Oops.. verkeerde forum
[ Voor 91% gewijzigd door PostalDude op 19-06-2008 08:52 ]
[ Voor 91% gewijzigd door PostalDude op 19-06-2008 08:52 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Smarron op 19-06-2008 09:12 ]
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
[ Voor 11% gewijzigd door cornelixnootje1 op 24-06-2008 20:47 ]
Verwijderd
Thanks voor de tip. Heb zojuist mijn toestel gefixed.Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 09:34:
Bij mijn trinity ook gehad.
Met een beetje "geluk" is de vibrator in de telefoon los getrilt. Schroefje ligt er uit.
Ff opendraaien en de vibrator weer vast schroeven, is niet al te ingewikkeld.
Bij werkt ie weer als een zonnetje.
Rondje internet leert dat dit een meer voorkomend probleem is van deze telefoon.
Verwijderd
Ik heb de originele rom er opzitten en bij mij gaat het met de carkit prima. Zodra er gebeld wordt, mute de radio. Ik neem dan op via een knop op de radio en dan gaat het geluid van het gesprek verder over de speakers. Als ik opneem via de telefoon, heb ik geluid via de telefoon, maar ik meen dat je via een knopje op de telefoon ook over kunt schakelen op speaker.Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 09:34:
Hallo!
Dit forum heeft mij al vaker goed geholpen, dus lijkt mij het de juiste plek voor de volgende vraag.
Ik heb problemen met mijn carkit verbinding. De radio gaat wel op mute, maar vervolgens hoor ik mijn HTC (telefoon of TomTom, maakt niet uit) niet over mijn speakers. Af en toe doet hij het zomaar in eens wel. Nooit voor lang. Het is zeer onwaarschijnlijk dat eea wordt veroorzaakt door de carkit en/of mutebox.
Zou de ROM van "De Widt" helpen? Of zit ik u onzin te praten? Hoe zijn ervaringen in het algemeen met een carkit & HTC 3600?
Terugflashen kan volgens mij geen kwaad en ik denk dat ze dat liever hebben dan een gemodde firmware waar in feite geen garantie op zit.A_to_the_S schreef op zondag 20 juli 2008 @ 15:03:
Dus ik kom net terug van 2 maanden Bangladesh en tijdens mijn reis is m'n beeldscherm een beetje stuk gegaan.
Hij geeft een waas van rood door m'n beeldscherm heen.
Nu wil ik em voor reparatie opsturen naar HTC maar ik vraag me af of ze moeilijk gaan doen over m'n rom. Ik heb nu de volgende rom draaien: 3.1.2..AX3L
Moet ik em flashen naar de originele rom of is dat niet nodig?
Danke schon alvast.
Verwijderd
Als er gebeld wordt, mute mijn radio inderdaad. Ik neem dan op via de telefoon. Dat zou het best wel eens kunnen zijn. Ik zoek het even uit. Ik kan mij niet herinneren ooit een microfoontje of headset in mijn scherm te hebben gezien. Ook geen knopje. Maar goed, ik zal eens opletten.Smarron schreef op zondag 20 juli 2008 @ 15:32:
[...]
Ik heb de originele rom er opzitten en bij mij gaat het met de carkit prima. Zodra er gebeld wordt, mute de radio. Ik neem dan op via een knop op de radio en dan gaat het geluid van het gesprek verder over de speakers. Als ik opneem via de telefoon, heb ik geluid via de telefoon, maar ik meen dat je via een knopje op de telefoon ook over kunt schakelen op speaker.
Zie je wel een microfoontje (of headset) rechtsbovenin je scherm ?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door SiErRa op 31-07-2008 18:58 ]
Waarom zet je er niet gewoon een nieuw schermpje in ?cornelixnootje1 schreef op zondag 20 juli 2008 @ 15:30:
Mijn scherm is ook stuk. Alleen het backlight werkt nog. Was na het repareren van mijn trilalarm.
Iemand enig idee hoe ik hem zonder beeld kan resetten? En wat hij nog waard is? (garantie is verlopen)
Zoals eerder aangegeven, probeer een harde reset. Dan kan je zien of je scherm daadwerkelijk kapot is!JvdW schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 17:38:
[...]
Waarom zet je er niet gewoon een nieuw schermpje in ?
Hoe doe ik een harde reset zonder beeld?ChiMan schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 12:05:
[...]
Zoals eerder aangegeven, probeer een harde reset. Dan kan je zien of je scherm daadwerkelijk kapot is!
Simsalabim: http://www.pdashop.be/vragen/39736/47085cornelixnootje1 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 12:25:
[...]
Hoe doe ik een harde reset zonder beeld?
Is het nog gelukt?cornelixnootje1 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 12:25:
[...]
Hoe doe ik een harde reset zonder beeld?
Probeer Ebay.comSunra schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 09:35:
Weet iemand een webshop waar ze een beetje goedkope styli verkopen? Ze staan overal op vooraad maar niemand heeft ze daadwerkelijk behalve bv Expansys maar daar moet je er weer 30 euro voor betalen (met verzendkosten).
Als het goed is moet je gewoon de software kunnen laten zoeken naar je GPS. Werkt dat niet, kan je eerst je navigatieprogramma eens proberen te deïnstalleren en weer opnieuw te installeren, en anders harde reset.Corona schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 19:14:
Sinds vandaag heb ik een gps probleem
Mijn spv m700 vind ineens geen satellieten meer.Heb de hardware op com 9 gezet,en de software op com1.
Hard reset wil ik nog niet doen,ivm met veel data wat ik dan moet opslaan.
Zijn er meerderen die problemen hebben gehad met de interne gps?
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door Smarron op 17-10-2008 07:51 ]
Ik heb ooit mijn stylus bij de Orange shop gekocht a 2.99 per stuk. (wel alweer ruim een jaar geleden) maar ze zijn nog steeds heel in tegenstelling tot de 2 orginele. (die al heel snel kapot gingen btw)Sunra schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 09:35:
Weet iemand een webshop waar ze een beetje goedkope styli verkopen? Ze staan overal op vooraad maar niemand heeft ze daadwerkelijk behalve bv Expansys maar daar moet je er weer 30 euro voor betalen (met verzendkosten).
Ik ben bang als ik jouw verhaal zo hoor dat jouw p3600 echt naar de eeuwige jachtvelden is gelopen..creon schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 15:02:
Ik heb een P3600 en deze voldoet prima. Vorige week echter brak mijn glas en was mijn scherm 'verlopen'.
Rechtsboven deed hij het nog wel eronder niet meer. Hij drukte overal naast.
Ik heb een nieuwe besteld (kompleet met lcd enzo) en deze geplaatst.
In het begin kon ik hem prima uitlijnen en werkte hij perfect, echter na 1 dag was het scherm weer verlopen.
Weer uitlijnen, maar dan reeds na 10 minuten weer verlopen.
Nu krijg ik hem uberhaupt niet meer uitgelijnd.
Hij ziet wel waar ik het scherm raak, maar blijft de uitlijncyclus eindeloos herhalen lijkt het wel.
weet iemand hier een oplossing voor..??
http://www.xbmcfreak.nl/
dat is niet de reactie waar ik op gehoopt had...Erhnam schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 17:07:
[...]
Ik ben bang als ik jouw verhaal zo hoor dat jouw p3600 echt naar de eeuwige jachtvelden is gelopen..
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Niet, dit is een eeuwige bug...Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2009 @ 19:12:
Mag ik vragen hoe het opgelost is met de spontane start knop activatie op je p3600?
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq