Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Waarom post je hier je ervaringen met een totaal andere speler? Dat is hier niet echt relevant in dit topic. Daarnaast is het niet meer kiezen voor Creative op basis van een enkele ervaring niet bepaald onderbouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil me hierbij ook aansluiten bij Flying Bobman, ik heb hier precies hetzelfde probleem als Bob. Zelf stop ik altijd me Zen in me broekzak, maar een keer toen ik em uithaal om te luisteren kwam ik grote schrik achter dat er ook een breuk/barst zit op het scherm. Waardoor het scherm wit blijft! Luisteren doet nog maar toch... Zelf ben ik mijn bon kwijtgeraakt tijdens verhuizen, en ik heb me Zen pas 3 maanden... Voor mij wordt voortaan geen Creative meer! Momenteel wacht ik op me Ipod (2G) die ik krijg bij me online adsl abonement. Voorlopig moet ik het doen met me oude Creative MuVo (256MB) of de PSP (2GB kapot, moet een nieuwe memorystick aanschaffen) als tijdelijk MP3 speler.

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:53
Als je je bon kwijt raakt helpt geen enkele fabrikant je met wel probleem dan ook.

• Flying Bobman
  • Laatst online: 23-05-2023
Dat is niet helemaal waar, Creative is de eerste fabrikant die mij heeft gevraagd om een kopie van het aankoopbewijs mee te sturen (niet dat ik daar problemen mee had). Normaal gesproken voldoet het om het serial nummer door te geven waaraan de fabrikant ongeveer kan zien hoe oud het product is. Zit het product net op de grens van de garantieperiode dan kunnen ze altijd nog om het aankoopbewijs vragen. Niet dat het zin heeft, want met hetzelfde probleem zal KiraYoma ook wel die zeventig euro moeten betalen.

Verwijderd

Ik heb een Zen gekocht, ben helemaal tevreden, al is hij al 3x gecrashed, maar dat lijkt nu voorbij.

Het was vrij lastig om de video's draaiend te krijgen op mijn Zen.

Ben verder helemaal tevreden! Heb extra adapter en nog iets erbij genomen bij de aankoop, dus kwam inmiddels weer op € 139,- ipv € 99,- uit voor een nieuwe Zen 8GB.

Indien ik via internet/limewire "ipod movies" documentaires download, zouden deze meteen afgespeeld moeten kunnen worden?

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Als er met 'iPod movies' videobestanden bedoelt worden die geschikt zijn om af te spelen op de iPod, dan is het antwoord nee. De Zen ondersteunt namelijk niet de H.264 codec die geschikt is om op de iPod af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:41
Flying Bobman schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 13:32:
Daarom ga ik nu ook beter kijken naar reviews en bouwkwaliteit, ik verwacht veel van de Cowon S9. Anders zing ik het wel een tijdje uit met mn k850i als mp3 speler => gisteren op dealextreme een minijack adapter gekocht voor 1 euro inclusief verzenden, je snapt niet hoe ze het doen :9
Hey flying bobman,

mijn vriend had datzelfde, en die naar de winkel waar hij hem gekocht gegaan(bcc) en die heeft zo een nieuwe gekregen. Waar heb jij hem vandaan?

Titus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
@Titus
Ik heb hem gekocht bij bol.com. Ik neem aan dat die hem zo doorsturen naar het reparatiecentrum van Creative, waar het serienummer nu al bekend is. Ik had hem meteen naar bol.com moeten sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Laatst online: 23:41
Ik heb hem ook van bol, en ik denk er aan hem terug te sturen omdat hij alleen maar crasht!
Ik zal binnenkort hem nog een keer formatteren en alles opnieuw doen(en alles vast leggen om dan hier wat te posten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben blij met mijn Zen. Het was wel even een moeilijke keuze, maar ben er tevreden mee, al heb ik achteraf spijt dat ik bij mp3shop.nl de extra power adapter nog heb gekocht, had beter een extra usb-kabel kunnen vragen.

Ik heb sowieso een USB-2-stekker adapter hier, dus die had ik dan sowieso kunnen combineren.

Wel apart dat de installer op mijn laptop de Zen niet herkent, op de andere computers ging het goed (workstations, XP en Vista).

PS: Geen mp4 ondersteuning? Gaat lekker met videofiles zo.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2008 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/2nki3hw.jpg
Wat doe ik verkeerd? 700mB op 15%!!

Oke. Die 15% bleek niet te kloppen. De file is 900mB geworden, groter dan het origineel.
Maakt niet veel uit, hij werkt iig op mijn Zen. :D

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2008 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 13:17
Ik denk dat je veel winst had kunnen boeken door de bitrate voor de video te veranderen naar iets van 550kbps. Waarschijnlijk merk je niet eens verschil in kwaliteit.

Check out my photography on Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Inderdaad, de bitrate is vrij hoog. Dat zal waarschijnlijk voor de grotere file zorgen. Kun je het beste maar wat lager zetten, want als de file groter is dan het bronbestand codeer je eigenlijk een hoop extra voor niets. Kwaliteit die er niet is kun je er niet bij coderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met video's heb ik erg weinig ruimte voor muziek. Ook al kom ik van een 2GB speler. Ik wil graag video's kunnen kijken in de auto (niet als ik zelf rijd) en in de trein.

http://www.interngeheugen...mem.odb?mpid=8289&a=16282

16GB SDHC kaart voor € 30,- om mijn video's op te zetten. De muziek zet ik dan op de 8GB.

