Het is onlogisch om volledige pakketjes te hebben. Hergebruik is het sleutelwoord. Ik kom overigens alleen op art.gnome.org voor Gilouche. Veruit het meeste daar vind ik de moeite niet waard (lees : crappy). GNOME-Look heeft interessanter spul.quote:
Jij sleept graag met binaries ?quote:
In andere operating systems gebeurt er ook vrij weinig, afgezien van een foutmelding genereren (een map naar zijn sub-map slepen schiet niet op namelijkquote:
quote:
Pas bij Vista kun je spreken van een out-of-the-box ervaring. Ik heb nog altijd slechte herinneringen aan de standaard Windows VESA-driver (die je altijd kreeg). Met de gebruiksvriendelijkheid is misschien weinig mis, maar van een consistent systeem is geen sprake. Gebruikers vinden consistentie erg fijn, aangezien ze weinig/niets willen leren.quote:
Dat heb je met een operating system met een krachtige CLI hè. Met Mac OS heb je ook een sloot aan CLI-apps tot je beschikking. Microsoft stuiptrekt wat met Powershell, maar dan blijft het dan ook bijquote:
quote:
Last.fm | "I don't care who uses what, so long as they're not coming to me for tech support"