Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Kaap schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 06:27:
Ik heb wat vervelends met Fifa 08 op de XBox 360. In de gamesettings heb ik ingesteld dat ik wil kiezen uit 12 wissels. Als ik dan coach mode doe pakt ie toch 7 wissels.

Heb gisteravond eens alle profielen en savegames weggegooid en opnieuw instellingen geset. Om te testen eens een aftrap gedaan, 12 wissels. Quit, start Coach mode, 7 wissels.

Wat vreselijk annoying :(
Ik neem aan dat dat aan het speltype ligt. Mag je ook niet maximaal 7 extra selectiespelers meenemen als reserve in het echt? Voor vriendschappelijke wedstrijden is dat anders.

uhm...

Reg. datum: 03 januari 2001

quote:
Smoonshine schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:08:
[...]

Ik neem aan dat dat aan het speltype ligt. Mag je ook niet maximaal 7 extra selectiespelers meenemen als reserve in het echt? Voor vriendschappelijke wedstrijden is dat anders.
7 klopt, in Engeland zelfs maar 5. Maar mijn punt is, waarom dan een optie tot 12 geven als je die in de hoofdspeelmodus niet kunt gebruiken.

Unfuckingbelievable
Reg. datum: 09 september 2002

quote:
OneUp schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:20:
Heeft iemand hem fatsoenlijk draaien op een laptop? Of draait hij bij iedereen ubertraag op zijn laptop?

quote:
Loopt gewoon goed hier op een laptop van bijna 3 jaar oud, ATi Radeon Mobility 9700.

Ik zou naar je energie-instellingen kijken, waarschijnlijk heeft het te maken met energiebesparende opties.
Je zou RMClock of NotebookHardwareControl kunnen gebruiken om hier meer invloed op te hebben.

Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others. Groucho Marx

Unfuckingbelievable

quote:
Speed24 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:49:
[...]

Loopt gewoon goed hier op een laptop van bijna 3 jaar oud, ATi Radeon Mobility 9700.

Ik zou naar je energie-instellingen kijken, waarschijnlijk heeft het te maken met energiebesparende opties.
Je zou RMClock of NotebookHardwareControl kunnen gebruiken om hier meer invloed op te hebben.
Ik heb alles op prestatie staan, m'n videokaart volledig en ook energieinstellingen enzo. Ik heb zelf een ATI X700.

Ik zal die 2 progjes is bekijken!

Unfuckingbelievable

Als ik naar die 2 progjes kijk ontdek ik mijn probleem.

Mijn processor draait op 1600mhz, en soms op 800mhz. Wanneer ik fifa speel schakelt hij terug naar 800mhz, dan is hij dus traag.

Soms schakelt hij over op 1600mhz en dan draait hij gewoon goed.

Dat terugschakelen heeft misschien met hitte/batterij besparing te maken?

quote:
KoppenSneller schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:25:
[...]

Helemaal niet vaag toch? Het gaat bij buitenspel om de een-na-laatste verdediger, keeper inclusief. En omdat de keeper hier niet de laatste man is, zijn de laatste twee speler toevallig verdedigers...
Die achterste speler is dus eigenlijk voor de buitenspelregel een keeper. Aha, nee bedankt, is mij een hoop duidelijk :)

Zoals jullie misschien hebben gelezen in mijn startpost ben ik in het bezit van FIfa 08 voor de pc. Van het weekend heb ik echter Fifa 08 op de PS3 gekrgen samen met een extra controller (is mijn derde. Wil er 4 in totaal om met m'n matties 2 tegen 2 te spelen).

Ennieweej, ik heb hem nu dus een paar dagen intensief gespeeld met mijn broer. Ik moet zeggen aan het begin liep het dus totaal niet!! PC en PS3 versie verschillen echt heel veel!!! Klopt idd van die engine want het speelt echt totaal niet. De ps3 versie is duidelijk anders dan de pc versie. Het zou zo een ander spel kunnen zijn!!!

Of ik hem echt beter vind? Ben er nog niet over uit. Ok, ik speel nu wel lekker op een 37" fullhd scherm vanuit de luie bank en dat is natuurlijk wel lekker.

Zal daar later nog eens over posten!

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Dr. Lektroluv \o/

quote:
OneUp schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:22:
Als ik naar die 2 progjes kijk ontdek ik mijn probleem.

Mijn processor draait op 1600mhz, en soms op 800mhz. Wanneer ik fifa speel schakelt hij terug naar 800mhz, dan is hij dus traag.

Soms schakelt hij over op 1600mhz en dan draait hij gewoon goed.

Dat terugschakelen heeft misschien met hitte/batterij besparing te maken?
Fifa 08 ondersteund geen dualcore processoren, misschien dat het daar iets mee te maken heeft?
misschien stomme vraag, maar hoe speel je op de xbox360 een seizoen met het speltype speel als prof? ik kan alleen een offline training doen met dit speltype?

Slut-4-Hire

quote:
Remy-k schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 13:28:
misschien stomme vraag, maar hoe speel je op de xbox360 een seizoen met het speltype speel als prof? ik kan alleen een offline training doen met dit speltype?
manager mode

"A dirty mind is a joy forever "

Ik heb voor mijn verjaardag Fifa08 voor de PS3 gekregen. Op de PS3 vind ik hem veel toffer!! Groter scherm en het spel is in DTS!!!!!

Hierdoor heb ik Fifa08 voor de pc te koop. Helemaal origineel met boekje, doosje en natuurlijk een unieke key voor spelen op internet... Interesse? Stuur even een PM. Voor ¤30,- mag je hem hebben.... (ex bezorgkstn)

Dutch_Baseline wijzigde dit bericht 22-10-2007 11:54 (23%)

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Qué pasa?
Reg. datum: 03 december 2004

quote:
Dutch_Baseline schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 19:23:
Zoals jullie misschien hebben gelezen in mijn startpost ben ik in het bezit van FIfa 08 voor de pc. Van het weekend heb ik echter Fifa 08 op de PS3 gekrgen samen met een extra controller (is mijn derde. Wil er 4 in totaal om met m'n matties 2 tegen 2 te spelen).

Ennieweej, ik heb hem nu dus een paar dagen intensief gespeeld met mijn broer. Ik moet zeggen aan het begin liep het dus totaal niet!! PC en PS3 versie verschillen echt heel veel!!! Klopt idd van die engine want het speelt echt totaal niet. De ps3 versie is duidelijk anders dan de pc versie. Het zou zo een ander spel kunnen zijn!!!

Of ik hem echt beter vind? Ben er nog niet over uit. Ok, ik speel nu wel lekker op een 37" fullhd scherm vanuit de luie bank en dat is natuurlijk wel lekker.

Zal daar later nog eens over posten!
Ik denk zelf dat de X360 versie en de PS3 versie niet veel van elkaar verschillen, zal in grote lijnen het zelfde zijn op wat details na. Maar ik vind hem persoonlijk juist goed spelen. Als je het door hebt kun je gewoon echt lekker ballen. En het komt zeer dicht in de buurt van PES op nog een paar dingetjes na :)

Puyol Tauren Druid L70, Ruiz UD Rogue L65, Salma BE Mage L70, Naresh Hunter L??,Trollbane. XBOX 360

quote:
Mensen, ik heb een laptop (vista) en pc (xp). Laptop is 2 weken oud. Pc 6 jaar. op pc draaide hij al super goed. op laptop met specs:

Dell vostro 1500
intel dual core 2ghz
2GB ram
8600M GT vid. kaart.
Vista ultimate

Je raad het al, draaide echt super bagger. zowel de menu's als het spel was niet te doen.

Nu heb ik een nieuwe partitie op mijn hard disk gemaakt en win xp ernaast geinstalleerd. Hij draait nu echt super super goed onder XP. Dus zowel op de pc als de laptop!!!

hier een handleiding die ik heb gevolgd om xp en vista te kunnen draaien:
http://apcmag.com/5485/dualbooting_vista_and_xp

Weet iemand hoe ik de tactiek van mijn team zo kan veranderen dat ze een aanvallende instelling hebben. Een collega heeft em op de PS3 en kan dat wel veranderen. Ik kan de optie nergens vinden onder teammanagement en ook onder kantoor niet. Wie o wie helpt mij want op deze manier kom ik niet zo makkelijk de 16 binnen.

Hier stond eens een wijze slogan!

misschien een hele stomme vraag... maar ik heb een controller gekocht voor dit spel op mijn pc.. alleen nu kan ik geen trucs meer doen :S dat lijkt me nogal vaagjes...

Qué pasa?
Reg. datum: 03 december 2004

quote:
dbleliev schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:02:
misschien een hele stomme vraag... maar ik heb een controller gekocht voor dit spel op mijn pc.. alleen nu kan ik geen trucs meer doen :S dat lijkt me nogal vaagjes...
Niet alle controllers zijn compatible met de game.

Puyol Tauren Druid L70, Ruiz UD Rogue L65, Salma BE Mage L70, Naresh Hunter L??,Trollbane. XBOX 360

welke zijn dat wel dan... is ook nergens bij EA games terug te vinden.. vind het toch fijn als ik de game koop dat ik hem ook naar behoren kan spelen.... Wat meer aandacht had er wel aan besteed mogen worden vindt ik.

De meeste thrustmasters/logitech controllers zijn meestal wel compatible met FIFA games. Heb er geen officiele bron, maar aangezien ook logitech controllers in 2007 werden gebruikt als afbeelding denk ik wel dat het gewoon ondersteund werd. ;) verder worden alle truukjes sinds 06/07? gedaan met de rechter analoge stick die op diverse gamepads te vinden zijn.

Reg. datum: 19 september 2006

Ik speel het ook vaak, nu wat minder want heb pes 2008 ook.

online 297 wins en 43 los, kan veel beter maarja.

Ik speel nu op de PS 3: FIFA 2008, Call of Duty 4, NBA 2K8, Resistance, Motorstorm / Xbox 360: Project Gotham Racing 4, PES 2008, FIFA 08, Halo 3, Forza Motorsport 2, NFS Most Wanted

Reg. datum: 19 september 2006

Ik speel vanavond en morgen nog met een vriend die hier blijft. samen verslaan we volgens mij echt iedereen met 3-0/4-0. Hij heeft ook 90 procent winst percentage Tong

Whehe

Ik speel nu op de PS 3: FIFA 2008, Call of Duty 4, NBA 2K8, Resistance, Motorstorm / Xbox 360: Project Gotham Racing 4, PES 2008, FIFA 08, Halo 3, Forza Motorsport 2, NFS Most Wanted

Voor alle mensen met een nVidia kaart en problemen met het menu: de nieuwe 169.01 beta Forceware lost het op!

Ratelbak - Lapflop || + Play. ▌▌ Pause. ■ Stop.◄ Rewind

Ik heb de PS3 versie.
Ik kan echter zelfs op amateur maar moeilijk winnen.
Meestal zo 3-1 of 2-1 ik speel dan zo 4 min. op amateur.
Ligt dit aan mij? Of zijn er truukjes waardoor je makkelijker vrij komt te staan voor goal?

PS3 ingame: TheDenman

Ik heb fifa08 op PS3 maar vraag me gewoon af hoe ik een replay kan bewaren ? Zeg me nu niet dat dat niet mogelijk is ??
quote:
The DenMan schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 19:57:
Ik heb de PS3 versie.
Ik kan echter zelfs op amateur maar moeilijk winnen.
Meestal zo 3-1 of 2-1 ik speel dan zo 4 min. op amateur.
Ligt dit aan mij? Of zijn er truukjes waardoor je makkelijker vrij komt te staan voor goal?

PS3 ingame: TheDenman
Blijven oefenen. Ben laatst wereldkampioen met Brazilië op semi-professional. Speel nu alleen op professional. Win regelmatig, zij het marginaal (1-0, 2-1). Vaak scoor ik na een pass vanuit de flank. Aanvallen door het centrum vind ik nog erg lastig. Maar goed, blijven oefenen met een goed team! Ik speel nu competitie met Real Madrid. Sta 5e met 4 punten achter op 1 (Sevilla).

Heb hem trouwens zowel op de pc als ps3 gespeeld en op de ps3 is hij wel moeilijker vind ik!!!

Ik gebruik de truukjes nauwelijks. Af en toe een passeerbeweging. Je moet rechter pookje gewoon richting opduwen (of twee keer tikken oid) waar je heen wil en dan komt er soms een handige move uit. Wel tof als het lukt trouwens.

Ik weet ook niet of je op de ps3 replays kan oplsaan. En of je savegames een naam kan geven. Kan dit??? Ik ben met meerdere competities/tournoois bezig en weet soms niet wat wat is bij saved games.

Dutch_Baseline wijzigde dit bericht 29-10-2007 00:03 (20%)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws