Hoofdcategorieën
Topicacties

[MULTI] Fifa 08 bevindingen

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 17 18 19 20 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 18 september 2007

[quote]1shot1kill schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:11:
Heeft iemand dit nu al werkende met een Xbox controller voor de pc? Ik heb geen van beide (de game noch de controller) en zit dit jaar toch te twijfelen of ik het spel ga kopen, ik heb een ps2 daar wil ik geen Fifa meer op want ik heb de laatste 2 jaren al, ik heb ook een Wii maar daar lijken me de controls niets en PS3 is nog veel te duur voor wat je krijgt en Xbox 360 daar begin ik niet aan dus dan blijft mijn pc over, en dan moet ik dus wel een gamepad hebben, nu heb ik wel een Logitech Dual Action die op de ps2 controller is gebaseerd maar die vind ik toch niet zo lekker werken, dus leek het me wat om de Xbox controller voor de pc erbij aan te schaffen om zo goed mogelijk dat perfecte console controls gevoel erbij te krijgen maar ik zag dat er geen 'games for Windows' logo op het doosje staat dus is de vraag of dat ding wel goed werkt met Fifa 08?
[/quote

Zelf speel ik met mijn PS2 controller op de PC met een speciaal apparaatje. Het is een kastje waar je twee PS2 controllers op kunt aansluiten. Werkt perfect. Zelf veel PES gespeeld op de pc met min PS2 controller. Weet zo gauw even niet meer hoe dat kastje heet. Google eens op "PS2 joypad op pc" ofzo of kijk bij de betere gamesstore

PSN id: PENo1

Sorry voor de onduidelijkheid, maar ik heb geen Xbox 360. Ik heb de oude. Die heeft geen usb aansluiting, maar is wel op de PC aan te sluiten (net als PS2 controller). Ik heb denk ik over dat 360 heengelezen

AMD X2 4600, Abit K9NS, SB Audigy SE/Realtek HD, G-Force 7900GS, 2GB DDRII Geil 800mhz, 2x 500GB Seagate, HP 19" Widescreen, X540 5.1/Stereo, Antec Sonata Lifestyle II

Reg. datum: 15 mei 2002

Ik vind dat de aanval zo terughoudend is. Ze staan altijd meer bij de middenlijn, dan tegen de laatste vedediger aan. Weet iemand hoe dat verandert kan worden? Wel heb ik ze al aanvallender laten spelen

Reg. datum: 25 november 2005

quote:
oostenrijkie schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 14:51:
Ik vind dat de aanval zo terughoudend is. Ze staan altijd meer bij de middenlijn, dan tegen de laatste vedediger aan. Weet iemand hoe dat verandert kan worden? Wel heb ik ze al aanvallender laten spelen
Dan moet je de tactiek aanpassen! Doe je met een gamepad met de d-pad.... Geen idee hoe dat gaat met keyboard.

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

quote:
oostenrijkie schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 14:51:
Je kan met "dieplopen" mannetjes diep laten lopen, waardoor de verdedigers hun gaan schaduwen waardoor er grote ruimtes ontstaan, mits goed uitgevoerd.

Je kan zo echt precies op randje buitenspel een pass geven in de loop, stukje sprinten met de verdediger die shirtje trekt en dan verbluffend uithalen

AMD X2 4600, Abit K9NS, SB Audigy SE/Realtek HD, G-Force 7900GS, 2GB DDRII Geil 800mhz, 2x 500GB Seagate, HP 19" Widescreen, X540 5.1/Stereo, Antec Sonata Lifestyle II

Hoe loop je diep via het toetsenbord??

quote:
nawintjuh schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 14:59:
[...]

Je kan met "dieplopen" mannetjes diep laten lopen, waardoor de verdedigers hun gaan schaduwen waardoor er grote ruimtes ontstaan, mits goed uitgevoerd.

Je kan zo echt precies op randje buitenspel een pass geven in de loop, stukje sprinten met de verdediger die shirtje trekt en dan verbluffend uithalen
oooh? Kan dat ook op de pc??? Hoe doe je dat dan? (Rumble II)

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Reg. datum: 20 augustus 2005

quote:
Dutch_Baseline schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 15:06:
[...]

oooh? Kan dat ook op de pc??? Hoe doe je dat dan? (Rumble II)
Bovenstelinker schouderknop. In de goede richting kiezen met linkerpookje.

Reg. datum: 12 juli 2005

Leuk spel dat Fifa2008. Het spel loopt hier in Singelplayer alleen niet soepel. Het is niet echt haperen, maar het is meer alsof de monitor op een lage frequentie staat. Settings staan op high met hoge resolutie. In mulitplayer via het LAN loopt het echter wel soepel, enkelt singelplayer waar ik dit heb. Dit heb ik overigens met bijna alle Fifa spellen gehad, jammer, want hierdoor speel ik nooit in singelplayer.

Computer moet krachtig genoeg zijn, zie hieronder.

AMD 4400+, 1gb OCZ Gold VX, Asus a8n Premium, Asus 7800gtx 256mb, Maxtor DM10 250gb + Western Raptor 10k 74gb, Tagan 530W, Coolermaster Stacker Silver, Samsung 959NF monitor, Razor copperhead + Logitech G15

quote:
GAIAjohan schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 16:51:
[...]

Bovenstelinker schouderknop. In de goede richting kiezen met linkerpookje.
maarre.... wat gebeurt het met het ventje aan de bal dan??? Waar loopt die heen dan??? :S

Lachen, toenet bij een corner in de 85ste minuut stond ik 1-0 achter. Kwam er een knop te voorschijn en kon ik de keeper mee laten gaan met de corner. Wannabee pieckenhagen actie! haha egt mooi, maar weetiemand of dat altijd kan??

Chelsea
Reg. datum: 05 februari 2004

quote:
oostenrijkie schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 19:38:
Lachen, toenet bij een corner in de 85ste minuut stond ik 1-0 achter. Kwam er een knop te voorschijn en kon ik de keeper mee laten gaan met de corner. Wannabee pieckenhagen actie! haha egt mooi, maar weetiemand of dat altijd kan??
Ik krijg het op de Wii alleen als ik 1 doelpuntje achter sta, c.q. 1 doelpunt nodig nog heb.
Reg. datum: 26 april 2003

quote:
Zody schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 15:19:
Zijn er meer mensen die hem op de Wii online spelen? Tis echt super leuk maar ik krijg echt constant disconnects!
Ja ik! heb geen last van disconnects, af en toe gebeurd het wel eens, misschien door baggere connectie van tegenstander. >:)

Wat vindt je van die controls? Ik kan maar niet wennen aan die c-knop, toch essentieel als je op wat meer niveau wilt spelen. Ook de view kon beter, ik heb hem op dynamisch en volledige zoon staan, maar toch nog niet helemaal tevreden.

Reg. datum: 03 maart 2004

quote:
Sannieboy schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 20:06:
[...]

Ja ik! heb geen last van disconnects, af en toe gebeurd het wel eens, misschien door baggere connectie van tegenstander. >:)

Wat vindt je van die controls? Ik kan maar niet wennen aan die c-knop, toch essentieel als je op wat meer niveau wilt spelen. Ook de view kon beter, ik heb hem op dynamisch en volledige zoon staan, maar toch nog niet helemaal tevreden.
Ik vind de controls best ok, en aldoende probeer ik steeds meer extra dingen te doen met de C knop, beetje trail en error. Wat ik erg verveld is zijn de kleuren van de shirtjes, ik ben namelijk kleurenblind en het is soms echt niet te zien. En als ik wat lag heb reageren de controls traag waardoor ik wel eens twee keer op pass druk waardoor de ontvangde speler de bal direct weer doorspeelt wat vaak lijdt tot balverlies. Wat ook een minpuntje is dat het net even te lastig is voor een vriend om even voor de eerste keer mee te doen, je hebt echt oefening nodig.

Hele vette game wel (zei de PES addict)

quote:
oostenrijkie schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 15:05:
Hoe loop je diep via het toetsenbord??
Sorry dat weet ik helaas niet, moet je ff in de controlls kijken. Ik speel met die Rumblepad 2, en het is al tijden de L1 knop, oftewwel, bovenste schouderknop (linkerkant).
quote:
Dutch_Baseline schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:52:
[...]

maarre.... wat gebeurt het met het ventje aan de bal dan??? Waar loopt die heen dan??? :S
Niks, jij stuurt iemand weg, en passt als jij een mogelijkheid ziet.
code:
1
2
3
4
5
6
------------------------------------------------------------------------
                                 |                                                                       |
                                 |  (A)                             (B)---------------->              | 
                                 |                                   (C)--------->                     | 
                                 |                                                                        |
                                 -------------------------------------------------------------------------

A ben jij, B is je teammaat en C de verdediger

Op het moment dat jij dieplopen drukt, krijg je de situatie met de pijltjes. Spelers gaan bewegen. Dan gewoon wachten op het juiste moment (een gat in de verdediging) dan de steekpass en je hebt zeeën van ruimte.

nawintjuh wijzigde dit bericht 04-10-2007 09:39 (69%)

quote:
nawintjuh schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 09:25:
[...]

Sorry dat weet ik helaas niet, moet je ff in de controlls kijken. Ik speel met die Rumblepad 2, en het is al tijden de L1 knop, oftewwel, bovenste schouderknop (linkerkant).

[...]

Niks, jij stuurt iemand weg, en passt als jij een mogelijkheid ziet.
code:
1
2
3
4
5
6
------------------------------------------------------------------------
                                 |                                                                       |
                                 |  (A)                             (B)---------------->              | 
                                 |                                   (C)--------->                     | 
                                 |                                                                        |
                                 -------------------------------------------------------------------------

A ben jij, B is je teammaat en C de verdediger

Op het moment dat jij dieplopen drukt, krijg je de situatie met de pijltjes. Spelers gaan bewegen. Dan gewoon wachten op het juiste moment (een gat in de verdediging) dan de steekpass en je hebt zeeën van ruimte.
Thanx! Wat een nette reply! Doe je goed!!!! Ik ga het snel proberen! Maar nog niet vanavond! Genoeg voetbal op tv!!! ;)

Reg. datum: 10 juni 2001

Online bij de Wii, kan er iemand zo'n interactive league beginnen?? Ik krijg elke keer dat er geen data is ofzo en dat ik het een andere keer moet proberen...

Verder leuk spel, wel goed, controls zijn ook wel oke....

Mario Kart FC 1590-4774-1019

quote:
Dutch_Baseline schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 10:46:
[...]

Thanx! Wat een nette reply! Doe je goed!!!! Ik ga het snel proberen! Maar nog niet vanavond! Genoeg voetbal op tv!!! ;)
hehe graag gedaan. tekening was wel een beetje mislukt ondanks ik code tags gebruikte mja. Overigens vind ik het geen punt om te helpen, als iemand normaal om hulp vraagt. Graag zelfs :)

Maare UEFA vanavond he?

quote:
nawintjuh schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 12:26:
[...]

hehe graag gedaan. tekening was wel een beetje mislukt ondanks ik code tags gebruikte mja. Overigens vind ik het geen punt om te helpen, als iemand normaal om hulp vraagt. Graag zelfs :)

Maare UEFA vanavond he?
Ja man! 1-0 Ajax!!!! Jij?

Reg. datum: 22 september 2000

Zijn er al mensen die het voor elkaar hebben gekregen om in een LAN (of direct IP) tegen elkaar te spelen? Hier verbreekt de verbinding zodra de wedstrijd is begonnen.

Verder valt me op de degene die niet host, bij het kiezen van de teams, het logo van het team niet ziet wijzigen op zijn eigen scherm... dit is alleen te zien op de host computer??

Reg. datum: 09 oktober 2005

quote:
XeNeRgY schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 13:51:
ik ben echt blij dat ik de illegale 360 versie heb zodat ik niet voor jan lul 60 euro heb besteed aan dat klote commentaar van joury en evert! echt verschrikkelijk!! sta je bij rust met 4-0 voor, de tegenstander heeft geen 1 kans gehad, zeggen ze:

jaa die ene (welke ene, noem gewoon de naam van het team 8)7 ) zijn wel wat beter, maar die anderen |:( hebben ook genoeg kansen gehad (oh ja?ik zie toch echt 0 schoten staan...)

snel dus naar Engels geswitcht waarbij ik nu overweeg het spel legaal te kopen. Het is allemaal beter uitgewerkt dan 2007 maar wel een paar irritatie punten:

- Tegenstander dribbelt weer eindeloos over het veld. Door frustratie krijg je dan kaarten.
- Als je een bal in de goal kan tikken schiet je echt super vaak naast of over terwijl ik slechts 1x klik op de schietknop, in 2007 was dit de perfecte truc voor een intikker op open goal.
- Valt het jullie op hoe vaak je de paal raakt? Ik raak in 1 wedstrijd soms 5x de paal en ook regelmatig binnenkant paal - andere binnen kant van de paal - eruit.... beetje overdreven
WTF nog steeds dat waardeloze Nederlands commentaar in FIFA 08? |:(
Ik val bijna achterover uit m'n stoel, dit is toch niet normaal meer.
Het commentaar in 2007 is echt zo hopeloos whaha, t lijkt echt nergens op.
Iedere bal die 3 cm naast gaat krijg je "Wat een misser, daar kon de keeper lachend naar zwaaien"
en iedere bal die 10 km over gaat "Het was een goede poging, volgende keer beter"
Ook de namen van teams kunnen ze niet eens uitspreken, net alsof het teveel moeite is om dat even op te nemen 8)7
Bij iedere terugspeelbal op de keeper "Geen aanspeelmogelijkheden, dus maar weer een tikkie terug 8)7 " Beetje eentonig?
Voor de rest vind ik de PC versie van Fifa 08 er maar bagger uitzien, als ik in-game screenshots van mensen zie. Niet eens de moeite waard om te downloaden, laat staan kopen.
Je ziet toch ook nauwelijks vooruitgang in die spellen, de console versies zijn wel iets beter over t algemeen, Fifa 07 op de PS 2 is in ieder geval wel "vermakelijk", maar niet super geniaal ofzo
EA moet zich eigelijk onderhand wel gaan schamen voor dit soort wanprestaties, ze kunnen beter 1 x in de 3 jaar een nieuwe Fifa maken want het is toch niks meer dan ieder jaar wat nieuwe naampjes en grafisch blijft het bagger

Misanthrope wijzigde dit bericht 04-10-2007 16:44 (6%)

Reg. datum: 20 augustus 2005

@ thrills33ka, ga jij het eerst maar even spelen. Grafisch is het idd niet subliem op de pc, maar voetballend vind ik het erg goed geworden. Stukken beter dan 07.
Daarnaast kies je toch gewoon Engels commentaar. Alleen op de x360 heb je pech.
PS3 op Engels instellen = Engels commentaar
PC, gewoon Engelse commentaarfiles downloaden.

Reg. datum: 03 januari 2001

quote:
GAIAjohan schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 16:59:
@ thrills33ka, ga jij het eerst maar even spelen. Grafisch is het idd niet subliem op de pc, maar voetballend vind ik het erg goed geworden. Stukken beter dan 07.
Daarnaast kies je toch gewoon Engels commentaar. Alleen op de x360 heb je pech.
PS3 op Engels instellen = Engels commentaar
Kwa graphics staat Fifa al sinds '06 stil. EA wil er volgens mij ook geen moeite meer voor doen. PS2 versie en porten maar. Daarnaast heb ik zowel de 360 als de PC versie gespeelt en sorry, PC versie gameplay komt bij lange na niet in de buurt van de Xbox 360 en waarschijnlijk idem voor de PS3 variant. En uiteraard wordt ie op grafisch gebied in de hoek gezet door nextgen.

Je kunt stellen dat een goede gameplay belangrijk is, dat is zeker zo, maar anno 2007 wil mijn oog toch ook wel wat. Zeker als je met een 7900GTX of hoger draait, met 2GB geheugen en een dikke Core2Duo danwel X2 Athlon. Fifa benut niet eens half de kracht van mijn PC.

En nee, verouderde PC's van anderen is geen excuus. D.m.v. het naar beneden stellen van grafische opties zouden oudere PC's het ook kunnen draaien.

Maar zoals ik zei, volgens mij boeit EA de PC versie helemaal niet meer. Het is dat ze de PS2 versie kunnen porten, maar anders...

quote:
GAIAjohan schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 16:59:
[...]
Dat hoeft dus niet eens. Gewoon bij opstarten van game Engels kiezen en dus niet NL!!! Verder heb je wel gelijk. Eerst spelen, dan pas oordelen. Stukken beter dan 2007. Daarnaast, de graphics zijn helemaal niet zo slecht als men beweert. Dat is echt bull. Ok, dat ze ietsje minder zijn a-la... Maar bagger vind ik echt nergens op slaan.

Trouwens, lijkt tegenwoordig wel of men alleen spellen koopt als de graphics download...

Enjoy Life
Reg. datum: 03 januari 2002

Overigens blijf ik me irriteren aan het feit dat je 1-0 voor staat en in de 92e minuut gaat de tegenstander even lekker dribbelen, bal niet af te pakken en via een lullige vrije trap staat iemand perfect vrij en tikt de 1-1 binnen.....kansloos!

verder merk ik dat als je meer speelt je alles beter onder controle krijgt en de trick stick is ook een verademing :)
engels commentaar vind ik btw ook zwakker dan vorige fifa

Surely you can't be serious. -I am serious. And don't call me Shirley.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 17 18 19 20 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: