Reg. datum: 09 november 1999
[iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 3
Pagina: 1 2 3 4 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 last
Nieuw TopicReg. datum: 09 november 1999
Reg. datum: 21 oktober 2006
Misschien stom maar weet je dit wel zeker? Het tekentje geeft in principe alleen aan dat er GRPS beschikbaar is. Als je hem via services uit zet (wifi ook), probeer dan weather eens. Normaal kan hij dan niet verbinden.quote:MP3-Junky schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:32:
Ik heb het volgende probleem met mijn Telfort abbo, ik kan mijn EDGE (GPRS) niet meer uitzetten,
Wat ik ook heb staan bij APN (internet, niks, fake) gprs doet het altijd!
Services.app doet met edge ook niks (deze zet DISABLED bij APN), maar gprs blijft gewoon werken
Dit is niet handig voor mijn data kosten.
Wat kan ik hier aan doen?
Appeltjes en Fototjes
Je zit toch niet toevallig via WiFi te internetten dan he? (thuis bijvoorbeeld)quote:MP3-Junky schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:32:
Ik heb het volgende probleem met mijn Telfort abbo, ik kan mijn EDGE (GPRS) niet meer uitzetten,
Wat ik ook heb staan bij APN (internet, niks, fake) gprs doet het altijd!
Services.app doet met edge ook niks (deze zet DISABLED bij APN), maar gprs blijft gewoon werken
Dit is niet handig voor mijn data kosten.
Wat kan ik hier aan doen?
Creative clutter is better than tidy idleness | iPhone 2G + 3G | iMac 24" | PB 12" | Nikon D40 | Mac Mini C2D 1.83
Heb zelf ook een vraag, is het mogelijk om met 1 of andere app 2 simkaarten te gebruiken (of in ieder geval een prive en zakelijk nummer tegelijk) ben wel een app tegen gekomen (iets met talk) maar dat is alleen voor de US markt.
Pixxa wijzigde dit bericht 29-10-2007 14:05 (51%)
PSN ID: Pixxa_NL
Talkplus stuurt eigenlijk gewoon een nummer mee waar je voor betaalt. Een ander nummer dan die op de simkaart vermeld staat. Dit gaat allemaal via VoIP geloof ik.
Creative clutter is better than tidy idleness | iPhone 2G + 3G | iMac 24" | PB 12" | Nikon D40 | Mac Mini C2D 1.83
Ik zit hier op mijn werk (geen wifi, want dan zie je een ander symbool ipv de E) de E staat in beeld en weather update ook gewoon. (ook traag dus zeker geen wifi)quote:Tommeh schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:51:
[...]
Misschien stom maar weet je dit wel zeker? Het tekentje geeft in principe alleen aan dat er GRPS beschikbaar is. Als je hem via services uit zet (wifi ook), probeer dan weather eens. Normaal kan hij dan niet verbinden.
Edge symbool is gewoon wit
Bij Settings-> Usage wordt het aantal kb's ook steeds meer.
MP3-Junky wijzigde dit bericht 29-10-2007 14:26 (5%)
PSN ID: Pixxa_NL
Verder draait hij als een zonnetje
Gedaan, geen effect hij maakt nog steeds verbindingquote:Pixxa schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:38:
reset netwerk settings eens doen en dan apn settings DISABLED van maken o.i.d.?
Reg. datum: 16 oktober 2002
In ieder geval een aangename verrassing.
En dat zijn het dus ook, domme filmpjes. Terwijl je die iBeer best zou kunnen maken met de orientatie sensoren die in de iPhone zitten. Vind het een beetje jammer.quote:
Aan de 1.1.1 gebruikers: Is het echt waard om te upgraden? iTunes Wifi gaat niet werken in NL (toch?) en dat is toch de grote verandering in 1.1.1 of zie ik iets over het hoofd?
Powermac G5 casemod / PC specs / Macbook Pro 15.4", 2 GB mem, 7200rpm 100 GB HDD / iPhone US 8GB
Niet veel spannends inderdaad. Vind het zelf ook nog wel geinig dat je die home button aan de ipodfunctie kunt toewijzen, zodat je 'm niet helemaal hoeft te unlocken voordat je bij de previous/play toetsen kunt...quote:CraZaay schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 21:43:
Ik heb vandaag geupgrade naar 1.1.1 en vind het niet echt iets nieuws. Alleen het ontvangen van SMS met een alphanumerieke afzender (zoals voicemail) is een echte vooruitgang.
Reg. datum: 22 januari 2004
Oh ja, een andere reden om 1.1.1 erop te zetten was het feit dat ik een avondje niks te doen had en lekker aan wilde pielen met dat ding
Dus eigenlijk; Hoe stel ik mijn MacBook en iPhone zo in dat ik op mijn iPhone kan surfen?
Ik heb het geprobeerd, maar tevergeefs. Dat zijn uren die ik voor altijd kwijt ben.......
MTFBWY enne MB 4 Sale! Come and get it while its Hot!
Zijn er al fatsoenlijke NL dictionaries overigens, om ook in het Nederlands auto correct te kunnen gebruiken?
internet sharing? Als je macbook hard-wired is moet dat geen probleem zijnquote:iron_mike010 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 23:24:
Hey hoe kan ik met mijn iPhone over een eigen netwerk van mijn MacBook surfen?!
Dus eigenlijk; Hoe stel ik mijn MacBook en iPhone zo in dat ik op mijn iPhone kan surfen?
Ik heb het geprobeerd, maar tevergeefs. Dat zijn uren die ik voor altijd kwijt ben.......
Livin my life! | You can't be too thin. Or too powerful. \o/.| Aaiboekje
tetheringquote:Zsub schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 00:24:
Waarschijnlijk bedoelt iron_mike010 iPhone als BT modem-achtig-iets.
Zijn vraag is of hij zijn iPhone kan gebruiken op zijn macbooks netwerk. Als hij tethering bedoelt dan wilt hij zijn Macbook gebruiken om te surfen maar dat staat niet in zijn vraag. Iig is het een beetje vaag
Livin my life! | You can't be too thin. Or too powerful. \o/.| Aaiboekje
Reg. datum: 22 september 2000
Wifi op andere accesspoints werkt prima. Andere ad-hoc verbindingen niet getest.
Om in te stellen:
Zet op je MB je Airport en Ethernet aan en activeer vervolgens mij Sharing je internet sharing, waarbij je je Ethernet deelt voor 'computers' verbonden via Airport. Maak nu een nieuw draadloos netwerk, als dit niet automatisch gebeurd, en verbind hiermee met je iPhone. Deze zal nu een IP moeten krijgen en in principe moeten kunnen internetten.
Norckon wijzigde dit bericht 30-10-2007 09:00 (34%)
Kan dat ook met de iphone? Ik gebruik de iphone als ipod nu wel met de stereoset maar krijg het live streamen niet voor elkaar.
This is dirty water, but it's still something worth drinking down, if it can cure my dehydration from the words you let slip out. Cuz we've got dirty laundry and we've got closets with hinges that beg to bust.
Reg. datum: 11 september 2007
er is n handig truukje voor punt en alle andere getallen of interpuncties:quote:CraZaay schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 23:55:
Ik vind het wel jammer dat "auto correct" aan moet staan om "double space" te kunnen gebruiken (voor punt-spatie), aangezien ik dit altijd uit heb staan
Zijn er al fatsoenlijke NL dictionaries overigens, om ook in het Nederlands auto correct te kunnen gebruiken?
je tikt op '@123-knop' om t andere toetsenbord tevoorschijn te halen, maarrrrrr je houdt je vinger wel vast op die toets. vervolgens verschuif je je vinger, zonder t los te laten vt scherm, naar de desgewenste interpunctie of getal. pas als je op de gewenste toets staat, laat je los. (je kunt je vinger dus helemaal over t toetsenbord laten schuiven, zonder dat er iets wordt ingetiept)
zodra je je vinger loslaat, staat t gewenste karakter op je scherm en springt je toetsenbord automatisch weer terug op letters, handigggggggggggggg!!!!!
Kan je als je upgrade naar 1.1.1 echt SMS berichten ontvangen zoals van Telfort (afzender is Telfort) ? Dat zou wel fijn zijn! Postbank en Telfort Nummerbehoud (wat al weken niet werkt) enzoquote:CraZaay schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 21:43:
Ik heb vandaag geupgrade naar 1.1.1 en vind het niet echt iets nieuws. Alleen het ontvangen van SMS met een alphanumerieke afzender (zoals voicemail) is een echte vooruitgang.
alienfruit wijzigde dit bericht 30-10-2007 20:40 (5%)
“Gee Brain, what do you want to do tonight?”
“The same thing we do every night, Pinky – Try to take over the world!”
| nu met 212 avatars! | Icarus@IRC | 宇多田ヒカル \o/ |
Pagina: 1 2 3 4 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 last
Dit topic is gesloten.