Reg. datum: 10 juli 2007
Reg. datum: 10 juli 2007
werkt u mp3 wel op 3V???quote:electropruts schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 19:13:
Ik heb jaren geleden eens een goedkoop mp3 spelertje gekocht, van 'Ergenic', voor 20 euro, incl SD kaart van 128 MB. Toentertijd was dat vrij goedkoop, dus ik dacht: als de speler al prut is, heb ik in ieder geval dat kaartje nog. Het kaartje is allang kapot, maar de mp3 speler werkt nog. Nu werkt dat ding op 1 AAA batterij, en dat irriteert me mateloos. Ik gebruik veel liever gewoon AA batterijen, die zijn goedkoper en hebben een langere levensduur. Dus, dacht ik: laten we dat er maar eens op modden.
[afbeelding]
De mp3 speler
[afbeelding]
De AA-batterijhouder heb ik uit een goedkoop kerstlicht setje gesloopt, en uiteraard omgebouwd, zodat de batterijen niet in serie, maar parallel staan, om toch op die 1,5 volt uit te komen, EN een lange levensduur.
[afbeelding]
De tools
[afbeelding]
De mp3 speler open, de repeat knop sloopte ik meteen al tijdens het openmaken, maar die gebruik ik toch niet (sowieso gebruik ik de speler amper, daar is de geluidskwaliteit te slecht voor)
[afbeelding]
Batterijhouder gemonteerd en aangesloten
[afbeelding]
En de boel vluchtig afgewerkt, niet mooi, maar ik wilde eerst even testen. Zoals ik al zei gebruik ik de speler (bijna) nooit, dus ik denk dat ik hem zo laat, bewezen is dat het best te doen is, al is ie er iets dikker van geworden.
EDIT: sorry, html werkt zo te zien niet, even opzoek naar hoe ik de images goed krijg.
EDIT 2: En ze werken, bedankt, WeirdEye en brinkdinges!
of kan hij ook op 3V werken
quote:PRaGA88 schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 12:28:
[...]
werkt u mp3 wel op 3V???
of kan hij ook op 3V werken
quote:electropruts schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 19:13:
en uiteraard omgebouwd, zodat de batterijen niet in serie, maar parallel staan, om toch op die 1,5 volt uit te komen, EN een lange levensduur.
time feels like a midnight ride
finality waits outside
weeping in perplexitys arms
curessing our smiles inside
*edit: Net iets te laatquote:De AA-batterijhouder heb ik uit een goedkoop kerstlicht setje gesloopt, en uiteraard omgebouwd, zodat de batterijen niet in serie, maar parallel staan, om toch op die 1,5 volt uit te komen, EN een lange levensduur.
DaNiEl KuNsT wijzigde dit bericht 12-01-2008 12:37 (5%)
Acer Aspire 5650 (2x 1.66GHz, 2048MB DDR2, Geforce Go 7600, 100GB) Acer AL2016Ws, WD Passport 120GB, 2x Maxtor 200GB
Reg. datum: 11 januari 2008
let wel op dat het een scan disk is!!
dit was het resultaat!!
[img]http://C:\documents and settings\marco\mijn documenten\DSC00134.JPG[/img]

Je kan het in een half uurtje doen, hebt eigenlijk alleen maar een scherp mes nodig
tutorial (pdf, 2mb)
ik heb beide versies geprobeerd, maar ik verkies toch het RAM-latje boven de CPU, de CPU is eigenlijk te groot...
Zoals je kunt zien is het dus een P III 1000 Mhz, die had ik nog over
X-DraGoN wijzigde dit bericht 16-01-2008 23:14 (10%)
http://specs.tweak.to/12089 | http://specs.tweak.to/12090

1x Acryl Clear 5mm
1x duo CCFL UV 30cm
1x duo CCFL Blauw 10cm
1x Laserled Blauw Revoltec
1x Laserled Blauw AC Ryan
1x UV Green Flexsleeve 5m
Meteen ingebouwd!

Nee natuurlijk blijft dat niet zo
Untill They Kill A MilIion Braincells...in LaLaLand
Antec Sonata II<>Gigabyte 965P-DS3P 3.3<>Intel E6420 @ 2x 3.0Ghz (stock V's)<>GEIL 2x 1GB CL4 DC >Big black cock and tiny white pussy :) :)
Sonata III idd.quote:temp00 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 19:50:
Ben benieuwd. Ook Antec Sonata II(I)?
Vanavond hoop werk verricht, PC ligt uitelkaar dus even nog geen foto's.
Ik hoop morgen de kast klaar en draaiend te hebben, en dan zaterdag de sidepanel af te hebben.
edit:
Ben zoiezo wel benieuwd wat je ervan gaat maken omdat die Sonata's iets minder gangbaar zijn om te bewerken dan bijv. een Lian Li
temp00 wijzigde dit bericht 17-01-2008 23:54 (11%)
Antec Sonata II<>Gigabyte 965P-DS3P 3.3<>Intel E6420 @ 2x 3.0Ghz (stock V's)<>GEIL 2x 1GB CL4 DC >Big black cock and tiny white pussy :) :)
De knop gaat weg, heb wel zitten tekenen en pielen om hem erin te laten, maar na design-idee 29831 heb ik hem maar weggelaten.quote:temp00 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 23:52:
Kewl. In geval je de knop in het zijpaneel voor je toekomstige raampje laat zitten ben ik wel benieuwd hoe de metaalronding rond de knop wordt. Bij mij zelf is de ronding aardig gelukt alleen was het wel ff pielen. Ik had namelijk eerst een foto van de knop gemaakt, vrijstaand in PS gemaakt en vergroot zodat ik dat kon uitprinten en als sjabloon kon gebruiken; dat werkte alleen niet omdat door de vergroting de curve heel anders werd. Zal wel wiskunding zijn te verklaren
. Daarna ben ik een beetje met lijnen en krommingen aan de slag gegaan en dat lukte wel.
edit:
Ben zoiezo wel benieuwd wat je ervan gaat maken omdat die Sonata's iets minder gangbaar zijn om te bewerken dan bijv. een Lian Li
Heb je een piccie van je window? Al gevonden! Ziet er goed uit.
En een sonata is een kast die m.i. eerder gekocht word door mensen die een rustige kast willen, maar dat is altijd te veranderen
Voor de rest baal ik enorm. 2 dagen bezig geweest met demonteren, spuiten, meshen, monteren....
Gisteravond zag alles er veelbelovend uit, vanmorgen de verf onder de blaren, toch voor lief genomen en de boel gemonteerd, start ik net de PC op, geven alleen de Blauwe CCFL's nog licht, de rest doet niets meer...
Goed. Vandaag is ver
Mocht de verlichting definitief gestopt zijn met roken, gooi ik het hele neon idee overboord en ga ik losse LED'jes bestellen.
Denk dat ik daar sowieso mooiere verlichting mee kan maken.
Reg. datum: 05 januari 2008
Welk merk CCFL's heb je dan? zal wel niet veel soeps zijn of je bent er onhandig mee omgesprongen.quote:c0ne schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 22:10:
[...]
start ik net de PC op, geven alleen de Blauwe CCFL's nog licht, de rest doet niets meer...
1x duo CCFL UV 30cm revoltecquote:thieme1989 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 22:13:
[...]
Welk merk CCFL's heb je dan? zal wel niet veel soeps zijn of je bent er onhandig mee omgesprongen.
1x duo CCFL Blauw 10cm ACryan
En het enigste wat enigzins ruw behandeld zou kunnen zijn, zijn de 30cmUV. Maar ik vind t raarder dat de Laserleds het niet meer doen, zijn fysiek moeilijk te mishandelen
Reg. datum: 05 januari 2008
Van die laserleds snap ik ook niet echt neequote:c0ne schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 22:17:
[...]
1x duo CCFL UV 30cm revoltec
1x duo CCFL Blauw 10cm ACryan
En het enigste wat enigzins ruw behandeld zou kunnen zijn, zijn de 30cmUV. Maar ik vind t raarder dat de Laserleds het niet meer doen, zijn fysiek moeilijk te mishandelen
Maar heb wel eens gelezen dat Revoltec nu niet echt de beste CCFL lichten maakt
want ik heb wat reviews opgezocht toen ik me eigen CCFL's ging bestelle
heb precies dezelfde AC Ryan ook 10cm
Edit: typfout
Die Ryan's zijn prima, geven mooi licht ook.quote:thieme1989 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 22:23:
[...]
Van die laserleds snap ik ook niet echt nee
Maar heb wel eens gelezen dat Revoltec nu niet echt de beste CCFL lichten maakt
want ik heb wat reviews opgezocht toen ik me eigen CCFL's ging bestelle
heb precies dezelfde AC Ryan ook 10cm
Edit: typfout
Morgenvroeg meteen aan de slag, verlichting eruit, testen en dan een nieuw aanvalsplan bedenken.
Kan in iedergeval aan t sidepanel beginnen.
Reg. datum: 16 december 2004

tja, ik had geen andere kleuren verf liggen dus dan maar deze
Hij is wel erg groot voor z'n functie, maar verder wel grappig gedaan.
Check: http://www.bouweenpc.nl V.2. Released!
I so not did do that!
Reg. datum: 16 december 2004
http://img101.imageshack.us/my.php?image=img1382largeyk7.jpg
http://img126.imageshack.us/my.php?image=img1383largemj0.jpg
http://img237.imageshack.us/my.php?image=img1384largehk6.jpg
Idd, zeker als het continu opwarmt en weer afkoelt.quote:TheZeroorez schreef op zondag 20 januari 2008 @ 13:18:
Dat zou ik anders doen, een elastiekje is namelijk niet zo stevig, en binnen een paar maanden weg.
:: Specs :: "Nowadays you can buy a CPU cheaper than the CPU fan." -- Unnamed AMD executive