Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
alienfruit schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 04:14:
De iPhone schijnt los te worden verkocht in Frankrijk voor 945euro. Ik vind toch wel erg veel voor een losse mobiele telefoon. Ik vond zelf 600euro vond ik nog wel netjes. Maar zoveel! Geen kattepis! Maar ja, als het dan legaal een unlockte telefoon is....
Woei, 2082 gulden voor een mobieltje :D ;)

www.DigitalRacing.nl

Think Different

quote:
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:58:
[...]

Gulden :?

MacBook Pro 2Ghz 1.5GB ram 15"- iMac 17" 1.25Ghz 768MB-ram - PowerBook 12" 1.33Ghz 1.25GB-ram - iPod 40Gig 4G | Sony NX70v - Canon dSLR EOS 350d | Safety for all APC BACK-UPS 650

Gebruikt hier iemand het programma iFuntastic om zijn homescreen te configureren?

Heb dit gisteren geprobeerd omdat ik sommige icoontjes niet meer wilde zien Weather, Stocks en Maps. Maar nu heeft mijn Dock nog maar 3 icoontjes en is mijn ipod icoon tussen de apps gegooit.

Nu kan ik dat terug slepen in iFuntastic alleen pakt min iPhone die wijziging niet?

Iemand een oplossing hiervoor?

The Otherside wijzigde dit bericht 23-10-2007 10:59 (71%)

quote:
The Otherside schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:31:
Gebruikt hier iemand het programma iFuntastic om zijn homescreen te
Cliffhanger :D

Ah lama gaat al niet meer op :X

Yahiko wijzigde dit bericht 23-10-2007 11:00 (8%)

quote:
Nee dat is Safari 3.0 voor windows die rare kuren vertoont als ik met haakjes e.d. werk. Dan ben ik in eens een deel van mijn post kwijt.

quote:
Man on Fiya schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 07:40:
[...]

Nou ik denk persoonlijk dat dat een voorbarige schatting is van Amazon.fr (ik denk namelijk dat je het daar vandaan hebt), maar dat ze zo de aandacht van de premiere willen krijgen. Ik denk dat hij uiteindelijk meer voor 650-700 euro retailed. 945 euro is een wel erg hoog bedrag voor een los toestel, zelfs in de high end range waar de iPhone zich in bevindt. Ik denk dat Apple niet zo dom is om het voor zoveel te verkopen als ze weten dat er op dit moment al prima hacks zijn om simlocks te omzeilen. Als zij de groep willen treffen die het nu nog te "eng" vind om te hacken maar wel graag een unlocked toestel willen, zullen ze toch echt in mijn eerder genoemde prijsklasse gaan hangen denk ik. Anders krijgen ze gewoon hele lage verkoop cijfers.

Denk ik....
ik denk van niet.

Ik geloof dat Apple tot deze daad worden gedwongen om niet aangeklaagd te worden voor koppelverkoop. Zo doen ze het netjes volgens de wet. De hoge prijs stellen ze puur om mensen te demotiveren een losse iPhone te kopen. Zo dirigeert Apple de mensen die een iPhone willen toch naar de aanbieder die Apple zelf heeft uitgekozen.

www.everythingisspiritual.com

quote:
zonoskar schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:51:
Hebben meer mensen last van dat de album covers verdwijnen?
Ja, heb je die toevallig zelf toegevoegd via itunes? bij mij gebeurt het volgens mij alleen bij de cd's waar ik ze handmatig toegevoegd heb. Ik denk dat het komt omdat volgens itunes dat plaatje bij het eerste nummer hoort en zodra hij naar het 2e gaat denkt hij dat daar geen art bij is.

Wat ik trouwens ook heb is als in de id3 (zo het toch?) info staat dat het nummer korter is dan het eigenlijk is. Dan stopt hij gewoon met spelen na de in de tag opgeggeven tijd :S hij gaat ook niet verder na het volgende liedje, als ik hem dan met die slider nog een keer aan het einde zet speet hij wel door. :(
quote:
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:58:
[...]

Gelukkig voor Apple zijn er geen guldens meer, anders kocht niemand het denk ik haha. ;)

quote:
martijnve schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:20:
[...]

Ja, heb je die toevallig zelf toegevoegd via itunes? bij mij gebeurt het volgens mij alleen bij de cd's waar ik ze handmatig toegevoegd heb. Ik denk dat het komt omdat volgens itunes dat plaatje bij het eerste nummer hoort en zodra hij naar het 2e gaat denkt hij dat daar geen art bij is.

Wat ik trouwens ook heb is als in de id3 (zo het toch?) info staat dat het nummer korter is dan het eigenlijk is. Dan stopt hij gewoon met spelen na de in de tag opgeggeven tijd :S hij gaat ook niet verder na het volgende liedje, als ik hem dan met die slider nog een keer aan het einde zet speet hij wel door. :(
Als dat het probleem is, is het simpel op te lossen selecteer alle nummers en voeg dan 1 keer de album art toe (zo doe ik het en nooit problemen met verdwijnende album art)

Ja, het is voornamelijk album art die ik zelf toegevoegd heb. Ik zal eens proberen wat ultimate suggereerde.

Powermac G5 casemod / PC specs / Macbook Pro 15.4", 2 GB mem, 7200rpm 100 GB HDD / iPhone US 8GB

Is it kinky?

Weet iemand wat een handige manier is om van een gewone SIM met (veel) contacts, de contacten te importeren naar de Iphone? Ik heb 'm iemand kado gedaan die nu een LG GSM heeft. Ik wil dus eigenlijk gewoon contacten importeren. :)

Virtuele servers - Xen Enterprise - SAN storage - Redundant

Ik heb het volgende voor: als ik naar youtube ga, en ik neem bv meest recente of populairtse filmpjes dan speel ik deze zonder probleem af, wanneer ik echter naar zoeken ga en effectief zoek naar een filmpje bv "iphone" dan krijg ik steeds cannot connect to youtube. Iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?

Dan is de Revirginizer reeds uit van het Dev team om een reeds unlockte iphone te virginizen? om zo te kunnen updaten naar 1.1.1 firmware (sorry maar ik weet niet 100% of dit een illegale vraag is?)

Dan, ik ben belg en wil graag ook de nederlandse taal, nu vind ik echt NERGENS dat KB bestand waar ik over gelezen heb. Ergens op een website had ik wel gelezen om ergens 3 bestandjes te wisselen en dan had je nederlandse spellingscorrectie maar deze werkt echt SLECHT, woordjes zoals ik, jij, ... worden steeds vertaald naar het engels. Ook weet ik niet hoe ik mijn iphone woordjes kan leren, kan iemand dat uitleggen?

Indien iemand me kan helpen en dat liever via PM doet kan altijd men gegevens vragen of via msn of dergelijke

Thx GunSmoke

ga niet door start

Als ie in Frankrijk los verkocht gaat worden, dan zijn we er binnen de kortste keer achter hoe je een iPhone eenvoudig met een code unlockt,.. lijkt me :-)

Apple MacBook | 2,0-GHz Intel Core Duo | 2048 MB 667-MHz DDR2 SDRAM (PC2-5300) | Apple iPhone 8Gb

Ja hetzelfde volgens mij als de Iphone 9 november uitkomt in duitstland. Dan wordt het toch heel snel mogelijk om bv de NL taal over te zetten en de NL T9? Neem aan dat de Iphone voor duitsland een Europese versie wordt met meerdere talen. Of is deze Iphone gemaakt voor alleen de duitse markt?

:'-( Ralf :'-(

quote:
jep schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 09:46:
Weet iemand wat een handige manier is om van een gewone SIM met (veel) contacts, de contacten te importeren naar de Iphone? Ik heb 'm iemand kado gedaan die nu een LG GSM heeft. Ik wil dus eigenlijk gewoon contacten importeren. :)
Een import vanaf de SIM is op dit moment niet mogelijk, tenzij er tools zijn die ik nog niet ken. :) Je zult het oude mobieltje moeten syncen op een PC/Mac en vervolgens die info moeten syncen met iTunes/Outlook/Outlook Express oid.

btw, had je m'n PM nog gezien? ;)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE

Zo, na een week ban weer terug :D

Toch maar eens de vraag dan: ik lees hier eigenlijk alleen maar over hacks: virginizers, vage applicaties etc...
Wat is nou DE policy?

In principe kan je over een iphone niet zo heel veel melden namelijk: hij doet het, of hij doet het niet...

En: iedereen in Nederland heeft hem gehacked... Plus iedereen die over andere applicaties dan de standaard applicaties praat, heeft het over applicaties die allen draaien nadat je hem gehacked hebt...

Of mag je over alles zwetsen, zolang je maar niet aangeeft hoe je hem moet hacken?

WB dude!

iPhone is supersweet, alleen sinds ik een een radio ding voor ipod er in heb gestopt(die niet werkte btw) krijg ik vaak als de phone in zn dock zit dat er staat :this accessory was not made to work iPhone: Dat is de zelfde message die ik kreeg toen ik het radio ding erin stopte.

Whats up with that?

MTFBWY enne MB 4 Sale! Come and get it while its Hot!

quote:
matthijst schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:20:
Zo, na een week ban weer terug :D

Toch maar eens de vraag dan: ik lees hier eigenlijk alleen maar over hacks: virginizers, vage applicaties etc...
Wat is nou DE policy?

In principe kan je over een iphone niet zo heel veel melden namelijk: hij doet het, of hij doet het niet...
Nou je kan er aardig veel over melden toch, hoe je de iPhone in Nederland optimaal kan gebruiken en welke applicaties je kan gebruiken/installeren, mits je maar niet begint over het hacken/unlocken ervan (daarvoor kan je terecht op het forum van iphoneclub). Ik lees hier trouwens helemaal niet veel over hacks en virginizers, want dat is juist niet toegestaan...

Volgens mij is het al eens gevraagd, maar ik wil het graag zeker weten. Ik draai nu firmware 1.0.2. als ik nu update naar 1.1.1 en daarna weer met iTunes connect, worden dan alle bestanden zoals contacten, smsjes, foto`s weer teruggezet op de iPhone?

quote:
_GoldStrike_ schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:18:
[...]

Nou je kan er aardig veel over melden toch, hoe je de iPhone in Nederland optimaal kan gebruiken en welke applicaties je kan gebruiken/installeren, mits je maar niet begint over het hacken/unlocken ervan (daarvoor kan je terecht op het forum van iphoneclub). Ik lees hier trouwens helemaal niet veel over hacks en virginizers, want dat is juist niet toegestaan...
Ik weet niet hoe blind jij bent, maar 6 posts boven je staat zo'n vraag...
quote:
GunSmoke00 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 09:56:
Ik heb het volgende voor: als ik naar youtube ga, en ik neem bv meest recente of populairtse filmpjes dan speel ik deze zonder probleem af, wanneer ik echter naar zoeken ga en effectief zoek naar een filmpje bv "iphone" dan krijg ik steeds cannot connect to youtube. Iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?

Dan is de Revirginizer reeds uit van het Dev team om een reeds unlockte iphone te virginizen? om zo te kunnen updaten naar 1.1.1 firmware (sorry maar ik weet niet 100% of dit een illegale vraag is?)

Dan, ik ben belg en wil graag ook de nederlandse taal, nu vind ik echt NERGENS dat KB bestand waar ik over gelezen heb. Ergens op een website had ik wel gelezen om ergens 3 bestandjes te wisselen en dan had je nederlandse spellingscorrectie maar deze werkt echt SLECHT, woordjes zoals ik, jij, ... worden steeds vertaald naar het engels. Ook weet ik niet hoe ik mijn iphone woordjes kan leren, kan iemand dat uitleggen?

Indien iemand me kan helpen en dat liever via PM doet kan altijd men gegevens vragen of via msn of dergelijke

Thx GunSmoke
Wil jij echter je iPhone optimaal gebruiken in Nederland, zoals de Edge icoontjes veranderen, het T9 woordenboek, nummerformatie in het Nederlands, dan moet je gaan beginnen over hacks en dan is het niet meer legaal volgens de policy hier. Vindt het daarom ook wel erg hypocriet om een ERVARINGEN topic te openen en dan ga je ervaringen posten zoals hoe je 'm unlocked, mag niet, prima!! Maar via DM's mag het ook niet, ookal val je daar niemand mee lastig. Je DM's worden gelezen en wist ik dit van te voren zou ik het via e-mail doen. Heb daardoor dus een OW gekregen en ik raad je dus ook verder aan om in elke post het woord "unlock" of "hack(s)" te mijden.

CM Centurion 5 - Intel C2D E6400 - Asus P5B Deluxe - 4x1GB DDR2-800 (2x1GB Elixir/2x1GB Infineon) - Nvidia 7900 GTO - Creative Audigy 4 - Zalman ZM-600HP - Vista Ultimate x64

quote:
Fab1Man schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 17:40:
[...]

Ik weet niet hoe blind jij bent, maar 6 posts boven je staat zo'n vraag...
Ik zeg toch ook niet dat er helemaal niet over gesproken wordt, ben jij misschien zelf blind ?

En dat er af en toe weer zo'n achtelijke boer dit topic ontdekt en een vraag post over het unlocken/hacken terwijl hier al meerdere malen over gewaarschuwd is kan ik ook niet helpen, maar dat terzijde.

Hey,

Ik heb de app van Voice Recording geïnstalleerd en wilde wat opnemen, toen ik op Finish Recording klikte liep hij vast en staat hij nu nog een helepoos zo. Als ik lang op de uit knop drukt gebeurd er niks en ik kan helemaal niks meer doen...

Wat moet ik doen?

quote:
Diviance schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 22:23:
Hey,

Ik heb de app van Voice Recording geïnstalleerd en wilde wat opnemen, toen ik op Finish Recording klikte liep hij vast en staat hij nu nog een helepoos zo. Als ik lang op de uit knop drukt gebeurd er niks en ik kan helemaal niks meer doen...

Wat moet ik doen?
Misschien de uit knop en de 'home' knop tegelijk indrukken voor een tijdje? volgens mij reset je hem dan.

Hmm, ik moest de 'lock' en 'home' knop tien seconden tegelijkertijd inhouden, het is al gelukt :).

quote:
JelleZwollenaar schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 17:02:
Volgens mij is het al eens gevraagd, maar ik wil het graag zeker weten. Ik draai nu firmware 1.0.2. als ik nu update naar 1.1.1 en daarna weer met iTunes connect, worden dan alle bestanden zoals contacten, smsjes, foto`s weer teruggezet op de iPhone?
Iemand die hier misschien een antwoord op weet? :)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws