ps: hebben sommige hier ook dat herhalingen van sommige acties, een stuk donkerder zijn dan normaal? Ik speel op ps3.
ps: hebben sommige hier ook dat herhalingen van sommige acties, een stuk donkerder zijn dan normaal? Ik speel op ps3.
Net ff mn eerste potje online gespeeld op ps3. Be a pro mode (ik weet niet preciese hoeveel tegen hoeveel het was?) Maar het was wel leuk. 2-1 gewonnen, ik had alleen een grote kans gemist (ik weet eigenlijk bijna nooit te scoren, in die arena alleen met chipshot of ik moet de keerper al voorbij zijn). Wel goed gemaakt met wat assists
Het spelsysteem werkt goed. Gelukkig liep niet iedereen op een kluitje te spelen
Waarom? Omdat het kan! ===================================== PSN ID: Armin
Misschien is het wat om een GoT team op te richten?
Word namelijk beetje moe van al die ego trippers die de bal niet overspelen
en daardoor weer balverlies lijden.
ps3 ingame: Thedenman
Win echt 9/10 keer.
heb ook 90 procent winst
Ik speel nu op de PS 3: FIFA 2008, Call of Duty 4, NBA 2K8, Resistance, Motorstorm / Xbox 360: Project Gotham Racing 4, PES 2008, FIFA 08, Halo 3, Forza Motorsport 2, NFS Most Wanted
Ik voeg je ff toe, mijn id is Armin.quote:The DenMan schreef op zondag 02 december 2007 @ 16:13:
Ik speel hem ook op de PS3. Zijn er nog meer die dat doen?
Misschien is het wat om een GoT team op te richten?
Word namelijk beetje moe van al die ego trippers die de bal niet overspelen
en daardoor weer balverlies lijden.
ps3 ingame: Thedenman
En met tweakers een team op richting klinkt goed
1-1 in reguliere speeltijd. 1-1 na eerste verlenning. Hij maakt 3 fouten waardoor ik op 1-4 kom, Verbreekt die prutser de verbinding.. Dát is zo verschrikkelijk slecht he..
Zo heb ik al een stuk of 10 van die gasten meegemaakt. Kan er niet tegen, ga dan niet multiplayer spelen.
Wetse wat noow 't kwante is, det de meiste minse die heej zoë ein bietje de ganse daag rongkhange d'r gaar gen idee van hebbe wat heej noow eigelijk allemoal veur ein gewazel sjteit
Lekker toch, krijg je de win, ben je eerder klaar.quote:Calitomnication schreef op zondag 02 december 2007 @ 17:16:
Ik speel Fifa nu ook online (360). Maar erger me dood aan die gasten die, wanneer ze achterstaan, de verbinding verbreken. Gister had ik er een te pakken.
1-1 in reguliere speeltijd. 1-1 na eerste verlenning. Hij maakt 3 fouten waardoor ik op 1-4 kom, Verbreekt die prutser de verbinding.. Dát is zo verschrikkelijk slecht he..
Zo heb ik al een stuk of 10 van die gasten meegemaakt. Kan er niet tegen, ga dan niet multiplayer spelen.
je vernederd ze gewoon
Ik speel nu op de PS 3: FIFA 2008, Call of Duty 4, NBA 2K8, Resistance, Motorstorm / Xbox 360: Project Gotham Racing 4, PES 2008, FIFA 08, Halo 3, Forza Motorsport 2, NFS Most Wanted
Reg. datum: 23 juni 2005
Verder kan het schelen om een paar man achter te houden, door je formatie aan te passen of je mentaliteit.
Overigens: http://forum.soccergamers.net/viewtopic.php?f=122&t=2518
Vind ik dan weer bagger
Reg. datum: 14 december 2005
Zelfde probleem hierquote:F e r o x schreef op zondag 02 december 2007 @ 21:48:
Mensen die hier tips hebben in verband met verdedigen? Mijn tegenspelers geraken altijd zo gemakkelijk alleen voor de keeper, wat als gevolg heeft dat er 50% van de keren gescoord worden. Probleem is dat ze zo vlug passen naar elkaar en ik voor zowel tackle als druk zetten (X op ps3) te laat kom. Alle info is nuttig ...
Als ik de bal kwijt ben tikken ze hem zo door naar voren, het lijkt wel of ik niks kan doen.
Het wil wel is voorkomen als een speler de bal te ver voor zich uit speelt dat ik hem kan onderscheppen.
Ook staan de speler van de tegenpartij allemaal vrij lijkt het wel, waardoor het natuurlijk wel erg makkelijk is voor de tegenstander om te scoren.
Heb de d-pad button naar onder aan staan en zet af en toe druk met B (xbox360) maar niet te veel want dan speel je idd tegenstanders vrij.
Klopt, maar het is toch vervelend.. Kan me er niet druk om maken hoor.. Start gewoon een nieuwe game, maar heb eens gehad dat 4 mensen achter elkaar de verbinding verbreken. Dán wordt het wel vervelend.quote:Mars18 schreef op zondag 02 december 2007 @ 18:06:
[...]
Lekker toch, krijg je de win, ben je eerder klaar.
je vernederd ze gewoon
Voor het verdedigen.
Zorgen dat je speler een zone dekt. Geen slidings maken, maak je een sliding, dan ben je weg. Gewoon met de speler meerennen en zorgen dat je hem in de rug duwt. Komt de speler er toch door.
Schoffelen. Niet meteen van achter zodat je rood krijgt, maar net op het laatste moment zodat hij in moet houden, maar geen vrije trap meekrijgt. Ik selecteer altijd een speler die van voren dekt. Komt de speler er op snelheid door, vang je hem met snelheid op.
Calitomnication wijzigde dit bericht 03-12-2007 11:47 (37%)
Wetse wat noow 't kwante is, det de meiste minse die heej zoë ein bietje de ganse daag rongkhange d'r gaar gen idee van hebbe wat heej noow eigelijk allemoal veur ein gewazel sjteit
Vaak speel ik wel een 4-1-2-1-2 opstelling, voornamelijk me landen/teams die snelle spitsen hebben. Met Valencia is op die manier spelen een genot, vooral omdat ik altijd de lange bal hanteer. Een speler als Villa rent de verdediging eruit, en op het moment dat de bal niet goed valt, is het met hem, of Morientes, makkelijk om te bal terug te leggen. Met een opkomende aanvallende middenvelder is het dan lekker schieten.
Ik heb nog niets kunnen vinden over wat er precies is gefixed...
Ik speel nu (2015) met Barnet (Engeland) vorig seizoen begonnen in de league 2. Dit seizoen gepromoveerd en ik hoop op de Premier League. Speel zelf altijd met een 3-4-3 opstelling. Erg aanvallend, maar de aanval is de beste verdedigingquote:Uniquement schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:54:
Ik vraag me eigenlijk af wat voor tactiek jullie allemaal spelen, en wat voor speelstijl erbij hoort.
Vaak speel ik wel een 4-1-2-1-2 opstelling, voornamelijk me landen/teams die snelle spitsen hebben. Met Valencia is op die manier spelen een genot, vooral omdat ik altijd de lange bal hanteer. Een speler als Villa rent de verdediging eruit, en op het moment dat de bal niet goed valt, is het met hem, of Morientes, makkelijk om te bal terug te leggen. Met een opkomende aanvallende middenvelder is het dan lekker schieten.
Nu tik ik regelmatig de verdediging weg en kan ik 1 op 1 doorlopen...
Reg. datum: 09 oktober 2005
Zelf speel ik altijd Fifa 07 met vrienden op de PS2
Er was echt nauwelijks verschil te ontdekken, behalve dat het moeilijker was om te scoren. Voor de rest graphics etc. zo goed als hetzelfde.
Vraag me af hoe de graphics zijn bij de PS 3? Zijn het echt next-gen graphics? dat wil dus zeggen geen houten borden publiek meer? etc. etc.
Wil misschien binnen een tijdje ook een PS 3 aan gaan schaffen, maar als deze Fifa versie weer zo'n ge-upgrade versie is van Fifa 07 dan hoeft het voor mij niet. Ten 1e dat Nederlandse commentaar is waardeloos! Ten 2e ik vind bij Fifa07 nog steeds te weinig stadions. Het publiek ziet er werkelijk niet uit. Warming-ups, coaches, half lege stadions. Het ontbreekt allemaal. In 2007 zou dit allemaal wel mogelijk moeten zijn toch?
Misanthrope wijzigde dit bericht 04-12-2007 08:59 (28%)
Reg. datum: 09 oktober 2005
Rofl dat is menselijk he, zo gaat het vaak online.quote:Calitomnication schreef op zondag 02 december 2007 @ 17:16:
Ik speel Fifa nu ook online (360). Maar erger me dood aan die gasten die, wanneer ze achterstaan, de verbinding verbreken. Gister had ik er een te pakken.
Als ik met vrienden Fifa speel en ik verlies te vaak achter elkaar word ik ook heel erg boos soms. Dan gaat die controller echt door de kamer hoor..
Haha; dat heb ik zelf als ik met m'n carrière bezig ben. 1-0 voor, 90ste minuut maken die gasten 1-1... Penalty's en dan net verliezen. Grrrr.quote:Misanthrope schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 08:51:
[...]
Rofl dat is menselijk he, zo gaat het vaak online.
Als ik met vrienden Fifa speel en ik verlies te vaak achter elkaar word ik ook heel erg boos soms. Dan gaat die controller echt door de kamer hoor..
Daar had ik vroeger ook last van hoor, maar sinds ik een 360 heb, gooi ik niet meer met m'n controller. Vroeger bij de NES of PS2 bleef deze op 4 meter hangen.. Nu met de draadloze controller is dat me toch te gevaarlijkquote:Misanthrope schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 08:51:
[...]
Rofl dat is menselijk he, zo gaat het vaak online.
Nee, ik hou het gewoon lekker rustig. En inderdaad, ik weet dat het zo online gaat, neemt niet weg dat het vervelend is
Als ik met 4-0 voor sta wil ik aan m'n doelsaldo kunnen werken
Kunnen we verder nog wat download-able content zoals spelersgezichten verwachten? Bij de PC versie van Fifa 08 zit bijv. het gezicht van Timmy Simons erin, maar in de 360-versie niet (Farfan, Mendez en Perez volgens mij wel, en Lazovic lijkt ook wel vrij echt) Of komt er misschien een editor? Want een hoop kapsels van PSV'ers kloppen ook niet echt met de werkelijkheid (Kromkamp is grijs, Simons donkerbruin normaal haar, enzo
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗ T.net ID en Specs
╚═╩═╩═╝
Een verwoestend schot op de lat of paal
Wanneer je op doel schiet maar de bal wordt door de keeper nog net aangeraakt maar verdwijnt nog in de kruisingquote:O nee, die bal kwam niet eens in de buurt van het doel.
En dat terwijl de speler juichend over het veld rennen.quote:En de keeper red, ja. wat een redding evert
Bij de volgende FIFA versie toch maar de Engelse versie aanschaffen. Dan maar 2 dagen langer wachten.
Thund3r wijzigde dit bericht 04-12-2007 13:10 (13%)
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗ T.net ID en Specs
╚═╩═╩═╝
Op de ps3 wordt de zelfde taal gekozen als je systeeminstellingen. Maar het commentaar is zeer bedroevend ja..quote:Thund3r schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:09:
Ik kan trouwens met mijn Xbox360 versie gewoon Engels kiezen in het begin? Gekocht bij Mediamarkt.
Moet mijn instellingen van de ps3 eens nakijken, maar ik heb volgens mij NL ingesteld en Engels als commentaar.quote:Arm1n schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 16:39:
[...]
Op de ps3 wordt de zelfde taal gekozen als je systeeminstellingen. Maar het commentaar is zeer bedroevend ja..
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The price of freedom is eternal vigilance
PSN-ID: Dirkske1982