Foo sjizzel moo nizzel taege de tom tom dizzel
[MULTI] Fifa 08 bevindingen
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 28 april 2008
Dat is inderdaad om te huilen. Het deed me altijd sterk denken aan het commentaar bij die voetbalmanagerspellen van Davilex van een jaar of tien geleden.quote:t mac schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 18:13:
bij de ps3 kun je gewoon je systeem op engels zetten. Dan heb je in het spel engels commentaar. Beetje raar dat dat bij de xbox niet zo is. Gelukkig hoef ik niet met dat nederlandse commentaar te spelen...
Fifa heb ik trouwens inmiddels met commentaar in verschillende talen gespeeld, maar buiten Engels is het niveau ervan vrij bedroevend. Alleen het Duitse komt nog een beetje in de buurt.
GA-P35C-DS3R Rev. 2.0 F11 | E6750 @ Arctic Freezer Pro | 4GB MDT PC6400 | Gigabyte HD3870 | Audigy ZS | Coolermaster Realpower 450W | Seagate 7200.10 250GB | 2x Seagate 7200.10 250GB Raid0 | Vista X64 Ultimate
Misschien toch maar de Wii versie kopen dan. Iemand hier trouwens ervaring mee? Ben nl. zelf gewend aan FIFA op de PC.
Ook het vaak op dezelfde manier scoren mag er wel uit in het jaar 2008.
Q6600@3.0ghz 2GB RAM XFX 8800GTS OC 320mb
Reg. datum: 17 oktober 2004
Wat is je bron?quote:Er!k schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 10:11:
Ben de laatste dagen maar weer eens op zoek gegaan naar informatie over FIFA 09; en voor wat betreft de PC versie, deze zal waarschijnlijk nog niet next gen worden. Wordt dus weer de oude afgezaagde engine van de 0x reeks.
In Gamestar 02/2008 stond een klein stukje dat FIFA09 wel next-gen zou worden, maar misschien heeft EA uiteindelijk toch anders beslist, want ze brengen NFL09 ook al niet meer uit op de pc.
Het zou echt een tegenvaller zijn.quote:Auch 2008 wird es aktualisierte Ableger der großen EA-Sports-Serien geben, also NBA Live 09, Madden NFL 09, FIFA 09 & Co. Details dazu sind bisher jedoch dünn gesät. Immerhin haben die Entwickler angekündigt, dass auch die PC-Versionen im nächsten Jahr die Technik der deutlich schöneren Konsolen-Fassungen nutzen sollen - das wurde auch Zeit! Die Originallizenzen der entsprechenden Ligen sind wie immer mit an Bord.
Vrienden van me spelen FIFA op de PS3, dat speelt toch anders en dan zijn wedstrijden tegen elkaar minder spannend.
Als er binnen 1 week nog steeds 4 teams zijn kunnen we ook gewoon een comp. van 4 doen wat mij betreft.
Heb mijn info van de FIFA4Fans.de web site. Zij zitten er over het algemeen nooit ver naast. Daarnaast heb ik meerdere geruchten hier over gehoord. Als je goed kijkt is de PC als spelcomputer nog een 'cash cow' maar zitten de verbeteringen in consoles als de Wii, PS3 en XBox 360. Dat is de toekomst. FIFA09 voor de PC next-gen maken, ach als current gen verkoopt hij ook goed...quote:SR8 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 14:29:
[...]
Wat is je bron?
In Gamestar 02/2008 stond een klein stukje dat FIFA09 wel next-gen zou worden, maar misschien heeft EA uiteindelijk toch anders beslist, want ze brengen NFL09 ook al niet meer uit op de pc.
Echter kan ik als ik gewoon een potje met vrienden ga spelen dit team niet kiezen. Is het helemaal niet mogelijk of zie ik wat over het hoofd.
Ook nog wat anders, ik heb via het hoofdmenu bij transfers het nederlands elftal helemaal samengesteld met de echte spelers etc. Nu kun ik daarmee ook gewoon spelen, maar elke keer als de xbox360 uit is geweest moet ik weer opnieuw alles samenstellen.
Is er een manier om dit op te slaan, zodat ik niet elke keer opnieuw het team hoef samen te stellen?
-=/Gamertag: ReVision360\=- -=/Gamercard: ReVision360\=-
Kies in FIFA voor een Quick Ranked Match (x360). Kom tegen een of andere Amerikaan te staan.
De verbinding is gewoon té brak voor woorden. 5 frames per seconde, spelers die niet reageren. Enfin, je kent het wel.
Die gast breekt door mijn verdediging (wat niet zo moeilijk is gezien de verbinding waar hij ws geen last van had) en scoort.
Hierop heb ik zoiets van, verliezen boeit me niet, maar dit is gewoon bagger, dus verbreek de verbinding en stuur die gast een bericht met m'n excuses en het verhaal waarom ik weg ben gegaan.
Blijft hij me werkelijk een uur lang berichten (zowel tekst als spraak) sturen over hoe bagger ik ben, hoe geweldig hij is en wat hij met me zou doen als hij me tegen zou komen ( nou lijkt me dat zeer onwaarschijnlijk aangezien hij uit de VS kwam).
Iemand eerder al eens zoiets meegemaakt? Dit is gewoon ronduit zielig gedrag. Maja, ik kan me er niet verder druk om maken.. block communication, have a nice day.
Ow ja.. @ AeroXz, vrije trappen kun je nemen mbv de triggers op je gamepad. Tenzij je iets anders als een 360 hebt natuurlijk. Maar dat kan ik aan je uitgebreide post niet onttrekken
Foo sjizzel moo nizzel taege de tom tom dizzel
Ok is goed, ik heb al geprobeer de anderen uit te dagen toen ze online waren, maar ik gaf op na 4-5 minuten staren en wachten of er iemand komt.quote:Wii4all schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 21:45:
@vanholm ik heb inmiddels gejoined...
Als er binnen 1 week nog steeds 4 teams zijn kunnen we ook gewoon een comp. van 4 doen wat mij betreft.
Waar krijg je eigenlijk de uitnoding voor een league match? Zie je uberhaupt wel dat iemand je uitdaagt? Ik kreeg zo het idee van niet.
Ja dat kan, je kan in de coach mode 'Team exporteren' daarvoor gebruikenquote:ReVision schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 10:17:
Is er eigelijk een mogelijkheid om je team die je gerbuikt bij Coach Mode ook gewoon bij bijvoorbeeld aftrap te gebruiken. Ik heb bevoorbeeld een team samengesteld met verschillende andere spelers en een heleboel spelers zijn beter geworden.
Echter kan ik als ik gewoon een potje met vrienden ga spelen dit team niet kiezen. Is het helemaal niet mogelijk of zie ik wat over het hoofd.
Ook nog wat anders, ik heb via het hoofdmenu bij transfers het nederlands elftal helemaal samengesteld met de echte spelers etc. Nu kun ik daarmee ook gewoon spelen, maar elke keer als de xbox360 uit is geweest moet ik weer opnieuw alles samenstellen.
Is er een manier om dit op te slaan, zodat ik niet elke keer opnieuw het team hoef samen te stellen?
Ik heb hier ook het Nederlands elftal gemaakt, maar dat wordt elke keer ongedaan gemaakt als je online gaat (Updates).
Enige manier om het op te slaan, is een sub-account aanmaken en daar het NL's elftal maken.
Op je hoofdaccount kun je dan online gaan
Ja, zo'n asociale gevallen komen nu eenmaal hier en daar voor. Net zoals in het dagelijkse leven, hier hebben ze het voordeel dat ze anoniem zijn, lekker stoer natuurlijk. Gewoon niet achter kijken man.quote:Calitomnication schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 16:50:
Verhaal van een Amerikaantje...
Ow ja.. @ AeroXz, vrije trappen kun je nemen mbv de triggers op je gamepad. Tenzij je iets anders als een 360 hebt natuurlijk. Maar dat kan ik aan je uitgebreide post niet onttrekken
Voor vrije trappen: blijven oefenen tot dat je de combinatie afstand - kracht - richting - curve hebt gevonden. De eerste honderden vrije trappen van mij trokken ook op niets, maar tegenwoordig lukt het wel al eens.
PSN ID: Vanholm - PS3 Games: !Fifa 09!, GTA4, Beijing 2008, RB6: Vegas 2, F1:CE, Def Jam Icon, R: Fall of Men, Lair, Assassin's Creed. Hattrick team: Rapid Brugge (841915)
Komt door de KNVB die wil blijkbaar de licentie niet verkopen, of vind dat ze niet genoeg betaalt krijgen. Waardoor er in de spellen bij het nederlands elftal niet de echte namen gebruikt mogen worden.quote:Metalbuster schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 18:53:
Ik vindt het ronduit belachelijk dat het Nederlands elftal zulke domme spelers heeft die nergens op slaan bij UEFA EURO 08. Bij de normale FIFA08 kan je tenminste nog alle normale spelers toevoegen, wat heb je er nu als Nederlander nog aan om UEFA EURO te gaan spelen? Dan maar weer wachten op FIFA09 he die hopelijk dit keer ook goed op de PC wordt.
-=/Gamertag: ReVision360\=- -=/Gamercard: ReVision360\=-
Yep dat klopt, de KNVB doet moeilijk daaromtrent, als enige in de wereld.quote:ReVision schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 19:17:
[...]
Komt door de KNVB die wil blijkbaar de licentie niet verkopen, of vind dat ze niet genoeg betaalt krijgen. Waardoor er in de spellen bij het nederlands elftal niet de echte namen gebruikt mogen worden.
Iets opmerkerlijks ook, Adrian Mutu heet Andreï Murgu. Dat terwijl de rest van Fiorentina / Roemenië wel de echt namen hebben. Vind ik maar apart die zaak.
PSN ID: Vanholm - PS3 Games: !Fifa 09!, GTA4, Beijing 2008, RB6: Vegas 2, F1:CE, Def Jam Icon, R: Fall of Men, Lair, Assassin's Creed. Hattrick team: Rapid Brugge (841915)
Reg. datum: 19 januari 2007
Okey bedankt.quote:Ow ja.. @ AeroXz, vrije trappen kun je nemen mbv de triggers op je gamepad. Tenzij je iets anders als een 360 hebt natuurlijk. Maar dat kan ik aan je uitgebreide post niet onttrekken
En voor de korte post, had beetje haast
@Vanholm
thanks voor de tip
Btw heb een PS3.
AeroXz wijzigde dit bericht 07-06-2008 20:34 (17%)
ik heb fifa 08 al vanaf de dag dat hij uit is. Goed spel(hoewel er wel een aantal dingen beter kunnen) maargoed sinds het begin mis ik al een optie ala master-league zoals PES die heeft. Dus met transfers etc.
Kom ik er dus van de week achter dat dat in fifa "coach" heet
Ik ging er altijd gewoon vanuit dat dit een soort manager spelmode ala FM was
Maargoed ik kan nu eindelijk dus eens lekker aan een team bouwen, nu maar even afwachten of fifa 09 daadwerkelijk de punten aanpakt die mij irriteren(snelheid iets omhoog, steekballen iets makkelijker) want dan komt fifa 09 hier ook op de plank te staan
Suriname
Reg. datum: 14 december 2005
Dacht precies hetzelfde, dacht alleen dat je dan een coach bent.quote:bolleh schreef op zondag 08 juni 2008 @ 00:22:
ik heb fifa 08 al vanaf de dag dat hij uit is. Goed spel(hoewel er wel een aantal dingen beter kunnen) maargoed sinds het begin mis ik al een optie ala master-league zoals PES die heeft. Dus met transfers etc.
Kom ik er dus van de week achter dat dat in fifa "coach" heet![]()
Ik ging er altijd gewoon vanuit dat dit een soort manager spelmode ala FM was
Straks is ff deze optie checken dan
Reg. datum: 28 april 2008
ze gingen bij mij er alle 21 in maar bij mijn tegenstander helaas 20.
Penalty's... Daar ben ik zoo slecht inquote:t mac schreef op zondag 08 juni 2008 @ 12:57:
een paar dagen geleden een penalty serie van 21 schoten gewonnen. In de eerste 90min stond het 0-0 in de verlenging 1-1
ze gingen bij mij er alle 21 in maar bij mijn tegenstander helaas 20.
Reg. datum: 09 juni 2008
zo kun je je aanmelden.quote:Vanholm schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 23:57:
Beste Fifa spelers,
Ik heb een (PS3) league gemaakt voor 10 ploegen (nu nog 9 nodig).
Deze heet GOT League (description: GOT). Voor Gathering of Tweakers kwam ik 1 lettertje te kort,![]()
- > Dit is een onofficiële GOT competitie, hopelijk ben ik hiermee ingedekt tegen eventuele rechtszaken![]()
Paswoord is: vantheman (kleine letters, aan elkaar om het makkelijk te maken)
Ik weet niet wat voor teams jullie willen, maar ik denk dat het makkelijker is om allemaal 4.5 - 5 sterren ploegen te nemen. Tenzij jullie voor Eredivisie ploegen gaan?
Liefst niet 2 x dezelfde, want 2 dito ploegen tegen elkaar lijkt me niet zo fun.
Ik heb Bayern München genomen, dus nog veel keuze over.
Ac Milan
Inter Milan
Juventus
Barcelona
Real Madrid
Valencia
Man United
Chelsea
Liverpool
Arsenal
Olympique Lyon
Werder Bremen
....
Hopelijk kunnen we snel beginnen, als het blijkt dat er teveel vraag is kunnen we natuurlijk de league uitbreiden.
Greetz
Aanmelden voor de GOT cup dus!quote:
Bayern, Barcelona, Real Madrid en Arsenal zijn voorlopig al in gebruik als ik me niet vergis.
Ik zal vanavond laat na het werk even checken.
Iemand een paar partijtjes deze avond (na 23h00) ? Even checken hoe dat in zijn werk gaat die League.
Misschien later in de week.
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 last