Reg. datum: 18 december 2007
Reg. datum: 18 december 2007
Dat zet wel meteen de toon van het antwoord! Altijd vanuit de verdediging in de aanval. Niet erg empatisch maar wel effectvol.quote:denan schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 22:31:
[...]
Hmmm je maakt geen gebruik van de diensten en je kunt toch een waardeoordeel vellen? Ik neem aan dat je dus in het XMS huis bent langsgeweest om de diensten te testen? Zonee dan wil ik graag weten wat de lotto cijfers worden met nieuwjaar
Ik ben geen ontevreden klant. Ik ben uitstekend te spreken over het product dat ik afneem.
Ik reageerde in de eerste plaats omdat u schreef dat als je triple neemt aansluitend op het gratis internetabonnement er actiekorting mogelijk was. Blijkens de aan mij gerichte brief van 14 november is dat zo, maar zijn allerlei actiekortingen mogelijk. Onjuiste of tenminste onvolledige informatie dus.
Ik ben nooit naar het 'XMS huis' geweest en zal daar ook nooit komen. Wel volg ik al tijden het forum.
Praktisch elke opmerking of klacht wordt weggewoven. Of het ligt aan jezelf of aan de beruchte aannemers of aan de leveranciers maar nooit aan XMS.
Ik zou toch alle berichten van begin tot nu nog eens doorlezen en dan bedenken of de antwoorden aan de betreffende vragenstellers nu allemaal wel zo elegant waren.
Als u daar volmondig ja op kunt zeggen, ben ik vrees ik uitgediscussieerd.
Valt wel mee met die frustratie en voor een aantal mensen is het een prima aanbieding.quote:Verder begrijp ik je frustratie over het feit dat je kunt kiezen uit een aantal abonnementen waar je niets aan hebt..
Dat denk ik ook en ik wil ook best schrijven dat ik het een geweldige actie vind, maar ik blijf het zot vinden dat de goedkoopste manier van 'verlengen' een abonnementvorm is, waarvan ik weet dat ik een deel niet zal gebruiken en waar XMS meer kosten aan heeft, volgens een antwoord van zeer lang geleden op dit forum.quote:Aan de andere kant zou je ook kunnen denken "heej.. ik heb al 6 maanden gratis internet gehad dat zo snel is dat mijn oude providers daar nooit aan konden tippen! .. aardig van ze!"
Overigens heb ik bij mijn vorige provider ook nooit een probleem gehad met up- en downloaden. Ik ben geen gamer of download niet voortdurend hele dvd's.
Wat ik prettig vind is dat het een erg stabiel systeem is, wat ik zonder problemen 24/7 kan hebben openstaan.
Sorry, nog een keer: die walgelijke kast aan de muur; daar was ook zo'n fraaie verklaring voor in een antwoord. Hoezo niet afwentelen op gebruikers. Dat wordt zelfs afgewenteld op niet-gebruikers.quote:Wat betreft de "gratis" install: Normaal kost het aanleggen van de vezel naar een woning 150,- euro. Dat heb je gratis gekregen. Een monteur voor het aansluiten van je apparatuur op ons aansluitpunt zal echter wel geld kosten, al zijn er relatief veel lokale alternatieven die het voor een paar tientjes doen (of een kratje bier).
Bovendien heeft volgens mij Portaal die 150 euro betaald.
Waarschijnlijk heeft u geen kennis van de aan mij gezonden brief.
Het verschil in het aanbod tussen AUK [zonder monteur] en AUK [met gratis installatie] is 150 euro.
Wat is daar 'gratis' aan?
Zou je niet beter / eerlijker kunnen schrijven AUK [zonder monteur] en AUK [met monteur]?
Oh jee, sorry hoor.quote:note: ik begrijp ook je commentaar op onze telefoniedienst niet.. uit meerdere tests (oa computer totaal) is onze telefoniedienst als beste voip dienst uit de bus gekomen.
RTV is waarschijnlijk ook wel door iets of iemand als beste getest. Ook alvast sorry.
Makkelijk, zal ik dan maar 'idem' schrijven. Idem.quote:Add: alvast excuses voor de relatief "zure" toon van mijn posts van vandaag.. mocht ik daar iemand mee voor het hoofd stoten. (Zoja.. trek het je niet aan.. ik bedoel het vast niet persoonlijk)