Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Renegade schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 18:36:

On a sidenote, ik heb gezien dat het nu mogelijk is om met behulp van iBerry (fatsoenlijk) gebruik te maken van een OWA-server. Iemand die hier al ervaring mee heeft? :)
wellicht helpt http://www.iphoneclub.nl/...ange-owa-vanaf-je-iphone/ je iets verder :)

photo.shoq photoblog - Flickr
5D // Sigma 15 fish // Canon 17-40 L // Tamron 28-75 // Canon 50 // Canon 70-200 L

Reg. datum: 18 november 1999

quote:
martijnve schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 00:36:
[...]

rSBT staat niet meer in installer, het is nu een deel van customize.
Thanks (beiden!). Ik had customize geinstalleerd terwijl Summerboard ook draaide, is kennelijk niet helemaal de bedoeling ofzo? Enniewee, ik moest heel de Installer.app setup opnieuw draaien om Safari terug in z'n hok te krijgen. Weird.

Reg. datum: 27 december 2004

Aan alle iPhone bezitters: hoe zit het met de batterij van de iPhone? kloppen de specificaties? hoe lang doen jullie ermee onder wel gebruik voor hij terug aan de lader moet?

Ik kan hier op Got en op het internet algemeen weinig tot niets over vinden..
Aut bibat, aut abeat

quote:
pbouwen schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 11:01:
Aan alle iPhone bezitters: hoe zit het met de batterij van de iPhone? kloppen de specificaties? hoe lang doen jullie ermee onder wel gebruik voor hij terug aan de lader moet?

Ik kan hier op Got en op het internet algemeen weinig tot niets over vinden..
Moeilijk te zeggen, omdat de specificaties uit gaan van maximaal gebruik, òf maximaal standby. Bovendien meet de iPhone 'usage', terwijl de specificaties onderscheid maken tussen verschillende vormen van gebruik. Niet dat ik zulke uitgebreide specificaties nodig heb overigens, ik meld het gewoon even.

Hoe dan ook, ik haal meestal zo'n 7 uur 'usage' en 1,5 - 2 dagen standby-tijd bij normaal gebruik. Ik zet dan 's avonds Airplane Mode aan (om niet wakker gebeld te worden maar nog wel mijn alarm te horen). Bij gemiddeld gebruik zou ik iedere 2 of misschien 3 dagen een oplader nodig hebben, maar omdat ik iedere keer als ik gebeld wordt meteen dat ding een half uur moet showen is de usage wat groter dan normaal :P Ik heb een 4 GB model overigens, geen idee of dat wat uitmaakt.

Any man who can hitch the length and breadth of the galaxy, rough it, slum it, struggle against terrible odds, win through, and still knows where his towel is is clearly a man to be reckoned with.

prettig gestoord

quote:
Amsterdamski schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 02:08:
vraag me trouwens af wat er gebeurt als je de iphone aansluit via n usb aansluiting op je autoradio. laadt tie dan je iphone dan op en hoor je dan geluid door de auto-speakers en kun je de mic vd iphone als tel-mic gebruiken?

via de jackuitgang is dit in ieder geval mogelijk en t geval, maar via de dock-connector weet ik t niet zo. iemand ervaring hiermee?
De dock heeft ook een jack-out, ook een optie misschien?

Ik kwam er trouwens laatst achter dat mijn 'Call waiting' functie niet werkt (wisselgesprek dus), elke keer nadat ik hem op 'on' heb gezet en hij staat even op standby dan staat de optie weer op 'off'. Ik heb trouwens t-mobile, zijn er meerdere die dit probleem hebben, of een oplossing?

Misschien is het handig om vanaf nu bij je vraag te vermelden of je 1.0.2 of 1.1.1 gebruikt?

Een unlocked 1.0.2 is sinds eergisteravond namelijk zonder problemen gratis te upgraden en vervolgens weer te unlocken. Dit met behoud van je originele IMEI.

Hoe? dat mag hier niet besproken worden. Bekijk de grotere iPhone forums maar eens.

Apa khabar?

quote:
Napsju schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 12:46:
Misschien is het handig om vanaf nu bij je vraag te vermelden of je 1.0.2 of 1.1.1 gebruikt?

Een unlocked 1.0.2 is sinds eergisteravond namelijk zonder problemen gratis te upgraden en vervolgens weer te unlocken. Dit met behoud van je originele IMEI.

Hoe? dat mag hier niet besproken worden. Bekijk de grotere iPhone forums maar eens.
ik denk dat tot nu toe 99% van de iPhone gebruikers hier 1.0.2 heeft... ik iig wel.

Ja wat wil je ook, die hack is nog maar net uit..

de leven is hard

Ik zou graag de nieuwe installer.app installeren op mijn iphone, maar op iphonealley staat dat 3.0b3 problemen gaf met firmware 1.0.2, inmiddels is 3.0b4 uit, maar ik kan nergens een changelog vinden :S

Iemand die meer weet of het heeft geprobeert?

edit: Ok ik heb hem geinstalleerd werkt prima.

martijnve wijzigde dit bericht 21-10-2007 18:52 (9%)

Think Different

ik doe 3a4 dagen met de iPhone als SSH en EDGE uitstaan (wifi wel aan)

maar bij normaal gebruik dus edge+wifi+sms+bellen dan kan ik er ongeveer een dag 2a3 mee doen.
quote:
martijnve schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 17:32:
Ik zou graag de nieuwe installer.app installeren op mijn iphone, maar op iphonealley staat dat 3.0b3 problemen gaf met firmware 1.0.2, inmiddels is 3.0b4 uit, maar ik kan nergens een changelog vinden :S

Iemand die meer weet of het heeft geprobeert?
Ik heb de nieuwe er op staan met de 1.0.2 firmware en dit geeft geen problemen bij mij!

Qorne wijzigde dit bericht 21-10-2007 17:45 (57%)

MacBook Pro 2Ghz 1.5GB ram 15"- iMac 17" 1.25Ghz 768MB-ram - PowerBook 12" 1.33Ghz 1.25GB-ram - iPod 40Gig 4G | Sony NX70v - Canon dSLR EOS 350d | Safety for all APC BACK-UPS 650

Hmm, ik heb eigenlijk niet veel gelet op de standbytijd/batterylife van de iPhone aangezien ik het bijna standaard vind om het in mijn dock te stoppen als ik aan het computeren ben. Maar van die keer dat ik het niet 'gedocked' had , haalde ik er 1,5 dag mee met intensief bellen/sms/internetten/wifi+edge aan/film kijken.

Paarse Layout \o/

quote:
_GoldStrike_ schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 12:06:
Ik kwam er trouwens laatst achter dat mijn 'Call waiting' functie niet werkt (wisselgesprek dus), elke keer nadat ik hem op 'on' heb gezet en hij staat even op standby dan staat de optie weer op 'off'. Ik heb trouwens t-mobile, zijn er meerdere die dit probleem hebben, of een oplossing?
Dat ondersteunen de Nederlands telefoonoperators niet. Expres. Tenzij je een businessabo hebt. Idem conference calls. (En Call Waiting dan ws. niet op de manier zoals telefoons dat kunnen inschakelen, dat moet via speciale commando's zoals *1234# enzo bellen).

CyBeR wijzigde dit bericht 21-10-2007 20:23 (14%)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

prettig gestoord

quote:
_GoldStrike_ schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 12:06:
Werkt hier prima met een T-Mobile Flex (zakelijk, maar dat maakt volgens mij qua techniek niets uit?).

quote:
Napsju schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 12:46:

Ik heb vandaag de tutorials gevolgd en mijn voorheen geunlockte 1.02 iPhone geupgrade naar 1.1.1, en weer succesvol geunlocked met de gratis unlock. Werkt perfect, zolang je je maar strikt aan de tutorial houdt.

Ik vroeg me even wat af...
quote:
Qorne schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 17:44:
ik doe 3a4 dagen met de iPhone als SSH en EDGE uitstaan (wifi wel aan)
Kan dit wel? Ik heb op veel andere sites gelezen dat dit niet mogelijk is, zo ja, waar dan? Niet dat ik je niet geloof, maar als dit zo is dan is voor mij de drempel naar een iPhone alweer een stukje lager. Ik wil namelijk niet dat ik per ongeluk (zoals nu met mijn telefoon+Vodafone Live) internet aan zet en aan het eind van de maand tientallen uitjes mag dokken voor non intentioneel EDGE gebruik

MBP 2.2 GHz, 2 GB, 8600GT 128mb, Bootcamp Vista, Crumpler Gel Sleeve

Freelance GUI Designer

Net m'n eerste factuur binnen gekregen. 40 ¤ voor een 30-tal connecties te maken en m'n mail te checken...

Weet er iemand een goed dataplan in België?
quote:
CyBeR schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 20:17:
[...]

Dat ondersteunen de Nederlands telefoonoperators niet. Expres. Tenzij je een businessabo hebt. Idem conference calls. (En Call Waiting dan ws. niet op de manier zoals telefoons dat kunnen inschakelen, dat moet via speciale commando's zoals *1234# enzo bellen).
Dat is niet waar. Bij t-mobile kan je gewoon meerdere gesprekken voeren alleen de iphone doet een beetje moeilijk met die melding die in beeld komt. Die melding kan je met versie 1.1.1 weg krijgen maar met 1.0.2 nog niet.
Als je (met t-mobile dan he) *#67# belt dan krijg je de status van je doorschakelingen, bij mij staat de optie "Voice Call Forwarding' op "enabled" en wat ik ook doe ik krijg dat niet weg. Dus als je iphone gaat bellen dan controleert hij deze status en geeft dus die irritante pop-up.
Ook de instelling "Call Waiting" in het menu van de iphone werkt bij mij niet staat steeds weer op "off".

Anyway hoe het ook zit. Dat doorschakel-popupje krijg je niet weg en de status blijft op "enabled"staan maar "call waiting" en "wisselgesprek" werken wel gewoon. Ik voer regelmatig een conference-call en ik heb gewoon een t-mobile relax-abbo.

Call forwarding kan je met 1.0.2 alleen uitzetten als je geen voicemail actief hebt staan. Ik heb het uitgezet door 1st een callforwarding in te stellen, te bellen en vervolgens de callforwarding uit te zetten (in de settings)

PSN ID: Pixxa_NL

quote:
Man on Fiya schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 09:45:

[...]

Kan dit wel? Ik heb op veel andere sites gelezen dat dit niet mogelijk is, zo ja, waar dan? Niet dat ik je niet geloof, maar als dit zo is dan is voor mij de drempel naar een iPhone alweer een stukje lager. Ik wil namelijk niet dat ik per ongeluk (zoals nu met mijn telefoon+Vodafone Live) internet aan zet en aan het eind van de maand tientallen uitjes mag dokken voor non intentioneel EDGE gebruik
Normaal kan het niet (behalve door zelf steeds de apn settings te verbrassen en weer terug te zetten) maar via installer kun je een programmatje genaamd services installeren waarmee je wlan/bluetooth/edge/ssh aan en uit kunt zetten.
quote:
martijnve schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:15:
[...]

Normaal kan het niet (behalve door zelf steeds de apn settings te verbrassen en weer terug te zetten) maar via installer kun je een programmatje genaamd services installeren waarmee je wlan/bluetooth/edge/ssh aan en uit kunt zetten.
Ja precies, services.app maakt van je APN settings gewoon 'DISABLED' ipv het AT&T apn instellingen

PSN ID: Pixxa_NL

Think Different

quote:
Man on Fiya schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 09:45:

[...]

Jup is een third party tool voor, ik heb zelf vodafone en sinds gister een data-abbo, maar omdat ik veel in het buitenland zit en ik niet weer 30euro wil betalen voor 20kb :P heb ik nu een tool waar je SSH,WiFi en EDGE/GPRS uitkan zetten, dit kan je gewoon via de installer.app tool heet: "Services" van Chris Hoffman

MacBook Pro 2Ghz 1.5GB ram 15"- iMac 17" 1.25Ghz 768MB-ram - PowerBook 12" 1.33Ghz 1.25GB-ram - iPod 40Gig 4G | Sony NX70v - Canon dSLR EOS 350d | Safety for all APC BACK-UPS 650

the alien you never expected

De iPhone schijnt los te worden verkocht in Frankrijk voor 945euro. Ik vind toch wel erg veel voor een losse mobiele telefoon. Ik vond zelf 600euro vond ik nog wel netjes. Maar zoveel! Geen kattepis! Maar ja, als het dan legaal een unlockte telefoon is....

quote:
alienfruit schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 04:14:
De iPhone schijnt los te worden verkocht in Frankrijk voor 945euro. Ik vind toch wel erg veel voor een losse mobiele telefoon. Ik vond zelf 600euro vond ik nog wel netjes. Maar zoveel! Geen kattepis! Maar ja, als het dan legaal een unlockte telefoon is....
Nou ik denk persoonlijk dat dat een voorbarige schatting is van Amazon.fr (ik denk namelijk dat je het daar vandaan hebt), maar dat ze zo de aandacht van de premiere willen krijgen. Ik denk dat hij uiteindelijk meer voor 650-700 euro retailed. 945 euro is een wel erg hoog bedrag voor een los toestel, zelfs in de high end range waar de iPhone zich in bevindt. Ik denk dat Apple niet zo dom is om het voor zoveel te verkopen als ze weten dat er op dit moment al prima hacks zijn om simlocks te omzeilen. Als zij de groep willen treffen die het nu nog te "eng" vind om te hacken maar wel graag een unlocked toestel willen, zullen ze toch echt in mijn eerder genoemde prijsklasse gaan hangen denk ik. Anders krijgen ze gewoon hele lage verkoop cijfers.

Denk ik....

MBP 2.2 GHz, 2 GB, 8600GT 128mb, Bootcamp Vista, Crumpler Gel Sleeve

Hebben meer mensen last van dat de album covers verdwijnen?

Powermac G5 casemod / PC specs / Macbook Pro 15.4", 2 GB mem, 7200rpm 100 GB HDD / iPhone US 8GB

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws