Meer dan voldoende denk ik
Ik probeerde nog een online be a pro mode game te starten, maar dat lukte gisteren voor geen meter.
Elke keer kreeg ik de melding: This sessions/game is no longer available.
Een ranked match ging weer wel.
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MULTI] Fifa 08 bevindingen
Pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Ja bij mij is er ook iets mis met de Be A Pro mode. Custom matches kan ik wel joinen, maar elke keer als ik 'Quick Match' neem kom ik terecht in een lege room met standaard Club Brugge - Anderlecht, net zoals wanneer ik 'Create Session' zou doen. Vreemde zaak, vroeger kwam ik altijd terecht in een (bijna) volle room.quote:Wii4all schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 14:41:
Gisteren een poosje online geweest er staan inmiddels 5 mensen in de league.
Meer dan voldoende denk ik
Ik probeerde nog een online be a pro mode game te starten, maar dat lukte gisteren voor geen meter.
Elke keer kreeg ik de melding: This sessions/game is no longer available.
Een ranked match ging weer wel.
PSN ID: Vanholm - PS3 Games: !GTA4! Fifa 08, Beijing 2008, RB6: Vegas 2, F1:CE, Def Jam Icon, R: Fall of Men, Lair, Assassin's Creed. Hattrick team: Rapid Brugge (841915)
We kunnen al beginnen hoor, misschien best om af te spreken via PSN of hier, want je ziet inderdaad niet dat je een uitnodiging krijgt wanneer je al een wedstrijd speelt.quote:steketee schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 20:54:
ah mooi, ik heb het al een tijdje niet meer geprobeerd. wanneer gaat de competitie eigenlijk van start. Ik zie bijna nooit iemand online?
Een keer wel en ik nodigde hem uit maar hij zal wel met een andere pot bezig zijn geweest want hij de uitdaging werd niet geaccepteerd. Geeft overigens niks.
PSN ID: Vanholm - PS3 Games: !GTA4! Fifa 08, Beijing 2008, RB6: Vegas 2, F1:CE, Def Jam Icon, R: Fall of Men, Lair, Assassin's Creed. Hattrick team: Rapid Brugge (841915)
Probeer het even uit in de arena, dan zie je dat het meer een plaatsbal is die naar de hoek draait. Ik gebruik het amper in een wedstrijd, liever een harde droge knal in de hoekquote:SCIxX schreef op zondag 22 juni 2008 @ 17:59:
Vind toch wel moeilijk om het verschil tussen de RB + rood (klasse schot) en het normale rood schot te zien....
Je moet zeker en vast zelf richten. Bij een hoekschop bijvoorbeeld stuur ik de bal meestal naar de eerste paal, waarna ik hem probeer overhoeks binnen te koppen. Daar moet je dan toch de nodige richting geven aan de bal.quote:SCIxX schreef op zondag 22 juni 2008 @ 18:44:
Hebben jullie het idee dat je kopballen ook kan plaatsen? Bijvoorbeeld naar de grond koppen of in de hoek, want ik heb het idee dat ze dat gewoon zelf plaatsen.
Vanholm wijzigde dit bericht 22-06-2008 20:25 (18%)
Voor zover ik weet niet hoor, en ik ben (denk ik) de enige die het kan disbanden.quote:Wii4all schreef op zondag 22 juni 2008 @ 20:51:
Volgens mij is de competitie weg vanholm of niet?
ik logde gisteren in en toen zag ie ineens mijn leagues niet meer.
Nog een paar potjes be a pro mode gedaan, dat vind ik online de leukste mode.
op de een of andere manier lukt het mij nooit om een normaal potje (ranked match) online te doen.
Elke keer krijg je 'blablabla ended session'
http://www.techzine.nl/ni...op-verouderde-engine.htmlquote:Een paar weken terug doken de eerste details van FIFA 09 op. Inmiddels is er meer informatie vrijgegeven voor de pc-versie van FIFA 09.
Voor de pc-gamers zal het dit jaar wederom een kleine teleurstelling worden wat betreft FIFA 09. Het is namelijk bekend geworden dat de pc-versie van FIFA 09 door hetzelfde team wordt ontwikkeld dat ook verantwoordelijk is voor de PlayStation 2-versie. Dit betekent dus dat de pc-versie net zoals in FIFA 08 op een verouderde engine gaat draaien.
Op visueel gebied zal FIFA 09 voor de pc dus ook dit jaar geen next-generation graphics krijgen. Wel zullen de modellen een stuk mooier worden waardoor er toch nog een soort van next-generation gevoel wordt opgewekt. De pc-versie van FIFA's concurrent PES, had sinds vorig jaar wel al next-generation graphics. En ook dit jaar zal naar verwachting de pc-versie van PES op de nieuwe engine gaan draaien.
FIFA 09 staat gepland voor de herfst van dit jaar en zal verschijnen op alle platformen.
Geen last van, maar goed, ik geniet dan ook van een superieur spel op een nextgen console.quote:Splinter Cell schreef op maandag 23 juni 2008 @ 18:31:
[...]
http://www.techzine.nl/ni...op-verouderde-engine.html
Werkelijk schandalig. 1 van de redenen waarom ik geen FIFA's meer speel. Het voelt net als 6 jaar terug en het is constant het zelfde. Systeemeisen zullen wel minimaal een Pentium 3 worden.
Haha, ditoquote:Kaap schreef op maandag 23 juni 2008 @ 19:28:
[...]
Geen last van, maar goed, ik geniet dan ook van een superieur spel op een nextgen console.
Lijkt me vreemd, zelf nooit geen problemen gehad om tegen vrienden te spelen. Misschien wat poorten van je router open gooien (of die van je vriend).quote:maximus payne schreef op maandag 23 juni 2008 @ 19:19:
weet iemand wat hiervan de oorzaak zou kunnen zijn?
Weet er ff geen
Zoals je zelf al zegt, gewoon automatisch opslaan uitzetten bij Settingsquote:FireFoz schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 01:55:
ik heb sinds een paar dagen ook fifa 08 en ik heb een toernooi gemaakt (ek 08:+) maar ik zit nu in de kwart finale en als ik de wedstrijd verlies is het tournooi ook meteen afgelopen... ik sla hem wel op voordat ik de kwart finale in ga, maar hij slaat hem automatisch op
Hoe kun je er voor zorgen dat als je een wedstrijd verliest dat je hem opnieuw kunt spelen om hem wel te winnen? of anders uit zetten dat ie automatisch opslaat...? want dit is wel irritant zo, ik weet dat het in andere fifa's wel kon altijd.
Vanholm wijzigde dit bericht 24-06-2008 02:36 (7%)
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MULTI] Fifa 08 bevindingen
Pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus