quote:
gambieter schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 22:15:
[...]
Eh, niet om het even, maar sinds wanneer zijn belachelijke voorwaarden in een AV zaligmakend? Zou je ook geeist hebben dat mensen op hun hoofd zouden staan terwijl ze met MacOS werken als dat in de AV zou hebben gestaan? De AV van Apple is een self-fulfilling prophecy en monopolie-activiteit.
Dat is jouw mening. Daarbij vind ik je voorbeeld wat far-fetched. Het is absoluut niet verboden om hard- en software met elkaar te verbinden en daarbij is er van een monopoliepositie natuurlijk al helemaal geen sprake. Het is gewoon een andere strategie dan Microsoft. Maar goed, nu kunnen we hier een hele discussie over gaan houden, maar daar is dit topic niet voor bedoeld

.
quote:
Dat betekent opnieuw niet dat ik me niet kan vinden in de beperkingen in dit forum (al vind ik het persoonlijk erg tweaker-onwaardig om allerlei beperkingen van een fabrikant zomaar te accepteren), maar iets kritischer mag wel

.
Ik vind dit eerlijk gezegd een steek onder water. We zijn kritisch genoeg, maar we moeten ons ook houden aan de wet. Zeker bij een groot forum als GoT moet je daar gewoon mee oppassen. Het punt is dat we in Apple Talk juist al een vrij 'tweakerwaardig' beleid hebben:
De software van de Apple TV, iPhone en iPod touch aanpassen, waar we ook gewoon nee hadden kunnen zeggen.
Bodies, rest and motion fighting night and day. Well it's kill or be killed and one day we'll get the best of them...
Nobody seems to care, nobody ever learns.