geen
Reg. datum: 19 juli 2007
ik heb hem besteld bij typhone, maar die had ik vorig week vrijdag besteld toen hadden ze nog 9 (quote:webgangster schreef op donderdag 20 september 2007 @ 12:44:
Algebeld.nl heeft hem niet meer op voorraad de komende 2 weken.
Heb net even gebeld.
Erg jammer, wou hem net bestellen bij hun.
ze hebben alleen maar nl versies.
Het kan bij mijn JVC KD-BT1 (getest met een iPaq 5450). De JVC heeft een speciale Bluetooth-audio ingang, je kunt dus niet tegelijkertijd muziek luisteren. Zal met een TyTN II niet veel anders werken verwacht ik.quote:Bakkenes schreef op donderdag 20 september 2007 @ 12:21:
Zijn er al mensen die TomTom op Tytn II gebruiken en de instructies via bluetooth uit de speakers van de autoradio te horen krijgen? Ik zoek een goede oplossing en zit te denken om een autoradio te kopen die bluetooth heeft ingebouwd, maar dan moet ik wel weten of het werkt. Op google word ik niet echt wijs. Je ziet veel oplossingen, maar vaak zijn er problemen zoals het niet kunnen horen van de eerste woorden, het te lang muten van de radio etc. Kent iemand een perfecte combinatie?
Mijn fotoblog | Xbox Live: Arfman77 | DRoME LAN Gaming 1996-2006 | Nikon D80 met glas
Is er een andere manier om de ingebouwde camera aan de voorkant te gebruiken, anders dan voor video telefonie???
Zijn er programma's die het beeld kunnen laten zien, of is er misschien een mogelijkheid het beeld bij messenger te gebruiken???
Reg. datum: 26 februari 2006
Ja je kan gewoon fotos maken met de voorste camera. Dit kun je doen bij de instellingen in de camera modus.quote:Pirelly schreef op donderdag 20 september 2007 @ 13:30:
Ik heb nog een vraagje.
Is er een andere manier om de ingebouwde camera aan de voorkant te gebruiken, anders dan voor video telefonie???
Zijn er programma's die het beeld kunnen laten zien, of is er misschien een mogelijkheid het beeld bij messenger te gebruiken???
Ik dacht dat de mobile messenger versie geen webcam ondersteunde (want dat heb je dan uiteindelijk), maar dat weet ik niet zeker.
doctormetal wijzigde dit bericht 20-09-2007 14:08 (11%)
Dat is inmiddels gelukt.
Is er geen ander programma dat over wifi een video gesprek kan maken?
Tis zo zonde om dat cameraatje voorop niet te gebruiken
Reg. datum: 28 juli 2001
Kreeg idd net een mailtje van algebeld.nl, ze krijgen de nederlandse versie morgen waarschijnlijk binnen maar de UK versie laat nog twee weken op zich wachten.quote:webgangster schreef op donderdag 20 september 2007 @ 12:44:
Algebeld.nl heeft hem niet meer op voorraad de komende 2 weken.
Heb net even gebeld.
Erg jammer, wou hem net bestellen bij hun.
Ik wil toch de UK versie dus ik moet nog even geduld hebben, aaaaaargghgh
Alles werkt perfect en ik heb nog geen bugs of spelfouten gevonden.
Daarbij installeer ik gewoon de software die ik wil hebben in het engels als het niet in het nederlands te krijgen is.
Reg. datum: 07 september 2007
Ben het helemaal met Pirelly eens, na jarenlang allerlei devices in het Engels gehad te hebben nu NL Tytn II en ben uitermate tevreden, zeker over vertalingen. Nergens geforceerd, voor zover ik kan zien....dus niet wachten, NL nemen.....quote:Pirelly schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:27:
Heb hiervoor de Imate gehad in het engels. Maar ben nu toch bijzonder blij met de nederlandse versie van de Tytn II.
Alles werkt perfect en ik heb nog geen bugs of spelfouten gevonden.
Daarbij installeer ik gewoon de software die ik wil hebben in het engels als het niet in het nederlands te krijgen is.
Reg. datum: 22 juli 2006
Daarna kijk ik wel voor geheugen stickie.
Ik dacht laat ik eens G proberen, 7 uur van lader gehaalt en nu 9 uur later 50% over.
Ik merk wel dat hij veel problemen heeft met synchroniseren als het op G staat(gaat vaker fout, geen verbinding).
Ik heb T-Mobile PIT vanaf dat ze ermee zijn begonnen, dus ik weet niet zeker of mijn verbinding ook geknepen is. Op enkele fora's staat dat vroege abonnee's niet geknepen worden.
Ik zet hem toch weer op 3G, moet ook veel videobellen voor mijn werk.(vandaag niet gedaan dus daar kan het niet aanliggen).
@wvdmeer/@robertwebbe: Er zit geen 'bug' in het Mobiel Breedband (HSDPA) netwerk van Vodafone. Toch hebben jullie soms problemen ervaren met het ontvangen van gesprekken tijdens Mobiel Breedband data sessies op de mobiel. Dat kan hebben gelegen aan de multiRAB functionaliteit, die ervoor zorgt dat voice- en datasessies gelijk kunnen plaatsvinden. De afgelopen weken is de uitrol van multiRAB afgerond, en in het volledige Mobiel Breedband netwerk van Vodafone beschikbaar.quote:wvdmeer schreef op woensdag 19 september 2007 @ 23:27:
Heeft iemand al een bevestiging van iemand bij Vodafone (of een winkel zoals Belcompany) gekregen omtrent de vermeende bug in het netwerk, waardoor de 3G verbinding (incl. HSDPA) het niet goed doet (steeds uitvalt) en je niet uit kunt bellen en ook geen telefoontjes kunt ontvangen?
(Zie ook deze eerdere post). Naar de GSM band switchen zorgt er wel voor dat je weer kunt bellen (en gebeld worden), maar de data verbinding blijft dan 'steken' op GPRS.
Of heeft iemand het inmiddels toch al aan de praat gekregen?
Robertwebbe meldt overigens ook in zijn post dat de multiRAB upgrade samen gaat met de snelheidsverhoging naar 3,6 Mbps. Dit zijn twee aparte upgrades.
De upgrade van het Vodafone Mobiel Breedband netwerk naar 3,6 Mbps is reeds gestart en wordt geleidelijk aan doorgevoerd in het gehele Vodafone netwerk in Nederland.
Ook in dit nieuwsbericht wordt daar melding van gemaakt: Vodafone krikt snelheden mobiel internet gestaag op
Met vriendelijke groet,
Antoine
Vodafone Web Relations
Ik heb hem afgelopen zaterdag binnengekregen van Typhone. Ze hebben hem echt heel snel geleverd. Alleen die nederlandse versie moet ik erg aan wennen... Is ergens de WWE versie officieel beschikbaar voor de TyTN II ?quote:rhaw schreef op donderdag 20 september 2007 @ 13:03:
[...]
ik heb hem besteld bij typhone, maar die had ik vorig week donderdag besteld toen hadden ze nog 9 (in voorraad.
ze hebben alleen maar nl versies.
3 dreaded words when making love: 'Honey, I'm home...'
Overal waar ik kom is wel een wifi netwerk te krijgen, dus vandaar.
De laatste dagen ben ik ook een beetje aan het kijken wat ik met de batterij kan.
Heb hem nu dik 2 dagen geleden volledig geladen nadat ie ook bijna volledig leeg was.
Gebruikt heb ik hem een paar keer tijdens telefoon gesprekken, aardig wat sms-jes. Af en toe wat wifi met eventjes msn en het weer downloaden.
De batterij status geeft nu 55% aan.
Verlichting op batterij staat op het 2e streepje van onder en ik zet de pda altijd op stby na gebruik.
Dat ie na dik 2 dagen nog net niet op de helft is, valt mij best mee.
In het begin had ik inderdaad ook dat ie na een halve dag al leeg was.
PDA & HTC software (freeware en trials): http://www.htcdriver.com
Misschien enkele antwoorden eerder in dit topic?quote:peugeot206gt schreef op donderdag 20 september 2007 @ 16:11:
weet iemand al of er inderdaad een apllicatie of plug in is om met msn te webcammem. dit zou super zijn via 3g. desnoods en andere skype achtige applicatie ofzo.
Nee, wat mij betreft is er geen goede webcam software op dezelfde manier als MSN+webcam op een vaste PC.
Reg. datum: 14 november 2003
Ik wacht nu alleen nog op de TyTN ll (algebeld.nl)
www.rijschool-him.nl
Het komt er niet meer helemaal uit. Als ie er in zit, wordt ie ook herkend door het systeem dus hij zit echt goed. Daarna druk ik 'm even in zodat ie er uit komt, maar blijft halverwege ergens achter hangen.
Enig idee hoe je dat kaartje er uit krijgt?
edit: gewoon hard trekken. Maar het gaat niet van harte en het kaartje schraapt langs de zijkant.
Crusader wijzigde dit bericht 20-09-2007 17:10 (12%)
98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both
Reg. datum: 14 november 2003
www.rijschool-him.nl
[sarcastic mode]quote:Chutney schreef op donderdag 20 september 2007 @ 16:59:
Zo de brando screenprotector is binnen, ook mijn 6GB MicroSD kaartje van SanDisk.
Ik wacht nu alleen nog op de TyTN ll (algebeld.nl)
Mischien wel handig voor de startpost aangezien ierdeen maar zijn bestelinfo hier dumpt zullen er vast wel geintresseerden zijn die dit graag in de startpost willen zien.
Ik had de mijne vorige week al binnen en mijn MicroSD een week eerder.
Tim1981 had hem dinsdagmiddag gekocht
dreammachine had hem ook op dinsdagmiddag
MrFrankie heeft hem besteld en zit met spanning te wachten
-NMe- gaat over een paar maanden ook dit toestel aanschaffen
Juicie zijn Tytn komt vandaag binnen eveneens mijn 6GB microSD, hij zal zo snel mogelijk zijn ervaring posten.
rhaw heeft hem besteld bij typhone, maar die had hij vorig week vrijdag besteld toen hadden ze nog 9
[/sarcastic mode]
Weblog over Innovatie en nieuwe Technology
Mijn foto SHOWCASE
EOS350D - Canon 17-85 USM IS - Sigma 135-400 - Speedlight 430EX
Vaak komt ie er dan al een heel stuk uit en kun je hem er makkelijker het laatste eind uit halen.
Na een paar keer erin en eruit gaat ie al een stuk soepeler.
Brando screen protector installeer je het makkelijkst in de badkamer.
Even de douche aanzetten (lekker heet) zodat er stoom ontstaat.
In de vochtige lucht zit weinig stof.
Nu even goed je scherm schoonmaken met een stofvrij doekje (zacht toilet papier of een keukenrol iets nat gemaakt werkt ook nog wel eens goed).
Nu voorzichtig de protector aanbrengen van boven naar onder.
Sommige mensen laten een klein drupje water op het scherm vallen voordat ze de screen protector aanbrengen. Het water drukt dan alle lucht weg naar de zijkant. Houdt dus een keukenrol bij de hand om het overtollige water direct op te nemen.
Kijk hier wel mee uit. Water is niet goed voor je Tytn... Doe dit dus niet als je het niet aandurft.
Pirelly wijzigde dit bericht 20-09-2007 17:30 (8%)
Reg. datum: 17 oktober 2006
Ik heb even fotos van de speling meegstuurd, die zijn hier: (1.8 mb per stuk ongeveer)
foto 1
foto 2
Uhmm, houd je hem nu vast met je hand of blijft ie ook in die positie staan.quote:bassierocks schreef op donderdag 20 september 2007 @ 17:32:
Ik heb vandaag ook eindelijk mijn Kaiser gekregen, maar er zit bij mij speling in, en niet zo'n beetje ook. Je kan het scherm draaien in vergelijking met de body. dan zit er aan de randen dik een millimeter speling in. Hebben jullie er ook last van, of moet ik langs HTC voor garantie?
Ik heb even fotos van de speling meegstuurd, die zijn hier: (1.8 mb per stuk ongeveer)
foto 1
foto 2
Als je hem moet vasthouden en de veer drukt hem terug in de goede positie als je loslaat, dan is er niets aan de hand volgens mij. Dat is dan geen speling te noemen, zo is nu eenmaal het ontwerp.
Maar als ie ook in die positie blijft staan, dan is de veer niet goed.
Ik heb 4 GB van Sandisk, met gratis kaartlezer er bijquote:Chutney schreef op donderdag 20 september 2007 @ 17:13:
Klopt dat heb ik vaker gelezen, schijnt dat het slot in de Kaiser iets wat strak is. Opzich ook geen probleem, zolang het maar werkt. Wat voor geheugen heb jij er in momenteel? Screen protector ook al geplaatst, met of zonder bubbels?
Maar man o man, wat een genot is dat Brando spul zeg! Heb de Ultra Clear versie en na het schoonmaken van het scherm is het aanbrengen van de protector een fluitje van een cent!
In één keer, zonder bubbels. Zo strak als ... vul maar in.
Voor de ongelovigen: je ziet absoluut niet dat er een protector op zit en de helderheid/contrast is exact hetzelfde als zonder protector. Superspul, dat Brando.
98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.