Hoofdcategorieën
Topicacties

[MULTI] Fifa 08 bevindingen

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 17 18 19 20 last

Reageer Nieuw Topic
Enjoy Life
Reg. datum: 03 januari 2002

quote:
Puyol schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 18:00:
[...]

De vraag is simpel, hoe kan ik tijdens de wedstrijd spelers wisselen, zonder dat ik het spel moet pauzeren om helemaal terug te gaan in het coaching menu. In oudere versies van Fifa zat altijd een pop-up menu die je tijdens dode spelmomenten kon oproepen om een wissel toe te passen. Mijn vraag is nu juist, hoe ik dit in FIFA 08 op de X360 moet of kan doen, als het al mogelijk is. :)
Nu snap ik hem. Ik dacht dat je van fysieke speler wilde wisselen (dus een vriend van je ipv jij of whatever). Snel wisselen kan inderdaad niet op de 360 iig. Je zult het echt via het menu moeten doen. Doordat dit 'lang' duurt wissel ik bijna nooit.

Surely you can't be serious. -I am serious. And don't call me Shirley.

#milestone @ quakenet
Reg. datum: 23 september 2007

quote:
rCk schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 16:34:
[...]

Overigens weet nog iemand hoe je effect aan je bal meegeeft met toetsenbord @ pc versie? Want sinds '04 heb ik ze niet zoveel meer gespeeld dat ik dat nog weet :p
effect geven doe je dacht ik door gewoon schuiner achter de bal te gaan staan. Daarvoor zijn voor zover ik weet geen speciale toetsen voor. Misschien weet iemand anders het , maar volgens mij werkt het zo :)

Q6600@3.0ghz 2GB RAM XFX 8800GTS OC 320mb

Feyenoord!!

quote:
XeNeRgY schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 09:05:
[...]

Nu snap ik hem. Ik dacht dat je van fysieke speler wilde wisselen (dus een vriend van je ipv jij of whatever). Snel wisselen kan inderdaad niet op de 360 iig. Je zult het echt via het menu moeten doen. Doordat dit 'lang' duurt wissel ik bijna nooit.
Dat valt wel mee toch? Zogauw je op "start" drukt verschijnt het menu en de 1ste optie daarin is wisselspelers. Vanuit daar kun je ook met de triggers switchen naar opstellingen e.d. Wissels worden tijdens een dood spelmoment ook meteen doorgevoerd.

Waar ik me trouwens wel aan irriteer is dat je spelers zo snel moe worden. Van oudere spelers kan ik het me voorstellen, maar in de huidige situatie kunnen zelfs De Guzman, Bruins en Hofs niet eens 3 wedstrijden achter elkaar spelen zonder niet halverwege de wedstrijd moe te zijn. En dan zijn er nog niet eens de europese wedstrijden. Dat ze vermoeidheid in een spel stoppen vind ik prima, maar houd het dan wel een beetje realistisch en zet niet een stel op het veld met bejaardenconditie.

uhm...

Enjoy Life

quote:
Smoonshine schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 11:10:
[...]

Dat valt wel mee toch? Zogauw je op "start" drukt verschijnt het menu en de 1ste optie daarin is wisselspelers. Vanuit daar kun je ook met de triggers switchen naar opstellingen e.d. Wissels worden tijdens een dood spelmoment ook meteen doorgevoerd.

Waar ik me trouwens wel aan irriteer is dat je spelers zo snel moe worden. Van oudere spelers kan ik het me voorstellen, maar in de huidige situatie kunnen zelfs De Guzman, Bruins en Hofs niet eens 3 wedstrijden achter elkaar spelen zonder niet halverwege de wedstrijd moe te zijn. En dan zijn er nog niet eens de europese wedstrijden. Dat ze vermoeidheid in een spel stoppen vind ik prima, maar houd het dan wel een beetje realistisch en zet niet een stel op het veld met bejaardenconditie.
dat is dan ook de reden dat ik niet wissel...ik speel 3-3-4 en mijn middenvelders moeten daarom enorm veel lopen en zijn continu helemaal op. als je iedere keer wilt wisselen moet je iedere keer met een ander elftal spelen :|

Reg. datum: 20 augustus 2005

Dan sprinten jullie simpelweg te veel. Van sprinten word je hartstikke moe. Meer gewoon lopen, zondedr te sprinten is de oplossing. Ik kan makkelijk 8 wedstrijden met middenvelders spelen. Daarnaast helpt het ook om een goede teamarts te hebben. En ja dat Europese wedstrijden nóg meer vermoeidheid opleveren is logisch en ik vind het systeem wel kloppen.

Reg. datum: 01 december 2006

quote:
GAIAjohan schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 11:30:
Dan sprinten jullie simpelweg te veel. Van sprinten word je hartstikke moe. Meer gewoon lopen, zondedr te sprinten is de oplossing. Ik kan makkelijk 8 wedstrijden met middenvelders spelen. Daarnaast helpt het ook om een goede teamarts te hebben. En ja dat Europese wedstrijden nóg meer vermoeidheid opleveren is logisch en ik vind het systeem wel kloppen.
Ze zijn dnk ik meer van het rushen, dus zo snel mogelijk goals maken.. ik denk dat t slimmer is om gewoon rustig aan opt middenveld, en alleen defense en offense te sprinten... (defense uit de gevarenzone komen, offense erin komen)
Feyenoord!!

quote:
GAIAjohan schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 11:30:
Die fout maakte ik in het begin. Tegenwoordig ren ik niet zoveel meer. Maar dan nog. Een speler van 25 moet toch wel een heel seizoen achter elkaar kunnen spelen? Zeker als er geen europese verplichtingen zijn. Het zijn wel topsporters allemaal. Er zitten spelers tussen die niet eens 2 wedstrijden achter elkaar kunnen spelen of ze zijn al moe. Dat is gewoon niet realistisch. Je wordt gewoon verplicht om te rouleren.

uhm...

Enjoy Life

quote:
Smoonshine schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 15:19:
[...]

Die fout maakte ik in het begin. Tegenwoordig ren ik niet zoveel meer. Maar dan nog. Een speler van 25 moet toch wel een heel seizoen achter elkaar kunnen spelen? Zeker als er geen europese verplichtingen zijn. Het zijn wel topsporters allemaal. Er zitten spelers tussen die niet eens 2 wedstrijden achter elkaar kunnen spelen of ze zijn al moe. Dat is gewoon niet realistisch. Je wordt gewoon verplicht om te rouleren.
Suarez, Huntelaar, Gabri, Maduro, Leonardo, Kennedy, Heitinga, Davids....allemaal uitgeput!
Het mooie is, onze oude Japie Stam is altijd topfit, terwijl die best moet sprinten aangezien ik nogal aanvallend speel.

Vwb de opmerking over 'rush-voetbal' ; nu komt het over alsof wij noobs zijn die rushen....wat is er heerlijker dan een steekpass op de middellijn geven en vervolgens 1 op 1 naar de keeper te sprinten?

Reg. datum: 16 september 2007

quote:
rCk schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 19:07:
Doe ik overigens ook niet, ik speel gewoon voor de gein en sprint na genoeg rechtdoor.. Kunnen ze toch beter doen tbh.

Overigens nog een vraagje: Je krijgt bij een vrije trap of goal kick, dat als je op '8' drukt, dat je dan 2de speler kan roepen. Hoe doe je dat met toetsenbord? Ik druk op m'n 8 en gebeurd niets. Of zelfs op andere 8'en
Die '8' is de C. bij keeper uittrap staat er ook speler naar je toe laten komen. 8 maar dat is C ;)

Reg. datum: 16 september 2007

quote:
XeNeRgY schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 13:00:
hmmm ik heb wat met de instellingen zitten kloten en het spelplezier is enorm verbeterd!

zet schieten op volledige hulp, ik weet het is saai maar dan komen er tenminste echt knallers
Kan dat ook bij de computer versie?

Reg. datum: 20 augustus 2005

quote:
Leoon. schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 16:39:
[...]

Die '8' is de C. bij keeper uittrap staat er ook speler naar je toe laten komen. 8 maar dat is C ;)
Jup, maar die 8 komt direct van de Logitech rumblepad, daar moet je idd op 8 drukken. Maar bij sommige andere controls staat er ineens het toetsenbordteken.. Erg irritant :/

Reg. datum: 01 december 2006

quote:
Leoon. schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 16:39:
[...]

Ja daar had ik al antwoord op. Iets verder staat nog een vraag, die nog onbeantwoord is :p Over het effect aan de bal meegeven.

Iemand anders dacht mee en dat alleen al naar links of rechts doen, maar nee das alleen richting. Niet gek ook want ga jij maar eens helemaal naar links met je beeld en schiet dan. No way dat je effect krigjt, alleen een KOMT-UIT-TILBURG-bal die overde lijn heen gaat :p
Reg. datum: 25 november 2005

Jongens, meisjes de review op Gamespot van de PS3 versie:

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Reg. datum: 18 juli 2005

Pfffff ik kan het spel op high spelen maar het menu draait voor geen reet echt irritant.
Verder weet iemand hoe je de bal achter je omhoog wipt?

Reg. datum: 14 januari 2007

Hallo, als ik Fifa via het internet speel, dan hapert hij veel. Maar nu willen mijn huisgenoten onderling via een router spelen zonder verbinding te maken met het internet. Is dit mogelijk? Zo ja, hoe?

Help?! Zouden jullie het eventueel kunnen mailen naar: benji_sheep@Hotmail.com?

Gr. Benjamin

Reg. datum: 25 december 2006

Weet iemand hoe je EA Sports Online op een ander resolutie zet? 800x600 is wel erg irri

Reg. datum: 05 juni 2007

In oudere versies van Fifa kon je dingen aanpassen met third party tools.
Nu wil ik graag mij eigen chants toevoegen, die ik gevonden heb op het internet voor Feyenoord (aangezien deze allemaal ontbreken). Enig idee hoe ik dit voor elkaar krijg.

Tot dusver kan ik geen één tool vinden, waarbij dit lukt. O.a. geprobeert met Sound Master 07, maar die geeft (vanzelfsprekend) een foutmelding met een crash... :(

//edit

Het gaat hier natuurlijk om de PC versie. :)

Potatomice wijzigde dit bericht 16-10-2007 19:09 (6%)

Ook bekend als een lui varken.
Reg. datum: 24 april 2007

Ik kwam op een hele rare buitenspel-call op de PC:

http://xs220.xs.to/xs220/07422/fifa08nils.png.xs.jpg

VAAG :S

(voor alle duidelijkheid, ik ben ajax :P die kale is bakirchoglu en degene die de pass geeft is luque)

The Dark, created to hide the innocent light. Eyes so bright, seductive lies. (Nightwish, Dark Passion Play, Whoever brings the night)

Derrum
Reg. datum: 09 september 2002

Heeft iemand hem fatsoenlijk draaien op een laptop? Of draait hij bij iedereen ubertraag op zijn laptop?
The future is not set
Reg. datum: 24 januari 2000

quote:
Nilsinho schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:19:

[afbeelding]

(voor alle duidelijkheid, ik ben ajax :P die kale is bakirchoglu en degene die de pass geeft is luque)
Hoe zo raar, er staan geen 2 man achter je laatste man en is het dus buitenspel, dat de keeper op een rare plaats staat doet er ff niet toe voor de buitenspel.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The price of freedom is eternal vigilance

gegen nasi
Reg. datum: 30 april 2002

quote:

[afbeelding]

Helemaal niet vaag toch? Het gaat bij buitenspel om de een-na-laatste verdediger, keeper inclusief. En omdat de keeper hier niet de laatste man is, zijn de laatste twee speler toevallig verdedigers...

Ratelbak - Lapflop || + Play. ▌▌ Pause. ■ Stop.◄ Rewind

Reg. datum: 25 november 2005

quote:

[afbeelding]

Eeeuh... zie commentaar hierboven??? |:( 100% buitenspel!!!

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Reg. datum: 03 januari 2001

Ik heb wat vervelends met Fifa 08 op de XBox 360. In de gamesettings heb ik ingesteld dat ik wil kiezen uit 12 wissels. Als ik dan coach mode doe pakt ie toch 7 wissels.

Heb gisteravond eens alle profielen en savegames weggegooid en opnieuw instellingen geset. Om te testen eens een aftrap gedaan, 12 wissels. Quit, start Coach mode, 7 wissels.

Wat vreselijk annoying :(

Reg. datum: 31 augustus 1999

Ik heb toch wel een aantal dingen die echt tegenvallen bij FIFA 08.

- Keeper bokst de ballen altijd heel raar weg. Zo hard dat ze bijv. nog een aantal meter naast EN over de goal springen. Of de bal wordt naar de grond gebokst en stuitert keihard omhoog over de goal.
Het ziet er niet natuurlijk uit.

- De bal springt af en toe raar weg tussen spelers. Waarbij twee spelers tegenover elkaar staan en de bal proberen te pakken, kan de bal ineens keihard wegschieten.

- Lange passes/ballen gaan superhoog en ver, maar als ze neerkomen lijken ze ineens loodrecht naar beneden te komen en stil te vallen.

- En had een rare goal. Speler ligt met z'n rug op de grond, maar de bal komt op 'm af. Ineens krijgt de bal behoorlijk wat vaart mee richting goal ... blijkt 'ie een keiharde kopbal te kunnen geven ...

Zijn gewoon elementen die net jammer zijn ... vooral op het gebied van de physics.

Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others. Groucho Marx

Reg. datum: 25 mei 2005

Kan een van jullie misschien een screenshot voor me maken van een graafschapspeler...(close up) Wij hebben namelijk vorig jaar met ons merk Zoom.nl de Graafschap gesponserd in Fifa08..Het logo van Zoom.nl staat nu op de broekjes in Fifa08 ...thanks!!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 17 18 19 20 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: