14:21 ]
Ik heb ze naast elkaar gehad zie hier:
http://kieskeurig.nl/nl/p...3DBF09415C12571F80048A0BD
De htc p3600 heeft wel umts.
Ik wil eigenlijk gewoon muziek erop luisteren (dus goede kwaliteit boxen) en msnen en internetten meer niet eigenlijk.
En is er ook verschil kwa geheugen wat erin kan?
De htc p3600 heeft wel umts.
Ik wil eigenlijk gewoon muziek erop luisteren (dus goede kwaliteit boxen) en msnen en internetten meer niet eigenlijk.
En is er ook verschil kwa geheugen wat erin kan?
Raar dat de url niet werkt dit moet het zijn:
[ Voor 3% gewijzigd door Dw1-nl op 24-03-2008 18:36 ]
@Dw1-nl:
Er zit een edit knop rechtsboven je post!
Volgens mij zijn UMTS en GPS de grootste verschillen. EDGE bestaat niet meer in NL, en UMTS/HDSPA is wel sneller voor internet, maar mijn ervaring is dat het met mobiele websites op GPRS ook prima gaat.
Ik zou die 100 euro extra er alleen voor de GPS al voorover hebben. Hoewel je die ook extern hebt voor minder via bluetooth.
De kwaliteit van de interne speaker is bij iedere telefoon bagger. En ik vermoed bij iedere HTC hetzelfde. Muziek op de hoofdtelefoon is ook geen feest. Vooral gebrek aan lage tonen, zelfs bij grotere hoofdtelefoon.
MSN is niet echt prettig zonder toetsenbord.
Aldus.
Edit: Oops: 3300 heeft ook GPS.
Er zit een edit knop rechtsboven je post!
Volgens mij zijn UMTS en GPS de grootste verschillen. EDGE bestaat niet meer in NL, en UMTS/HDSPA is wel sneller voor internet, maar mijn ervaring is dat het met mobiele websites op GPRS ook prima gaat.
Ik zou die 100 euro extra er alleen voor de GPS al voorover hebben. Hoewel je die ook extern hebt voor minder via bluetooth.
De kwaliteit van de interne speaker is bij iedere telefoon bagger. En ik vermoed bij iedere HTC hetzelfde. Muziek op de hoofdtelefoon is ook geen feest. Vooral gebrek aan lage tonen, zelfs bij grotere hoofdtelefoon.
MSN is niet echt prettig zonder toetsenbord.
Aldus.
Edit: Oops: 3300 heeft ook GPS.
Ik wilde al gaan posten dat de P3300 ook GPS heeft
Waar je nog wel naar kan kijken is of er nog verschil is in de GPS chip van P3300 t.o.v. de P3600.
Ik weet bijv. dat die van de P3600 níet 'assisted' is (dus geen AGPS) en dat ie er soms best lang over doet om een fix te krijgen. Ik betwijfel of de P3300 daar beter in is want ik geloof dat ze beide dezelfde GPS chip hebben maar kijk het ff na.
Waar je nog wel naar kan kijken is of er nog verschil is in de GPS chip van P3300 t.o.v. de P3600.
Ik weet bijv. dat die van de P3600 níet 'assisted' is (dus geen AGPS) en dat ie er soms best lang over doet om een fix te krijgen. Ik betwijfel of de P3300 daar beter in is want ik geloof dat ze beide dezelfde GPS chip hebben maar kijk het ff na.
De P3300 heeft een Sirfstar III chip. Veel beter dan de chip in de P3600.
Ik heb zelf een P3600 en een vriend van mij heeft een P3300 en we zijn eens gaan testen op GPS-verbinding enzo. De P3600 doet er veel langer over om verbinding te krijgen, heeft vaak minder satellieten tot z'n beschikking en heeft een veel minder goede dekking.
Ik heb zelf een P3600 en een vriend van mij heeft een P3300 en we zijn eens gaan testen op GPS-verbinding enzo. De P3600 doet er veel langer over om verbinding te krijgen, heeft vaak minder satellieten tot z'n beschikking en heeft een veel minder goede dekking.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Tja, ik gebruik de GPS in mijn 3600 zeker wekelijks. Fix heb ik meestal zodra ik de straat uit ben. Of in tijden:
- Soms in 30 seconden.
- Soms in 120 seconden. Nooit echt langer.
Nouja, zo af en toe in een bos of tussen hoge gebouwen wil het gewoon uperhaupt niet lukken.
Maarja, hoeveel hoge gebouwen hebben we nou in Nederland?
- Soms in 30 seconden.
- Soms in 120 seconden. Nooit echt langer.
Nouja, zo af en toe in een bos of tussen hoge gebouwen wil het gewoon uperhaupt niet lukken.
Wat bedoel je met GPS dekking?Smarron schreef op maandag 24 maart 2008 @ 19:09:
De P3300 heeft een Sirfstar III chip. Veel beter dan de chip in de P3600.
SirfStar III is beduidend beter dan de (Qualcomm?) chip die in de P3600 zit idd. Veel snellere fix en betere ontvangst indoor en tussen hoge gebouwen/bomen.
Echter verschil in het aantal satellieten dat ze oppikken is verwaarloosbaar hoor. Maar snelle fix vind ik het belangrijkste.
Echter verschil in het aantal satellieten dat ze oppikken is verwaarloosbaar hoor. Maar snelle fix vind ik het belangrijkste.
Zijn er eigenlijk betere nog dan de SirfStar III? Of houdt het daar op qua fixsnelheid etc?
Oke ik zit dus nog steeds te twijfelen tussen de p3300 en de p3600, msnen kan dan wel via een toetsenbord op het scherm maar ik weet niet p3300 of p3600

Als het enige echte verschil de snelheid van je internet is, moet je je afvragen of je dat 100 euro waard is. Ligt er ook een beetje aan waar je woont natuurlijk. In sommige steden heb je geeneens UMTS.
Het enige qua internet op je gsm waarvoor je echt umts wil is Skype, maar zelfs dat werkt aardig beroerd.
Verder kan ik je alleen maar adviseren reviews te lezen van gebruikers (ze zijn al lang uit namelijk), op zoek te gaan naar een tweedehandsje op MP, en niet te vergeten dat je waarschijnlijk sowieso hooguit 12 maanden met dit toestel werkt. (Want je bent nu GoT'r, en die wisselen nogal vaak van toestel.)
Mijn advies: zoek op een tweedehands 3300 en 3600 en pak wat het goedkoopste is.
Het enige qua internet op je gsm waarvoor je echt umts wil is Skype, maar zelfs dat werkt aardig beroerd.
Verder kan ik je alleen maar adviseren reviews te lezen van gebruikers (ze zijn al lang uit namelijk), op zoek te gaan naar een tweedehandsje op MP, en niet te vergeten dat je waarschijnlijk sowieso hooguit 12 maanden met dit toestel werkt. (Want je bent nu GoT'r, en die wisselen nogal vaak van toestel.)
Mijn advies: zoek op een tweedehands 3300 en 3600 en pak wat het goedkoopste is.
Ja en beiden hebben geen uitschuifbaar toetsenbord hoor.Dw1-nl schreef op maandag 24 maart 2008 @ 20:31:
Oke ik zit dus nog steeds te twijfelen tussen de p3300 en de p3600, msnen kan dan wel via een toetsenbord op het scherm maar ik weet niet p3300 of p3600
Oke ja ik wil zo wie zo wifi zodat ik thuis altijd via de router kan internetten en ik ben van plan lang met dit toestel te doen.
Weet iemand welke htc het beste geluid heeft? of zit in elke het zelfde aantal watt etc.?
Weet iemand welke htc het beste geluid heeft? of zit in elke het zelfde aantal watt etc.?
Mijn vermoeden:Dw1-nl schreef op maandag 24 maart 2008 @ 20:41:
Oke ja ik wil zo wie zo wifi zodat ik thuis altijd via de router kan internetten en ik ben van plan lang met dit toestel te doen.
- Beide exact hetzelfde
Mijn garantie:
- Beide extreem kutgeluid uit de speaker, en vrij waardeloos geluid uit de hoofdtelefoon.
Als je een beetje MP3 gsm wil moet je een sonyericsson kopen, en zelfs daarvan zijn de inbouwspeakers bagger. Het is heel simpel, de speaker bestaat al 130 jaar, en nog nooit is er iemand in geslaagd mooi geluid uit een zeer kleine speaker te halen.
Tenzij je graag heel luid KIJK KIJK KIJK EEN KUIKENTJE wil laten horen, dan zijn die speakers prima.
Maar serieus: vergeet het maar ooit muziek te luisteren met die speakers, en koop voor 40 euro een 4gb USB stick mp3 speler en je bent 10x beter af qua oordopjesgeluid.
De P3600 is volgens een heel stuk dikker dan de P3300. Maar de P3600 heeft 400MHz en de P3300 201MHz meen ik. (dat zou je voor de zekerheid even moeten opzoeken, daar heb ik nu zelf geen tijd voor om te doen)
Voor mij was de 400MHz de reden dat ik bij dit toestel (de P3600) uitkwam. Want ik wil WiFi, GPS en minimaal 400MHz hebben. En dan heb je volgens mij alleen de P3600 (ofwel HTC Trinity / SPV M700 / etc.) of de HTC Tytn II. (op dat moment tenminste
)
De HTC Tytn II is duurder dan de P3600 maar heeft wel een uitschuifbaar qwerty toetsenbord en een iets betere processor meen ik. Maar wel een stuk duurder dus en ook iets groter.
Wat je het beste kunt doen is beide toestellen in real-time uitproberen (bijvoorbeeld MediaMarkt) en je afvragen wat belangrijker is. Een (iets) sneller toestel (is natuurlijk afhankelijk van hoe je het toestel gebruikt. Hoe intensief) of een dunner en goedkoper toestel
Voor mij was de 400MHz de reden dat ik bij dit toestel (de P3600) uitkwam. Want ik wil WiFi, GPS en minimaal 400MHz hebben. En dan heb je volgens mij alleen de P3600 (ofwel HTC Trinity / SPV M700 / etc.) of de HTC Tytn II. (op dat moment tenminste
De HTC Tytn II is duurder dan de P3600 maar heeft wel een uitschuifbaar qwerty toetsenbord en een iets betere processor meen ik. Maar wel een stuk duurder dus en ook iets groter.
Wat je het beste kunt doen is beide toestellen in real-time uitproberen (bijvoorbeeld MediaMarkt) en je afvragen wat belangrijker is. Een (iets) sneller toestel (is natuurlijk afhankelijk van hoe je het toestel gebruikt. Hoe intensief) of een dunner en goedkoper toestel
Ik heb alleen de vergelijking qtek S200 en p3600 gemaakt. (ook 200mhz vs 400mhz) en merkte nauwelijks verschil in gebruik. Ik heb geen idee hoe dat kan.
Dekking binnenshuis is bij mij of slecht, langzaam of gewoon niet. Die van de Sirf III is het beter. En dan is dat idd beter met hoge gebouwen zo in de praktijk.
Ik ben van radio rom 1.38 naar 1.46 gegaan en merk dat een GPS fix sneller totstand komt!
Heeft iemand Windows Mobile 6.1 al gezien (gisteren uitgekomen). Ik zag dit filmpje:
http://www.youtube.com/wa...zBXRE5AuI&feature=related
Weet iemand of dit al uit is voor de 3600?
Officieel niet volgens mij, maar er zijn echt heel veel erg goed werkende WM6.1 versies in dit topic en op xda-developers te vinden.Erhnam schreef op woensdag 02 april 2008 @ 10:23:
Heeft iemand Windows Mobile 6.1 al gezien (gisteren uitgekomen). Ik zag dit filmpje:
Ik quote mezelf even van de vorige pagina
FlowDesign schreef op maandag 24 maart 2008 @ 13:46:
[...]
Ik heb de SuperLite editie geïnstalleerd en ik was serieus verbaasd hoe snel het toestel dan is!![]()
Er zit overigens wel Office Mobile in![]()
ROM Mary v3.7 WM6.1 SuperLite:
[ Voor 34% gewijzigd door een moderator op 15-04-2008 14:21 . Reden: link verwijderd ]
WM 6.1 is pas gisteren officieel uitgekomen. Is dit dan een beta?FlowDesign schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:24:
[...]
Officieel niet volgens mij, maar er zijn echt heel veel erg goed werkende WM6.1 versies in dit topic en op xda-developers te vinden.
Ik quote mezelf even van de vorige pagina
[...]
Zou best kunnen. Het werkt iig prima, geen klachtenErhnam schreef op woensdag 02 april 2008 @ 16:18:
[...]
WM 6.1 is pas gisteren officieel uitgekomen. Is dit dan een beta?
En die ROM die ik hierboven noemde is echt snel.
Anoniem: 239600
Hebben er meer mensen last van dat de telefoon steeds uitvalt? Ik heb sinds een week dat ik de telefoon uit mijn broekzak haal om te kijken hoelaat het is oid, maar de telefoon uitstaat. Niet altijd, maar soms wel. Normaal gaat deze dan weer aan, maar dat wou hij vanmorgen ook niet meer. Ik heb hem toen aan de computer gehangen en toen deed hij het weer ff, maar een tijdje later was hij weer uit. Op dit moment kom ik enkel in het eerste scherm waar de ROM info wordt getoond en daarna valt hij weer uit. Ik heb hem nu aan de lader hangen, maar het rode lichtje gaat om de ongeveer minuut een seconde uit, betekent dit iets? Ik gebruik de Adewit ROM, maar ik heb geen idee welke versie. Zou het helpen als ik er WM6.1 opzet?
Geen last van, maar klinkt meer als een hardware probleem. En als hij tijdens het flashen uitvalt ben je verder van huis, dus updaten: ik weet het niet...Anoniem: 239600 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 14:08:
Hebben er meer mensen last van dat de telefoon steeds uitvalt? Ik heb sinds een week dat ik de telefoon uit mijn broekzak haal om te kijken hoelaat het is oid, maar de telefoon uitstaat. Niet altijd, maar soms wel. Normaal gaat deze dan weer aan, maar dat wou hij vanmorgen ook niet meer. Ik heb hem toen aan de computer gehangen en toen deed hij het weer ff, maar een tijdje later was hij weer uit. Op dit moment kom ik enkel in het eerste scherm waar de ROM info wordt getoond en daarna valt hij weer uit. Ik heb hem nu aan de lader hangen, maar het rode lichtje gaat om de ongeveer minuut een seconde uit, betekent dit iets? Ik gebruik de Adewit ROM, maar ik heb geen idee welke versie. Zou het helpen als ik er WM6.1 opzet?
Wat denken jullie dat een redelijke verkoopprijs is van een HTC P3600 van ongeveer een jaar oud?
Zoek de mediaan op marktplaats.nlYoshiBignose schreef op maandag 21 april 2008 @ 11:26:
Wat denken jullie dat een redelijke verkoopprijs is van een HTC P3600 van ongeveer een jaar oud?
Marktprijzen check je het beste...op de markt!
Dat is zo. Valt me alleen op dat er heel veel mensen van die "nieuwe" producten verkopen. Ik denk dat 250 wel een redelijke (vraag)prijs is?
Alles is zoveel waard als een gek ervoor geeft. Als je even zoekt op p3600 en dan sorteert op prijs van hoog naar laag zie je dat ze gaan voor 400 tot 175. De nieuwe gaan voor meer dan 300 en de tweedehands voor iets minder.YoshiBignose schreef op maandag 21 april 2008 @ 14:01:
Dat is zo. Valt me alleen op dat er heel veel mensen van die "nieuwe" producten verkopen. Ik denk dat 250 wel een redelijke (vraag)prijs is?
Ik zou zeggen probeer 275/300 (als iemand in jouw buurt toevallig op zoek is is hij voor hem meer waard ivm minder reis/verzendkosten) en zak zover als het hoogste bod wat je ervoor krijgt. (Wel bieden aanzetten natuurlijk).
Afhankelijk van hoe de staat is natuurlijk.
Edit: waarom verkoop je trouwens? Heb je al een betere opvolger gevonden?
[ Voor 4% gewijzigd door cornelixnootje1 op 21-04-2008 14:05 ]
ik heb zelf nu een weekje een P3600 in mijn bezit en ben er erg tevreden mee, alleen kan ik nergens vinden of je ook eigen nummers die ik er op heb staan als alarm kan gebruiken. of zijn het alleen wavjes en zitten daar dan nog beperkingen aan?
ik draai de rom van adewidt die me uitstekend bevalt.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Dan moet je ze in deze map zetten: /Windows/RingsRubman schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 13:30:
ik heb zelf nu een weekje een P3600 in mijn bezit en ben er erg tevreden mee, alleen kan ik nergens vinden of je ook eigen nummers die ik er op heb staan als alarm kan gebruiken. of zijn het alleen wavjes en zitten daar dan nog beperkingen aan?
MP3 en Wav werken beide.
ja heb nu een TyTn II, ik miste toch het toetsenbordcornelixnootje1 schreef op maandag 21 april 2008 @ 14:05:
[...]
Edit: waarom verkoop je trouwens? Heb je al een betere opvolger gevonden?
Anoniem: 259973
ik wil graag windows mobile 6 op me p3600, maar er is nog geen update van htc, dus zit ik er toch aan te denken adewith erop te zetten,
maar wat houdt dit nu precies dan in, heb gelezen over garantie vervalt en zo, wat kan er gebeuren tijdens installeren dat het fout kan gaan enz....
tnx
maar wat houdt dit nu precies dan in, heb gelezen over garantie vervalt en zo, wat kan er gebeuren tijdens installeren dat het fout kan gaan enz....
tnx
Als je het gewoon goed doet dan gaat er niks fout en geloof me er zit nauwelijks risico aan als je gewoon even goed de instructies doorleest en die stapsgewijs opvolgt.Anoniem: 259973 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 11:01:
ik wil graag windows mobile 6 op me p3600, maar er is nog geen update van htc, dus zit ik er toch aan te denken adewith erop te zetten,
tnx
Als het niet werkt dan is het 99% van de gevallen gewoon omdat mensen niet goed lezen.
Ik heb zelf al 3 keer een P3600 geflashed met WM6 en WM6.1 en gaat altijd goed.
oke en alle info staat dus op de eerste pagina ervoor he, of staat er nog verdere uitleg voor?
Ik flash nu voortaan altijd via mijn SD-kaart. Gaat veel sneller en er kunnen geen verbindingsfouten optreden!
Zodra ik tijd heb om van mijn gegevens een backup te maken en te flashen zet ik de mary wm6.1 superlite erop. Heb er nu nog Mary wm6.1 lite erop, maar ik wil nog kaler
Zodra ik tijd heb om van mijn gegevens een backup te maken en te flashen zet ik de mary wm6.1 superlite erop. Heb er nu nog Mary wm6.1 lite erop, maar ik wil nog kaler
was dat niet alleen voor beltonen en niet voor wekker alarmen, want dat had ik namelijk al ontdekt.FlowDesign schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:01:
[...]
Dan moet je ze in deze map zetten: /Windows/Rings
MP3 en Wav werken beide.
Ik kan de alarm geluiden niet vinden als ik de verkenner doorloop. ik heb trouwens de adewit rom in het nederlands.
ik begin met de hard spl te installeeren, maar zodra ik daarmee begin gaat telefoon naar tricolor, leuk en wel, maar verliest hij ook verbinding met computer ( heb vista ) waaardoor ik error 260 krijg, doe dan reset en doet hij weer normaal, maar wat moet ik hieraan doen??
heb een neiuwe laptop en hier zit alleen vista op
dus dat gaat lastig...... iemand de oplossing hiervoor zag wel iets staan ergens maar vond dat maar erg vaag
Met Vista werkt het idd niet.Anoniem: 259973 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 08:36:
heb een neiuwe laptop en hier zit alleen vista opdus dat gaat lastig...... iemand de oplossing hiervoor zag wel iets staan ergens maar vond dat maar erg vaag
Dus wat je moet doen is een SD kaart formatteren als FAT (niet FAT32) en dan de bestanden die je gedownload hebt erop zetten.
Vervolgens ga je door de juiste knoppen in te drukken naar de bootloader modus en dan gaat de rest vanzelf.
Ik heb de Orange SPV M700 (P3600).
Nu heb ik dus een 2 jarig contract en kreeg de P3600 er gratis bij. Nu wil ik een geunlockte Iphone aanschaffen en mijn P3600 verkopen en mijn huidige Orange abbonement gewoon in mijn Iphone gebruiken. Nu vroeg me af, stel ik verkoop de P3600 aan iemand, hij gaat vervolgens bij hem kapot en ik stuur hem voor hem op. Ik heb er Windows Mobile 6 opgezet, maar dit valt denk ik wel weer naar orgineel terug te flashen.
Ik neem aan dat ik de telefoon gewoon los zonder mijn orginele sim-abbo kan opsturen en garantie claimen?
Nu heb ik dus een 2 jarig contract en kreeg de P3600 er gratis bij. Nu wil ik een geunlockte Iphone aanschaffen en mijn P3600 verkopen en mijn huidige Orange abbonement gewoon in mijn Iphone gebruiken. Nu vroeg me af, stel ik verkoop de P3600 aan iemand, hij gaat vervolgens bij hem kapot en ik stuur hem voor hem op. Ik heb er Windows Mobile 6 opgezet, maar dit valt denk ik wel weer naar orgineel terug te flashen.
Ik neem aan dat ik de telefoon gewoon los zonder mijn orginele sim-abbo kan opsturen en garantie claimen?
MBP 2015, iPhone 7+, AppleTV4
Anoniem: 260137
Ik heb het zelfde probleem gehad als Herman86.... Zodra je een ROM update gaat uitvoeren verliest de HTC je sync verbinding. HTC blijft op tricolor scherm staan...
De oplossing:
Zodra de verbinding verloren is, blijf dan van je HTC af, en start nogmaals de ROM update... Het klinkt raar omdat je denkt als er geen sync verbinding is, dan zal hij er ook niks mee kunnen, dit is echter niet het geval. Hij gaat keurig de nieuwe ROM installen en zodra je klaar bent en je HTC reboot, dan PLING, je sync. verbinding wordt weer gelegd....
Ik zelf had het probleem gewoon op mijn XP machine, maar denk dat het met VISTA ook zeker moet werken. Succes!
De oplossing:
Zodra de verbinding verloren is, blijf dan van je HTC af, en start nogmaals de ROM update... Het klinkt raar omdat je denkt als er geen sync verbinding is, dan zal hij er ook niks mee kunnen, dit is echter niet het geval. Hij gaat keurig de nieuwe ROM installen en zodra je klaar bent en je HTC reboot, dan PLING, je sync. verbinding wordt weer gelegd....
Ik zelf had het probleem gewoon op mijn XP machine, maar denk dat het met VISTA ook zeker moet werken. Succes!
gelukt, maar nu herkent mijn tomtom navigater 6 cd mijn p3600 niet meer, waar kom ik opnieuw aan totom 6?
[/quote]
FlowDesign schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:01:
[...]
MP3 en Wav werken beide.
[quote]
dit zijn dus alleen de ringtones, ik heb het over mijn wekker/alarm geluiden, kan je hiervoor echt alleen de standaard geluiden gebruiken.
ik draai dus de adewidt rom
[/quote]
FlowDesign schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:01:
[...]
MP3 en Wav werken beide.
[quote]
dit zijn dus alleen de ringtones, ik heb het over mijn wekker/alarm geluiden, kan je hiervoor echt alleen de standaard geluiden gebruiken.
ik draai dus de adewidt rom
Dat is wel een flinke stap terug hè, van P3600 naar iPhone.mickezzz schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 16:57:
Ik heb de Orange SPV M700 (P3600).
Hier is V&A voor!
[ Voor 84% gewijzigd door DaannO op 29-04-2008 14:51 ]
Gewoon de CAB files van de CD kopieren naar de PDA en daar installeren werkt toch ookAnoniem: 259973 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 21:28:
gelukt, maar nu herkent mijn tomtom navigater 6 cd mijn p3600 niet meer, waar kom ik opnieuw aan totom 6?
Ik zoek nog een engineer met affiniteit voor Security in de regio Breda. Kennis van Linux, Endpoint Security is een pré. Interesse, neem contact met me op via DM.
Is er iemand die Hi Prepay Vandaag Online werkend heeft op zijn P3600? Via een SMS naar *133# krijg je tot middernacht de tijd om voor Euro 0,95 via een gprs verbinding te internetten. Normaliter wordt een SMS met instellingen terug gestuurd, maar voor deze PDA zijn geen instellingen beschikbaar.
Ik heb van alles geprobeerd.
- De helpdesk van Hi kan me niet op weg helpen.
- Ook bij de Hi winkel en de Primafoon kunnen ze niet helpen. Volgens de primafoon medewerkers zou het zelf onmogelijk kunnen zijn dit werkend te krijgen omdat KPN deze telefoon niet aan de consument verkoopt.
- De informatie op bel.nl is niet voldoende om het werkend te krijgen
Ik zou het nog wel bij het KPN business center kunnen proberen, omdat het schijnt dat deze de P3600 wel verkopen/verkocht hebben.
Als er iemand is die het werkend heeft, dan hoor ik het graag.
Bvd,
JD
Ik heb van alles geprobeerd.
- De helpdesk van Hi kan me niet op weg helpen.
- Ook bij de Hi winkel en de Primafoon kunnen ze niet helpen. Volgens de primafoon medewerkers zou het zelf onmogelijk kunnen zijn dit werkend te krijgen omdat KPN deze telefoon niet aan de consument verkoopt.
- De informatie op bel.nl is niet voldoende om het werkend te krijgen
Ik zou het nog wel bij het KPN business center kunnen proberen, omdat het schijnt dat deze de P3600 wel verkopen/verkocht hebben.
Als er iemand is die het werkend heeft, dan hoor ik het graag.
Bvd,
JD
Op de site van htc staat een programma waarmee je het werkend kan krijgen. Moet je even dit topic of het vorige doorzoeken, daar is er al meer over gezegd
Dit had ik al geprobeerd, maar dat werkt niet... helaas.
Vanochtend stond mijn tijdzone ineens op Windhoek GMT+2 (das 1 uur voor) en mijn klok 2 uur achter.
Heel vreemd. Heeft iemand dat wel eens gehad?
Kijk even bij de tijd instellingen. Je hebt ook een bezoekkers zone, die moet je hetzelfde zetten als de lokale tijd, want anders kan het bijv met synchroniseren wel eens mis gaan en de tijd verspringen. Is een bug in WM die er dus nog steeds niet uit is.cornelixnootje1 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:16:
Vanochtend stond mijn tijdzone ineens op Windhoek GMT+2 (das 1 uur voor) en mijn klok 2 uur achter.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Mijn bezoekerszone staat al een jaar op GMT-8 (Pacific) omdat ik daar vaak kom.DjWannaB2002 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:31:
[...]
Kijk even bij de tijd instellingen. Je hebt ook een bezoekkers zone, die moet je hetzelfde zetten als de lokale tijd, want anders kan het bijv met synchroniseren wel eens mis gaan en de tijd verspringen. Is een bug in WM die er dus nog steeds niet uit is.
Kan dit dan nog steeds het probleem zijn? Of had hij dan op +2 Windhoek moeten staan?
Kan hem sowieso natuurlijk gewoon even gelijk zetten, kleine moeite.
Weet iemand waar ik de underscore teken kan vinden op dit toestel?
Dronepower
Of bij de speciale tekens, en als je het toetsenbordje gebruikt, dan net zoals op een gewoon keyboard, shift en dan de plek waar de - zit. Oftewel naast de nul. Ten minste zo was het tot nu toe met alle andere speciale tekens.Dronepower schreef op maandag 12 mei 2008 @ 14:28:
Weet iemand waar ik de underscore teken kan vinden op dit toestel?
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
ah gevonden, ik moest het toetsenbordje van grote naar kleine letters zetten.
Nu zit ik alleen te klooien hoe ik de bijgeleverde navigator 6 CD er toe kan bewegen het programma op mijn miniSD kaart te installeren en niet op het interne geheugen wat maar 50MB is.
Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen?
Nu zit ik alleen te klooien hoe ik de bijgeleverde navigator 6 CD er toe kan bewegen het programma op mijn miniSD kaart te installeren en niet op het interne geheugen wat maar 50MB is.
Dronepower
Kan je tijdens installatie niet kiezen waar je het kan installeren?Dronepower schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 18:35:
ah gevonden, ik moest het toetsenbordje van grote naar kleine letters zetten.
Ik heb een nieuwe batterij erin gestopt en hij draait weer als een tierelier! Lag er dus aan dat de batterij op was.Anoniem: 239600 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 14:08:
Ik heb al verschillende reacties gezien, waarin mensen aangeven dat ze een SDHC kaartje in de SPV M700 hebben zitten. Het gaat dan om de merken Transcend, Sandisk en Kingston. Heeft er iemand ervaring met de SDHC kaartjes van ATP? Momenteel hebben ze bij iBOOD een aanbieding hiervan lopen (4GB SDHC kaartje 20 euro): High Speed ATP SDHC Trio Professional Plus
Goeie aanbieding idd. Ik zag hem ook staan. Helaas heb ik vorige week een A-Data Micro-SDHCkaart gekocht van 4GB (met adapter) en deze werkt in elk geval prima in de M700. Anders had ik wel meegedaan met die actie.
Hier heeft iemand in elk geval een SDHCkaartje van Sandisk in een Kingston adapter zitten en dat werkt gewoon. Ik ga er vanuit dat die ATP-kaart het ook wel doet, ik had hem gekocht als ik vorige week dus niet al een kaartje had aageschaft.
janegsm in "HTC P3600 deel 4 (HTC Trinity, SPV M700)"
Hier heeft iemand in elk geval een SDHCkaartje van Sandisk in een Kingston adapter zitten en dat werkt gewoon. Ik ga er vanuit dat die ATP-kaart het ook wel doet, ik had hem gekocht als ik vorige week dus niet al een kaartje had aageschaft.
Ik heb hem toch maar besteld, ik zal in elk geval hier nog laten weten of het kaartje werkt.Smarron schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 14:45:
Goeie aanbieding idd. Ik zag hem ook staan. Helaas heb ik vorige week een A-Data Micro-SDHCkaart gekocht van 4GB (met adapter) en deze werkt in elk geval prima in de M700. Anders had ik wel meegedaan met die actie.
Hallo,
Ik heb nu al ruim een jaar de SPV M700 en ik ben er heel tevreden over geweest. Echter sinds een paar maanden valt het me op dat het steeds langer duurt voordat ik een sms-je ontvang. Tot wel twee dagen nadat het sms-je wordt verzonden naar mij. Een sms-je verzenden gaat overigens wel heel snel. Heeft dit te maken met mijn toestel, en zo ja is er iets aan te doen. Of ligt het probleem bij het netwerk van Orange?
Alvast bedankt
Ik heb nu al ruim een jaar de SPV M700 en ik ben er heel tevreden over geweest. Echter sinds een paar maanden valt het me op dat het steeds langer duurt voordat ik een sms-je ontvang. Tot wel twee dagen nadat het sms-je wordt verzonden naar mij. Een sms-je verzenden gaat overigens wel heel snel. Heeft dit te maken met mijn toestel, en zo ja is er iets aan te doen. Of ligt het probleem bij het netwerk van Orange?
Alvast bedankt
/post
Ligt aan Orange waarschijnlijk.olliepower schreef op zondag 08 juni 2008 @ 12:51:
Hallo,
Alvast bedankt
Ben benieuwd of je kaartje nog heeft gewerkt.zerocool82 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 17:35:
Ik heb hem toch maar besteld, ik zal in elk geval hier nog laten weten of het kaartje werkt.
Met ADW 1.1 en ADW 1.2 wordt het kaartje netjes herkend. Er is ook aangeven dat de opslagcapaciteit 3.74GB bedraagt. Ik moet nog wel zien of ik de volledige capaciteit kan benutten.Smarron schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 14:45:
[...]
Ben benieuwd of je kaartje nog heeft gewerkt.
[ Voor 4% gewijzigd door zerocool82 op 27-06-2008 22:44 ]
Ik heb mn HTC na dikke 3 weken weer terug met een nieuwe cover :-)
Wat aardig van ze.... ze hebben 'm meteen geflashed zodat ik weer WM5 erop had staan. :-S
Wat aardig van ze.... ze hebben 'm meteen geflashed zodat ik weer WM5 erop had staan. :-S
Heb je misschien een nieuwe toestel gekregen?Anoniem: 208686 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 19:22:
Ik heb mn HTC na dikke 3 weken weer terug met een nieuwe cover :-)
Helaas niet, tenminste als ik het schermpje bekijk.
Weet wel dat de covers niet meer op voorraad waren, blijkbaar niet de enige die z'n phone heeft opgestuurd.