Is dit een goede oplossing? Ik weet dat de SDHC niet mee wordt gerekend voor de shuffle mogelijkheid. Maar het lijkt me ideaal om op deze manier tientallen uren aan video op m'n Zen kan hebben.

Op deze manier wordt treinreizen minder saai en wat productiever. Meest ideale is natuurlijk een laptop met internet in de trein, maar dat gaat niet lukken de komende maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah
De meest efficiënte manier om van het sd-slot gebruik te maken is inderdaad om op de sd-kaart je filmpjes te zetten, en dan op het vaste geheugen de muziek te doen. Het is dus zeker in jouw geval een goede oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben blij met mijn Zen!

Bedankt voor jullie hulp en alles! Het converteren in Super! duurt maar enkele minuten vaak, soms eens 10 minuten, maar het werkt veel beter dan de software van Creative.

Je dient de instellingen gewoon te weten. Binnenkort 8GB of 16GB uitbreiding kopen om extra films op te zetten.

Ik heb nu voor 5GB films erop en 3GB muziek. Ik denk dat ik me morgen wel vermaak in de trein.
Alleen is comedy geen aanrader, want hardop lachen in de trein is nogal opvallend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriksk
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Er is een pagina op de creative site met daarin de ondersteunde SD(HC) kaarten. Volgens mij ondersteunen ze tot 8gb. Ik heb (bij IBOOD) een Transcend 8gb class 6 kaartje gekocht (voor 13 euro). Deze stond ook op de creative-site en werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pricewatch: Transcend SDHC class 6 Secure Digital High Capacity 8GB
Gaat deze werken?

Dit is de beste prijs/kwaliteit kaart die er te krijgen is of niet? 16GB wordt niet ondersteund is mij verteld?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2008 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Er is je al vaker verteld dat je eerst zelf op zoek dient te gaan alvorens je hier aanklopt. Doe dat dan ook. Er staat notabene boven jouw post dat er op de Creative site een compatibility-list staat. Daar worden ook meteen je vragen beantwoord.

[ Voor 13% gewijzigd door RoD op 09-10-2008 02:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 02:30:
Er is je al vaker verteld dat je eerst zelf op zoek dient te gaan alvorens je hier aanklopt. Doe dat dan ook. Er staat notabene boven jouw post dat er op de Creative site een compatibility-list staat. Daar worden ook meteen je vragen beantwoord.
Ik heb daar van te voren gekeken, dat weten jullie alleen niet.
Please note that other SD memory cards not listed here may still work with your player.
Ik zag ook een topic op internet, waarin niemand uitsluitsel kon bieden of 16GB nou wel werkte en of het afwezig zijn van een SDHC kaart op de lijst ook betekende, dat hij niet functioneert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Volgens die lijst is er tenminste één 16GB-kaartje dat werkt, en er staat inderdaad letterlijk dat niet genoemde kaartjes ook zouden kunnen werken. Overigens, als je van tevoren iets uit hebt gezocht helpt het als je dat in je post erbij vermeldt, zodat je niet op dingen gewezen wordt die je al weet. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loopt bij jullie de video/audio ook weleens asynchroon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TargetX
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-09 13:01
Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:20:
Ja, soms wel. Een fast-forward/fast-rewind of play/pause lost het meestal wel op dus zo'n ramp is het niet :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:20:
Wederom: zoek het topic er eens op door. Dit is al vaker voorbijgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:41:
[...]

Wederom: zoek het topic er eens op door. Dit is al vaker voorbijgekomen.
Ik heb zelfs http://www.anythingbutipod.com/forum/showthread.php?t=27339 helemaal doorgelezen. Ook heb ik het probleem met verschillende instellingen. (http://i34.tinypic.com/2nki3hw.jpg)

Ik heb de nieuwste firmware. Ik zal nog even gaan testen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een klein verschil tussen geluid en beeld. Een echt kant-en-klare oplossing lijkt me er niet te zijn, heb al verschillende codeer-programma's getest. Het blijft proberen ... Heeft er iemand ervaring met iLove van ElvisElvis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Dit topic is niet bedoeld om ervaringen uit te wisselen mbt codeerprogramma's. Er is hier echter wel voldoende over te vinden, en dat programma'tje is naar mijn mening best aardig.

Voor de rest is Video coderen voor je PMD: Tips en trucs nog altijd the place to be wat betreft codeerissues en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje over de Flash 8gb Zen.
Hoe krijg ik er albumplaatjes in?
Het moet toch mogelijk zijn aangezien ik er al een paar heb gezien bij het afspelen die ik er niet heb ingezet.
Heb al van alles geprobeerd in de tags maar noppie!!
Wie kan mij helpen of heeft tips :?
Groet, Wilma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriksk
  • Niet online
Met MP3Tag kun jeen plaatje aan je mp3 'koppelen'. Deze wordt dan getoond in je Zen.Voor zover ik weet, toont de ZEN maar 1 afbeelding. Het heeft dus geen nut om er meerdere aan je tag toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
wilmie, welkom op GoT :) Het zou handig zijn als je aan zou kunnen geven wat je precies verstaat onder "heb al van alles geprobeerd". Wij kunnen dat namelijk op afstand niet bepalen en het is wel zo handig om te weten wat je gedaan hebt om je een beetje effectief te kunnen helpen.

In ieder geval zijn er programma'tjes voor om het albumart aan een nummer te koppelen. Zoals degene die Eriksk al noemt. Mediamonkey kan het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah
Mijn ervaring is dat de albumart alleen tevoorschijn komt als je de muziek op de speler overbrengt met een synchronisatieprogramma als Zen Media Explorer of Windows Media Player 11, en dat het niet werkt als je de muziek via verkenner naar de speler kopiëert. Misschien dit eens proberen (als je dat nog niet gedaan hebt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via Zen Media Explorer de muziek overbrengen en je hebt je albumart er instaan. Wanneer je het rechtstreeks overbrengt komt deze inderdaad niet in je Zen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Afbeeldingslocatie: http://www.cnet.co.uk/i/c/blg/cat/digitalmusic/creative_zen_stone_crave_handson.jpg

Klein, simpel en goedkoop. :') al die mensen die 100en besteden aan een ipod :w

Een kleine aantekening is wel dat ik hiervoor de Zen Stone Plus had, dus met beeldschermpje en radio, maar die ging van de 1 op de andere dag niet meer aan. Kapot dus. Toen maar Zen Stone gekocht voor 2 tientjes :*)

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Leuk, maar volgens mij ben je op zoek naar dit topic: [Flash] Creative Zen Stone (Plus) ervaringentopic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Daar zitten bijna geen mensen ;(

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor jullie tips maar ik ben er al uit. Ik heb i Tunes gebruikt om de albumplaatjes in de Zen te zetten.
Kopiëren en plakken werkt niet maar kopiëren naar Creative Zen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
Ze hebben zeker een personeelstekort bij de klantenservice van Creative, want ik vraag nu al bijna 2 maanden om de retourzending van mijn Zen die ik 3 maanden geleden heb opgestuurd ter reparatie, maar tot nog toe heb ik nog helemaal *niks* ontvangen, behalve tweemaal de belofte dat het geregeld zou worden. Natuurlijk meneer, wij sturen deze voor u op. Ik word hier zo moe van... :( Nu maar een "iets minder aardige" e-mail gestuurd, misschien dat ze dan een keer wakker worden.

*update*
Mijn e-mail waarin ik met juridische stappen dreig hebben ze wel serieus genomen (not). Hieronder de complete e-mail, inclusief spelfouten en scheldwoorden.

Geachte Klant

Dank u voor uw nieuwe bericht aan Creative.

Begind u alvast met juridishe stappen, ga ik in de tussentijd even
proberen te kijken of ik nog wel zin heb om deze (kut) service aan u te
bieden. Mijn advocaten de Ankertjes wachten op uw antwoord!

Wij verzoeken u de tekst van onze e-mailwisseling niet te verwijderen
als u reageert.

Met vriendelijke groet

Arjen
Technical Support
Creative Labs Europe

In principe is het gewoon diefstal als ze mijn product tegen mijn wil vasthouden, ik begrijp écht niet waarom ze niet gewoon het pakje op de post doen. Als ze juridische stappen willen kunnen ze die krijgen, dit slaat echt kant nog wal :X Ik heb ook consumentenprogramma Radar getipt, kijken of dat wat wordt. Daarnet heb ik een telefoonnummer gevonden van de NL customer service in Dublin, en het adres van het hoofdkantoor daar. Die ga ik ook maar eens schrijven, met een vertaling van de e-mail. Als hij moeilijk gaat doen dan kan ik dat ook.
Ondertussen is mij nog even uitgelegd dat de klant niet meer koning is, en dat ik het aan mezelf te danken heb:

Uw speler word z.s.m. terug gestuurd de zending kan tussen de 5 a 14
werkdagen duren. Over diefstal ga ik geen commentaar geven, na 13 jaar in call centers en
op klanten services te hebben gewerkt weet ik inmiddels hoe klanten in
elkaar zitten. Over spelling ga ik het ook niet hebben aangezien u heeft kunnen lezen
en begrijpen wat ik bedoelde. Dat u niet meer terug komt als klant bij ons is aan uw reakties te
danken waardoor u van mij een reaktie terug hebt gehad waar u niet op
zat te wachten. 13 jaar geleden was klant koning en de klanten service de slaaf die de
klant blij moest houden, dat is veranderd meneer. Geeft u commentaar kan u hetzelfde terug verwachten.
Succes

Maar, mijn Zen wordt eindelijk teruggestuurd! Wouw!! :+ Nu afwachten of ze het dit keer ook echt doen.

*update*
Hij is er nog steeds niet, maar ik heb inmiddels telefoon gehad van de Engelse customer service, als reactie op mijn brief. met excuses, en ze zouden de zaak onderzoeken. _/-\o_
*laatste update*
De Engelse customer service heeft me een 32GB Zen aangeboden, met volledige garantie. Wordt morgen verzonden. Kijk, dat is dan toch weer zoals het hoort!! :)

[ Voor 83% gewijzigd door Flying Bobman op 04-12-2008 22:43 . Reden: Update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker is dat, heb deze speler nog geen jaar en hij start niet meer op. Resetten helpt ook niet.
Ik ga het eens even aan Creative melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 18:47
Flying Bobman schreef op zondag 16 november 2008 @ 17:34:

13 jaar geleden was klant koning en de klanten service de slaaf die de
klant blij moest houden, dat is veranderd meneer. Geeft u commentaar kan u hetzelfde terug verwachten.
Succes

Wohow ik denk niet dat zijn baas weet dat ie klanten zo behandeld! Misschien wordt het na 13 jaar tijd voor een carriere-switch? Ongelofelijk..

[ Voor 8% gewijzigd door Sebastiaannn op 20-12-2008 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand hier al ervaring met de "anti-shock" van de zen stone?
of beter gezegd heeft de zen stone een anti-shock?
hij is lekker klein en met klip dus ideaal voor tijdens het hardlopen, maar als er geen anti-shock op zit
is het natuurlijk weer buiten ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Charlie Mops, je zit hier niet goed. Dit topic behandelt alleen de Creative Zen (dus zonder achtervoegsel). De Stone kun je hier vinden: [Flash] Creative Zen Stone (Plus) ervaringentopic

Overigens kan ik je vraag meteen wel beantwoorden; de Zen Stone heeft flashgeheugen en is dus ongevoelig voor schokken. Je kunt er met gerust hart mee gaan hardlopen. Je kunt em zelfs tegen de muur aan gooien zonder dat er iets gebeurt, al is dat laatste natuurlijk vrij zinloos gedrag. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh! sorry voor de mispost, maar bedankt voor de hulp ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
Sebastiaannn schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 00:09:
[...]

Wohow ik denk niet dat zijn baas weet dat ie klanten zo behandeld! Misschien wordt het na 13 jaar tijd voor een carriere-switch? Ongelofelijk..
Zijn baas weet het nu wel (ik heb de brief aan de directie van het Creative hoofdkantoor in Ierland geschreven), en dankzij zijn onprofessionele gedrag heb ik nu een 32GB Zen gekregen. Dus elk nadeel heeft zijn voordeel :) Als hij me niet zo behandeld had, dan had ik waarschijnlijk ook nooit actie ondernomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whaha. Die kerel zal wel flink op zijn dak gekregen hebben. En terecht!

Wellicht heeft hij zijn opleiding bij XFX gehad ofzo.

Maar een 32 GB Zen is natuurlijk wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munters
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-06 11:38
Ik heb een ZEN 4GB naar volle tevredenheid, maar ben nu op zoek naar speakersysteem.

Tot mijn verbazing levert Creative die alleen voor de: ZEN V, de Stone, de X-FI en de Mosaic en dus niet voor de ZEN! Zelfs voor de iPod notabene!

Weet iemand wat een goed alternatief is?
Is dat een losse boxset als de Creative T10 of T20, of de Logitech X-140? Volgens mij zijn dit normale speakers die je in plaats van de koptelefoon moet aansluiten en zullen dus wel werken. Helaas wordt de ZEN dan niet opgeladen.
Of heeft iemand ervaring met de Logitech Z-10, waar de mp3 speler via usb aangesloten wordt, en die dus wellicht meer functionaliteit (maar welke dan?) biedt?

(edit: de bedoeling is eenvoudig muziek in de keuken te hebben. Geen ruimte voor een basbox, dus geen 2.1 systeem).

[ Voor 8% gewijzigd door Munters op 23-12-2008 11:41 ]

Uit een heldere opzet met begrijpelijke algoritmes volgt logischerwijs een correct programma. Testen daarentegen kan enkel gebruikt worden om fouten aan te tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
Als je je Zen via USB op een speakersetje wat dat ondersteund aansluit, moet alle navigatie door je bestanden via dat setje, niet echt handig dus. Voordeel is dat je Zen opgeladen wordt. Op de site van Creative staan best veel 2.0 setjes, je kunt ze allemaal via minijack op je Zen aansluiten (=beter dan USB). T20 lijkt me een prima setje.

[ Voor 3% gewijzigd door Flying Bobman op 29-12-2008 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

Flying Bobman schreef op maandag 29 december 2008 @ 01:01:
Als je je Zen via USB op een speakersetje wat dat ondersteund aansluit, moet alle navigatie door je bestanden via dat setje, niet echt handig dus. Voordeel is dat je Zen opgeladen wordt.
dat probeer ik dus
ik heb net een mcm 394 stereo setje van philips: http://www.consumer.phili...ro-HiFi-systeem+MCM394-12

daar probeer ik mijn creative zen aan te sluiten, maar het enige wat gebeurd is dat de speler opgeladen wordt - voor de rest geeft de stereo op USB stand NO DEVICE aan,.. dwz dat de Zen mp3 speler van Creative niet herkent wordt door mijn stereo als externe schijf om muziek van af te spelen
iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
assass schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 10:20:
iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?
Een topic er over openen. Problemen enzo horen niet in een ervaringentopic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendriku
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-07 15:12
Eriksk schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 08:24:
Met MP3Tag kun jeen plaatje aan je mp3 'koppelen'. Deze wordt dan getoond in je Zen.Voor zover ik weet, toont de ZEN maar 1 afbeelding. Het heeft dus geen nut om er meerdere aan je tag toe te voegen.
Ik kopieer albums met in de albumfolder een folder.jpg bestand via Explorer naar mijn Zen. Werkt prima en krijg dus altijd de afbeelding te zien. Ook als ik het via Winamp doe gaat dit goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriksk
  • Niet online
Ah mooi, dan zal ik dat nog eens proberen... kon al niet helemaal achterhalen wanneer dat opging.

De mediamarkt heeft nu een zen 4gb voor 66 euro in de aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitashi
  • Laatst online: 11-09 15:01
Zit er op de Zen een sluimerfunctie? kan het nergens vinden.
Altijd als ik naar bed ga zet ik mijn speler aan en dan zet ik hem gewoon op 1 uur, en dan speelt hij nog 1 uur door en gaat dan uit ( intussen lig ik allang te maffen, maargoed :)).
op de iPod zit die wel en gebruik hem zoals gezegd elke dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitashi
  • Laatst online: 11-09 15:01
Er word overal gezegd dat je de Zen accessoires perfect kunt gebruiken voor de Zen X-Fi, nu wil ik een hoesje bij de Zen hebben. Het Zen hoesje vind ik vreselijk, maar de X-Fi niet, kan ik dan ook gewoon die X-Fi nemen en die gebruike voor de Zen? (alweer een vraag, sorry daarvoor :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
Het passt er in elk geval in. Het zou wel kunnen dat de Zen dan een klein beetje heen en weer kan bewegen in het hoesje.
En ik dacht dat er wel een slaapfunctie op de Zen zit. Bekijk anders wat er allemaal in het optiemenu staat.

[ Voor 31% gewijzigd door Vihaio op 21-01-2009 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:05

The_Worst

Unox

Er is overigens een nieuwe firmware uitgebracht op 19 januari:
Met één fix:
code:
1
Ensures smooth operation of your player's FM Radio.

http://nl.europe.creative...roduct_Name=ZEN&x=54&y=12

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8_ball
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 19:22
Das heel mooi. Mijn zen is een flink gecrasht tijdens radio luisteren. Vloume ging in ene vol aan en was niet meer te weizigen. En bij mp3's kreeg ik alleen nog maar ruis. Resseten hielp niet.
Maar toen ik hem een paar uur later probeerde werkte ie ineens wel goed.
Straks maar eens updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal hier opnieuw mijn ervaring posten. Ik ben nog steeds erg blij met mijn Creative Zen. De prijs was erg goed, ik had alleen de 2 accessoires niet erbij moeten kopen.

Ik vind het wel heel erg jammer, dat de Zen video kan afspelen, maar dat het praktisch niet werkt, gezien de synchronisatieproblemen van geluid en audio.

Mijn volgende gadget aanschaf zal een iPhone-achtige telefoon worden waarschijnlijk, waar ik ook video's fatsoenlijk op kan bekijken en hopelijk ook SNES, PSP en N64 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8_ball schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 16:30:
Das heel mooi. Mijn zen is een flink gecrasht tijdens radio luisteren. Vloume ging in ene vol aan en was niet meer te weizigen. En bij mp3's kreeg ik alleen nog maar ruis. Resseten hielp niet.
Maar toen ik hem een paar uur later probeerde werkte ie ineens wel goed.
Straks maar eens updaten.
Dat probleem ken ik inderdaad, het resetten gaat niet altijd even goed. Als je bijvoorbeeld de mp3speler soms 4 of 5 uur aan de oplader hebt, dan heb je ineens een fel lichtgevend beeld en werkt de reset ook niet meer en dien je te wachten totdat de accu weer leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe moet je eigenlijk je zen firmware updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Dat soort vragen lijken me bij uitstek te vinden in de handleiding. En anders even op de site van Creative kijken. Van dit soort basic vraagjes verwachten we op GoT toch wel dat je het zelf even opzoekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-DraGoN
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 09:46
The_Worst schreef op maandag 26 januari 2009 @ 14:24:
Er is overigens een nieuwe firmware uitgebracht op 19 januari:
Met één fix:
code:
1
Ensures smooth operation of your player's FM Radio.

http://nl.europe.creative...roduct_Name=ZEN&x=54&y=12
Net geüpdate, geen problemen ondervonden voor de update en ook geen problemen nadien.
Hij bleef wel een tijdje hangen bij 'updating', maar daarna rebootte hij en alles "ok".

Merci voor de link...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kavorka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05 10:53
Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 17:11:
Hoe moet je eigenlijk je zen firmware updaten?
To install this firmware
Download the ZEN_PCFW_L22_1_21_03e.exe file into your local hard disk.
Close all application windows that are currently running on your computer.
Connect your player to your computer.
Double-click the downloaded file and follow the instructions on the screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien kan iemand mij helpen... Ik heb niet alle 44 pagina`s doorgelezen.

Ik heb een sd card in mijn creative zen gestopt gister. Ik kan wel via memorycard muziek luisteren maar als ik de bestanden wil importeren dan doet ie dat niet.
Weet iemand hoe dit kan en of ik dat via de computer kan doen en hoe dat dan moet??

Groetjes sam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
ik heb mijn ZEN nu al een tijdje en ben er zeer tevreden over

echter heb ik een klein "probleempje" ermee:

soms (echt heel soms) als ik hem aanzet is het beeld overbelicht vanaf de knoppenkant zeg maar (een gradiant van overbelicht naar normaal is de beste omschrijving al is dat niet helemaal hoe het eruit ziet :+ )
als ik vervolgens de speler uitzet en weer aanzet doet deze het weer normaal.

iemand bekend met dit "probleem"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eergister een ZEN aangeschaft, na het uit de doos halen gelijk op pc aangesloten en 4 uur laten opladen (tot het stroom icoontje op de batterij in beeld stond)..

nu heb ik gister een uurtje geluisterd, vandaag 3 uurtjes geluisterd

En toen was de batterij al in het rood/ op 16%. Aangezien je lithium batterijen beter niet helemaal leeg kan laten gaan (zoals algemeen bekend) heb ik de speler weer aan de PC hangen nu..

5 uur luisterplezier, voor een apparaat waar 25uur voor staat, wat moet ik hier mee? :'(

note: gister heb ik tussendoor ook eventjes de firmware geupdate

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2009 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Probeer eens een paar keer te ontladen en weer op te laden. Je hebt gelijk dat het niet goed is voor li-ionbatterijen om ze leeg te laten gaan.. maar de eerste paar keer kun je ze best even ontladen en weer opladen. Dit om de batterij aan zijn maximale capaciteit te laten komen. Wellicht dat het dan verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankjewel voor je reactie, ik ben nu zoals ik eerder zei weer aan het opladen. Vanaf 16% dus..

als de speler straks weer opgeladen is, laat ik hem de hele nacht spelen.. en hoop ik dat ie morgen ochtend nog speelt.. dan zal ik hem tot 2% leeg laten gaan (morgen..)

-edit: ik heb er trouwens 2 x 4GB Sandisk SDHC kaartjes bij gekocht, die doen het echter alleen wanneer ik ze er in stop als de speler al aan staat, als ik ze er in laat zitten krijg ik ''media not detected, please insert media'' (en ze zitten er toch echt goed in)

beetje gaar dit :( iemand een oplossing?

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2009 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmm.. beetje jammer dat het als een MTP device werkt (en je Zen geen driveletter krijgt..) zou hem graag met iTunes willen gebruiken

Itunes Agent heeft een driveletter nodig, dus dat gaat niet werken ben ik bang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik weet niet precies hoe dat programma werkt, maar je krijgt inderdaad geen drive-letter. Je speler connect als "MTP device" en vziw zit daar geen drive-letter aan gekoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die het niet weten,

Songbird is een vet goed 'alternatief' voor Itunes/Winamp (je kan het geen itunes kloon noemen denk ik..) anyways, het is van Mozilla en het werkt echt super goed met alle MP3 spelers

Dus ook je ZEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb erg veel plezier van m'n Zen, maar het ontvangst bereik van de FM radio is erg slecht
(in vergelijking met bijv. Samsung mp3 spelers / met alle earphones die ik heb geprobeerd)

Is er een manier om het FM ontvangstbereik van de Zen te vergroten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Niet echt. Het enige wat je kunt doen is andere oordopjes gebruiken als je huidige op de een of andere manier niet lekker werken. Maar ik begrijp dat je dat al geprobeerd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond gister avond via google het volgende

'Improve radio reception'

http://www.anythingbutipod.com/forum/showthread.php?t=7706

het werkt met zo'n duo 3.5mm ding

Afbeeldingslocatie: http://www.parkstadpc.nl/images/Upload/66666072.jpg

In het eene gat je earphones, in het andere een loze draad (bijv. een 3.5mm verleng snoer )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kavorka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05 10:53
Sinds een paar weken een probleem met de Zen. Mediaspelers (Winamp en Mediaplayer 11) crashen bij het opstarten ervan als de Zen via USB is aangesloten. Haal ik de Zen eruit, dan werkt alles perfect..

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, sinds zaterdag ben ik eigenaar van een Creative Zen 8gb.

Ik heb twee vraagjes:
- In de map 'Music' heb ik vele verschillende albums. Maar wanneer een album afspeelt en het laatste nummer is afgespeeld, dan begint het album weer opnieuw. Kan na het laatste nummer ook automatisch een volgend/ander album worden afgespeeld zodat ik niet handmatig naar een ander album hoef te switchen?
- De weergave van de nummers/albums is nogal verschillend. De ene keer laat die alleen de naam van het nummer zien, dan weer de naam van de artiest + de naam van het nummer. Hoe kan ik bijvoorbeeld instellen dat hij gewoon het bestand weergeeft zoals het bestand ook heet op de pc?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Vraag 1 weet ik niet. Maar bij het afspelen van nummers is het zo dat de Zen naar de tags kijkt, en dus niet naar de filenaam. Dat je dus wisselende weergaves ziet zal waarschijnlijk liggen aan het feit dat je de boel niet allemaal even goed getagged hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op donderdag 16 april 2009 @ 10:23:
Vraag 1 weet ik niet. Maar bij het afspelen van nummers is het zo dat de Zen naar de tags kijkt, en dus niet naar de filenaam. Dat je dus wisselende weergaves ziet zal waarschijnlijk liggen aan het feit dat je de boel niet allemaal even goed getagged hebt.
Bedankt voor de snelle reactie.

Waar vind ik hoe ik dan wel goed moet 'taggen'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Even een goed tag-programma gebruiken. Google is je vriend ;) Tag & Rename is geloof ik wel populair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaDave56
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 13:11
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 09:32:
Hallo, sinds zaterdag ben ik eigenaar van een Creative Zen 8gb.

Ik heb twee vraagjes:
- In de map 'Music' heb ik vele verschillende albums. Maar wanneer een album afspeelt en het laatste nummer is afgespeeld, dan begint het album weer opnieuw. Kan na het laatste nummer ook automatisch een volgend/ander album worden afgespeeld zodat ik niet handmatig naar een ander album hoef te switchen?
- De weergave van de nummers/albums is nogal verschillend. De ene keer laat die alleen de naam van het nummer zien, dan weer de naam van de artiest + de naam van het nummer. Hoe kan ik bijvoorbeeld instellen dat hij gewoon het bestand weergeeft zoals het bestand ook heet op de pc?

Alvast bedankt.
Het al dan niet opnieuw afspelen van hetzelfde album is in te stellen.

Voor zover ik heb meegemaakt wordt er niet automatisch een ander album afgespeeld als de huidige is afgelopen. Bij mij stopt hij dan netjes, het scherm gaat aan zodat ik een ander album kan kiezen.

Als je alleen de bestandsnaam van een track wil zien, moet je geloof ik alle ID3-track info verwijderen uit je mp3-tje. Maar beter is te zorgen dat die ID3-info klopt. Zelf gebruik ik Mp3tag hiervoor. Daarmee kan je o.a. in de Discogs.com database zoeken naar ontbrekende info (gebruik ik vooral voor hoesjes).

Not so Giga One
> I'd sell my soul for you, babe
> For money to burn, for you
> I'd give you all and have none, babe
> Just to, just to, to have you here by me... [Scooter - Rebel yell]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels heb ik door hoe het werkt met de weergave van de namen van albums en nummers, dus dat probleem is opgelost.

Graag zou ik nog wel weten of er een manier is om verschillende albums achter elkaar af te laten spelen, zonder dat ik zelf steeds een nieuw album moet kiezen.

En ik heb een nieuwe vraag: Als ik bijv. Album X heb met CD1 en CD2. Kan ik dan album X aanklikken en dat ik dan twee sub-albumpjes te zien krijg met CD1 en CD2 die ik vervolgens ook weer kan openklikken?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2009 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 10:29:
Inmiddels heb ik door hoe het werkt met de weergave van de namen van albums en nummers, dus dat probleem is opgelost.

Graag zou ik nog wel weten of er een manier is om verschillende albums achter elkaar af te laten spelen, zonder dat ik zelf steeds een nieuw album moet kiezen.
In het contextmenu (knopje rechtsboven op je ZEN) kun je als je op de album-entry staat, kiezen voor 'Add to selected'. Het album (of beter gezegd: de nummers van dat album) worden dan aan het eind van je playlist (Selected music) toegevoegd. De Selected music-playlist is te bekijken en te bewerken door in Now Playing een paar keer op de grote knop van het D-pad te drukken (Now Playing -> Rating -> Covert art -> Selected music -> Now Playing -> ...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaDave56
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 13:11
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 10:29:
IEn ik heb een nieuwe vraag: Als ik bijv. Album X heb met CD1 en CD2. Kan ik dan album X aanklikken en dat ik dan twee sub-albumpjes te zien krijg met CD1 en CD2 die ik vervolgens ook weer kan openklikken?
Weet ik niet. Ik rip mijn cd's (meestal mix cd's) gewoon als één mp3-file. Maar misschien als je het "Disc"-veld in de ID3-info invult dat de Zen er rekening mee houdt op een of andere manier?

Not so Giga One
> I'd sell my soul for you, babe
> For money to burn, for you
> I'd give you all and have none, babe
> Just to, just to, to have you here by me... [Scooter - Rebel yell]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GigaDave56 schreef op woensdag 22 april 2009 @ 16:28:
[...]

Weet ik niet. Ik rip mijn cd's (meestal mix cd's) gewoon als één mp3-file. Maar misschien als je het "Disc"-veld in de ID3-info invult dat de Zen er rekening mee houdt op een of andere manier?
Ik heb het inmiddels opgelost door het volgende aan te passen in de trackeigenschappen: Nummer 1 van cd 1 wordt: 001. Artiest - Naam nummer, nummer 2 wordt 002. enz. enz.

Dan heb je cd 2 en dan wordt de titel: 102. Artiest - Naam nummer enz. enz.

Het is even werk, maar het werkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:48

Marc H

- - Is wakker - -

Iemand wel eens problemen gehad met audioboeken op MP3?

Ik heb hiervoor een Cowon O2 gehad, maar dankzij een mooie ster in het touchscreen ben ik nu op zoek naar een andere MP3 Speler. Het was een prachtig apparaat, maar ik gebruik toch alleen maar audio, en touchscreen is niet echt practisch om even snel van nummer te wisselen.

De speler die ik voor de Cowon gebruikte (en nu tijdelijk weer gebruik) is een Archos 204, maar die heeft problemen met 22050 Hz waarop veel audioboeken gesampeld worden, dus mag ik veel audioboeken gaan converteren. Speelt de zen die wel goed af?

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-08 19:29
Voor id tagging gebruik ik tagscanner.
Hierin kan je makkelijk aangeven welke nummers tot cd 1 en/of cd 2 horen.

Hiernaast kan je eventueel media monkey gebruiken: die kan zowel je bestandsnaam als id tag makkelijk aanpassen zodat alles netjes georganiseerd op je speler staat.

In het begin kost het wat tijd om al je albums te doen maar het resultaat mag er wezen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aub niet dubbelposten. Verder met Verwijderd in "Zen Micro wordt niet herkend door Vista ..."

[ Voor 79% gewijzigd door RoD op 13-06-2009 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Laatst online: 21:25
Weet iemand waar je screen protectors voor de Zen kunt kopen? Ik had het maanden geleden gekocht bij Bol, maar daar is het niet meer leverbaar. Met google kom ik op sites buiten NL terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
Marktplaats/speurders/ebay? Wat je ook kan doen is een screenprotector op a4 formaat kopen en dan zelf op maat knippen. Dat is sowieso te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Laatst online: 21:25
Ik heb echt overal gekeken, in NL dan. Ik heb mijn vraag maar in de grote Screenprotector thread gezet (dat daar een thread over moet zijn :9 ), hopelijk kunnen ze me daar ergens op wijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn oude zen sleek photo heeft het begeven. Dus nu ben ik op zoek naar een nieuwe.

Nu zit te te twijfelen tussen de zen en de zen x-fi maar heeft de x-fi die extra 40 euro wel waard. Als je de wifi modus niet gebruikt?

Hoe duur is hij trouwens bij de mm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 13:22:
Mijn oude zen sleek photo heeft het begeven. Dus nu ben ik op zoek naar een nieuwe.

Nu zit te te twijfelen tussen de zen en de zen x-fi maar heeft de x-fi die extra 40 euro wel waard. Als je de wifi modus niet gebruikt?
Dat zul je toch echt zelf moeten bepalen. De X-fi heeft enkele voordelen boven de gewone Zen, waar de wifi-functie er een van is. Wij kunnen en willen niet voor jou bepalen wat jij dan moet kopen.
Hoe duur is hij trouwens bij de mm?
Bel ze even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nog een Creative Zen gebruiker erbij :D

Liep nog wel te twijfelen tussen de Sansa Fuze en de Creative Zen, maar de Zen leek me toch net ff iets beter.

Heb hem (4GB) gisteren opgehaald bij de MM. Gelijk een 8GB SDHC-kaartje erbij gekocht.

Kwam er pas later achter dat de bestanden op de SD-kaartjes niet in de bibliotheek worden opgenomen :(. Die zetten we dus allemaal maar in mappen. Bovendien gebruik ik alleen in de vakantie meer dan 4GB, ik zal hem op andere tijden vaak aan de PC hangen om de muziek op de speler te vernieuwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi :) , misschien een rare vraag, maar hoe ontlaad je de li-ionbatterijen van een zen x-fi?

De mijne doet helemaal niets meer :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluefall
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 22:18
Gewoon je zen met je pc verbinden via het bijgeleverde usb --> mini-usb kabeltje.
Of je kan een mini-usb lader aanschaffen (ik heb er zelf zo een gekocht in de MM, wat handiger dan steeds aan de pc hangen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Hij heeft het over ontladen... Niet over opladen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluefall
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 22:18
my bad |:(

Wat ik zou doen als hij niets meer doet: terug naar de winkel stappen zolang het binnen de garantie is...

\Edit: ik bedenkt net nog iets.
Heb je al een volledige reset geprobeerd? Het kleine gaatje aan de onderkant (daar zit het bij mijn 'gewone' zen toch) indrukken met een paperclip of opengevouwen nietje.

[ Voor 46% gewijzigd door Bluefall op 31-07-2009 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_kluft
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:00

r_kluft

Hmmmmmm

Iemand hier een idee?
Ik ben lekker op vakantie geweest en m'n zen heeft de hele tijd in de tas gezeten.

Nu zet ik hem net aan en zie dat de LCD gebarsten is.

Weet iemand hier een goedkope oplossing om deze te repareren?

• Proto
  • Laatst online: 08-09 09:43

Proto

¬.¬

r_kluft, als je het aandurft om zelf aan de slag te gaan zou je een los scherm kunnen overwegen. (Ik ken de shop voor de rest niet, via google gevonden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_kluft
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:00

r_kluft

Hmmmmmm

Proto schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 14:54:
r_kluft, als je het aandurft om zelf aan de slag te gaan zou je een los scherm kunnen overwegen. (Ik ken de shop voor de rest niet, via google gevonden)
Thanx maar voor 40$ ga ik denk ik dan maar niet proberen.
Mocht iemand een goedkoper adres kunnen vinden dan hoor ik het graag.
Was ook op zoek gegaan maar helaas is de omschrijving Creative Zen LCD te algemeen.

Edit.
Heb voor 45 euro incl. verzending een 2dehands 8GB Zen gekocht.

[ Voor 6% gewijzigd door r_kluft op 23-09-2009 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:56

epic_gram

undercover moderator

Verwijderd schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 16:54:
Kwam er pas later achter dat de bestanden op de SD-kaartjes niet in de bibliotheek worden opgenomen :(. Die zetten we dus allemaal maar in mappen.
Is dat bij iedere zen zo? Ik wil namelijk ook een creative MP3 speler halen, maar als dat zo is houd het op. Ik zoek namelijk iets van 30 GB, en wil geen apple meer. (vorige is gestolen)

edit: oh, dat is wel een hele late kick. :$

[ Voor 7% gewijzigd door epic_gram op 14-11-2010 21:14 ]

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Let op:
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast