Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 19 september 2007

quote:
Bakkenes schreef op woensdag 19 september 2007 @ 22:23:
Het geluid van TomTom staat iedere keer weer uit als ik het programma opnieuw opstart. Ook moet ik via voorkeuren 2 maal kiezen voor geluid aan om gesproken instructies te krijgen. Heeft iedereen hier last van? Is er een oplossing? Ik heb vandaag europa gekocht en geïnstalleerd. Het programma heb ik van de bijgeleverde CD-ROM.
Verder een topapparaat overigens. De GPS is echt super!
Ja, dit heb ik ook. De snelste work-arround die ik heb kunnen vinden (want ik weet nog niet wat de echte oplossing is), is door aan het scroll wieltje te draaien. Dan wordt het geluid geactiveerd en tevens de test aanwijzing afgespeeld. Works for me so far...

Grtnx,
Werner.

Heeft iemand al een bevestiging van iemand bij Vodafone (of een winkel zoals Belcompany) gekregen omtrent de vermeende bug in het netwerk, waardoor de 3G verbinding (incl. HSDPA) het niet goed doet (steeds uitvalt) en je niet uit kunt bellen en ook geen telefoontjes kunt ontvangen?
(Zie ook deze eerdere post). Naar de GSM band switchen zorgt er wel voor dat je weer kunt bellen (en gebeld worden), maar de data verbinding blijft dan 'steken' op GPRS.

Of heeft iemand het inmiddels toch al aan de praat gekregen?

Dit is bij bijna alle druktoesten van telefoon toestellen en wat is het probleem?

Asus P5K, Q6600@3GHz, 4GB, Jetway 8800GT (680/1700/2000), CM Stacker 830, Tagan TG530-U22, NEC 7200S, 500 GB, Iiyama E1900S-B2, VISTA SP1 (3DMark06 13083), XP SP3, OSX 10.5.3

Is de Tomtom 6 software eigenlijk een trial versie? En welke kaart wordt meegeleverd?

quote:
killuminati007 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 23:35:
Is de Tomtom 6 software eigenlijk een trial versie? En welke kaart wordt meegeleverd?
Volledige versie, en je kan 1 kaart van een stad downloaden als ik het goed heb. Dus voor het echte navigeren moet je nog een kaart kopen...

Waar gaan we eten? De Restaurant Site | Webhosting voor particulieren en bedrijven: Hosting Brothers

quote:
Zeezicht schreef op woensdag 19 september 2007 @ 23:43:
[...]

Volledige versie, en je kan 1 kaart van een stad downloaden als ik het goed heb. Dus voor het echte navigeren moet je nog een kaart kopen...
Waar koop je die? Ik heb eens op TomTom gekeken en daar worden alleen pakketten van software met kaarten aangeboden. Alleen kaarten kan ik niet vinden... of zie ik iets over het hoofd?

Nieuwkomers opgelet! -klik- (geluid aan!) | Word geen slaaprijder!

quote:
Mini Poeper schreef op woensdag 19 september 2007 @ 23:48:
[...]

Waar koop je die? Ik heb eens op TomTom gekeken en daar worden alleen pakketten van software met kaarten aangeboden. Alleen kaarten kan ik niet vinden... of zie ik iets over het hoofd?
http://www.tomtom.com/products/maps/ en dan op "Koop nu" klikken.... En dan navigator 6 kiezen

Waar gaan we eten? De Restaurant Site | Webhosting voor particulieren en bedrijven: Hosting Brothers

Vraag ik mij dus ook af. Heb een legale versie van TomTom hier liggen. Kan ik dus simpelweg de landen op de microSD installeren? Of moet ik dan weer via TomTom registreren? Krijg ik vast weer gezeur aan mijn kop omdat dit de 3 registratie is (terwijl je er standaard maar 2 mag hebben of zo). Krijg morgen/overmorgen mijn TyTN II ;-)

Hexepeth wijzigde dit bericht 19-09-2007 23:54 (6%)

quote:
Zeezicht schreef op woensdag 19 september 2007 @ 23:43:
[...]

Ben ik nou heel stom of kan je dan gewoon een oude kaart van tom tom 5 gebruiken?

quote:
killuminati007 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 23:55:
[...]

Ben ik nou heel stom of kan je dan gewoon een oude kaart van tom tom 5 gebruiken?
Ik dacht dat iemand had gezegt / of ergens gelezen dat je dat idd kon doen... maar weet het dus niet zeker.

Beste mensen, ik heb een vraag.
Ik heb het toestel nu een paar dagen
Hebben jullie het volgende ook?: Als het toestel leeg is en UIT staat,
je stopt de (thuis) lader erin en wacht totdat hij klaar is en dus het lampje groen brand.
Vervolgens haal je de stekker eruit en het toestel gaat automatisch aan??
Hoort dit? Ik hoor het graag!

Reg. datum: 20 september 2007

quote:
killuminati007 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 23:55:
[...]

Volgens Tomtom kan het niet (quote van de Support site van Tomtom):

Vraag
Kan ik mijn kaarten uit 2005 gebruiken met NAVIGATOR 6?
Antwoord
Nee, dat kan niet.
Je kunt alleen nieuwe kaarten (versie 6.6 of hoger) gebruiken met NAVIGATOR 6.

Helaas..... dit betekent dat ik dus ook nieuwe kaarten moet gaan kopen

Reg. datum: 19 juli 2007

ik had vandaag htc home niet meer toegepast in today scherm.
vanochtend werd ik wakker en had hij opeens al 6 minuten verbinding met 3g.
volgens mij komt dat doordat hij automatich het weer heeft gedownload, daarna heeft hij gewoon de verbinding door laten lopen.
gelukkig dat ik nog redelijk op tijd wakker ben geworden.
iemand die weet hoe ik die weer update handmatig kan inschakelen i.p.v. van auto stand.

Reg. datum: 12 augustus 2007

quote:
Zeezicht schreef op donderdag 20 september 2007 @ 00:09:
[...]

Ik dacht dat iemand had gezegt / of ergens gelezen dat je dat idd kon doen... maar weet het dus niet zeker.
Misschien dat het ook aan welke sub versie het ligt want er staat idd beschreven (topic op tweakers ergens) dat bij sommige de kaarten het wel doen bij andere niet.

Je zou het dus gewoon moeten proberen denk ik, misschien werkt het. Als het niet werkt dan zal je ze idd moeten kopen of als je een piraat bent moeten downloaden.

Aspire 5920 - T7300 santa rose - 2gb ddr2 - 1 gb intel flash - 8600m GT - 160GB HDD

Nog wel een addertje onder het gras ;-)

Van XDA developpers:

It is full version, but your device has it's own DEVICE ID which is needed to ACTIVATE your map (if you bought one).

Dus je moet het verhaal nog wel registreren bij TomTom zoals ik dit lees. Als je je registraties allemaal hebt verbruikt mag je bij support van TomTom aankloppen en dat kan lang duren voordat je daar een reactie krijgt.

quote:
My-life schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:46:
[...]
Ben ik ook erg benieuwt naar. Ik neem aan dat hij wel werkt, maar vooral met de interne GPS. Juist omdat Route66 de TMC gegevens gratis kan downloaden via GPRS.
Route66 v7 (Navigate 7) lijkt goed te werken, hij ziet de interne GPS meteen (moest wel buiten gaan staan, kan helaas binnenshuis niet navigeren ;), maar verder lijkt ie goed te werken.
Ik moet zeggen dat ik de bediening (nog) niet echt intuitief vind, maar dat is waarschijnlijk een kwestie van de handleiding even lezen vrees ik.

De TomTom Taster versie ook maar eens geinstalleerd, zodat ik de twee kan vergelijken.
Voordeel van Route 66 is inderdaad dat TMC berichten gewoon via Internet opgehaald kunnen worden (zonder abo). Ben er nog niet achter of deze info ook op de kaart wordt verwerkt?

quote:
Hatch schreef op woensdag 19 september 2007 @ 16:22:
[...]

HTC heeft dit er uit gesloopt, hier is een CAB file die werkt:

https://www.kckenterprises.com/WM6RDP.cab
Ok, dank.

Ik heb 'm inmiddels gedownload, zal straks eens kijken.

quote:
rhaw schreef op donderdag 20 september 2007 @ 00:33:
6 minuten verbinding met 3g.[...] gelukkig dat ik nog redelijk op tijd wakker ben geworden
Je betaald per verstuurde data, niet per tijd online
quote:
trigger808 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 09:09:
[...]

Is niet altijd waar, bij T-Mobile kan je kiezen of je per volume of per tijd wil betalen.

Bron

Reg. datum: 07 september 2007

quote:
_Rayman_ schreef op woensdag 19 september 2007 @ 20:20:
[...]

------------------
Iemand al tegen gekomen hoe je het schermtoetsenbord uit kan zetten, als je met het fysieke toetsenbord bezig bent? Soms wandel ik met de pijltje door invoervelden en komt opeens het schermtoetsenbord opzetten.

Ook gaat regelmatig de verlichting uit van het fysieke toetsenbord en soms blijft deze branden (als je aan het typen bent). Niet erg, maar hoord niet naar mijn idee.
Het tooltje heet NullKB, hier te vinden: http://personales.ya.com/beemer/nullkeyboard.htm

Update: ik heb het alleen getest op WM5, geen idee of het op WM6 ook werkt, dus.

Rukyr99 wijzigde dit bericht 20-09-2007 09:16 (6%)

quote:
trigger808 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 09:09:
[...]

Niet bij Vodafone. Daar betaal ik 0,75 per 15 minuten online (of een deel daarvan)

quote:
rhaw schreef op donderdag 20 september 2007 @ 00:33:
ik had vandaag htc home niet meer toegepast in today scherm.
vanochtend werd ik wakker en had hij opeens al 6 minuten verbinding met 3g.
volgens mij komt dat doordat hij automatich het weer heeft gedownload, daarna heeft hij gewoon de verbinding door laten lopen.
gelukkig dat ik nog redelijk op tijd wakker ben geworden.
iemand die weet hoe ik die weer update handmatig kan inschakelen i.p.v. van auto stand.
Ga naar de weer tab in htc home.
Klik op de stadsnaam bovenin.
Bij nederlandse versie:
Kies in het nieuwe scherm rechts onderin "menu" en dan "weersopties".
Haal het vinkje weg bij "weergegevens automatisch downloaden"
Kies gereed.

Heeft iemand al Gmail via pop account ingesteld op zijn TYTN II? Ik heb het gedaan en software vind automatisch de instellingen. Er word ook een verbinding gemaakt, maar in mijn Gmail inbox kan ik niks zien. Ook niet in de andere Gmail mappen. Hotmail via windows live daarentegen werkt prima. Een prima pushmail service. Alleen kost het wel veel stroom om contant verbinding te hebben. 0Om toch mijn Gmail te lezen heb ik het geforward naar mijn hotmail, maar ideaal is anders.

Gmail heeft trouwens ook een java applicatie van zijn mobiele website. Ziet er mooi uit, alleen niet helemaal geschikt voor WM6. Attachment kan deze applicatie niet openen, jammer.

Weet iemand misschien wat ik verkeerd doe met mijn Gmail instellingen? Pop servers staan goed ingesteld.

quote:
webgangster schreef op woensdag 19 september 2007 @ 17:28:
Ondersteund deze telefoon nou wel of geen 6 gig microSD kaartjes ?
Volgens vele forums ondersteund de TytynII een 6 GB kaart. Mijn Tytn komt vandaag binnen eveneens mijn 6GB microSD, zal zo snel mogelijk mijn ervaring posten.

quote:
Juicie schreef op donderdag 20 september 2007 @ 09:32:
[...]

Volgens vele forums ondersteund de TytynII een 6 GB kaart. Mijn Tytn komt vandaag binnen eveneens mijn 6GB microSD, zal zo snel mogelijk mijn ervaring posten.
Waar heb jij je TYTN besteld? even als jou MicroSD 6GB geheugen?

www.rijschool-him.nl

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws