Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)
Zwemmen is goed voor de conditie (zou eigenlijk een deed moeten zijn... na 500 zwem-uren oid -> 3x zo snel zwemmen). Ik ben nog niet zover gekomen tot aan die west-kant van het meer...quote:dragonspirit schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:16:
De westkant van het eiland is bijvoorbeeld alleen goed te bereiken door een verdomd lange zwempartij.
Wat ik eigenlijk ook jammer vind, als we het nu toch over zwemmen hebben, is dat je niet onder water kunt zwemmen... dat zou toch weer wat extra's bieden... daarnaast kun je ook niet vissen. Dat is toch ook altijd een leuke bezigzaamheid als je ff niets te doen hebt.
euh...ja
Onder water kunnen zou ook wel grappig zijn, maar lijkt me nog best lastig te realiseren...wie weet in de toekomst he?
Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)
Reg. datum: 20 augustus 2007
En ja, Evendim is zeker een leuk gebied
Gisteren een beetje van alles wat gedaan, zo'n 150 wargs gekilled voor mijn laatste 100 sturdy hides. Nu kan ik me gewoon weer volledig richten op armoring
Daarna een aantal quest in Trollshaw gedaan. Altijd leuk om die trollen daar te trainen !! Leuk gezicht om 7 van die monsters achter je aan te zien rennen
Was gisteren met onder andere een hunter gegrouped.....zucht.....die het dus weer onnodig moeilijk maakte voor de minstrel. Iedere keer voor een pull zie ik een dozijn pijlen voorbijschieten. En ik dacht dat warlocks in EQ2 erg waren, maar de hunters in lotro zijn pas echt eeeuh....hardleers.
Level 39 ( guardian ) gedinged ! Dus nog 1 te gaan , en dan kan ik gaan aftellen naar 50
Dus mocht je op Laurelin zitten en een Guard nodig hebben, zoek me dan maar op onder de naam eeeuh... Marscha !!!
-Tank-a-Holic-
Ik zou niet weten waarom dit lastig zou zijn, "al" mijn voorgaande mmorpg's hadden allemaal onder-water-zwemmenquote:dragonspirit schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:44:
Tsja, vissen zou wel een leuke profession kunnen zijn, of een manier om voedsel te verzamelen voor de cook...
Onder water kunnen zou ook wel grappig zijn, maar lijkt me nog best lastig te realiseren...wie weet in de toekomst he?
Je moet dan weer rekening gaan houden met het onder water ademen, hoe lang kun je dat zonder dood te gaan, er moet veel meer onder water nog getekend worden...waar daar nu de details kunnen ontbreken..ik noem maar even wat he..quote:Tank-a-Holic schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:56:
[...]
Ik zou niet weten waarom dit lastig zou zijn, "al" mijn voorgaande mmorpg's hadden allemaal onder-water-zwemmenDit is mijn eerste mmorpg die het dus niet heeft
![]()
-Tank-a-Holic-
Ik heb niet ontzettend veel MMORPG's gespeeld, dus ik kan niet met je meepraten...heb zelfs nooit WoW gespeeld, en als ik het goed begrijp ben ik daarmee een van de hele weinigen, maar het trekt me ook echt niet. Heb wel GuildWars gespeeld, wat ik zelf erg mooi gedaan vond. Toch had dat dan ook wel weer een aantal nadelen...je kon bijvoorbeeld nooit hoger dan level 20, waarna de rest toch op de een of andere manier voelde als nutteloos..skillpoints verzamelen deed me niet echt wat.
LOTRO is denk mijn eerste echt MMORPG, en die heeft nu net wat ik zoek...namelijk het Role-playen, maar dan ook nog eens in de wereld van Tolkien...twee vliegen in 1 klap.
Wat ze dan vaak doen is , of een aparte "meter" die verschijnt wanneer je onder water zit, of het gaat af van je "mana/power". Either way, wanneer deze balken het eindpunt hebben bereikt, dan volgt je health-meter, en wanneer deze op is, tsja ..dan...is het game overquote:dragonspirit schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:08:
[...]
Je moet dan weer rekening gaan houden met het onder water ademen, hoe lang kun je dat zonder dood te gaan, er moet veel meer onder water nog getekend worden...waar daar nu de details kunnen ontbreken..ik noem maar even wat he..
Maar je hebt gelijk, het is wel weer een hoop werk, zeker omdat nu de game al live is. Ik verwacht ook niet dat ze dit gaan aanpassen.
Als ik iets moet opnoemen wat ik mis in lotro, dan moet ik gewoon zeggen, de evil side ! Owww wat had ik graag een Orc of iets dergelijks geweest
Euh... wat dacht je van Monsterplay? Dan kun je lekker de 'bad guy' spelenquote:Tank-a-Holic schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:21:
Als ik iets moet opnoemen wat ik mis in lotro, dan moet ik gewoon zeggen, de evil side ! Owww wat had ik graag een Orc of iets dergelijks geweest
Neeeeheeee , hehehe, ik bedoel, een echt character ! En ook de roleplaying die daar bij hoort. Niet een pvp gevecht in een piepklein mapje.quote:Muijs schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:29:
[...]
Euh... wat dacht je van Monsterplay? Dan kun je lekker de 'bad guy' spelen
Trouwens, volgens mij kun je niet eens praten met de " tegenpartij" in Monsterplay , toch ?
-Tank-a-Holic-
Denk op zich dat ie dat wel weet...ik denk dat hij bedoeld dat hij graag door de gewone wereld van LOTRO had heengebanjerd als een Orc, lijkt mij op zich ook wel leuk, maar zou nooit echt goed uitgewerkt kunnen worden. Tenminste, ik zou echt niet weten hoe. Dan krijg je PvP in het gebied van LOTRO en dat werkt naar mijn idee nooit zo goed. Dan kan een level 40 Orc gaan rondlopen in het begingebied van de humans ofzo...en daar gewoon alle lage levels good-spelers neer gaan hakken. Dat lijkt me sowieso ook wel een nadeel aan de PvP in veel andere games. Nu is de Ettenmoors een apart gebied waar je dit kunt doen, Human players kunnen hier zelf op hogere levels ook naartoe...waardoor je er zelf voor kiest om tegen hoge levels evil peopletjes te gaan vechten...quote:Muijs schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:29:
[...]
Euh... wat dacht je van Monsterplay? Dan kun je lekker de 'bad guy' spelen
Ik heb het zelf tot nu toe maar 2x gedaan...ik vind normaal questen toch net iets leuker...
Zo was de Elf waarmee ik rondliep ontzettend verontwaardigd toen ik een buiging maakte voor een vrouwelijke Burglar. Buigen voor dieven doe je toch niet? Toch, toon respect voor een dief, en ze laten jou met rust. De Elf werd half Bree achtervolgd door een Burglar in stealth
Ook de demonstraties vuistvechten aan low-levels in Archet trok nogal wat toeschouwers.
Afijn, na een avondje RP, werd ik toch wat bloeddorstig. Uit ging de galakleding, af ging de mooie hoed. Het Superb Ranger armor ging weer aan, de boog op de rug. Ik wilde level 47 halen, want inmiddels zat mn vault vol met Fine Galadhrim armor, betere wapens en andere gadgets. Een blik op mijn XP bar vertelde dat ik nog zo'n 6 quests moest doen.
Ik ben Angmar even ingegaan, heb daar wat Angmar Coal gefarmed. In dat korte stukje bij de coal dropte maar liefst 3 van mijn pages voor The Way of the Hunter. Verder nog wat solo dingetjes gedaan zoals het jatten van Food Supplies uit Donnvail.
Daarna ben ik met een Burglar uit mijn kinship opnieuw Angmar ingedoken. Ik had nog wat quests in Donnvail open staan, dus zijn we die kant ingegaan. Na de eerste paar Hillmen te hebben afgeslacht, kwamen we ineens een named signature tegen. De burglar die mee was voorkwam het oproepen van vervelende spinnen, en al vlug was hij verslagen. Ik mocht me de gelukkige eigenaar noemen van een Beryl Shard.
We zijn even verder gelopen Donnvail in, en hebben met zn tweeën de Silent Judge een kopje kleiner gemaakt. Voor The Beast waren we toch met wat weinig, maar dat was geen probleem, die zouden we later op de avond nog even gaan doen. Toen ik mijn XP bar nog eens bekeek, bleek dat ik precies 103 XP tekort zou komen om te levelen, dus onderweg maar een Boar afgeslacht, die ook nog eens een exceptional hide dropte.
Bij het inleveren van de quest hoorde ik eindelijk de felbegeerde *ding* van level 47. Hierop zijn we meteen naar Rivendel gegaan, waar ik eindelijk mn Fine Galadhrim set, Fine Radiant Robe, Fortified Black Ash bow en mn Polished Ancient Steel swords (die ik had gekregen van een passerende crafter) kon equippen.
Toen ik mezelf eens bekeek, viel ik van mn stoel. Wat een lelijke armor, zo in dat rood. Meteen maar even een voorraadje Black dye aangebroken om alles weer netjes in het zwart te verven.
Na de garderobe wisseling zijn we, dit keer met een 2e hunter en een guardian, teruggegaan naar Donnvail, om The Beast af te slachten. Wederom dropte een page voor me. De burglar en guardian gingen net voor het einde dood, aangezien we geen healer hadden. Toen the Beast dood was, en al zn gesummonde vriendjes, wilde ik de andere hunter en mijzelf net meenemen naar Aughaire. Helaas spawnde op dat moment alles weer in. Ik riep nog "Desparate Flight" naar die ander, maar die luisterde niet, en kon ook 100 silver aftikken aan repair kosten.
Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog
Overdag heb ik geen mogelijk om te LOTR-ingen, en ben ik wat meer op het forum... Maar je hebt gelijk-> beter druk op de server dan op het forum.quote:Tank-a-Holic schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:45:
Je hebt gelijk, het is niet super druk in dit topic, maar ik heb het liever rustig hier en druk op de server, dan andersom.
Hoe bedoel je precies??? Er lopen inderdaad genoeg hunters rond die niet weten wat ze doen. Rain of arrows waar het niet moet... pullen als een gek, maar tjah ik zie ook wel eens minstrels als een gek aanvallen, terwijl ze eigenlijk alleen moeten healen in een full-fellowship ;)!quote:Was gisteren met onder andere een hunter gegrouped.....zucht.....die het dus weer onnodig moeilijk maakte voor de minstrel. Iedere keer voor een pull zie ik een dozijn pijlen voorbijschieten. En ik dacht dat warlocks in EQ2 erg waren, maar de hunters in lotro zijn pas echt eeeuh....hardleers.
Ik heb inmiddels een lvl22 hunter... wat ik doe in fellowship is naast of net voor de minstrel staan om hem/haar te beschermen als mobs op hem/haar afkomen. Daarnaast doe ik om beurten aanvallen (constant van mob wisselen), zodat ik minder agro trek. Het is idd irri als opeens een mob op je af komt, en de rest van je fellowship dus achter die mob aan moet rennen.
Je moet er btw ook een beetje mee rekening houden dat het spannen van de boog ff tijd kost -> het kan dus zo zijn dat de hunter, voor jou een target in vizier heeft, jij hem aanvalt, en de hunter schiet.... Het lijkt dan alsof jij hem als eerste aanvalt, maar eigenlijk had de hunter hem al in vizier (als je als hunter beweegt, verlies je je target uit vizier en kun je opnieuw beginnen).
euh...ja
Ik ben het niet helemaal met je eens dat een minstrel in een full-fellowship eigenlijk alleen maar hoeft te healen...hangt uiteraard een beetje van de situatie af, maar ik help regelmatig behoorlijk mee bij het killen ook in een fellowship. Zeker als de groep redelijk gebalanceerd is, of we een goede captain bij ons hebben die dus wel weet hoe die daar gebruik van moet maken. Ga ik als minstrel wel mee met een fellowship bij bijvoorbeeld een moeilijkere instance of quest, dan concentreel ik me uiteraard bijna volledig op healen. Ik heb vaak als doel dat ik zeker op de makkelijkere stukken mijn medespelers geen moment op hun health bars hoef te laten kijken...niet nodig mensen...daar kijk ik wel naar..quote:Rfce schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:35:
Hoe bedoel je precies??? Er lopen inderdaad genoeg hunters rond die niet weten wat ze doen. Rain of arrows waar het niet moet... pullen als een gek, maar tjah ik zie ook wel eens minstrels als een gek aanvallen, terwijl ze eigenlijk alleen moeten healen in een full-fellowship ;)!
Ik heb inmiddels een lvl22 hunter... wat ik doe in fellowship is naast of net voor de minstrel staan om hem/haar te beschermen als mobs op hem/haar afkomen. Daarnaast doe ik om beurten aanvallen (constant van mob wisselen), zodat ik minder agro trek. Het is idd irri als opeens een mob op je af komt, en de rest van je fellowship dus achter die mob aan moet rennen.
Je moet er btw ook een beetje mee rekening houden dat het spannen van de boog ff tijd kost -> het kan dus zo zijn dat de hunter, voor jou een target in vizier heeft, jij hem aanvalt, en de hunter schiet.... Het lijkt dan alsof jij hem als eerste aanvalt, maar eigenlijk had de hunter hem al in vizier (als je als hunter beweegt, verlies je je target uit vizier en kun je opnieuw beginnen).
Ben het er wel weer mee eens dat hunters (net als overigens alle classes) veel goede maar ook veel slechte spelers bevatten...ik heb echt achterlijke mensen zien voorbij gaan maar ook enorm goede... Lore-Masters die bijvoorbeeld zo goed bezig zijn dat je je echt altijd op 1 tegenstander kunt concentreren of Lore-Masters die denken dat ze voor damage-dealen zijn ingehuurd...begrijp me niet verkeerd..ze doen vaak een berg schade...maar zijn zelf ook zo breekbaar als porselein..
En dat geldt ook voor de minstrel...quote:dragonspirit schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:47:
[...]
Lore-Masters die denken dat ze voor damage-dealen zijn ingehuurd...begrijp me niet verkeerd..ze doen vaak een berg schade...maar zijn zelf ook zo breekbaar als porselein..
Kijk, bij simpele fellowship-quests kan een Mintrel goed mee vechten (zoals jezelf al aangeeft). Maar bij de zwaardere instances, zie ik niet graag een Minstrel mee vechten, waardoor jezelf constant moet focussen op je eigen health-bar, je mob én de minstrel.
Of nóg beter, vanaf book15 oid -> introductie van de hobby'squote:Tsja, vissen zou wel een leuke profession kunnen zijn,
euh...ja
Een paar kleine hints. Om de beurt aanvallen is niet de beste keus. Omdat de taunts van een tank voornamelijk gericht zijn op een single mob, is de kans dat je de agro van een andere mob pakt dus groter. Gewoon met F assisten is de beste optie. Dat je naast de healer staat is wel goed.quote:Rfce schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:35:
Daarnaast doe ik om beurten aanvallen (constant van mob wisselen), zodat ik minder agro trek.
Daarnaast moet de de tank de kans geven om agro te krijgen. Wanneer ik een pijl schiet om een mob te pullen, en de hunter schiet er dan 5 pijlen achteraan, is het niet raar dat de hunter de agro steelt. Om mijn taunt te gebruiken moet de mob echt letterlijk voor mijn neus staan, de taunt range is echt belachelijk klein. Ik kan dus ook geen taunt ranged pull doen.
Als je de tank +/- 5 seconden de tijd geeft om te taunten, zal dit al aanzienlijk schelen.
Ik heb hiervoor EQ2 gespeeld. Als eerste een 70 wizard, pas toen ik hierna mijn level 70 zerker ( mijn main voor de rest van mijn eq2 tijd ) levelde, kwam ik erachter dat ik mijn wizard altijd verkeerd had gespeeld. Hierna heb ik nog een level 70 fury ( te vergelijken met een minstrel ) aangemaakt, en weer leerde ik beter tanken. Toen nog een 70 dirge gemaakt, maar die was gewoon voor de lol
Ofterwijl, ik heb mijn tank het beste leren spelen, door andere classes te spelen
Goede Tip, dat van die taunts wist ik dus bijv. al niet.. Maar ik dacht dus wel dat, doordat ik afwisselde de agro bij de tank blijft, toch?
Ik ben ook pas lvl22 met mijn Hunter, dus alle ander tips zijn uiteraard welkom
Dat laatste wat je aangeeft mbt Rain of Arrows, is me volledig duidelijk (die gebruik ik dan ook bijna nooit in een fellowship).
euh...ja
Reg. datum: 15 mei 2007
Voor de rest kun je meestal wel een beetje meevechten, MITS je een gebalanceerde groep hebt.
Er zijn veel meer quests geweest waar ik enkel een healbot was, maar dan was de groep simpelweg niet heel erg goed, waardoor ik meer op healen moest focussen. Ik heb sowieso echt extreem weinig een goede tank meegemaakt, dat ik echt alleen de tank moest healen eigenlijk. Altijd wel weer van die prutsers die ertussen zitten, met name champs en hunters (no offense, maar die doen het meeste damage, dus snelste aggro, dus sneller healen).
Heel erg helaas ik mijn subscription uiteindelijk nu toch echt gestopt. Maargoed, ik zou het toch te druk hebben om te spelen. Maar het is toch jammer.
Heb ik ook eigenlijk nooit gehad die luxe, van slechts de tank healen...heel af en toe kwam het in de buurt, maar goed...quote:Ltje schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:07:
Ik denk overigens wel dat de minstreel in de meeste full FSen gewoon kan meevechten. Ik denk dat het bij alleen de instances Great Barrows, Garth Aragwen, Doll Dinen, Fornost, CD en nog een paar hoge instances die ik niet weet de minstreel een healbot moet zijn.
Voor de rest kun je meestal wel een beetje meevechten, MITS je een gebalanceerde groep hebt.
Er zijn veel meer quests geweest waar ik enkel een healbot was, maar dan was de groep simpelweg niet heel erg goed, waardoor ik meer op healen moest focussen. Ik heb sowieso echt extreem weinig een goede tank meegemaakt, dat ik echt alleen de tank moest healen eigenlijk. Altijd wel weer van die prutsers die ertussen zitten, met name champs en hunters (no offense, maar die doen het meeste damage, dus snelste aggro, dus sneller healen).
Heel erg helaas ik mijn subscription uiteindelijk nu toch echt gestopt. Maargoed, ik zou het toch te druk hebben om te spelen. Maar het is toch jammer.
Ik vond in ieder geval toen ik zover was, dat Book 4 chapter 8 zich erg leent tot full-healing, zoals ook Book 5 chap 5 en chap 8, verder kon ik over het algemeen in de epic quests vrij veel meevechten...het werd me zelfs een keer gevraagd van te voren of ik vooral ook veel mee kon vechten..kon nogal veel schade doen en er was een captain bij die ook wel wat kon healen maar minder schade deed...
Zonde dat je je subscription hebt moeten stopzetten, maar wie weet wat de toekomst brengt..
Jammer idd dat je ermee kapt... Gelukkig heb ik een life-time abbo... als ik dus een tijdje geen zin heb (kan ik me nu bijna niet voorstellen) las ik gewoon een pauze in.quote:Ltje schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:07:
Gisteren per ongeluk gemapt naar Esteldin (had vergeten mijn mile-stone aan te passen naar Ost Forod (
euh...ja
Echt, elke profession heeft (al dan niet met items) een crit chance van 20 tot 60 procent, waarbij scrolls ook nog van invloed zijn. Forester en Prospector hebben gewoon 5%. Het gaat echt nergens over. Bij 200 lebethron zou ik 100 keer treaten. Dan zou ik theoretisch 5% critten, dus maar 5 keer! En wat levert die hele kleine kans me dan op? 110 treated lebethron in plaats van 100. Nou nou. Echt belachelijk hoe deze professions zijn ingericht.
Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog
Hehehehe, het is bijna nooit de fout van de tank wanneer deze agro verliest, zal eerder een dps speler zijn die zijn damage niet onder controle heeftquote:Ltje schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:07:
Ik heb sowieso echt extreem weinig een goede tank meegemaakt, dat ik echt alleen de tank moest healen eigenlijk.
Ik weet helaas nog niet hoe alle craft professions werken, maar ik ben een metalsmith. Wat dus betekent dat ik ook de prospector skill heb. Aangezien hier geen %crit tools voor zijn, zal ik hier niet veel crits uit halen. Mijn metalsmith skill, waar ik dan wel een %crit tool voor kan gebruiken, heeft dus een veel hogere kans op crits.quote:MueR schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:02:
Echt, elke profession heeft (al dan niet met items) een crit chance van 20 tot 60 procent, waarbij scrolls ook nog van invloed zijn. Forester en Prospector hebben gewoon 5%.
Heb jij ook niet een basic skill, waar je een %crit tool voor kan gebruiken ?
MueR wijzigde dit bericht 16-10-2007 13:16 (3%)
Gisteren een uurtje gespeeld met mn Minstrel 45 in Malenhad Angmar. Ik had Half Shell nodig en joinde een hunter 50 die daar aan het schieten was. Ik 'mocht' best een FS met joinen, maar ik moest passen op the turtle claws. Jaja, het was 23.00uur, is prima. Maar, ik had het kunnen weten.
Van heel Angmar, nee, Eriador, nee Middle Earth was ik gefellowed met de grootste niks-hunter allertijde. Nu ik zelf een hunter heb op hetzelfde niveau ben ik soms geneigd om hunters tips te geven. Nu dat deze 50 is, hoefde dat eigenlijk niet. Dacht ik.
Ik begon me steeds meer te ergeren aan het feit dat hij als een mongool aan het hunten was; en ik hem als tip meegaf, om na schieten in die pools een campfire te maken, want onze power dreigde naar nul te zakken. Ik van het healen als een gek, omdat meneer turtles pullde die 2 nanometer van elkaar stonden. ( en dan zeggen run, run!)
Nadat ik nog een keer aangaf: can you use your campfire please? kwam het hoge woord eruit:
- Dude, Im a Hunter!!
- Not a fighting machine!!
- Relax and shut up!!
Kijk, zeg dan meteen dat je op level 50 je skills niet doorhebt ( een gestunde turtle gaan fearen bijv.) en Hallo, jij bent de hunter, ik de healer, wie van onze twee is de fighting machine dan wel? Of kan je het niveau en snelheid niet aan.
Na die zinnen van hem, wilde hij uitelkaar. Logisch en zuchtte ik over het niveau van sommigen spelers. Als ik de posts hier lees, vraag ik me af of jullie ook zulke situaties meemaken, dat mensen bijna gaan cursen omdat ze het niet snappen.
50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - Master Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna
Zeker in gebieden als Angmar en de Ettenmoors group ik alleen met bekenden. Daar is goede backup echt vitaal. Ik heb geen behoefte aan een champion die als tank gaat fungeren, of een loremaster die zn pet niet onder controle heeft, of niet op mijn power let.
Ik ben liever bezig met lowbies door book 1 en 2 helpen dan dat ik met dat soort idioten moet groupen om nog een level te halen. De laatste paar dagen ben dan ook voornamelijk aan het farmen of lowbies helpen.
Idioten lopen er genoeg rond. De hunter die jij beschrijft past daar prima bij. Echt jammer dat mijn class zo'n slechte naam heeft omdat er dat soort mafketels denken alles beter te weten.
Uiteraard ! Er zitten altijd ****** tussen. Maar gelukkig is het meerendeel gewoon normaal. Zelfde wanneer ik een ore wil pakken, en er staat een mob naast, ik die mob killen, en ondertussen komt er iemand langs die dan onder je voeten de ore pakt...quote:Jorgasme schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:20:
Na die zinnen van hem, wilde hij uitelkaar. Logisch en zuchtte ik over het niveau van sommigen spelers. Als ik de posts hier lees, vraag ik me af of jullie ook zulke situaties meemaken, dat mensen bijna gaan cursen omdat ze het niet snappen.
Tjsa...gelukkig kan het ook anders, gisteren was ik met 2 mobs in gevecht en stond naast een dwarf-iron ( waar ik in eerste instantie voor ging, alleen waren die beren het daar niet mee eens). Toen zag ik iemand komen aanrennen, een level 50 guard, maar hij bleef op zo'n 5 meter afstand staan kijken. Toen ik , uiteraard
Zo kan het dus ook
Dit topic is gesloten. ![]()