Reg. datum: 04 oktober 2006
[Flash] Het Creative Zen ervaringentopic
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 04 oktober 2006
Woembah wijzigde dit bericht 23-09-2007 11:13 (17%)
Reg. datum: 14 februari 2004
Goudvis Jan wijzigde dit bericht 23-09-2007 16:44 (37%)
Vostro 1700 2048mb/660gb/fullhddisplay -> X-Fi Notebook PCI-Express -> Denon 1705 -> Dali 505's & Samsung NC10 (mobiel/muziekbakkie)
Reg. datum: 14 februari 2004
Maar waarom dan weer die onlogische manier van presenteren hé. Dit is natuurlijk niets dan onduidelijkheid scheppen voor de pers en het grote publiek. Erg jammer, maar een 16gb-er voor 250USD/ong 220-250euro ga ik zeker doen.quote:RoD schreef op zondag 23 september 2007 @ 17:15:
Ik vind dat ook een vreemde stap. Enige reden die ik kan verzinnen is dat Creative binnenkort met een geheel nieuwe high capacity DAP komt. Aangezien Creative het hele marktsegment voorzien had is dat wel een logische gedachte.
Morgen me Zen Vision:M maar weer op Marktplaats zetten.
Vostro 1700 2048mb/660gb/fullhddisplay -> X-Fi Notebook PCI-Express -> Denon 1705 -> Dali 505's & Samsung NC10 (mobiel/muziekbakkie)
Ik ben benieuwd wat ze nog in petto hebben. Ze moeten oppassen dat ze niet uit de markt gedrukt worden door andere merken. De kwaliteit wordt namelijk alsmaar beter. Ook bij de merken waar we dat eerst niet zagen.
Maargoed, wie weet wat Creative nog gaat aankondigen.
Reg. datum: 16 augustus 2007
In mijn ogen kan het overigens bijna niet anders dan dat Creative binnen niet afzienbare tijd uitkomt met een nieuwe high capacity speler. Anders hebben ze nu echt die markt overgegeven aan Apple en vind ik dat ze daar net zo goed een persbericht over uit hadden kunnen laten gaan
Over dat harddisk speler gebeuren, ik denk dat we voor de CES 2008 geen nieuwe hdd speler van Creative mogen verwachten. Creative zit in de financiële problemen, en de flash-markt is nu eenmaal veel winstgevender dan de HDD markt. Apple kan het zich veroorloven om met zulke spelers aan te komen, maar Creative nog even niet.
Maargoed, het zou een reden kunnen zijn ja.
Woembah wijzigde dit bericht 25-09-2007 18:37 (25%)
Geen UMS en ook geen dual-boot, en het uitbreidbaar geheugen werkt niet echt goed, nu maar hopen dat ze het met een firmware update verbeteren.(dat van dat geheugen dus, UMS gaan ze toch niet niet als ze het direct doen.)
o ja
dit is ook jammerquote:-based replacement, but to my disappointment transcoding is required for video playback.
Vihaio wijzigde dit bericht 25-09-2007 20:48 (16%)
Die transcoding eis is ook belachelijk.
Waarom dit soort dingen niet even wat effectiever oplossen? Ik snap dat niet... Geen UMS kan ik me nog voorstellen, maar dit is toch echt wel een flinke domper.
Die issue van het uitbreidbaar geheugen deert me niet, ik was toch niet van plan dat slot te gaan gebruiken in de nabije toekomst, maar ik snap het heel goed als anderen dat echt een enorm nadeel vinden. Creative moet maar snel met een firmware upgrade komen die dit probleem oplost, anders verliezen ze heel wat potentiele klanten!
Verder weet Creative ook wel dat er markt is voor HDD. De ZVM loopt ook al een tijdje mee en doet nu onder voro de iPod en Zune qua functies. Denk dat ze een mooi spelertje met 80 of 160GB op de markt gaan gooien met WiFi ondersteuning die uiteraard weer gehakt van een iPod gaat maken. hoop zelf dat ze er dan ook Windows Vista SideShow support bij in gaan gooien dan haal ik hem zeker. en heel misschien nog wel een touch screen? Allemaal nieuws over de iPod en Zune de laatste tijd waar Creative vrij stil is. Volgens mij bereiden ze een kick ass speler voor
Denk dat deze Zen dan het middensegment overneemt van de 20GB voor mensen die dat genoeg vinden.
* GENETX hoopt dat Creative opschiet, het "volgende" knopje van mn Touch begitn wat minder te worden en 20Gb zit vol....
Notebookspot.nl
06-11 Nvidia verlegt focus van GPU naar CPU
06-11 Toshiba maakt 320GB 1,8" hdd
Dat is toch wel erg mank, want zo goed als alle spelers kunnen video met een hogere resolutie aan.quote:Woembah schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 23:03:
Dat transcoding moet gewoon omdat de chip die erin zit niet hoger dan QVGA (320x240) kan afspelen. Een DivX bestand met die resolutie kan gewoon direct op de speler gedropt worden. Helaas zijn de meeste DivX bestanden in 640x480 dus die hebben transcoding nodig.
Ik hoop dat ze dat doen ja. Het moet opzich toch makkelijk te fixen zijn in de firmware.quote:Die issue van het uitbreidbaar geheugen deert me niet, ik was toch niet van plan dat slot te gaan gebruiken in de nabije toekomst, maar ik snap het heel goed als anderen dat echt een enorm nadeel vinden. Creative moet maar snel met een firmware upgrade komen die dit probleem oplost, anders verliezen ze heel wat potentiele klanten!
Reg. datum: 12 september 2002
Heb die van mij trouwens net binnen, supergeil ding zeg.
Reg. datum: 04 december 2006
EDIT: Gister heel de stad afgelopen(niet speciaal hier voor) maar niet gezien.
Ga van het weekend winkelen dus kijk dan nog een keer
Vassie18 wijzigde dit bericht 26-09-2007 19:29 (31%)
Nikon D80, Nikon MB-D80, Tamron SP 28-75mm f/2.8 XR Di LD AS, Nikkor 70-300mm VR 4.5-5.6, Sigma 105mm f/2.8 EX DG Macro, Nikon SB-800, B+W UV MRC, 2x Sandisk Extreme III 2GB, Gorilla SLR Zoom, Bilora 1122, Crumpler Match Maker M, Crumpler Pretty Boy L
RoD wijzigde dit bericht 26-09-2007 19:27 (43%)
Ja, ikke! Ik heb 'm gezien bij de Dixons in Haarlem Centrum (8GB) en de 4GB zag ik bij de Dixons in Haarlem Cronjé. En hij is inderdaad verdomd klein...quote:Vassie18 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 19:24:
zie hem overal in de aanbiedings boekjes staan maar in de winkel ho-maar. In ieder geval hier in den haag. Ik wil hem ziennnnn...iemand hem al gespot?
Ik zit trouwens op het moment flink te balen, de postbode kwam vanmiddag langs met de mijne maar alleen mijn kleine broertje was thuis en die mocht niet open doen van m'n ma
Is dat zo? De meeste spelers die niet voornamelijk voor video bedoeld zijn ondersteunen ook niet hoger voor zover ik gezien heb. Correct me if i'm wrong...quote:RoD schreef op woensdag 26 september 2007 @ 10:21:
Dat is toch wel erg mank, want zo goed als alle spelers kunnen video met een hogere resolutie aan.
Ik heb eigenlijk nog nooit een speler van een A-merk gezien die niet een hogere resolutie aankon.
RoD wijzigde dit bericht 26-09-2007 19:38 (27%)
Reg. datum: 04 december 2006
Ik had wat opstart problemen, hij wilde niet in het menu komen na de firmware update(zelfde versie) werkte die weer.
Erg fijn apparaat tot nu toe, geluid is goed met de standaard oordopjes maar daar komen nog vervangers voor.
Beeld kwaliteit erg goed.
Radio, muziek en foto's zijn erg mooi en handig in gebruik. De video functie ook alleen ik dacht zet er snel een serie op maar die hadden een te hoge resolutie, erg jammer. Ik denk zoek snel een converter op internet maar bleek dat die al standaard bij de zen software zat erg handig.
Daar is die nu dus mee bezig en ben benieuwd naar de kwaliteit.
Oordeel super gaaf ding en de kwaliteit is ook goed
Nikon D80, Nikon MB-D80, Tamron SP 28-75mm f/2.8 XR Di LD AS, Nikkor 70-300mm VR 4.5-5.6, Sigma 105mm f/2.8 EX DG Macro, Nikon SB-800, B+W UV MRC, 2x Sandisk Extreme III 2GB, Gorilla SLR Zoom, Bilora 1122, Crumpler Match Maker M, Crumpler Pretty Boy L
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last