Hoofdcategorieën
Topicacties

Het grote Digitenne topic deel 4

Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 21 februari 2005

quote:
Gerrit R schreef op maandag 03 december 2007 @ 19:51:
[...]

Als je in Wezep zit moet je Zwolle toch heel goed kunnen pakken

Ik zal eens kijken of ik hem op het dak kan zetten.van 4 naar 8 meter moet wel wat schelen,maar ik weet nu nog steeds niet of ik met een buitenantenne of een hark antenne moet werken,zou je met een hark niet veel beter kunnen ontvangen?
Zeker, Zwolle heb ik hier bijna 90 tot 98% met de antenne op zolder. ( wij hadden het over Apeldoorn!)
Je zou een Hark (Yagi antenne) kunnen proberen, heb er zelf geen ervaring mee op Digitenne.
Sommigen werken hiermee en ontvangen de Duitse zenders nog goed. Wel verticaal polariseren.

drh

Semoekber.
Reg. datum: 11 oktober 2001

Zonder Yagi hier geen blokvrij beeld op bouquet 3 en 4. Maar zelfs met Yagi staat het om de paar minuten wel even stil, helaas.
Reg. datum: 02 december 2007

quote:
W3ird_N3rd schreef op maandag 03 december 2007 @ 21:32:
Zonder Yagi hier geen blokvrij beeld op bouquet 3 en 4. Maar zelfs met Yagi staat het om de paar minuten wel even stil, helaas.
Ik heb met bouquet 1,3 en 4 niet zo heel veel moeite,2 is veruit het minste,soms een half uur goed beeld en dan weer achter elkaar stilstaand beeld,ik ben al aan het kijken of hiet iets stoort.
Ik wil van de week even zo,n yagi laten komen,kijken of het dan beter gaat.

Reg. datum: 15 april 2005

quote:
W3ird_N3rd schreef op maandag 03 december 2007 @ 21:32:
Je bedoelt zo'n http://www.order.conrad.com/m/9000_9999/9400/9400/9404/940495_BB_00_FB.EPS.jpg antenne?
Ik heb ook wel eens overwogen om zo'n hark te nemen, hoeveel beter zijn deze antenne's als de standaard KPN antenne, zijn deze antenne's bijvoorbeeld minder gevoelig voor "brommerblokken" en zou je er evt. Duitsers mee kunnen ontvangen (ik woon 80 km van Lingen, daar konden we destijds, zij het met lichte sneeuw, prima analoge Duitse tv van ontvangen, of 114 km van Aurich)? :*)

2,00 m. + begane grond

Semoekber.

quote:
giant2000 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 10:07:
[...]

Je bedoelt zo'n [afbeelding] antenne?
Ik heb ook wel eens overwogen om zo'n hark te nemen, hoeveel beter zijn deze antenne's als de standaard KPN antenne, zijn deze antenne's bijvoorbeeld minder gevoelig voor "brommerblokken" en zou je er evt. Duitsers mee kunnen ontvangen (ik woon 80 km van Lingen, daar konden we destijds, zij het met lichte sneeuw, prima analoge Duitse tv van ontvangen, of 114 km van Aurich)? :*)
Eigenlijk niet, dat is een Logper :+.

Niet dat die niet goed zijn ofzo, maar tis geen Yagi :+. Maar het is ook een optie.

Of zo'n antenne helpt bij brommers weet ik niet zeker, die rijden hier niet zoveel door de straat.. Heb het nog nooit bewust meegemaakt dat ik een brommer hoorde en storing zag.

W3ird_N3rd wijzigde dit bericht 04-12-2007 18:22 (3%)

Ik heb een dak antenne besteld,hopen dat het nu beter gaat.
Als ik meer weet zal ik het laten weten.

Ik hoor ook dat KPN belooft heeft dat er voor het einde van dit jaar een goede ontvangst zou zijn in vierhouten,weet iemand waar dat dan vandaan zou moeten komen?

was Bl44t44p
Reg. datum: 18 februari 2003

quote:
Gerrit R schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 19:04:
Ik heb een dak antenne besteld,hopen dat het nu beter gaat.
Als ik meer weet zal ik het laten weten.

Ik hoor ook dat KPN belooft heeft dat er voor het einde van dit jaar een goede ontvangst zou zijn in vierhouten,weet iemand waar dat dan vandaan zou moeten komen?
Kun je je beter afvragen waar die berichten vandaan komen? Je kunt deze website raadplegen omtrent de (eventueel aankomende) zendmasten, verder eigenlijk niets...

:)

Reg. datum: 02 januari 2003

Ik heb hiet net mijn digitenne spul aangesloten en mis de kanalen van Bouquet 4. (veronica,rtl 8 ,één,ketnet,nickeloden,discovery en private spice. De rest wordt wel gevonden.

Is iets offline of ben ik de enige?

Ik woon in dordrecht

Reg. datum: 21 juli 2006

quote:
A3_h schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 22:35:
Ik heb hiet net mijn digitenne spul aangesloten en mis de kanalen van Bouquet 4. (veronica,rtl 8 ,één,ketnet,nickeloden,discovery en private spice. De rest wordt wel gevonden.
Is je ontvanger er te snel langs gegaan in Dordrecht moet je van alle kanten signaal hebben op kanaal 24 mast Sliedrecht of Waalhaven.
Dus overnieuw zoeken niet auto maar handmatig alleen kanaal 24 dan voegt hij die toe.

Reg. datum: 17 september 2004

quote:
Bl44t44p schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 21:00:
[...]

Kun je je beter afvragen waar die berichten vandaan komen? Je kunt deze website raadplegen omtrent de (eventueel aankomende) zendmasten, verder eigenlijk niets...
Waar is de beloofde zender in oktober 2007 voor Den Helder gebleven? Met al die campings en vakantiehuisjes op Texel, lijkt me dat een hele verbetering.

quote:
stelling schreef op woensdag 05 december 2007 @ 14:09:
[...]

Waar is de beloofde zender in oktober 2007 voor Den Helder gebleven? Met al die campings en vakantiehuisjes op Texel, lijkt me dat een hele verbetering.
En waar die van Heerenveen opdat ook Zuid-Friesland Omrop Fryslan kan ontvangen?

2,00 m. + begane grond

Reg. datum: 07 maart 2007

quote:
stelling schreef op woensdag 05 december 2007 @ 14:09:
[...]

Ik heb van een KPN medewerker begrepen dat die mast in Den Helder er helemaal niet meer komt , omdat het signaal teveel zou storen op de apparatuur van de marine .

Reg. datum: 28 augustus 2007

Het zal vast ergens genoemd zijn maar misschien kunnen de experts mij dit vertellen.. Ik heb een DVD-recorder en zit te denken over de aanschaf van Digitenne. Is het mogelijk om deze aan te sluiten. Tevens heb ik ook berichten gelezen dat je alleen de zender kunt opnemen waar je naar kijkt :? .

Kan zijn dat deze informatie al genoemd is dan graag de link...

Thanks _/-\o_

quote:
Madone schreef op donderdag 06 december 2007 @ 08:55:
Het zal vast ergens genoemd zijn maar misschien kunnen de experts mij dit vertellen.. Ik heb een DVD-recorder en zit te denken over de aanschaf van Digitenne. Is het mogelijk om deze aan te sluiten. Tevens heb ik ook berichten gelezen dat je alleen de zender kunt opnemen waar je naar kijkt :? .

Kan zijn dat deze informatie al genoemd is dan graag de link...

Thanks _/-\o_
Je vraag is al vaker behandeld, maar dan toch nog maar een keer:
Je kunt een video- cq. dvd/hdd recorder aansluiten op een single tuner, dan kan je alleen opnemen daar waar de tuner opstaat. Eerder was er ook een twin tuner, hiermee kon je wel een ander kanaal opnemen dan daar waar naar je keek. Helaas heeft de KPN deze een tijdje geleden uit de handel gehaald en vervanger door een twin tuner met ingebouwde HDD recorder. Ik heb zelf een twin tuner via marktplaats op de kop getikt, simpelweg omdat ik al een goede HDD recorder had. Misschien ook jouw oplossing.
Bij alle andere merken die twin tuners hebben in de gaten houden dat je een CONAX decoder nodig hebt voor als je het hele aanbod (RTL-en ed.) wilt kunnen ontvangen.

2,00 m. + begane grond

quote:
Bl44t44p schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 21:00:
[...]

Het is mijn gezegd bij het aanmelden van digitenne.
Maar wat er komt wist de telefoniste mijn ook niet te vertellen,het zou uiterlijk 1e kw 2008 klaar zijn,vierhouten zou danook officieel dekking hebben.

Reg. datum: 10 oktober 2006

gisteren hebben ze egwoon doodleuk psv niet uitgezonden....

was gelukkig wel op rtl7 maar ,ligt dit nu aan digitennen of aan film1/tele2, die alles nu regelen....

aangezien je via de kabel wel gewoon een film1/tele2 kanaal hebt...

en digitenne dit combineerd met at5...

en geen reacties over voetbal aub :)

gewoon of iemand anders zelfde probleem had... :)

Wii: 6962 - 0547 - 5885 - 0224 voeg toe!

Reg. datum: 19 september 2006

quote:
luukh schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 17:25:

was gelukkig wel op rtl7 maar ,ligt dit nu aan digitennen of aan film1/tele2, die alles nu regelen....

ze hebben de vrijdag rechten niet bij tele 2, dus dat is altijd hoor.

Ik speel nu op de PS 3: FIFA 2008, Call of Duty 4, NBA 2K8, Resistance, Motorstorm / Xbox 360: Project Gotham Racing 4, PES 2008, FIFA 08, Halo 3, Forza Motorsport 2, NFS Most Wanted

The future is not set
Reg. datum: 24 januari 2000

quote:

Wat is de vraag nu precies? Ik heb zelf geen AT5 meer op digitenne (gelukkig comedy central voor in de plaats gekomen).
Maar als het niet op de voetbalkanaal is hebben ze die rechten gewoon niet. Dacht dat rtl7 ook gewoon op digitenne zat?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The price of freedom is eternal vigilance

Semoekber.

quote:
Tele2 voetbal 1 (NIET het tweede kanaal!) haalt KPN waarschijnlijk van de satelliet (geen bron maar er is reden om dat aan te nemen). Er waren pas wat problemen met de codering, waardoor o.a. veel mensen geen Veronica meer konden zien, Tele2 liep ook niet helemaal goed. Zou toch wel heel erg zijn als KPN hierdoor getroffen is. :X
Reg. datum: 15 juli 2007

Ik heb een vraag over de programmagids, de EPG.

Ik wil gewoon dat ie op de zender blijft staan waar ik naar aan het kijken ben, en toch kunnen kijken wat andere netten uitzenden door gewoon in de gids te scrollen. Helaas gaat dit niet, omdat ie dan automatisch meeverhuisd naar de zender waarvan ik dus de programmering bekijk.

Is dit in te stellen dat dit niet gebeurd? Volgens mij niet he?

En toch is het me een paar minuten gelukt om gewoon de EPG te bekijekn, zonder dat ie overschakelde. Helaas waarschijnlijk een foutje, maar ik zou dit graag blijvend hebben :/

Digitenne tuners te koop! Singletuner Cash&Carry pakketten (nieuw, ongebruikt en geheel compleet in doos) voor 70 euro, 2 stuks voor 130 euro. Interesse, stuur een mail naar digitennerotterdam@hotmail.com

Reg. datum: 15 februari 2000

Voor zover ik het kan zien worden de EPG gegevens per bouquet meegezonden. Wanneer je van Ned1 naar bijv SBS6 gaat, moet er dus wel overgeschakeld worden om de EPG gegevens daarvan binnen te halen.

“Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.”
PSN ID: Atomsk73

Reg. datum: 26 november 2007

quote:

Ik heb vrijdag wel PSV-Roda gezien op digitenne.
Dus het is gewoon uitgezonden.

Reg. datum: 19 september 2006

quote:
escape schreef op zondag 09 december 2007 @ 00:33:
[...]

Ik heb vrijdag wel PSV-Roda gezien op digitenne.
Dus het is gewoon uitgezonden.
ja op RTL 7, logisch :z

Ik speel nu op de PS 3: FIFA 2008, Call of Duty 4, NBA 2K8, Resistance, Motorstorm / Xbox 360: Project Gotham Racing 4, PES 2008, FIFA 08, Halo 3, Forza Motorsport 2, NFS Most Wanted

Reg. datum: 10 oktober 2006

tele 2 heeft ook de vrijdag rechten, heb al zo vaak op vrijdag gekeken, eredivisie is eredivisie .....

dan zend rtl7 en tele 2 gewoon hetzelfde uit...(kwa wedstrijd)

http://www.tele2.nl/tele2tv/voetbal/uitzendschema/#satelliet

alleen deelt tele2 het kanaal nu met at5 en tele2 2 met "oude shit/dit is het goedkoopste wat we konden krijgen"-kanaal

ze zouden wel aan het slapen zijn geweest en niet het at5 kanaal hebben omgeswitched...

en gelukkig was het ook op rtl7.

maar vind het wel ERG slordig,zeker voor paytv.

luukh wijzigde dit bericht 09-12-2007 05:52 (12%)

Wii: 6962 - 0547 - 5885 - 0224 voeg toe!

Reg. datum: 15 juli 2007

quote:
Atomsk schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 23:13:
Voor zover ik het kan zien worden de EPG gegevens per bouquet meegezonden. Wanneer je van Ned1 naar bijv SBS6 gaat, moet er dus wel overgeschakeld worden om de EPG gegevens daarvan binnen te halen.
Ook binnen he tbouquet zelf schakelt ie over. Het moet anders kunnen, heb ik ervaren. Alleen was dat waarschijnlijk door een fout van de software?

Digitenne tuners te koop! Singletuner Cash&Carry pakketten (nieuw, ongebruikt en geheel compleet in doos) voor 70 euro, 2 stuks voor 130 euro. Interesse, stuur een mail naar digitennerotterdam@hotmail.com

Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: