Gathering of Tweakers

Quicksearch
haha schitterende actie dat je de keepert mee kan sturen naar voren in de laatste paar minuten. Piet velthuizen tekent even de 1-1 tegen psv 8)7

Reg. datum: 01 december 2006

Heerlijk spel zeg. Even Barca tegen Ajax (ik barca ik zal never nooit ajax spelen :p).
En ik vind het eigenlijk best makkelijk (laagste niveau though), maar toch... Ik stond 2-1 achter in 83ste minuut, maak de 2-3 zelfs nog. Ach ja. Maakte het wel leuker want waren mooi goals.

En was toch al gezegt trouwens? Dat de bal nogal paalgraag is. Is nu ook idd, damn wat schoot ik veel die paal raak :D Ach ja ik vind het een beter spel dan 07 dus dat is alleen maar beter.

xfire: enpthron

Reg. datum: 03 januari 2001

Uh wat ik gister had op de 360, speel Coach met Feyenoord tegen AZ. Zo bij 70 minuten verdedig ik uit en die bal rolt richting goal tegenstander, maar blijft links ver buiten 16 liggen. Makaay en De Guzman zetten druk, wat doet die keeper van AZ, die sprint met de bal gewoon vooruit en komt zelfs voorbij de middellijn en toen gaf die een voorzet naar mijn 16.

Ik dacht echt bij mezelf: WHAT THE FUCK? _/-\o_

Wise Scripter

EA zet vaak in hun reclame "dit is het jaar van..." en dan komt de nieuwe superfeature voorbij.

Voor mij is dit het jaar van het naast en overschieten, zelfs van vlakbij en recht voor de goal willen die rotballen er niet in, afgrijselijk gewoon. En natuurlijk de comp weer met de enige aanval in de wedstrijd, goal! Ik 16 schoten, computer 1. Eindstand 1-1. Grrr.

Verder lijkt het bijna te spelen als 07, met hierzo de pc versie en toetsenbord besturing (=waarschiijnlijk oorzaak bovengeschetst probleem). Nouja, tijd om een gamepad aan te schaffen.

Verder lijkt de be a pro modus wel leuk, maar je hebt soms van die stomme eisen. Sta 50 keer buitenspel, schop de scheids 3 keer onderuit... Zonder gekheid, er zitten gewoon nare bugs in. Mag je bv maar 5 keer buitenspel gefloten worden, schiet je op doel, bal ketst terug van de keeper, pling, ja buitenspel voor de teller! Huh what the ...? Een andere leuke is "schiet 20 keer op doel als teamprestatie". Worden de schoten van de teammates weer niet meegeteld. De laatste is Geef 3 voorzetten. Makkie? Mijn spitsen schieten net zo makkelijk over en naast. Nul punten.

Ik snap alleen mezelf niet waarom ik iedere keer weer dat spel opstart... 8)

#milestone @ quakenet

nou daar ben ik het niet mee eens , dit speelt totaal anders dan fifa07 , bij 07 was het gewoon lange bal naar voren en dan kwam het wel goed. Hier moet je je aanval mooi opbouwen en echt goed overspelen om ruimtes te creëren. Nee dit spel bevalt me wel, grafisch valt het wel weer een beetje tegen.

Q6600@3.0ghz 2GB RAM XFX 8800GTS OC 320mb

Gaan mensen mij nog toevoegen voor direct IP? :) Ik zie jullie wel verschijnen in mijn lijst. nawin_007 AT hot mail . com

AMD X2 4600, Abit K9NS, SB Audigy SE/Realtek HD, G-Force 7900GS, 2GB DDRII Geil 800mhz, 2x 500GB Seagate, HP 19" Widescreen, X540 5.1/Stereo, Antec Sonata Lifestyle II

quote:
tuinīnen schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 14:17:
nou daar ben ik het niet mee eens , dit speelt totaal anders dan fifa07 , bij 07 was het gewoon lange bal naar voren en dan kwam het wel goed. Hier moet je je aanval mooi opbouwen en echt goed overspelen om ruimtes te creëren. Nee dit spel bevalt me wel, grafisch valt het wel weer een beetje tegen.
Ik speel op laagste niveau, omdat ik simpelweg zulke spellen nooit speel en ook met toetsenbord, dat het mij te veel moeite kost om er genoeg bij te blijven. Maar serieus, dit is nog makkelijker. Ik anticipeer de bal wanneer ze uitnemen (na goal of bij begin).. en sprint rechtdoor, zo nu en dan eens beetje uitwijken maar ik ga met 1 speler strak doort midden en ik scoor... Hofs 2-0 in de 6de minuut met feyenoord vs willem 2. (Ja willem 2 is niet zo goed, maar dat moet toch niet kunnen)...
Oke misschien een hoger niveau proberen 8)7

Green Eyes

quote:
rCk schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 16:51:
[...]

Ik speel op laagste niveau, omdat ik simpelweg zulke spellen nooit speel en ook met toetsenbord, dat het mij te veel moeite kost om er genoeg bij te blijven. Maar serieus, dit is nog makkelijker. Ik anticipeer de bal wanneer ze uitnemen (na goal of bij begin).. en sprint rechtdoor, zo nu en dan eens beetje uitwijken maar ik ga met 1 speler strak doort midden en ik scoor... Hofs 2-0 in de 6de minuut met feyenoord vs willem 2. (Ja willem 2 is niet zo goed, maar dat moet toch niet kunnen)...
Gast, dat is bij elk voetbalspel. PES heeft het ook, en de eerste voetbalspellen hadden dit.

De laagste stand is voor mensen die er kennis mee willen maken, of je kleine neefje/nichtje. Niet om serieus te spelen :)

Doe ik overigens ook niet, ik speel gewoon voor de gein en sprint na genoeg rechtdoor.. Kunnen ze toch beter doen tbh.

Overigens nog een vraagje: Je krijgt bij een vrije trap of goal kick, dat als je op '8' drukt, dat je dan 2de speler kan roepen. Hoe doe je dat met toetsenbord? Ik druk op m'n 8 en gebeurd niets. Of zelfs op andere 8'en

Huh?

quote:
rCk schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 19:07:
Doe ik overigens ook niet, ik speel gewoon voor de gein en sprint na genoeg rechtdoor.. Kunnen ze toch beter doen tbh.

Overigens nog een vraagje: Je krijgt bij een vrije trap of goal kick, dat als je op '8' drukt, dat je dan 2de speler kan roepen. Hoe doe je dat met toetsenbord? Ik druk op m'n 8 en gebeurd niets. Of zelfs op andere 8'en
Ja die knop acht werkt niet echt. Het is bij mij dat je c in moet drukken (volgens mij is dat ook de standard instelling).

Okay zal ik proberen. Hopelijk werkt het, kan wel zo handig zijn zo nu en dan. Thnx :)

Edit: Werkte.
En nog een vraag, hoe kan ik effect aan me balletje meegeven? In fifa 2000 was het heel makkelijk want bij de vrije trappen en corners etc. kreeg je een boogje te zien, en kon je t effect etc. helemaal veradneren.
Hoe doe je dit nu met keyboard? (Ik heb 07 niet veel gespeeld, dus daarom graag antwoord :P)

rCk wijzigde dit bericht 07-10-2007 11:42 (65%)

Slut-4-Hire

hmmm ik heb wat met de instellingen zitten kloten en het spelplezier is enorm verbeterd!

zet schieten op volledige hulp, ik weet het is saai maar dan komen er tenminste echt knallers onderkant lat etc. en worden corners ook gemakkelijker binnen gekopt.

andere tip: zet steekpass hulp op manual, nu kun je door lang Y (xbox 360) in te houden echt een lange strakke bal richting de cornervlag geven zodat het echt loont om een steekpass te doen!

daarnaast geldt voor corners en andere (hoge) voorzetten de volgende combinatie:

1x X(xbox 360) = hoge standaard voorzet
2x X = middelhoge standaard voorzet
3x X= lage voorzet over de grond

Staat ook in je instellingen menu, maar heb er zelf overheen gekeken dus vandaar dat ik het even post.

Via bovenstaande 'tips' is het speelplezier veel hoger!

Overigens 2 vragen:

1. Heeft iemand al sneeuw gezien? Dit zou tijdens het seizoen moeten vallen in de winter, maar ik merk er niks van
2. Komt bij jullie de keeper ook zo twijfelend uit? bijvoorbeeld de tegenstander schiet van te ver af en de bal rolt langzaam de 16 in. De keeper komt dan gewoon niet uit om de bal te pakken!bij 07 kon je de keeper zelfs op de middellijn krijgen door Y (360) in te houden!

"A dirty mind is a joy forever "

Qué pasa?
Reg. datum: 03 december 2004

Vraagje, is er ook een snelle manier om spelers te wisselen? Want nu moet je eerst het menu in om te wisselen. Het gaat om de X360 versie.

Bij voorbaat dank voor de oplossing :)

Puyol Tauren Druid L70, Ruiz UD Rogue L65, Salma BE Mage L70, Naresh Hunter L??,Trollbane. XBOX 360

Slut-4-Hire

quote:
Puyol schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 17:59:
Vraagje, is er ook een snelle manier om spelers te wisselen? Want nu moet je eerst het menu in om te wisselen. Het gaat om de X360 versie.

Bij voorbaat dank voor de oplossing :)
ik snap je vraag niet, anders heb ik wellicht het antwoord voor je :)

"A dirty mind is a joy forever "

quote:
neggix schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 12:24:
Online bij de Wii, kan er iemand zo'n interactive league beginnen?? Ik krijg elke keer dat er geen data is ofzo en dat ik het een andere keer moet proberen...
Niemand :?

Mario Kart FC 1590-4774-1019

#milestone @ quakenet

quote:
rCk schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 16:51:
[...]

ja gast als je het op laag gaat spelen dan is dat inderdaad, zet het op semi pro en je kan al niet meer heel de tijd rechtdoor lopen. Gewoon op wereldklasse zetten en dan is het 100% fun. Heb hier helaas speciaal een gamepad voor moeten kopen aangezien het op de gewone xbox niet meer uitkwam, maar het is het waard _O_

Q6600@3.0ghz 2GB RAM XFX 8800GTS OC 320mb

quote:
tuinīnen schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 15:45:
[...]

ja gast als je het op laag gaat spelen dan is dat inderdaad, zet het op semi pro en je kan al niet meer heel de tijd rechtdoor lopen. Gewoon op wereldklasse zetten en dan is het 100% fun. Heb hier helaas speciaal een gamepad voor moeten kopen aangezien het op de gewone xbox niet meer uitkwam, maar het is het waard _O_
Ja daarom ga ik ook semi-pro en steeds opbouwen, ik speel het niet vaak gewoon zo nu en dan es voor de fun..

Overigens weet nog iemand hoe je effect aan je bal meegeeft met toetsenbord @ pc versie? Want sinds '04 heb ik ze niet zoveel meer gespeeld dat ik dat nog weet :p

bij '05 is het zo dat je ctr of shift (een van die twee) inmoet houden, en daarbij dan een pijltjes toets.

Oke probeer ik even, thanks lasharor. Hopelijk werkt t

Edit: Nope werkt niet, jammer genoeg. Camera draait gewoon mee dus dat heeft geen zin.

rCk wijzigde dit bericht 08-10-2007 17:01 (45%)

Walks at night 2

Haha ik zit hier te prutsen en te k*tten met een keyboard terwijl ik me net bedacht dat ik ook een controller in de la heb liggen. :D

Vanavond eens ff proberen.

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Reg. datum: 16 september 2007

Hee jongens. ik heb een vraagje. als je een 'coach' seizoen doet dan heb je als je gewoon in het home scherm bent zegmaar rechter kant waar je volgende wedstrijd tegen moet. en links onderin 3 icoontjes. met cijfers erachter de eerste weetik dat is de soort hechtheid van het team ofso. maar wat betekenen die andere??

http://img181.imageshack.us/img181/1986/fifaoa9.png

Leoon. wijzigde dit bericht 08-10-2007 18:16 (17%)
Reden: typfout & plaatje erbij gedaan

Qué pasa?
Reg. datum: 03 december 2004

quote:
XeNeRgY schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 08:40:
[...]

ik snap je vraag niet, anders heb ik wellicht het antwoord voor je :)
De vraag is simpel, hoe kan ik tijdens de wedstrijd spelers wisselen, zonder dat ik het spel moet pauzeren om helemaal terug te gaan in het coaching menu. In oudere versies van Fifa zat altijd een pop-up menu die je tijdens dode spelmomenten kon oproepen om een wissel toe te passen. Mijn vraag is nu juist, hoe ik dit in FIFA 08 op de X360 moet of kan doen, als het al mogelijk is. :)

Puyol Tauren Druid L70, Ruiz UD Rogue L65, Salma BE Mage L70, Naresh Hunter L??,Trollbane. XBOX 360

quote:
Leoon. schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 18:00:
Hee jongens. ik heb een vraagje. als je een 'coach' seizoen doet dan heb je als je gewoon in het home scherm bent zegmaar rechter kant waar je volgende wedstrijd tegen moet. en links onderin 3 icoontjes. met cijfers erachter de eerste weetik dat is de soort hechtheid van het team ofso. maar wat betekenen die andere??

[afbeelding]
De tweede is baanzekerheid, en de 3e is fansupport.

Reg. datum: 16 september 2007

quote:
GAIAjohan schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 18:18:
[...]

De tweede is baanzekerheid, en de 3e is fansupport.
oke bedankt :) nou die twee zitten dus wel goed ( allebei 99)
maar die eerste die is toch so slecht :o
hoe krijg ik die hoger? iemand iedeeën?
en weet iemand nog een relatief goedkope linksback maar wel n goeie.

1e is Team Chemistry. Dit kan je verhogen door hetzelfde team vaak te laten spelen, of wat spelers te wisselen, die op hun natuurlijke positie spelen.

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws