Ook bij Conrad hebben ze een zoekfunctie....Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 15:06:
[...]
Wat is het bestelnummer van die buttons ik ben al een tijdje op zoek naar zoiets maar kan het niet vinden op de conrad site
linkje...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ook bij Conrad hebben ze een zoekfunctie....Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 15:06:
[...]
Wat is het bestelnummer van die buttons ik ben al een tijdje op zoek naar zoiets maar kan het niet vinden op de conrad site
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
thx ik schreef piezo ipv piëzo.... idd wel prijzige knopjesDemoniac schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 15:44:
Conrad heeft tegenwoordig het knopje "directe link", dat deze URL uitpoept
Verwijderd
Verwijderd
FreeReef.nl
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2008 09:48 ]
Verwijderd
Wat voor spul heb je daarvoor gebruiktVerwijderd schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 17:55:
[afbeelding]
[afbeelding]
Goedkope laptop anti-kras protectie, daar komt géén kras meer op
( is deze laptop: http://www.hp.com/hpinfo/...tysummit/images/8510w.jpg )
Lol,_ferry_ schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 18:31:
Je kan hem nu wel letterlijk gebruiken als notebook, je kan de notities er zo op schrijven
[ Voor 6% gewijzigd door Herr Flicker op 08-11-2008 11:02 ]
Ik snap hempainkill schreef op zondag 09 november 2008 @ 21:10:
So Hé, als ik daar was zou ik haast denken dat het 31 juni was...
En voor de echte tweakers, wie de vorige zin snapt krijg een casefan cadeau
Gewoon Michael
[ Voor 10% gewijzigd door Pathogen op 10-11-2008 22:11 ]
Verwijderd
En toch zou ik je aanraden een nieuwe voeding te kopen met 24-pinnen voor de stabiliteit.Thrackan schreef op maandag 10 november 2008 @ 19:50:
Even een leuk vraagje:
Ik heb een voeding met 20-pins connector en een 20 naar 24-pins converter. Nou wil ik de boel een beetje inkorten en mijn draden dus direct op de 24-pins connector aansluiten. Hierbij moet ik alleen wel 4 draden doorlussen.
Mijn vraag is of het uitmaakt of dan niet alle draden van dezelfde lengte zijn? Geen idee of dat interfereert dankzij stroomfrequenties oid, hoewel het gelijkstroom zal zijn op dat punt...
EDIT: de voedingsguru van TechPowerUp, MKmods, heeft het zelf ook een keer gedaan, dus groen licht!
Verwijderd
Als het kabeltje (20 naar 24 pins) ervoor bestaat moet ik dat kabeltje toch ook kunnen integreren?Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 23:09:
[...]
En toch zou ik je aanraden een nieuwe voeding te kopen met 24-pinnen voor de stabiliteit.
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
[ Voor 48% gewijzigd door JaccoW op 11-11-2008 17:24 . Reden: Was nog niet klaar ]
Z-machine OriginID: JaccoW
[ Voor 3% gewijzigd door battler op 15-11-2008 18:03 ]
Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl
Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl
-- All science is either physics or stamp collecting
[ Voor 7% gewijzigd door ThomasJ op 18-11-2008 18:29 ]
Wat denk je zelf?ThomasJ schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 18:22:
Ik heb hier een oude socket 370 notebook cpu liggen, waarvan ik de pinnetjes heb afgebroken, om een sleutelhanger van te maken. Hier moet natuurlijk ook nog een gaatje in, maar hoe krijg ik het beste een gaatje in zo'n cpu?
Welk toetsenbord is dat als ik vragen mag? Het lijkt een Logitech Illuminated, maar dan met blauwe toetsjes?F_demon schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 18:06:
Slecht te zien, maar het ziet er wel leuk uit.
offtopic: bevalt dat toetsenbord een beetje?
[ Voor 11% gewijzigd door ScSi op 22-11-2008 09:00 ]
En hoe kom je aan die 2e aansluiting...? Zit r die gewoon in of heb je er een "verdeler" in gezet...?sergev schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 17:52:
Ik wou deze kleine mod toch hier even laten zien omdat die wel grappig is. In mijn nieuwe macbook pro een tweede harde schijf gezet ten koste van de dvd drive.
[afbeelding]
Met een kleine bracket zit die op zijn plek en het plakband is alleen om de kabeltjes op hun plek te houden. Hij doet het perfect en er komen later in plaats van twee harde schijven twee ssd's in met softwarematige raid.
FreeReef.nl
Ik zie op de foto dat hij dat heel simpel gedaan heeft door gewoon zijn harde schijf op de aansluiting van zijn dvd-drive aangesloten.Decon Frost schreef op zondag 23 november 2008 @ 10:18:
[...]
En hoe kom je aan die 2e aansluiting...? Zit r die gewoon in of heb je er een "verdeler" in gezet...?
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
Dat bovenste is precies wat ik heb gedaan. Maar ja, ik heb nu toch een compressor met spuitpistool, waarmee ik ga spuiten. Schijnt gewoon verdunde gammaverf in te kunnen en als ik iets maak wat echt niet mag krassen, dan gebruik ik wel autoverf. Binnenkort een 360 spuiten ermee, zal wel wat foto's posten.AlexanderB schreef op zondag 23 november 2008 @ 22:53:
tja, goed opschuren, grondverf, opschuren, dun laagje, opschuren, dun laagje, opschuren, dun laagje, opschuren, etc.. ontzettend veel werk, waar veel mee mis kan gaan, dus als je zoals de meeste mensen gewoon in 1 of 2x n dikke laag, zonder goed op te schuren en primer etc, dan gaat het er idd erg makkelijk af, helaas
Telefoon of stroomkabel omhulsel doorsnijden?Jasper91 schreef op maandag 24 november 2008 @ 18:02:
Weet iemand misschien waar of hoe ik aan zo'n rubberen randje kan komen die ze vaak om de metalen rand doen in een window?
Ik heb zelf het onderste rek de popnagels doorgeboord en deze er uit gepakt. Krijg je een stuk meer ruimte van, en die fan kan dan gelijk tegen je front aan van de kastwoelders schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 20:27:
[afbeelding]
13. En de intake-fans aan de voorzijde van de kast. Ook weer 2 stuks Nexus 80mm real silent.
"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross
De meeste mensen deugen!
Als je het gevonden hebt, laat het even weten? Ik zoek ook nog van dat "C-channel" rubber.Jasper91 schreef op maandag 24 november 2008 @ 18:02:
Weet iemand misschien waar of hoe ik aan zo'n rubberen randje kan komen die ze vaak om de metalen rand doen in een window?
You don't have to know how the computer works, just how to work the computer.
[ Voor 21% gewijzigd door Pathogen op 25-11-2008 11:28 ]
Dat spul ja, maar ik zal de andere bouwmarkten maar eens nagaan binnenkort.Pixxel schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 13:04:
het enige dat ik kon vinden was dit:
http://www.ikbenstil.nl/M...ndow-Kit-L-Form::304.html
die sealer is volgens wat je bedoeld, alleen jammer dat het een beperkte lengte is, en dat er een (waarschijnlijk onnodig) plexipanel wordt meegeleverd. Bewijst iig wel dat t spul bestaat en verkocht wordt!
Praxis, check! Bedankt voor de tip!Jasper91 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 15:22:
Net naar de Praxis geweest en daar voor een tientje 100x50cm acryl gehaald en 150cm platte zwarte kabel voor langs de rand... nu nog zien of ik er wat moois van kan maken
Maar is dat niet onhandig als je een kleine case hebt met maar een paar 5.25" hebt?(bay aanpassen of kleiner maken en er terug in popen, denk ik zo)The Executer schreef op maandag 24 november 2008 @ 23:24:
[...]
Ik heb zelf het onderste rek de popnagels doorgeboord en deze er uit gepakt. Krijg je een stuk meer ruimte van, en die fan kan dan gelijk tegen je front aan van de kast.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb gewoon een zwarte markeerstift gebruikt
Lol, maar het gaat me niet om het zwarte randje, meer om het rubber randje ivm het inklemmen van onderdelenTKing schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 20:32:
[...]
Ik heb gewoon een zwarte markeerstift gebruiktI'm super serial!
achja je kan je plexi ook gewoon aan binnenkant vastplakken met tape of dubbelzijdig plakband of vastkitten werkt net zo goedThrackan schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 21:42:
[...]
Lol, maar het gaat me niet om het zwarte randje, meer om het rubber randje ivm het inklemmen van onderdelen
Als het alleen om plexi ging had ik me idd niet druk gemaaktZenix schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:13:
[...]
achja je kan je plexi ook gewoon aan binnenkant vastplakken met tape of dubbelzijdig plakband of vastkitten werkt net zo goed
Is boren geen optie?Thrackan schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:49:
[...]
Als het alleen om plexi ging had ik me idd niet druk gemaaktMaar ik wil leuke dingen met een voeding en met een LCD schermpje gaan doen.
Optie, maar niet het plan. Anyway, ik ga niet verder offtopic nu
Polijsten, maar is veel werk.Jasper91 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 16:24:
Weet iemand misschien een goede manier om acryl een beetje te ontkrassen? Tijdens het folie losmaken zijn er namelijk nogal een paar krasjes ontstaan.. je ziet ze nauwelijks maar vind het toch wel vervelend!
[ Voor 14% gewijzigd door Dima_2005 op 28-11-2008 18:34 ]
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
[ Voor 6% gewijzigd door danielkraak op 28-11-2008 22:23 ]
[ Voor 36% gewijzigd door JaccoW op 28-11-2008 23:25 ]
Oke, ik hoop dat het met een gatzaag ook goed gaat, gewoon de zaag het werk laten doen, denk ik. Ik blijf het een strakke mod vinden. De Coolermaster CM690 verleent zich ook perfect voor mods.Jasper91 schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 23:08:
Plexi zit gewoon met superglue vast.. was het makkelijkste. En die gaten heb ik op gedaan met een speciale boorkop die 2 op afstand verstelbare mesjes had, als je die dus goed afstelde had je een prachtige rondje in je plexi
Dat kan echt niet, draai dan je GPU koeler om.
[ Voor 28% gewijzigd door TheZeroorez op 30-11-2008 13:24 ]
Koeling werkt ook voor GPU compontenten, staat nu recht op VRMs die toch wel warm willen worden. En omwisselen gaat denk ik nog slechter, omdat er dan geen ruimte meer is voor een fan. CPU blaast omlaag omdat blazen gerichter is dan zuigen en zo de GPU meer airflow krijgt.TheZeroorez schreef op zondag 30 november 2008 @ 13:22:
Inderdaad. Buiten dat: Waarom heb je 'n fan op je southbridge? Standaard wordt dat dingetje gekoeld door een laagje aluminium, zoveel koeling heeft 'ie niet nodig hoor
Waarom blaast je CPU-koeler de lucht omlaag, en waarom wissel je de northbridge- en southbridgekoelers (inclusief die fan) niet om?
[ Voor 5% gewijzigd door The_Ownman op 30-11-2008 21:58 ]
Buigen? Nee, omdraaien. Dus het koelblok de andere kant op, aangezien je toch geen SLI hebt.The_Ownman schreef op zondag 30 november 2008 @ 13:40:
[...]
Ik vind het zelf ook niet echt mooi, zal de HR-03 nog proberen te buigen maar hij maakt goed contact met het slot.
Daar zit de southbridge cooler nu, maar nog een beetje naar binnen drukken en het past helemaal, kwestie van een centimeter.Xtresis schreef op zondag 30 november 2008 @ 14:33:
[...]
Buigen? Nee, omdraaien. Dus het koelblok de andere kant op, aangezien je toch geen SLI hebt.
Verwijderd
Onderste slot is 4x, hij staat maar een heel klein beetje schuin in het slot, er staat daar niet veel kracht op, en hij staat ook stevig.Verwijderd schreef op zondag 30 november 2008 @ 15:50:
lekkere koeling
Zou als ik jou was de koeler op de SB 180graden draaien en dan je graka in onderste slot stoppen.
Dan heb je toch meer ruimte voor je graka koeling?
Als je het zo laat staan is het op zich niet zo heel gek, maar op het moment dat je het in een kast stopt krijg je het probleem dat warme lucht normaal gesproken op wil stijgen, en je nu dus behoorlijk onlogisch bezig bent met je airflow.The_Ownman schreef op zondag 30 november 2008 @ 13:40:
[...]
Koeling werkt ook voor GPU compontenten, staat nu recht op VRMs die toch wel warm willen worden. En omwisselen gaat denk ik nog slechter, omdat er dan geen ruimte meer is voor een fan. CPU blaast omlaag omdat blazen gerichter is dan zuigen en zo de GPU meer airflow krijgt.
Ja is ook een beetje het probleem, maar als ik een duct maakt voor deze fan wordt het goed genoeg gekoeld en is een stuk stiller met 1 fan.Deed me een beetje denken aan een skyline xD
Hoe ga je trouwens genoeg airflow genereren om de boel goed doorlucht te krijgen? Al die koelblokken moeten volgens mij behoorlijk wat luchtweerstand op gaan leveren!
Ja ik laat het zo staan, er komt nog een kast omheen maar de orientatie blijft zo, liggend.TheZeroorez schreef op maandag 01 december 2008 @ 16:53:
[...]
Als je het zo laat staan is het op zich niet zo heel gek, maar op het moment dat je het in een kast stopt krijg je het probleem dat warme lucht normaal gesproken op wil stijgen, en je nu dus behoorlijk onlogisch bezig bent met je airflow.
En dat omdraaien zou toch prima moeten kunnen als je de boel een beetje schuin zet? GPU-koeler omdraaien, en de twee chipset-heatsinks verwisselen. Dan haal je een goede stille tweede fan die traag je GPU koelt, dan blijft het geheugen/VRM ervan ook lekker koel, en kun je direct je CPU, geheugen en VRM's goed koelen door die koeler te draaien.
Verwijderd
Ziet er lekker strak uit kan ik wat van leren (scheelt dat mijn kast geen windows heeft Stacker 832 Nvidia)hansieb112 schreef op maandag 08 december 2008 @ 17:20:
Ook maar eens bezig geweest.
De cpu cooler krijg ik niet andersgeinstalleerd, de geheugenbankjes zijn gewoon te groot.
E8500 @3.16ghz
Scythe mugen
Gigabyte X48-Dq6
2 x 2 gb OCZ reaper 800mhz
4870 Club 3d OC 1gb edition
1 TB samsung spinpoint
550watt realpower cooler master.
Extra: 3 x 30cm UV
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan je ook niet je cpu fan aan de andere kant krijgen van je koeler? zou al een stuk beter zijnhansieb112 schreef op maandag 08 december 2008 @ 17:20:
Ook maar eens bezig geweest.
De cpu cooler krijg ik niet andersgeinstalleerd, de geheugenbankjes zijn gewoon te groot.
E8500 @3.16ghz
Scythe mugen
Gigabyte X48-Dq6
2 x 2 gb OCZ reaper 800mhz
4870 Club 3d OC 1gb edition
1 TB samsung spinpoint
550watt realpower cooler master.
Extra: 3 x 30cm UV
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk dat daar juist het probleem zit. Even een vraagje over de Scythe mugen/infinity, is dat nog steeds een van de beste? Hoor er de laatste tijd niks meer over.Inhale schreef op maandag 08 december 2008 @ 18:01:
[...]
Kan je ook niet je cpu fan aan de andere kant krijgen van je koeler? zou al een stuk beter zijn
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq